Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Když selže politika, Donbas obsadíme silou, prohlásil velitel separatistů

Východoukrajinští povstalci jsou odhodláni obsadit silou donbaská území kontrolovaná Kyjevem, pokud se to nepodaří politickými prostředky. Na tiskové konferenci v Luhansku to prohlásil vůdce doněckých radikálů Alexandr Zacharčenko. Kreml jeho slova odsoudil, přestože prý jeho stanovisko chápe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A90n66t70o24n41í45n 71H12e87r95o55l68d 3604287444240

Tak se podivejte na youtube.jak je tam vitaj obyvatele Avdejivki nikdo je tam nechce vycitaj jim ze se schovavaj s tezkou technikou ve meste(coz je videt i na fotkach a je to proti minsk.II)Tech videi je na youtube s pousta z Kramatorsku ze Slavjansku,Debalceva atd.ti lide uz nechteji byt s Ukrajinou Referendum je jejich jedina sance na zivot jaky si oni preji...

+1/−1
19.2.2017 14:51
Foto

I65m24r47i29c75h 91S51u36c96h36a67r52s83k42ý 8286783765881

Jak vidno s diskuze je patrno, že eurohujeři a rusofobové nepochopili nové rozdělení světa na 3 póly USA, Čínu a Rusko. Čímž o budoucnosti Ukrajiny rozhodnou zástupci těchto 3 mocností a nikdo jiný........;-)

Ukrajinu čeká těžká zkouška neboť samozvaný Porošenko neplní nic co lidem nasliboval a mladí Ukrajinci utíkají do EU, aby nemuseli narukovat do armády.

Neboť hvězdná flotila vlastenců je tím pravým příkladem pro následování.

1. Prezident UkrajinyPetro Porošenko má občanství Švýcarska a Izraele.

2. Starosta KyjevaVitalij Kličko má občanství Německa.

3. GubernátorDněpropetrovské oblasti Beňa Kolomojskij má občanství Švýcarska aIzraele.

4. Zástupce gubernátoraBoris Filatov má občanství Izraele.

5. Náčelník SBU(Bezpečnostní služba Ukrajiny) Valentin Nalivajčenko má občanství USA.

Tomu se říká „hvězdnáflotila“ opravdových vlastenců.

Čas ukáže kdo a v čem měl pravdu....................:-)

+7/−5
18.2.2017 12:19

O20n48d78ř78e47j 10P68u46n91d39a 8142708234389

Tohle není o rozdělování vlivu. Článek je o tom, že teroristi s nikým neuznaného státu vyhrožují 40miliónovému státu. Že lidé z Ukrajiny odcházejí za prací na Západ je stjená věc jako, že se na Západ každoročně stěhuje půlmilion Rusů ze střední třídy, kterým život v Rusku nevyhovuje. Nejbohatší Rusové na Západě bydlí a žijí,mají zde své děti na studiích.

+6/−1
18.2.2017 12:32

L93a91d73i23s30l68a37v 53F46r94y32d89r19y73š74e30k 9533719358424

Ale pane Pundo, ti Ukrajinci začali odcházet na Západ, kdy o Majdanu nebyla zmínka, začalo to již v Oranžové revoluci a já jsem se dvěma ukrajinci 2 roky pracoval v Brně na Špalíčku, tak o tom něco, nikoliv málo vím.A byli to tátové od rodin, žádní vzbouřenci, radikálové.

+2/−2
18.2.2017 13:13

O48n66d35ř55e75j 67P50u37n90d81a 8882158964639

Samozřejmě. Říkám, že to je obecný trend, jít na Západ.

+3/0
18.2.2017 15:05

K80a69r14e33l 86L12a74n89g78r 2512357100158

Bohužel vaše klasifikace "teroristi", nemůže být na povstalce na Ukrajině uplatněna, splňují plně označení pro povstalecké jednotky dle Ženevských konvencí (uniforma, příslušnost k jednotce, hodnost).

0/−2
18.2.2017 13:26
Foto

M45i56c82h64a38l 50G68r65e68š58l35i56k 9931236612846

Háčik je v tom, že časť tých povstalcov nie sú povstalci, ale cudzí štátni príslušníci.

+3/−1
18.2.2017 14:45

K95a66r41e17l 29L68a77n66g72r 2112307180608

A? Tohle už se pořešilo před lety když se příšlušná konvence sepisovala.

_________

On se někdo rozčiloval když za fašistu Franka bojovali Italové a Němci? Všichni drželi ústa a nechali to vyhnít. Za Republikány zase jela mezinárodní směs bojovníků a nemalé zastoupení tam měl SSSR. Zase bylo ticho a nechávalo se to vyhnít. A jak to dopadlo všichni víme. Nikdo se nedíval na národnosti - všichni řešili v případě zajetí jen uniformu, kdo jí neměl byl zastřelen za špionáž a podobné.

+1/−1
18.2.2017 18:38

O63n60d65ř95e26j 24P37u85n45d42a 8322418344399

Pokud samozvaný zástupce neuznaného státu chce po regulerním státu území a vyhrožuje mu - tak je stejný terorista jako člen IS. Nehledě na frčky, hodnosti,atd.

+3/−1
18.2.2017 15:10

A11n47t64o37n76í28n 94H65e88r49o13l47d 3144487624950

Takze kosovska UCK byli teroristi.

0/0
19.2.2017 14:53

O59n83d94ř64e47j 50P73u91n43d56a 8642678804399

Samozrejme.

0/0
19.2.2017 15:14

R55a71d85o46v46a41n 42S10ý82k53o33r86a 6424705404360

Vaše myšlení je bohužel zcela determinováno dobou před listopadem 1989, kdy se na osoby s cizím občanstvím apriori pohlíželo jako na něco podezřelého a režimu nebezpečného. Státní občanství není pro hodnocení člověka v otázce jeho vlastenectví ani věc nutná ani věc postačující.

+3/−1
18.2.2017 12:41
Foto

M74i33c47h40a93l 68G45r73e55š15l82i27k 9861126352606

Porazený bielogvardejský generál Denikin nemal samozrejme sovietske občianstvo, ale počas 2. svetovej vojny finančne podporoval ZSSR, ktorý viedli jeho nepriatelia. A vyslovil sa, že ak by Stalin chcel, osobne by velil jednotkám ČA v boji proti nacistom. Toto je vlastenectvo.

+3/−1
18.2.2017 14:44

R18a34i80n31e18r 58E76l75l58e23d51e61r 2633633969506

Halo pane Sucharsky, Vase informace mohu potvrdit a doplnit p.Jaseniuk ma cestrovni pas Kanady.

Ve vetsine civlizovaneho sveta nemuze byt nikdo presidentem nebo ministrem, kdyz ma jinou statni sprislusnost.

Ukrajina je absolutne prohnily subjekt, vedeni EU ted znovu varovalo pred rostouci korupci, ktera destabilizuje zemi. Na jedne strane oligarchove a vetsina obyvatelstva ziji v bidnych podminkach, finance a uvery zmizi v cernych kanalech resp. na zahranicnich uctech vladnoucich. To jsou pomery jako v nejhorsich diktaturach Afriky.

+2/−2
18.2.2017 17:18
Foto

I14m11r85i33c41h 16S15u17c40h91a76r11s66k86ý 8936983355461

Souhlasím s vašim názorem na 100%, ale zkuste to vysvětlit zdejším zastáncům nových banderovcům na Ukrajině, oni vidí svět jen černobíle.

+1/−2
18.2.2017 17:26

R84a16i19n32e12r 92E11l38l81e27d91e85r 2603143529286

Jeste horsi skutecnosti je, ze zapad to vse propira a podporuje vladu resp. oligarchy.

Napriklad Nemecko plati Ukrajine uz dele plyn. Stavajici situace - p.Porosenko odmita plyn z RF a "kupuje" tento plyn za 30% vyssi cenu pres Slovensko a to vse pak zaplati Nemecko.

Take proto je p.Porosenko stalym hostem p.Merkelove v Berline.

+1/−2
18.2.2017 17:35

T62i88n61a 30M59a32l10á 5499255123504

A vy jste opravdu ještě neslyšel o lidech, kteří mají dvoje občanství???

0/−2
19.2.2017 8:08

R83a80d22o83v74a69n 64S70ý14k29o94r76a 6114385234140

Pane Frydryšku, vy nejste moc bystý člověk. Píšete o anexi Texasu a je to pro vás zřejmě pádný důkaz něčeho negativního o USA. Tak si přečtěte dějiny Ruska. Ty nejsou o ničem jiném než o dobývání sousedních území. Chce to trochu používat mozek.

Za vlády Ivana IV. došlo k razantní územní expanzi na sever a na východ, kde byl dobyt Kazaňský chanát. .

Jeden z nejvýznamnějších carů Petr I. Veliký dosáhl dalších územních zisků a provedl také rozsáhlé hospodářské a vojenské reformy.

Další významnou panovnicí byla carevna Kateřina, za jejíž vlády došlo k dalšímu rozmachu ruské moci (zejména na úkor Polska, které roku 1795 úplně zaniklo a bylo rozděleno mezi Rusko, Prusko a Habsburskou monarchii).

+4/−1
18.2.2017 12:01

O78n57d74ř84e25j 16P82u50n80d71a 8562338844599

Samozřejmě. Z Velkoknížectví moskevského (rozloha 500 - 600 tisíc km2) staloimpérium o rozloze cca 25 milionů kilometrů čtverečních.

+1/0
18.2.2017 12:29

L98a11d52i85s35l41a80v 18F14r47y29d77r58y97š28e56k 9113649558974

Ale paneRadovane Sýkoro, nevím, nevím ,jestli to nejste vy co vám chybí ta bystrost.Já nezatajuji negace Rusa, já jen přirovnávám.A dějiny Ameriky se příliž od těch Ruských také příliš nelyší.Nahlédněte do dějin Ameriky.

+1/−1
18.2.2017 12:36

R20a11d97o71v86a18n 95S96ý77k91o28r83a 6974575954190

Vaše tvrzení, že negace Rusa nezatajujete, je z vaší strany jenom z nouze ctnost ve chvíli, kdy jste byl přistižen při demagogii či polopravdě. To víte stejně dobře jako já.

+3/−1
18.2.2017 12:44

L73a38d75i83s93l53a13v 42F83r37y69d92r98y17š50e51k 9843399248294

To je váš pocit a já nemám nejmenší vůli vám cokoliv vyvracet.

A vypište mi, kdy jsem použil demgogii a kdy lež, ať mohu porovnat s vaší.

+1/−2
18.2.2017 12:59

L29a16d48i58s13l45a13v 23F24r51y82d90r27y67š68e74k 9203529568824

Poproste strýčka Googla o 200 let amerického terorismu.Kdyby jen 1/3 z toho byla pravda tak to docela stačí k porovnání negací Ruska, nebo chceteli, SSSR.

+1/−2
18.2.2017 12:57

L60a76d95i55s63l62a32v 60F78r49y52d68r66y31š78e80k 9363129918134

Vy proameričtí fantas, jaký je rozdíl mezi podporou povstalců od členských států NATO(Českou republiku nevyjímaje) a podporou povstalců od Ruska.

Či agresí a okupací některých členských států NATO(Afganistán, Jugoslavie, Irák, Srbsko, Libye) a agesí a okupací Ruska(Čečna, Gruzie, Ukrajina)?????

No žádný a já jsem to zde psal několikrát, ovšem vám to nehraje do vašich not, že do toho zatahuji i NATO, proto jsem nazýván proruským fandou, ale jaký je rozdíl mezi proruským a proamerickým fandou?ŽÁDNÝ.A navíc nacházíme se ve skupině států z kterých jeden beztrestně podporuje teroristickou skupinu, proti které některé členské státy NATO bojují. To jsou paradoxy, které vám vůbec nevadí?No nevadí.

+4/−6
18.2.2017 10:26
Foto

M93i37c59h56a85l 58G67r25e67š98l12i32k 9841236222886

Keď už tečie krv, angažuje sa NATO. Keď sa angažuje Rusko, potečie krv. :-)

+5/−4
18.2.2017 10:43

L88a42d51i72s86l17a69v 84F79r54y15d93r47y79š38e88k 9563219348674

Hloupost na entou.V Kyjevě už tekla krv, když sa Rus angažoval.Tam púšťal krv žilou občanom demonštrujícím radikáli z Pravého sektoru a Berkudu.

+4/−5
18.2.2017 10:55
Foto

M73i11c27h14a15l 45G11r20e33š84l68i63k 9971926672246

Rus sa v Kyjeve neangažoval a krv tam netečie. Angažoval sa trošku inde... :-)

+3/−2
18.2.2017 11:01

M22a13r70e52k 63N71o49v25o73t87n69ý 5621151646518

V Kyjevě krev tekla, pane Grešlíku.

+2/−2
18.2.2017 11:19
Foto

M56i34c65h76a63l 73G77r71e68š13l64i48k 9771446802186

Ale prestala. Na Donbase netiekla, a ruská akcia zatiaľ stála 10 000 zabitých a to ešte neskončila.

+3/−1
18.2.2017 12:21

A78n26t39o94n88í96n 21H64e12r58o62l42d 3654307374310

Jo vy kdyby jste byl ruskojazycny obcan Donbasu.A slysel politiky UA vcetne Tymosenkovy o vyhlazeni ruskojazycneho obyvatelstva na donbasu tak vy byste se nechal vyhladit ale holt rusove takovy poserove nejsou.A kdyz jde o jejich lidi stoji za sebou

+1/0
19.2.2017 14:59
Foto

M62i32c63h98a56l 46G42r57e44š48l96i73k 9911126462606

Keby ste nekecali. Nikto nikoho nechcel vyhladiť.

0/0
20.2.2017 8:39

M35a19r35e80k 95N85o35v27o39t76n78ý 5511191756238

Jasně, ona v Čečně, v Afghanistánu, v Jižní Osetii ani v Sýrii před ruským angažmá krev netekla...

+1/0
18.2.2017 11:18
Foto

M15i69c97h27a50l 22G27r85e24š27l81i57k 9551496752256

V Afganistane a Čečene dali tomu správne "grády" až Rusi. V Sýrii nebolo čo pokaziť. :-)

+3/−2
18.2.2017 12:28

L14a83d70i39s29l69a11v 22F37r50y67d22r31y29š13e80k 9653969878974

Pane Novotný v Jižní Osetii a Abcházii v toku krve měla prvenství Gruzie.Z gruzínských kanónů vystřelovaných granáty na obyvatrele Jižní Osetie a Abcházie, je které zasáhly byla příčina, že tekla krev, Rusko válku exelovalo, Gruzie začala válkkou, něco si o tom přečtěte.

+1/−2
18.2.2017 13:05

L78a95d75i61s17l67a22v 63F19r70y18d44r80y31š39e75k 9933709388444

Pane Novotný, to nebylo namířréno na vás.

0/−1
18.2.2017 13:07

M40a78r57e48k 10N88o45v56o14t60n38ý 5511671206278

Jo aha.

0/0
18.2.2017 13:33

M26a84r91e43k 53N18o93v54o25t86n57ý 5511221846328

Teď nechápu, proč se se mnou chcete přít, když tvrdím to samé co vy.

0/0
18.2.2017 13:32
Foto

I58m35r30i92c36h 49S61u45c81h59a28r22s74k73ý 8236143825511

Pane Frydryšek oni jsou mladí, naivní a plní testosteronu.

Když napíšu, že jezdí ze Slovenska na Ukrajinu vlaky plné zbraní a předpovídám před začátkem léta ozbrojený konflikt, tak chtějí důkaz mého tvrzení neboli odkaz na internet......:-) přitom každý trochu vzdělaný člověk ví, že informace se předávají taky ústně, písmem a dokonce i zrakem (např. video v emailu).

Většina s nich se zde prezentuje jako vzdělaní lidé, ale když přijde na odlišný názor tak se ihned změní na tajemníky, politruky a pomocníky VB, kteří musí zasáhnout proti hroznému Rusku.

+3/−4
18.2.2017 11:08

R78a70d64o75v54a53n 52S96ý35k49o54r55a 6724585984610

Chcete tedy říci, že k podpoře Ruska se uchylují ti, kterým začíná docházet testosteron? Ovšem ve vašem případě bych řekl, že vám došel testosteron někdy krátce po listopadu 1989 ;-)

+3/0
18.2.2017 11:56

L48a53d28i19s84l96a32v 57F51r80y18d35r44y35š13e21k 9823379188124

Rusi kradou ůzemí.Amerika rovněž a to pro budování svých vojenských základen a prý ze svolením a dobrovolností těch zemí, kde jsou usídleni.V Německu od konce 2. světové války a to proto, že Německo rozpoutalo válku.Proč ti "vechtři" co tam hlídají Německo, aby opět nerozpoutalo válku neodešli, když se Německo stalo členským státem NATO, nebo když se NSR a NDR znovu spojili v jeden celek?A že tam jsou amíci vítáni svou přítomností? Tak asi tak, jako osina v

Kolik tam již bylo demonstrací proti přítomnosti amíků, pro jejich výtržnosti to se nedozvíme o tom se nesmí psát.

To stejné jako přes kopírák se odehrává v Japonsu.

A jak jsem psal proč nekrade Amerika území?Proč taky, tisíce mil od USA, jí stačí co ke své potřebě nakradla, Texas, Havajské ostrovy, nyní Americe stačí zabrat kus území pro vojenskou základnu, odkud může útočit na toho, kdo se mu znelíbí, ať to byla Jugoslavie, Irák, Srbsko,Libye, Sýrie.

Když NATO chtělo bombardovat Srbsko, tak muselo mít povolení o přeletu České republiky.Ta v podání Zemanovi vlády, musel opakovaně hlasovat o povolení přeletu, aby NATO mohlo bombardovat Srbsko a ještě doznívaly výbuchy bomb a amíci již budovali v Kosovo vojenskou základnu.

A potom chybí příkladně od čečenců, či osetinů, abchánců, nakonec i od krymanů, demonstrace(jako příkladně v Německu, či Japonsku proti amíkům) a odchod ruských vojákůl z jejich území, že chtějí zpádky pod křídla Gruzie, potažmo Ukrajiny.

Nebo děje se něco takového?Nevím nic o tom, že v Jižní Osetii, či Abcházii, nebo Krymu se konaly proti ruské demonstrace pro odchod ruských vojáků a oibyvatelé Krymu návrat k Ukrajině, vy o takovém něcoi víte?Pište.

Já jsem již nejednou napsal, že ti dva sokové NATO a Rusko si nemají co vyčítat, protože konají úplně stejně, co se agresí a okupací týče.

+3/−4
18.2.2017 9:00

R79a78i63n65e27r 81E95l18l47e56d19e72r 2653113259246

Pane Frydrysku, souhlas az na srovnani USA - Rusko (SSSR), kdyz aktivity po 2 svetove valce ,vcetne Vietnamu (v Koreji to pocalo), tak USA vedou vysoko nad Ruskem ve vedeni valek a prevratu, vzdyt jen ve Vietnamu bylo skoro 6 mio. mrtvych, prevazne civilniho obyvatelstva a po prve pouziti napalmu, chemickych a radioaktivnich zbrani resp. munice.

0/0
18.2.2017 19:11

R51a43d97e60k 61K79o78l31i94á10š 6257272231209

Jaképak "když selže politika?". Politika zde byla jen nástrojem Ruska, jak postupně, pomalu a po krocích obejít Budapešťské memorandum o odstranění jaderných zbraní z Ukrajiny podepsané mezi Ukrajinou, Ruskem, VB a USA v r.1994. Protiváhou měla být územní celistvost Ukrajiny. Od obsazení Krymu dává Rusko vědět světu informaci: "Bacha, jsme tu a budeme si dělat, co se nám zachce", "Porušíme jakoukoli mezinárodní smlouvu", "Nikdo už nyní není v bezpečí". Všichni diskutéři popírající tuto základní skutečnost jsou na straně, která nás všechny vede k válce, skáze a zničení. Máte děti, lidi? Prosím, podívejte se jim do doma do očí a přemýšlejte, zda je zásadnější jim koupit LEGO, nebo zajistit jim bezpečí alespoň svými postoji, protože zítra již může být vše jinak

+3/−1
18.2.2017 6:51

M29a69r46e25k 34N39o51v48o39t31n41ý 5141751556728

Budapešťské memorandum iniciovaly Spojené státy, protože v případě problémů nechtěly mít v Evropě proti sobě dvě země s jadernými zbraněmi.

+1/0
18.2.2017 11:34

R69a78d34o61v46a20n 67S22ý66k67o81r28a 6114855484590

To je nejen nepravdivé tvrzení, ale navíc zcela nelogické. Z čeho usuzujete, že by ony dvě země měly mít Spojené státy proti sobě? Proč by třeba jedna z těch dvou zemí nemohla být na jejich straně? ;-)

0/0
18.2.2017 12:52

J10i17ř32í 38Č94u62m46p41e78l98í27k 5146566222321

Tady je tolik diskutujících,

kteří se bojí a mají strach z Ruska, že se tomu musím smát!;-D

Tak to naše generace, se nebála v roce 1968, ani ruských tanků na Václaváku a to jsme byli beze zbraní!!!!!!

+2/−2
18.2.2017 0:29

M58i47c26h28a54l 51Ř57e44z84n66í32č35e56k 1211718827650

A do strany jste vstoupil pred nebo az po invazi

+7/−3
18.2.2017 1:23

P20e29t54r 65N26o54v64o46t49n38y 4989105782884

A zrudl jsi po srpnu nebo před srpnem ?

Víš co mají společného Finsko, Polsko,celé Pobaltí, Krym, Maďarsko, ČSSR atd. ? Okupaci ze strany SSSR (RF)

+4/−2
18.2.2017 1:56

M23a49r62e34k 16N78o36v11o42t81n62ý 5791801606768

No tak dělat z Polska oběť, to už je vážně zoufalství největšího kalibru, člověče...

+2/0
18.2.2017 11:35

J78a18r52o51s16l41a72v 55B21i38r91n60e12r 4108865212948

Koho by kdysi napadlo,že po Němcích bude v Evropě příštím okupantem Rusák.Bohužel,je to tak.

+5/−3
17.2.2017 22:36

J56a67n 31Š56v67a96d32l30e41n13k50a 9284649820

Poláky to napadlo asi hned v roce 1939, protože pro ně byl okupantem Rusák hned v témže okamžiku jako Němec. Pak zde bylo Pobaltí, kde si ruský okupant počínal tak krutě, že německé nacistické síly vítalo zdejší obyvatelstvo jako osvoboditele od ruského teroru. Rusové se totiž k Pobaltí chovali stejně jako nacisté k Protektorátu.

+10/0
17.2.2017 22:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.