Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K22a88r80e20l 61L35a43n70g91r 2772647160168

Technologie máme stejné jako kolegové. ;-D;-D;-D Jako vtip dobré.

Ještě jsem nikde u nás neviděl používání těch potvor co nataví původní asfalt a vyplní výtluk a oprava vydrží léta. Všude je vidět jen flikování z korejtka...

+36/0
doporučit
13.2.2017 0:44

J42a58n 88C26h32o28d29u15r36a 1372219483723

To jsem viděl obrázek jak jede řidič v Rakousku. Střízlivý - jede rovně, opilý - cik cak. A pak řidič v Česku. Střízlivý - cikcak, opilý - rovně.

+24/0
doporučit
13.2.2017 5:20

K38a36r20e35l 48N84o39v50á12k 8694931760286

Já myslím, že řešením bude zdražit dálniční známky.

+22/0
doporučit
13.2.2017 0:38

J36á89n 33B22a29d61i33o86v74s71k50ý 2589384896756

Ziju na Žižkově deset let. Je tam jedno misto kde se každy rok udělá v dlažbě díra. Každy rok. Na tom samém místě. Fascinující. Nějak nemuzu uvěřit ze seto neda udelat tak aby se to neobjevilo opět. Podle mne si dělají práci pro dalsi rok. Stejne to bude na silnicích.

+21/0
doporučit
13.2.2017 1:54

B81l85a60h69o71m88í96r 16S60k66o39u78p76ý 1640405878947

Jakou kvalitu lze očekávat, když výběrové řízení (na výstavbu a na opravy) musí (!!) vyhrát firma s nejnižší cenovou nabídkou, aby si pak na vlastní realizaci najala další, ještě lacinější firmy...

"Standardní" český postup, posvěcený státem...

+19/−1
doporučit
13.2.2017 7:57

L48e14o90p38o80l24d 18P58r24o84k63e64š 8689754207

Nekecáme - makáme. Za 3 roky 5 km dálnic + jedna poloviční ve skluzu . Zato zvyšování poplatků , pokut a zavádění represí , to ANO umí .

+22/−2
doporučit
13.2.2017 6:01

P93a62v68e26l 18Š33e15d38ý 2398836722545

Nezlobte se na mě ale silničáři si svoji práce neustále jen připravují. Ať se naučí silnice dělat. V Alpách je mráz taky a cesty jako u nás tam nejsou. Tak je to jen a jen o technolocii a to, že silničářenikdo nekontroluje a jen jim platí. Kvalita je NULOVÁ - to je ten největší problém a přestaňme se divit že v zimě je zima a mráz.

+15/0
doporučit
13.2.2017 8:37

A88n81t56o31n44í82n 55K20o33l98á47ř 7118705527212

Znám několik silnic, kde jsou na jaře vždycky díry na těch samých místech.

Opravy se dělají tak, aby za rok byla zas práce a bylo co opravovat. Když je v díře voda a klidně ji zalepí, tak se není co divit, že se to zas vymlátí.

+14/0
doporučit
13.2.2017 8:05

J56a13k42u51b 90H89á29j84e23k 8950247786709

Mě hlavně vadí, že už se to ani nesnaží označit. Přitom označení je standardně univerzální "řešení problému" v ČR (místo parkovacích míst označíme zóny, místo opravy silnice označíme značkou...). Co vím od lidí, kteří se v problematice silnic pohybují, tak ani není problém v tom, že by se šidil povrch, asfalt máme stejně kvalitní (a drahý) jako v Německu. Ale šidí se hlavně práce na podloží, které pak způsobí i poškození jinak kvalitní pokládky. Každopádně v Německu, nebo Rakousku byla určitě stejná zima, jako tady. A fakt se vždycky stydím, když odtamtud jedu a přejedu hranici do ČR. Okamžitě všude díra, výmol, záplaty záplat, kanály přesně v jízdní stopě atd. atd. Tady jsou silniční zakázky řízené korupcí a klientelismem a podle toho to bohužel vypadá. 

+14/0
doporučit
13.2.2017 7:41

J42a75r60o54m17í68r 28K75r67á63l 4280809224659

Rozdíl není v materiálech, ale v kvalitě práce, milí silničáři. On jaksi asfalt a štěrk vysypaný do kaluže moc nedrží. :-/

+12/0
doporučit
13.2.2017 8:10

J85i94r25i 67P54r65a22j58z 1343953417804

Ne opravují, ale záplatují. To se spravovaním nic nemá společného.

+12/0
doporučit
13.2.2017 7:42

K64a69m96i42l 35D30o13l84e76z57e47l 6912926124342

diry vznikaji nekvalitni opravou. Kdyz vidim jak do diry pouze nafoukaji sterk a trochou asfaltu, tak se nedivim, ze se dira objevi znovu. Navic tim svym flikovanim rozhazi sterk po cele silnici. Za tohle by si meli jit odpovedni urednicci sednout

+11/0
doporučit
13.2.2017 0:56

P44a88v49e23l 69J78e34ř42á89b97e38k 7691232574837

Jestliže naše silnice po zimě vypadají jako ementál, tak chudáci řidiči v Kanadě, Norsku, Švédsku,... .;-D

+10/0
doporučit
13.2.2017 1:10

V50r64a23t36i13s57l78a34v 37K97u77l36h87á37n56e33k 1748514417772

Nestíhají? To je snad výsměch! Spousta děr je víceletých, pokud by se opravily v zárodku, nerozvinuly by se do rozsahu, na který pak nejsou peníze. Jenže správci jsou nezainteresovaní zaměstnanci, kteří postupně otupí a uchýlí se k tisícům výmluv a spoustě rozmístěných značek, aby za nic neručili. Děs, v kterémkoliv chorvatském zapadákově mají silnici lepší, o rozvinutých státech nemluvě.

+9/0
doporučit
13.2.2017 1:08

B69o83h81u70š 12H39a37v17e44l 7960602897378

Když jsem se minulý týden projel do Alp a zpět, uvědomil jsem si, jak si z námi politici utírají .... Tady je vidět, jak se věřená správa stará o své lidi.

Proboha, kdy to tady bude fungovat. ŘSD rozpustit a začít znovu ....

+7/0
doporučit
13.2.2017 8:52

J92a17n 82H77e65ř97m75a65n63o21v25s91k51ý 4463141425746

je to i tím , že se nesmyslně opravují silnice v dobrém stavu , (aby si asi někdo namastil kapsu) a ostatní se jen flikují !

+7/0
doporučit
13.2.2017 6:39

A62d27a80m 79B24í65l81e52k 4346734291707

safra, to jsou mi novinky po ránu :-P po jedné takové jezdím denně, je přezáplatovaná asi 20x, vypadá jako nějaký nepodařený experiment, podle úředníků (za vlád všech stran napříč spektrem) - neřešitelné ji zrekonstruovat od základů...

+6/0
doporučit
13.2.2017 6:30

P89e40t47r 87M98i93c30h73a54l 2180524641222

Problém je, že opravou se v místě díry zpravidla vytvoří hrb a silnice pak připomíná tankodrom. Další věc je, že když už se silnice opraví celá, nový povrch se, snad kvůli finanční úspoře, zúží o 20 cm z každé strany a pak je problém, aby se tam vyhnuly dva náklaďáky, o předjetí traktoru osobním autem ani nemluvě.

+5/0
doporučit
13.2.2017 8:52

V15l71a66d77i59s91l32a73v 68N43o42h18e57j78l 7508107358411

nemluve o vyraznem rozptylovani pozornosti a tim navysovani nehodovosti. misto aby clovek venoval maximalni pozornost provozu, tak hleda kudy se nejlip vyhnout diram a na provoz zbyva logicky mene pozornosti. Rv

+5/0
doporučit
13.2.2017 2:20

D34a55v93i72d 80Z76a14j52d51á82k 8685292540741

Silnicari jsou spokojeni. Diky "kvalite", jak to opravuji, si proste zajistuji praci na dalsich sto let. Co by pak delali, kdyby to udelali poradne.

+4/0
doporučit
13.2.2017 7:30

K26a66r18e92l 24V73a73c80h96u96t 9303962159793

On si polír Rambousek furt stěžoval, že malta není malta a vápno není vápno, ale stejně z toho stavět musel... no a nakonec se to sesypalo a políra Rambouska to bohužel zabilo. :-/

Ale fasáda to mohla být pěkná, moc pěkná, i když ne tak pěkná, jako z dobrého materiálu, ale stejně to i tak mohla být moc pěkná fasáda! ;-(

+4/0
doporučit
13.2.2017 6:29

D51a25n79i72e29l 76B27a18r27t42o90l89d 6739174508481

V porovnání s německem a rakouskem budou u nás vždy horší.

SK, PL, HU atd. jsme na tom podstatně lépe.

+5/−2
doporučit
13.2.2017 6:47
Foto

P15e49t88r 66K90e89l70l56n85e61r 4675529581963

Princip moderních cestářů, za každý úsek silnice odpovídá jeden konkrétní člověk.

Méně administrativy , více výkonosti.

A samozřejmě osvědčené a moderní technologie.

+3/0
doporučit
13.2.2017 8:48

J51i82ř70í 34F10o36g13e94l 2100771566172

Opravení systémem vyfoukat vzduchem, nasypat obalovačku a uplácat lopatou, v lepším případě nějakým strojem je a bude vždy k ničemu a po roce dvou je díra opět na světě a větší.

Jediný smysl má odvrézovat několik cm celou vozovku a dát nový povrch. Je to o něco dražší, ale za pár let flikování se sto srovná.

+3/0
doporučit
13.2.2017 7:17

P49a74v12e34l 10R65o40s57e90c80k18ý 6476875601549

Správci nestíhají;-D?

Spíše nechtějí. Čekají, až budou díry větší, neboť jsou placeni od velikosti spravené plochy, ne za to, aby silnice byly v pořádku.

Materiál vysprávky a technologii používají levnější, aby moc neutratili a mohli to dělat častěji.

Psal o tom i p. Kachlíř níže.

+3/0
doporučit
13.2.2017 6:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.