Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trumpovy telefonáty otřásají dávnými spojenectvími, diplomaté se děsí

Donald Trump během prvních týdnů v Bílém domě dokázal, že si v diplomacii rozhodně nehodlá brát servítky. Svými telefonáty nadzvedl Mexičany či Australany, na Twitteru namíchl Íránce. Američtí diplomaté horečně přemýšlí, jak narušené vztahy urovnat, a doufají, že se Trump časem zklidní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M39i84c53h57a28l 48M90i90l28l26e65r 9686902629222

trumpajz jakozto nekolikrat zbankrotovany realitni makler si nejlepe rozumi s lidmi podobne kasty jako on - svindliri, racisty, primitivy

+1/−1
13.2.2017 6:00

M63a74r68t96i84n 21N60o58v16á88k 8237362222812

„Na této vládě nás nejvíce znepokojuje, že vůbec nedbá na odborníky a na to, co tu po desetiletí děláme. Myslím, že nám v ničem nevěří,“ okomentoval vztah Trumpova týmu k diplomatickým elitám

nejmenovaný zdroj z ministerstva zahraničí.

Vůbec se Trumpovi nedivím - zahraniční politika USA byla dosud katastrofa, zvláště v muslimských zemích. Podpora muslimů v opozici (proti diktátorům), ze kterých se nakonec zpravidla vyklubali radikálové, mnohem nebezpečnější než samotní diktátoři. V Sýrii v podstatě pomohli stvořit a vybavit (penězi, zbraněmi...) Islámský stát.

+3/−2
12.2.2017 14:29

K10a19r15e58l 68N88e61č32a54s 5253759800930

Trumpovy telefonáty neotřásají vůbec ničím.Možná působí pouze otřesy v hlavách mediálních kanonýrů,kteří za každým kritikem současného šílenství vidí extremismus.R^:-)

+1/−5
11.2.2017 21:05

V62i31l66é21m 41B59a16r72á52k 4626267409406

Co je současné šílenství? Volný obchod, soudržnost NATO.....?

+1/0
12.2.2017 11:00

K77a36r46e68l 14N22e77č19a27s 5173599200320

Pokud to vidíte pouze takto,pak musíte být buď velký byznysman ve zbrojním průmyslu,nebo krátkozraký člověk,který nevidí souvislosti jiné.:-)

+1/−1
12.2.2017 14:21

V72i59l41é30m 53B31a14r27á97k 4366487779806

Fakt nerozumím. Proč? To dělají ženské, že řeknou, ty máš vědět proč.

0/0
12.2.2017 17:09

K76a15r18e57l 56N88e28č37a21s 5353849840200

Nic teď svět nepotřebuje více než nalézt ztracenou míru ve všem,návrat ke konzervatismu alespoň ve školství a dát lidem zpět naděje na startovní čáru se smyslem.To Trump chce.Je to tak špatné?:-):-/

0/−1
12.2.2017 15:03

V63i12l84é44m 24B17a11r18á85k 4566417319186

Nic takového u něj nevidím. Je pravým opakem. Jinak s Vámi souhlasím.

Dovolím si nabídnout odkaz na mé dva články právě na toto téma. Doporučuji také knihu Vladimíra Komárka Evropa na rozcestí. http://www.academia.cz/evropa-na-rozcesti.html

http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=499209

Řecko je případová studie krachu rozežraného státu. Žádné volby problémy neřeší, ale naopak je eskalují. Všechna „zajistíme podpoříme, vytvoříme, prosadíme, poskytneme, zdaníme, zvýšíme, ..“ nás přibližují ke krachu státu.

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=467815

0/−1
12.2.2017 17:20

K93a36r23e78l 98N96e90č33a45s 5713109690590

Řecko ? To je typická dluhová past a korupce.To o rozežranosti bych používal pouze u skupin obyvatel,nikoli jako národní negativa.:-)

+1/0
12.2.2017 22:20
Foto

A69l90e94š 61J34i55r44o43u67t 3118425621227

Lze jen říci: Trump to dělá dobře. Jen tak dál. I v Evropě potřebujeme takoveho politika. Aby zlikvidoval EU a neomarxistum a havloidum nakopal zadky.

+3/−4
11.2.2017 19:28
Foto

J41a76r72o89s58l76a35v 47K94y90s23e41l35á86k 9925856277399

Zatím je jen námět pro karikatury a jeho kroky jsou provázeny zmatky. Je jasné, že místní K.K.Konvičkové jeho rasistické řádění budou podporovat ale důležitější je, že sami Američané mu již nevěří.Jeho podpůrci jsou v dnes řádu 29%,

"but how somebody, like mr. Jirout could know that". Zatím konstantně dostává nakopaný zadek od soudů a skončí jako Nixon. Amerika není Putinland, mate.

+2/−1
11.2.2017 20:28

K83a74r63e46l 19N23e34č32a84s 5863749360340

Nenálepkujte,pane Kyseláku.Trump byl zvolen především kvůli lidem jako jste vy etc. Lidem,kteří kritiky tranie menšin nazývají extremisty,těm,kteří brečí ,kyž někdo si dělá legraci z Koránu ale smějí se ,když je vysmívaná bible,lidem,kteří ignorují vlastní lid,poučují,co má mluvit,jak má mysleta místo řešení zásadních věcí špekulují,kde postavit záchod pro všechna pohlaví,co jich vymysleli.Ať už to s ním dopadne jakkoli,ta zničující pomatená parta veselých kumplů už důvěru mít nebude nikdy.

A nestrašte porád s tím putinlandem.I v Británii by se měli určitě více zabývat ,v jakém septiku mají zdravotnictví a školství místo řešení,že místo on a ona se bude používat ončo.

Netlačte to pořád tak goebbelsovsky.Jako Konvička zde fungujete vy,pane.:-/

+1/−5
12.2.2017 0:56

K80a26r86e65l 24N59e55č23a32s 5433229740100

err:tyranie menšin.

0/−1
12.2.2017 0:57

V80i29l98é67m 50B56a49r71á57k 4876577949676

Chtěl bychse zeptat obdivovatelů Trumpa, vystupitelů z EU atd. Pokud nechcete jen trolit,tedy neštvávat protistranu svými názory.

Řekněte, jakby měl vypadat svět podle vás. Co má nastat po vystoupení z EU, jak by mělo býtuspořádáno hospodářství atd.

+1/0
12.2.2017 11:03

K59a64r36e90l 48N72e67č66a42s 5253479310780

To se musíte optat někde jinde.Já nejsem obdivovatel žádného státníka,natož Trumpa.Ale vidím i to,kam dostala svět hysterie ekopietismu,tyranie menšin,zvrácené školství apod.Vystoupení z EU též není mým přáním,ovšem v současné podobě,kdy vede válku proti vlastnímu obyvatelstvu třídním bojem naruby bych změnu a zásadní reformu přivítal.

A zděšení Trumpem je pouze a jenom mediální kampaň,kdy budou sledovat i to,jak podává ruku Japoncům

Váš problém ,pane Baráku a spol.je to,že nejste schopni vidět lidi,politiku,svět jinak,než v polaritách.Buď jsi s námi ,nebo proti nám.To je bolševismus.Na Trumpovi je mi sympatické,že neleze celebritám do zadku a na kritiku odpoví po svém.

To vy jste svět rozdělili na xenofoby,homofoby,rasisty,zemanovce,sluníčkáře,vítače,vegany,burany,kavárny a jiné stupidní nálepky.Neumíte už věci vnímat jinak.!!:-)

+1/−1
12.2.2017 14:34

V36i71l25é61m 40B51a70r18á41k 4156337279456

Nevím, jestli jste navyklý z internetovách diskusí, ale neútočte. Normálně se ptám, co by se mělo změnit.

Když se podíváte na moje články, tak nikoho takto nedělím (i když Zemana považuji za neštěstí).

Jinak tady je o ekoteroru:

http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=463886

+1/0
12.2.2017 17:08
Foto

A27l86e61š 33J38i38r69o56u10t 3898865401947

Jednoduchá odpověď. Zavést v ČR model švýcarské demokracie. S přenesením větší odpovědnosti o rozhodovaní v důležitých věcech na občany. Tedy systém referenda. Viz. Švýcarsko, kde to funguje. Obnovení hranic a armády. Okamžité stažení "armády" z misí. Tam nemají co dělat. Naše hranice nejsou hranice Afghánistánu. A pokud jde o hospodářství, fungovalo i před EU. A fungovalo. EU není výrobce. EU jen hospodářství deformuje. Krádežemi daní, které nazývá dotace EU a EU jde jen o moc a její prosazování a dotace jsou jen prostředek udržení moci. Každý sám za sebe. Ochrana vnitřního trhu je velmi důležitá. ČR byla soběstačnou potravinářskou zemí. Stejně tak zbrojní velmocí. Vše havloidi a zloději poslali do kopru. Jsme jen montovna EU. Nic víc. Montovna, kterou by ještě rádi proměnili z Bruselu na multikutruní "ráj". Navíc stav, kdy naše platy jsou na třetině západu a ceny vyšší než v EU považuji za další loupež století. Tvrzení, že naše produktivita neodpovídá německé je lež. Stejně jako je další lež, že nemůžeme být jako Švýcarsko. Že na to nemáme. Udržovat obět v ponížení a s malým sebevědomím o to tu jde EU a havloidum především. Jediná cesta je opustit EU, nepodlehnout vydírání, bolševikům a duševním pomatencům co budou v ulicích řvát, že chtějí jednotnou evropu. Také opustit NATO. jež se ukázalo pouze jako spolek na svrhávání nepohodlných režimů pro USA a jejich Sorose a spol. . Pouze národ, který si zachová svou identitu a národní hrdost může přežít. Pouze národ, který má hranice, letectvo, armádu, funkční Policii a občany kontrolovanou moc nad politiky s možností je odvolat. Národ, který zná svou historii a nerozpustí se v tzv. "evropském národě" po kterém touží pár psychopatů z Bruselu.

0/0
13.2.2017 14:50

V48i17l42é48m 13B60a45r70á30k 4766557959566

Děkuji. Na to odpovím takto. Máme jinou mentalitu než Švýcaři. Zde je o tom článek.

Prosperita je výsledkem interakce mezi právním, sociálním prostředí dané země a mentalitou (mravy) jeho obyvatel. Tyto dobré mravy nejde koupit za státní dluh nebo unijní dotace. I Česko může být Japonskem.

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=472318

Požadujete zavedení překážek dovozům (Česko jako Autoland více vyváží, tak bychom se dočkali reakce) a více dotací, přitom jenom do zemědělství jde z Bruselu každý rok přes 30 miliard korun. Místo obrany Schengenu jako celku, by rádi vztyčili ploty přímo na státních hranicích, což je stejný nesmysl jako natáhnout ostnatý drát někde mezi Brnem a Prahou. Necítí sounáležitost s Evropou. Litují rozpadu zbrojního průmyslu, přičemž nechtějí slyšet, že jeho produkce, jak dokázaly lokální konflikty studené války před rokem 1989, byla zastaralý šrot, který diktátoři odebírali na dluh, přesněji zadarmo (za vládní úvěry, které zůstaly nesplacené). Nostalgicky vzpomínají na zaniklé neefektivní cukrovary a neví, že cukru se dnes vyrábí stejně jako za komunistů. Chtějí se opět vydat cestou soběstačnosti, přitom socialismus nutila k této „cnosti“ pouze nouze.

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=561548

0/0
13.2.2017 17:09

F33r58a27n58t13i73s12e54k 80S14t19a86n18e60k 8323357812387

Tak určitě realita bude otřasat Evropou...2017....

.USA a nová administrativa prezidenta Trumpa......ukazuje že předvolební sliby nejsou FIKCE....

+3/−1
11.2.2017 16:19
Foto

J30a45r12o63s75l92a11v 71K80y73s96e20l16á37k 9805316467969

1/hned po zvolení zruším Obamacare/ nekoná se, protože neví čím to nahradit.

2/ postavím zeď a zaplatí ji Mexičané/ pokud bude zeď postavena, tak zaplatí Američtí občané 22 miliard USD ze svých kapes a stejně se již ví, že ta zeď bude na nic.

3/s okamžitou platností zabráním cestování muslimů do USA/ povedlo se to jen na pár dnů a největší problém byl, že do USA nemohlo cestovat i 300 000 Britských občanů, včetně 6 členů konzervativního kabinetu T.May. To bylo po protestech Mayové zrušeno ale napáchalo to velké škody mezi dvěma zeměmi

s dlouholetým přátelstvím. Soudy jednoznačně postavily jeho dekret mimo zákon, takže je neplatný a způsobil Americe jen ostudu ve světě.

4/ neuznávám jednotu Číny a její nároky na ostrovy v S.S./ Dnes to uznal.

5/postarám se o to, aby Wall street byl pod kontrolou /udělal přesně opak.

Mohl bych pokračovat nejméně do desítky ale jen poslední průzkum v USA, který ukazuje, že Trump má v zahraniční politice podporu jen 29% občanů USA mluví za všechno. Ovšem v Rusku a jak se zdá i u nás, má Donald pořád stejnou podporu. Asi neví, že je nekuřák a nejí ovar a jitrnice.

+5/0
11.2.2017 19:07

F82r41a82n66t91i93s36e38k 39S26t51a84n48e93k 8943277742207

Tak vážně....přes 16 let socialismu Clinton a. Obama ukazuje že bolševismus silně zakorenil v EVROPĚ a v USA......Jak prosté voličstvo...

+1/−1
11.2.2017 23:48

V14i69l82é34m 57B40a91r38á56k 4696977819156

Trump je nacionální socialista. To není nadávka, ale popis toho co má v hlavě.

+2/0
12.2.2017 11:03

K86a24r34e52l 50N54e62č52a17s 5363469630840

To je snad největší blbost,která mohla z líhně nálepkovačů vyrašit.Nacionální socialista.

Je to prostě klasický konzervativní Američan s vírou v autoritu,řád a teritoriální vlastenectví,naopak ,prvky kosmopolitního kapitalismu s prvky komunismu prosazuje kapitalismus digitální,nomádský,kapitalismus bez tření,liberální. Tito lidé v politické podobě zmrzačili školství,vytvořili podmínky pro masivní exodus,prekarizaci lidí práce a pod rouškou lidských právvytvářejí krvavý chaos.:-/:-/

0/−1
12.2.2017 14:49

V30i95l35é13m 24B88a61r70á27k 4756247579826

Nacionální pro zaměření na vybuzení nacionalistických nálad a snahu Ameriku izolovat a vlastně tím zbavit její velikosti (to nedokáže zatím Trump rozeznat).

Socialista kvůli nápadům na zasahování do ekonomiky, snahu o bezuzdné výdaje..

+2/0
12.2.2017 17:13

K52a73r63e46l 65N39e56č20a64s 5693239500540

To je ale váš konstrukt.:-)

+1/−1
12.2.2017 22:24

V71i21l67é95m 43B45a69r71á20k 4946127539546

Chtěl bych se zeptat obdivovatelů Trumpa, vystupitelů z EU atd. Pokud nechcete jen trolit, tedy neštvávat protistranu svými názory.

Řekněte, jak by měl vypadat svět podle vás. Co má nastat po vystoupení z EU, jak by mělo být uspořádáno hospodářství atd.

+1/−1
11.2.2017 14:23

D19a29v44i68d 48Š20a93f66r12á88n88e70k 5707174167733

Je toho víc, ale pro začátek by úplně stačilo, kdyby

- nás muslimové přestali nenávidět

- multikulti (včetně našich cikánů) se vyhodnotilo jako projekt, co selhal

- Afrika se dokázala postarat sama o sebe.

+1/0
11.2.2017 16:20

D64a36v22i61d 69P26i49t13r31o 4422788867219

A mate dojem, ze Trump se nejak zasadil o vetsi sympatie muslimskeho sveta vuci Zapadu? Nebo to ma prijit az po vystoupeni z EU?

;-D;-D;-D;-D

Zcela zjevne mate o mezinarodni politice stejny prehled jako D. Trump. Ten ma ale bohuzel na rozdil od vas k tomu team poradcu k ruce.

+2/−1
11.2.2017 16:27

J42a78n 60U92l20r30y37c75h 4941317120558

;-D;-D;-D - takže pro začátek vám úplně stačí 3 body, které a) vůbec neřeší průserovité vakuum, které by nastalo po rozpadu EU, nebo vůbec rozpadu dosavadních společensko politických pořádků;

b) u dvou bodů, které by jistě byly fajn, jaksi vůbec neuvádíte, jak se takové situace dopracovat (to je asi tak blbý, jako kdybych stanovil bod, aby byli všichni lidi šťastní a chovali se k sobě hezky); k té Africe - víte, v drtivé většině se o sebe Afrika samozřejmě postarat dovede - veškerá ekonomická pomoc Africe je ve srovnání s africkou ekonomikou směšnou kapkou v moři, to samé platí o poměru afrických migrantů do Evropy ve srovnání s africkou populací...; to samé platí i pro muslimy - z těch několika set milionů "nás" jich zas tak moc ani nenávidí, ani neřeší...

zbývá prostřední bod, kde se zaměřujete proti jakémusi (do značné míry chimérickému) multikulti projektu, a opět naprosto nenastiňujete, co tedy má následovat (nevím nic o nějakém multikulti projektu prosazovaného vůči našim cikánům - multikulti myšlenky přece horlivě obhajují jen naši rasističtí odpůrci cikánů, kteří je (všechny) označují jako nepřizpůsobivé, s naší společností a kulturou nekompatibilní, oficiální politika jde desítky let přesně opačným směrem, snaží se o jejich začlenění do společnosti - tohle (nikoliv multikulti) vůči našim cikánům tedy zavrhujete? - jak si teda další "nekutimulti" soužití s cikány představujete?)

0/−1
12.2.2017 2:06

V87i69l32é77m 34B71a38r63á97k 4546687899906

a) a c) na nás nezaleží. b) souhlasím a myslím, že panuje obecně.

Migraci jde přirovnat k problematice invazivních druhů. Na území Evropy žije člověk evropský (euroamerický). Ten je v současnosti vystaven invazi nepůvodních lidí z Afriky a Asie, ochotných osidlovat nová území, kteří jsou ve své chudobě více přizpůsobiví a odolnější, mají jinou řeč, vzdělání, náboženství, rodinné zvyky, pracovní a hygienické návyky, chování k ženám, a postoj k svobodě jednotlivce i slova, představy o fungování společnosti, pohled na dodržování smluv. V souvislosti s tímto textem považuji nadbytečné hodnotit jaký druh lidí je lepší či horší, ale určitě můžeme říci, že tyto druhy jsou jiné a hlavně každý patří prostě jinam. Kdyby se jakýkoliv přírodní druh ocitl ve stejném ohrožení, pod stejným tlakem jako dnešní člověk evropský (euroamerický), ekologové by křičeli a bili na poplach.

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=499112

0/0
12.2.2017 10:25

J84a91n 78U41l47r16y40c16h 4541697190378

faktograficky naprostý blábol, neboť jakkoliv nepochybně existují jasné rozdíly mezi různými druhy společností a řekněme kultur a jakkoliv může existovat i geneticky podmíněná rozdílná psychika různých řekněme ras, etnických skupin (ovšem konkrétně o tom za současného stavu poznání nevíme nic, pokud vím, zatím neexistují žádná relevantní data), žádné druhy lidí neexistují, lidský druh je je jediný, tudíž nesmyslný blábol je i argumentace invazními druhy - ano, jistěže to lze brát jako přirovnání, jenže už dávno víme, že pokusy narážet přírodní zákonitosti vývoje a vztahu druhů na chování lidské společnosti je trapný primitivizmus; všichni víme, že lidské vědomí a z něj vyplývající uspořádání společnosti se dávno vyvinulo v naprosto specifický fenomen, takže automaticky přenášet ekologické a etologické projevy na společnost může dnes jen pitomeček;

a krom toho nepochybně platí, že reálně neexistuje žádný "průměrný" Afričan, černoch, arab, muslim, cikán a tak dále, nezpochybnitelně platí, že každý jedinec se v reálu velmi liší, genetikou počínaje, pochopitelně se liší i jeho psychika, chování ve společnosti (i dle role, jakou v dané společnosti zaujímá); - a zrovna tak platí, že v reálné demokracii je naprosto nepřípustné hodnotit lidi jen plošně na základě jejich příslušnosti a dle tohoto plošného hodnocení s nimi zacházet (a to až do jasně restriktivně represivních opatření) - zrušte tuhle zásadu a fakticky zrušíte reálnou demokracii (to je strašlivá cena (s velmi negativními důsledky), neospravedlnitelná takřka ničím); za třetí by každý aspoň trochu uvažující člověk, který dostal standardní evropské vzdělání, a musí tedy mít i povědomí o nedávné evropské historii cca půlky 20. století, měl sakra dobře vědět, kam likvidace demokracie a zavádění plošné restrikce skupin lidí (spolu s akcentem na nacionalizmus, rozbíjením kooperace mezi státy) vede

0/0
12.2.2017 12:55

V77i59l85é77m 96B68a15r19á15k 4816567279346

Ve všem, kromě toho, že jde o blábol, řeči o pitomečcích atd., s Vámi souhlasím. Včetně nebezpečí demontáže demokracie (ta ale nesmí být považována za prosté hlasování a tvorbu většin, tzn. jde i o zvyklosti, ochranu mínění menšin...).

Nehodnotím, kdo je lepší, ani kdo horší. Jestli znáte práce Stanislava Komárka, tak ten se provokativně ptá, zda právě islám není více životaschopnější než západní civilizace (natalita, víra v Boha, soudržnost rodin....).

Mě z toho postoje co jsem nastínil plyne, že z důvodu pomoci strádajícím, je nutná pomoc na místě, ale určitě ne import uprchlíků. kromě toho zde působí něco podobného jako ve fyzice různé zákonitosti makrosvěta a mikrosvěta. 5 lidí se pod tlakem okolí asimiluje, od určitého počtu vytváří vlastní komunitu, která čím je větší, tím je pevnější (vlastní obchody, školy, služby, používání vlastního jazyka,....), což vede k separaci od okolí a následně k vnucování vlastních kulturních vzorců okolí. Kromě toho, kdybyste měl úplnou pravdu, žádný stát by neměl právo omezovat vstup jiných lidí na určité území a dovážet tím další problémy.

Ano, máme vlastní "uprchlíky" s jiným jazykem, způsobem oblékáním, zvyky, mám na mysli Romy.

0/0
12.2.2017 13:58

J95a69n 50U33l22r86y19c69h 4111357370578

já souhlasím taky skoro se vším, co jste napsal (k tomu mému expresivnímu výrazivu - krom toho, že jsem už roky patřičně vydrážďovanej vyjádřeními jak nemalé části špiček naší společnosti, tak obrovské části běžných lidí (přičemž primárně nejde o míru vulgarit - jde o to, jak se zcela jednoznačně hlásají i hitlerovsko genocidní názory a jak se hlásají naprosté nesmysly, zjevná demagogie), jsem byl i vydrážděnej šermováním s ryze přírodovědnými termíny ke společenské tématice);

k tomu nejdůležitějšímu - pomoc na místě je jistě pěkná, ale nejsložitější, nejtěžší a často naprosto nereálná (viz současná Sýrie - jak chcete pomáhat na místě (občanské války) - v okolních státech? - tam už jsou napěchované miliony...);

- problém separace samozřejmě existuje (mimochodem mám pocit, že už dlouhou řadu let nikdo v Evropě neprosazuje tu tak často obemílanou multikulti politiku (například Merkelová - dle názorů tupců přímo ikonická postava multikuli politiky - jednoznačně ještě před uprchlickou krizí (a přijetím milionů uprchlíků (nikoliv z Blízkého východu, nýbrž hlavně z Maďarska + z balkánských států)) prosazovala začlenění a jasně vystupovala proti náznakům vyčleňování (konkrétně - je nepřijatelné, aby tlak příchozího etnika svým soukmenovcům nařizoval způsob odívání - opakuju, toto je její postoj PŘED uprchlickou vlnou)), jenže ta integrace se nesmí zavádět nesmysnými a příliš rychlými nařízeními, a musí mít své hranice - nepochybně se jinakost nově příchozích musí posuzovat podle stejných kritérií, jakými se posuzuje u domácí populace;

- k míšení kultur - je jasné, že rychlý příchod třeba 300 miliónů Afričanů by z EU států udělal jinou společnost, na druhé straně - dnešní svět je prostě globální, my sami toho každodenně využíváme, izolace je zvlášť dneska absurdní (navíc velká izolace = pravděpodobnost obrovského průšvihu - viz Čína během většiny 20. století), krom toho důsledná separace odporuje jak zásadám demokracie, tak humanity - není dobré tyhle zásady zpochybňovat

0/0
12.2.2017 15:09

V44i57l24é70m 49B42a10r22á50k 4566227519846

Souhlasím.

Zde je zamyšlení, co by se mělo změnit. http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=467815

Zde je Rekviem za západní civilizaci

V přírodě platí zásada “sežrat nebo být sežrán“, v mezinárodní politice “expanze nebo podrobení“. Neexistuje status quo, nelze se schovat za čáru na mapě a na věky žít šťastný život. Padla Velká čínská zeď, Hadriánův val v Anglii, hranice Římské říše na Rýnu, Maginotova linie. V současnosti vnější hranice Unie střeží pouze sluníčkáři s bagetami (zde je dosti šokující reportáž z ostrova Lesbos ). Řecko by mělo být okamžitě vyloučeno z Schengenského prostoru.

Slovo kolonizátor se stalo nadávkou a bývalé kolonie, místo aby byly vděčné, že jim Evropané přinesli civilizaci, nemají pro své minulé mentory a donátory dobrého slova.

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=484887

0/0
12.2.2017 17:28

D10a84n63i80e85l 12N45o61v16á51k 1461890826429

Rozpad EU a vše včetně hospodářských vazeb uspořádat bilaterálně.

0/−1
12.2.2017 0:05

V81i10l66é75m 34B58a30r62á21k 4896477659496

Tak jenom z hospodářství. Česko má obrovský přebytek vývozu. Reakcí na zánik EU by byla tzv. ochrana národních trhů (viz Trump a výhružky automobilkám).

Ale zajímalo by mě, čeho by mělo být dosaženo? Jaký má být cíl, píšete o prostředku k dosažení.

+1/0
12.2.2017 10:30

J56a14n 83U48l57r98y47c21h 4121547880258

čeho bude dosaženo, je jasné - ekomomické propad, neschopnost řešit jak hospodářské, tak politické problémy v rámci Evropy i širších, narůstání rozporů a antagonizmu mezi státy, rozpad dosavadních mezinárodních struktur, tudíž snaha o přepsání politicko-hospodářské mapy, v mnoha státech odklon od demokratických zásad jako reakce na výše uvedené, válka...

0/0
12.2.2017 13:03

V32i91l94é37m 16B77a80r65á98k 4276217829796

Shrnul jste to perfektně. Proto se Trumpa děsím.

0/0
12.2.2017 13:59
Foto

T86o92m64á47š 73A73n43d29e62r88l57e 2322121874907

Ten Doník, to je chlapák jako my! Ještě by mohl začít krkat a prdět na veřejnosti a už to bude úplně jako u nás v hospodě. Je to takový náš ušák, i když je usák. I ty zlatý kohoutky mu odpustíme...;)

0/−1
11.2.2017 13:59

K44a30t79e55ř77i60n11a 66V34ý34b14o21r65n98á 6490389919

Nejvíce líto je mi eurohujerů, zpravidla bývalých komunistů. Nejdříve Zeman, teď Trump... Nikdo nechce přistěhovalce, svobodu Tibetu, ani na návrat Krymu Kyjevu to nevypadá.... Jestli ještě vyhraje Le Penová, tak to bude podobná frustrace ze ztrát iluzí, jako po roce 1989...;-D

+6/−3
11.2.2017 10:30

O10n67d69ř16e82j 73H37o80r55á94k 8699134471

Čistě pro zajímavost, kolik rublů ti hodí jeden takovýhle příspěvek?

+3/−6
11.2.2017 11:02

R15o13b88e89r30t 78M47a65c15h28o85v35s39k23ý 8683617763291

A pozor! Kateřina Výborná opět na scéně. Paní Kateřino, všichni Vás tady už znají. Nechtělo by to už nějaké nové jméno?

0/−1
11.2.2017 12:51

P22a59u64l 32J44a28r83o61s 2563518730

Ja ji neznam.

0/0
11.2.2017 13:03

K31a65t40e62ř85i29n11a 32V75ý77b70o90r35n94á 6480839799

To bude tím, že na rozdíl od místních politruků tady netrávíte veškerý čas ovlivňováním veřejného mínění tím správným směrem. ;-)

+1/−2
11.2.2017 13:15

P52a60u68l 28J77a74r56o52s 2823818680

Ono to verejne mineni o Trumpove politice,ceskych "expertu",je mne dost smesne...Americane a americti politici nevi,co se z Trumpa vyklube,ale nasinci v CR to vedi.;-)

0/−3
11.2.2017 14:11

O70n15d68ř31e94j 91H82o62r54á72k 8539924661

Takhle přímočaré přiznání jsem od tebe nečekal. Díky.

0/0
12.2.2017 7:38

K39a10t50e51ř67i38n37a 94V44ý14b18o95r82n55á 6520899839

Na rozdíl od tebe jsem placena v dolarech.:-)

0/−2
11.2.2017 13:16

J19a13n 46V42á60c70l19a48v95í43k 3212856381179

Zeman sam je eurofederalista a byvaly komunista. Třeba Britanie stoji o pristehovalce ... krom tech z vychodni Evropy.

+1/−1
11.2.2017 11:14

J98i66n11d88ř77i34c15h 84V53l54a73s36á10k 6600357225462

Jasně, inženýři z Afrika či od Arabů, Anglii zachrání;-D

+1/0
11.2.2017 12:05

J39a71n 70V62á50c56l34a77v39í41k 3132706941259

Jako Východoevropan to nechápu, ale takové je prostě rozhodnutí Britů.

+1/−1
11.2.2017 13:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.