Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud zamítl odvolání ministerstva kvůli stopce pro Trumpův dekret

Americké ministerstvo spravedlnosti se odvolalo proti soudnímu rozhodnutí, které dočasně zablokovalo dekret prezidenta Donalda Trumpa, jenž zakazuje občanům sedmi převážně muslimských zemí vstup do Spojených států. Odvolací soud však žádost o okamžité odblokování dekretu zamítl. Požaduje doplnění podkladů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J21a80r57a 49R33a33n77k 1501716719201

Chudak svoboda.....

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-38867961

0/0
6.2.2017 8:18

J66a97r81a 24R27a24n34k 1591796159451

Trump travel ban: World leaders weigh in - CNNPolitics.com - CNN.com

www.cnn.com/2017/01/30/politics/trump-travel-ban-world-reaction/

6 days ago - World leaders and prominent figures have blasted US President Donald ... Turkey: Refugees are welcome, said Deputy Prime Minister Mehmet Simsek on ... We'd happily welcome global talent not allowed back into #USA.

0/0
6.2.2017 8:15
Foto

J31a77n 10K83u21l95í41s60e60k 8777233948941

Mám pocit, že během Obamovy administrativy se vypěstovala v USA kultura nedodržování zákonů. Bylo běžné, že prezident vydal exekutivní příkazy odporující zákonům, například i ohledně imigrace. Teď Trump vydává exekutivní příkazy naopak aby se zákony dodržovaly a hned je oheň na střeše. Bohužel, v minulosti byli jmenováni aktivističtí soudci, kteří zcela zřejmě ani neznají základní zákony jako James Robart, který vydal zcela zmatečné a nezdůvodnitelné rozhodnutí ohledně imigrace. Jedná se o naprosto průlomový precedent, kdy soudce vydá rozhodnutí v přímém rozporu s platnými zákony. Bohužel, James Robart vydal už v minulosti podobná rozhodnutí, ale zdaleka ne s takovými důsledky jako toto jeho poslední. Nominace skutečného a dobrého soudce do Nejvyššího soudu Supreme Court snad věci uklidní a dá do pořádku tam, kde mají být...

+2/−5
6.2.2017 6:57

M98i27l60a22n 25Z66e88i51d22l17e64r 2262121816399

No vidím Kulíšku, že tvoje potřeba lhát bude asi závažnější než nutkání psát nesmysly.

+4/−1
6.2.2017 7:04

F43r29a27n93t76i74š59e79k 49B49l22a80ž19e20k 6217415529133

I Vy znalče amerických zákonů;-)

0/0
6.2.2017 14:09

J86i24r98k63a 21S44e22v26e92r18a 5691446679197

Vidím, že se tady rozpoutala vášnivá debata o tom co Americký prezident může a co nesmí. Bohužel, na základě téhle zprávy Četky nelze debatovat inteligentně, protože je hloupě zkomolená. Soudce Robart z 9. federálního soudního okruhu exekuci v Seattlu Trumpova dekretu dočasně zastavil proti čemuž se Ministerstvo Spravedlnosti (DOJ) okamžitě odvolalo. Zároveň s odvoláním podala vláda soudní žádost o zastavení soudního zákazu exekuce dekretu. Když Četka píše, že soud zamítl "odvolání ministerstva kvůli stopce", pak si buď plete pojmy nebo schválně zavádí. "Odvolat" se aktér může proti rozsudku. Tady ale o Robartův rozsudek ale nejde. Tady jde o Robartův soudní zákaz exekuci provádět po dobu kdy má vláda právo odvolat se proti jeho rozhodnutí. Apelační soud ale vládní žádosti o zastavení soudní exekuce okamžitě nevyhověl s tím, že obě strany rozporu musí předložit soudní resumé. Ne tedy jak komolí Četka, že respondentem mělo být pouze ministerstvo. Resumé Generálního Prokurátora státu Washington, který se proti Trumpovu dekretu ohradil mělo být předloženo dnes odpoledne. Mimochodem stat ́federálního zákona o něhož se Trumpův dekret opírá zní takto:

Immigration and Naturalization Act Section 212 (f): Whenever the President finds that the entry of any aliens or of any class of aliens into the United States would be detrimental to the interests of the United States, he may by proclamation, and for such period as he shall deem necessary, suspend the entry of all aliens or any class of aliens as immigrants or nonimmigrants, or impose on the entry of aliens any restrictions he may deem to be appropriate." ...Tak se tu prosím Vás zbytečně nehoňte!

+2/−2
6.2.2017 3:57

J24a12n 27B40a60b28i28č29k49a 9473209723127

Známý jako zákon McCarran-Walter, přistěhovalectví a státní příslušnosti zákon z roku 1952 Kdo byl prezidentem, když byl uveden v platnost? Harry Truman. Kdo ho například použil? Jimmy Carter, před 37 lety, v roce 1979, aby Íránci mimo Spojené státy, neměli přístup. Ale on udělal víc. On nechal zkontrolovat všechny íránské studenty, již ve Spojených státech, a řadu deportoval. Sedm tisíc bylo nalezeno a neplatnými vízy a celkem 15 000 Íránců bylo nuceni opustit USA v roce 1979. Používal ho i pres Clinton Takže Trump jde ve stopách demokratických presidentů?:-) Navíc je důležité si uvědomit, že McCarran-Walter zákon rovněž vyžaduje, aby "applicant pro přistěhovalectví musí být o morální bezúhonnosti a prohlásit souhlas se zásadami naší ústavy. "

Z toho by se dalo vyvodit že vzhledem k tomu, Korán zakazuje muslimům přísahat věrnost Ústavě Spojených států, technicky, všichni muslimové

by měli nebo mohli být odmítnuti imigrovat do naší země.

Ověřené na: http://library.uwb.edu/ statické /

U.S.immigration/1952_ imigrační and_nationality_ act.html

+3/−2
6.2.2017 5:03

J84a79n 41B11a75b21i23č25k67a 9393799173827

Obama ho použil vůči iráčanům v r 2011

+2/0
6.2.2017 5:08

M80i60l80a50n 19Z14e80i13d66l17e92r 2792791346839

Není to tak docela pravda. Použila ho Obamova administrativa , konkrétně ministerstvo zahraničí a DHS. Zrušeni vízového programu, jeho suspendace byla zdůvodněna konkrétními skutečnostmi a riziky. Neslo o prezidentský dekret.

Pokud by například analýzou dat bylo zjištěno že Češi v předem definované míře zneužívají visa waiver programu a porušují podmínky turistického víza udeleneho na hranici. Postupovalo by ministerstvo zahraničí nebo DHS podobně, zrušilo by Česku výsadu tohoto programu a museli bychom žádat o vízum předem, prostřednictvím konzulátu.

0/0
6.2.2017 8:27

M67i74l61a52n 48Z41e36i46d61l17e93r 2332531936559

Jirko Severo,Goebbelsovo srdce by zaplesalo.

Tvoje citace imigračního a naturalizaci ho zákona by však měla zmiňovat celou sekci 212 nebo alespoň zmínku o tom, ze se jednaá o proceduru udělování a zamítnutí víz, nikoliv již víz udělených ;-)

+2/0
6.2.2017 7:12

J71a47r33a 77R46a67n47k 1981386169901

A ted se zasmejes, Jirka je tak jako my ostatni v Kanade, vsichni jsme od nekdu prisli a zapomel, z mame freedom of religion;-)

0/0
6.2.2017 8:21

J98a28r72a 47R30a94n86k 1381566929771

Donald Trump says Americans should hold judge who blocked travel ...

www.telegraph.co.uk › News

3 hours ago - Donald Trump: judge who blocked ban put US in "peril"; Appeals court ... When a country is no longer able to say who can, and who cannot , come in ... though many experts expect the process to take considerably longer.

Travel ban in disarray as airlines told they can board barred ...

https://www.theguardian.com › US News › Trump travel ban

2 days ago - Seattle judge temporarily halts Trump's travel ban after hearing ... Not even the president can violate the constitution,” Ferguson told reporters outside the courtroom. ... The immediate consequences have been dire for many, including ... The Guardian's independent, investigative journalism takes a lot of ...

Trump administration offers conflicting numbers of revoked visas after ...

https://www.theguardian.com › US News › Trump travel ban

3 days ago - Protesters against the travel ban demonstrate in New York. .... to sue, it could help Democratic attorney generals take on Trump in court on issues ... The federal judge's order in Detroit clarified that the travel ban does not apply to lawful ... who likes it, helps to pay for it, our future would be much more secure.

+2/0
6.2.2017 8:19

F36r68a50n53t24i28š42e24k 80B36l19a20ž44e55k 6567125869263

Dobrý příspěvek, který je o podstatě věci. Mám jen jeden dotaz. Je v americkém právu to samé "class" a "nation"?

0/0
6.2.2017 14:13

J29a75n 33B46a56b41i18č72k24a 9863979453257

Démonizace Trumpa je prvním krokem politických protivníků k ospravedlnění jeho násilného odstranění

+2/−3
6.2.2017 3:35

J46a62r93a 20R64a36n92k 1531286659231

Ten sociopat se staci demonizovat sam sebe:

https://www.theguardian.com/world/2017/feb/05/germany-der-spiegel-cover-trump-statue-of-liberty

+2/0
6.2.2017 8:22

M34a63r89e18k 37B91e73n91d10a 4220370269

Tim ze nekde nakresli jeho karikaturu?

+1/0
6.2.2017 9:53
Foto

J53i89r21i 19B45i50l14i55n26a 5448210717

Trumpovi ne a ne dojit, ze jako public servant a obcan Spojenych statu musi respektovat rozhodnuti soudu i soudce samotne.

Namisto toho uz nas malej rasista zpochybnil samotnou soudkyni jen proto, ze jeji rodice prisli z Mexika a ted nazval soudce "takzvanym" soudcem.

Tenhle takzvany prezident neslouzi sve vlasti a demokracii, ale nanejvys svym firmam a ruskemu diktatorovi.

Uz 6 z deseti Americanu se domniva, ze Donald Trump nema pro urad prezidenta schopnosti a kvalifikaci.

Chtel bych aby v Bilem dome sedel skutecny republikan a ne tenhle hulvat a sluha Kremlu.

Verim, ze se me to v osobe Mike Pence brzy splni.R^

+2/−1
6.2.2017 1:36
Foto

J56a50n 44K91u75l93í72s10e19k 8207213918501

Jirko, prosím tě o nadhled. To co píšeš nedává vůbec smysl. Ten soudce a jeho rozhodnutí sabotovat exekutivní příkaz se dá nazvat více než podivným přihřátím polívčičky u voličů kriminálnice Hillary Clinton. Už jsem o tom dvakrát napsal, viz článek "Strange Ruling From a Strange Judge" od Paula Mirengoffa: http://www.powerlineblog.com/archives/2017/02/a-strange-ruling-from-a-strange-judge.php

Osoba soudce James Robarta je totiž velmi podivná s historií podivných rozhodnutí například ohledně bizarního případu sexuálního zneužití do němoty zdrogovaného studenta jinou studentkou či ohledně vyjádření zahrnující Black Lives Matters.

Trumpovi se vůbec nedivím. Jedná se zcela o bezprecedentní zásah soudce do exekutivy, který vůbec nemá podporu v žádném zákoně. Právník a odborník na immigration law se k tomuto vyjádřil celkem stručně: "“Get on with the Gorsuch confirmation. Fast.” Zájemci se mohou v článku prokliknout k případům tohoto vskuktku podivného soudce.

Holt minout povoláním se mohou i soudci. Možná tahle osoba by byla dobrý inženýr, ale jako soudce je totálně mimo a je opravdu pozoruhodné, jak se takový člověk mohl dostat tak vysoko

+1/−3
6.2.2017 2:07
Foto

J98i45r31i 23B15i45l13i18n45a 5498300527

Honzo, v obou pripadech jde o soudce. Muze napriklad ta soudkyne se spanelskym jmenem za to, kde se narodili jeji rodice? Nejsme i my dva imigranti? Nebyl i Trumpuv dedecek imigrant?

Ten darebak se chova jako diktator, ne jako public servant.

Uz jsi videl jeho posledni interview s Billem O'Railly? V nem te nazval stejnym zabijakem jako je Putin.

Nemyslis, ze by byl Mike Pence lepsi prezident nez tenhle psychopat?

+3/−1
6.2.2017 3:21
Foto

J27a56n 12K24u20l96í88s52e27k 8617863568811

Jirko, tvůj problém je, že nejsi schopen vidět jaká je Trumpova politika a jeho politika rozhodně není, že já či armáda jsou vrahouni. To byla politika Obamy a Clintonky. Obama používal armádu a instituce také pro účely naprosto jiné, než pro skutečně americké zájmy. U Obamy šlo především o lízání pozadí arabským šejkům, iránským ajatoláhům a nastolit ráj na zemi politikou bojem proti globálnímu oteplování místo upředňostňování zájmů jeho země.

Já vím, že Trump je kecal, že říká věci, které by neměl a rozhodně bych byl radši kdyby držel hubu. Ale on je takovej, nedá se nic dělat, ale žádný psychopat to není. Pokud vím, tak španělskou soudkyni pouze urazil. Mě taky teďka urazil. Ale já nejsem uražený, protože vím, že se nejedná o výraz jeho politiky jako u Obamy a Clintonky.

Mě téměř fascinuje, že i jinak velmi chytří lidé nevidí, co se to dneska děje. Jo, Trump se chová jako hulvát, ale pořát je nutno vidět, jestli má pravdu nebo ne. Jeho Twitter ohledně imigrace byl na místě. Soudce vydal naprosto zmatečné a nezdůvodnitelné rozhodnutí. A co je ještě horší, našli se i další aktivističtí soudci, kteří ho podpořili.

Za další, kdyby jsi v žádosti o azyl uvedl, že si přeješ pád kapitalismu a nastolení komunistické diktatury, tak by jsi do žádné Kanady nikdy nejel. Všichni muslimové, pokud jsou skutečnými pravověrnými muslimy, musí bojovat proti Západu za ustanovení celosvětového kalifátu. A tohle někdo považuje za náboženství? Doufám, že Trump a další politici snad už konečně přijdou na to, co ten Islám vlastně je a snad se dožijeme dne, kdy muslimové nebudou mít do naších zemí přístup. Oni sem skutečně nepatří.

Jirko, prosím tě, přečti si ty články na Powerlineblog ohledně imigračního exekutivního příkazu. Jedná se o vyjádření od velmi renomovaných špičkových právníků, kteří během kampaně vůbec nebyli pro Trumpa: http://www.powerlineblog.com/archives/2017/02/a-strange-ruling-from-a-strange-judge.php

+1/−3
6.2.2017 6:37

M26i15l48a37n 17Z43e77i29d67l46e15r 2822411206989

Tak to je už i na Kulíška hodně ;-D;-D

0/−1
6.2.2017 7:22
Foto

J18i63r20i 11B24i48l57i47n69a 5858980227

Mimochodem Honzo, ten cvok siril v minulosti i konspiracni teorie o 9/11 a ma na zahranicni politiku USA podobne nazory jako komousi.

Proc myslis ze ho Stwora, Roberts, Hajek nebo treba Zeman tak miluji?

+3/−1
6.2.2017 3:29

J31a49n 32B47a58b74i41č88k39a 9633809383157

sluha Kremlu.? Nebylo by lepší. Agent a zaprodanec Kremlu ?

0/−4
6.2.2017 3:39

J51a33n 58B19a96b40i77č85k89a 9443639503847

Zaké zaprodal USA Izraeli

https://youtu.be/Qf3ZGHFOiMo

0/−4
6.2.2017 4:46

J41a42r67a 67R78a51n18k 1301556789441

Ano, sluha Kremlu, jenze Vladimir ma na nej spinave tajemstvi...pee pee

http://www.telegraph.co.uk/news/2016/11/09/president-putin-celebrates-a-donald-trump-win---what-does-it-mea/

+1/0
6.2.2017 8:24

B98o55h17u10m30i68l 53P81e81t95r72a25s 1983374711542

Jake konspiracni teorie o 9/11 Trump siril?

0/0
6.2.2017 4:49

J30a36r41a 15R67a95n72k 1421976309711

Vymyslel si, ze stovky muslimu tancovali v ulicich a byla to v te hrozne dobe ta nejhnusnejsi lez.

0/0
6.2.2017 8:26
Foto

J84a39n 30K83u94l53í23s20e50k 8337773658311

Jirko, už jsem napsal víc než jednou, je úplně fuk, jestli Hájek, Roberts, Stwora, atd., Trumpa milují. Zatím nevidím vážný problém v Trumpově politice. Exekutivní příkaz ohledně imigrantů byl naprosto v kompetenci administrativy stejně jako v minulosti. Clinton, Carter, Reagan a i Obama dělali v podstatě to samé a nikdo tomu nevěnoval pozornost. Viz výše příspěvek od Jirky Severy

+1/−3
6.2.2017 6:46

J89a81n 68B88a68b26i68č40k16a 9953869933247

Trump měl prostě doporučit, aby si každý přehrál projev Presidenta Clintona proti immigrantům, nebo ho dát do televise a jen říc " Souhlasím "

https://www.c-span.org/video/? c4351026/c

+1/−2
6.2.2017 1:00

M73a76r12t82i74n 11P10e96t67v52a61d 4210769707842

Pro rozčeřené vášně na obou stranách diskuse se jaksi do pozadí dostává to nejpodstatnější: Trumpův teatrální zákaz je absolutně bezvýznamné gesto, jelikož z dotčených zemí se v minulosti údajně dopustily nějakého teroristického deliktu v USA pouhé dvě osoby. Paušální zákaz vstupu tedy na bezpečnostní situaci v USA nemůže mít vůbec žádný vliv, je neodůvodněný, nezdůvodnitelný a bezobsažný. Sám Trump kromě hrstky prázdných bonmotů ani žádné přijatelné zdůvodnění neuvedl. - Šance, že by jeho opatření mohl podpořit kongres, senát nebo soud, je pravděpodobně nulová: omezení, založené na presumpci viny, by totiž napáchalo hromadu škod, zatímco pozitivního nemůže přinést nic.

+7/−1
5.2.2017 23:37

M26i31l31a52n 69Z19e24i85d37l82e72r 2812601416789

Souhlasím, jenom si nemyslím, že jde o bezvýznamné gesto. Podívejte se kolik "paseky" nadělalo.

+4/0
6.2.2017 0:41

B42o42h88u80m79i46l 18V67a57n75ě64k 5332325392176

Vřele bych doporučil všem, kteří se rozhořčují nad Trumpůvým jednáním, aby si přečetli co vše musí občané České republiky jako občané Evropské unie splnit, aby obdrželi jen obyčejná turistická víza do USA. A i když to vše splní a projdou i vízovým pohovorem, tak se ještě nemusí do USA dostat. Mohou jim kdykoliv vstup do USA zakázat

https://cz.usembassy.gov/cs/viza/nepristehovalecka-viza/turistika-navstevy/

Z naivity by vás měla vyléčit preambule na úvodní stránce vizové stánky ambasády USA v ČR:

"Nepřistěhovalecká víza jsou určena pro mezinárodní cestující (občany jiných zemí) přijíždějící dočasně do Spojených států. Tato víza vám umožní cestovat na hraniční přechod Spojených států (např. letiště) a žádat o povolení ke vstupu na území Spojených států imigračního úředníka Ministerstva pro vnitřní bezpečnost."

https://cz.usembassy.gov/cs/viza/

Jednoduše, když si vystojíte tu frontu po příletu a něco se nebude líbit imigračnímu úředníkovi tak vás bez okolků vrátí zpátky bez ohledu na vizum.

A když tohle platí pro občany EU, proč by to nemohli udělat lidem z méně kultivovaných oblastí

+3/−5
5.2.2017 21:16

K76a91m55i82l 23P84y74t44e33l14a 8592890731989

To jste si jako vazne myslel, ze Iranci mohli do USA bez viz a ted jim to jako zatrhli a musi si vystat frontu na pohovor nebo o cem je vlastne ten vas prispevek? :-)

+4/0
5.2.2017 23:04

M11i29l48a65n 88Z19e28i32d95l90e48r 2182621726769

Pan Vaněk píše hlouposti

+6/−1
5.2.2017 23:26

M15i85l91a56n 30Z15e80i35d76l27e92r 2672971646759

Pane Vaňku pletete si pojmy s dojmy. Nevím jestli úmyslně, z nevědomosti nebo problémem pochopit úředně stylizovaný text.

Takže za první, Občane ČR mají i díky svému členství v EU možnost využit bezvízového programu za splnění několika základních podmínek .

Tou je vyplnění aplikace ESTA ( autorizuje Vaši cestu na hranice USA) Pokud z nějaké důvodu nesplňujete podmínky a ESTU nestanete, musíte žádat prostřednictvím konzulátu o plnohodnotné turistické vízum.

Pokud ESTU obdržíte což ve většině případu je záležitost 10-15 minut tak Vám platí 2 roky a opravňuje k cestě do USA. Ne vstupu.

Vstupní vízum B1/TP1 pro turistické nebo obchodní cesty Vám udělí imigrační úředník na hranicích po splnění podmínek víza .

Pokud cestujete s turistickým vizem z konzulátu, je situace poněkud jiná .Prředem udelene vízum Vas OPRAVŇUJE ke vstupu do země, úředník má podstatně méně možností jak Vám vstup odepřít. Jednou z nich je nedostatek prostředků, nekonzistentní odpovědi na sadu otázek, kdy je imigrační úředník přesvědčen ze turistického víza budete zneužívat. Musí ji vsak o důvodem a konkrétní podezření , ze vízové podmínky porušíte.

O tom, ze občanům těch 7 zemí postižených dekretem se turistická víza už několik let nevydávají a většinou se jedná o druhy pobytových, studijních či humanitárních viz, kde jsou daleko přísnější podmínky, vetování atd., nemá cenu se ani zmiňovat

Zkrátka , Váš komentář je plný nesmyslů a fabulací

+7/0
5.2.2017 23:25

M29i56l43a67n 56Z55e25i67d42l29e87r 2542951636449

*oprava WT1

0/0
5.2.2017 23:35
Foto

J14a31n 12K67u28l28í67s42e52k 8937293928701

Zeidlere, nikdo nemá právo do USA vstoupit kromě občanů USA a i u nich je možno udělit výjimky a poslat je třeba na Guantanámo. Administrativa D. Trumpa je exekutivní složka vlády, která musí jednat podle svého nejlepšího svědomí a vědomí v zájmu svých občanů hlavně co se týče zabraňování vstupu potencielních teroristů. Jsem rád, že tak koná, jelikož proto jsem Trumpa volil. Naproti tomu jsem nevolil soudce, který si dělá co chce. Jak už jsem uvedl níže, rozhodnutí soudce James Robarta je přinejlepším divné, viz článek "A Strange Ruling From a Strange Judge" od Paul Mirengoffa na http://www.powerlineblog.com/archives/2017/02/a-strange-ruling-from-a-strange-judge.php

+1/−2
6.2.2017 1:18

M47i94l51a30n 67Z29e70i90d73l94e26r 2302881276589

Je mi to nepříjemné Kulíšku se opakovat ale opět lžeš. Jakákoliv předem udělena víza opravňují jejich držiteli vstoupit do USA.

Případu, kdy muže imigrační úředník odmítnout vstup držiteli víza je je méně než to u kdo vstupuje do USA na základě ESTY.

Ale nevěřím, ze takovou jednoduchou věc dokážeš pochopit ;-D

+2/0
6.2.2017 7:19

J37a42r60a 84R71a41n23k 1711646409451

Nevim, kolik trid ma Kulisek, ale zadna slava to nebude. Nejvetsi legrace je, ze ve Statech je take spousta Cechu a Slovaku ilegalne, vim to, protoze se nekteri vnucovali na "ozeneni do Kanady".

0/0
6.2.2017 8:28

F57r61a23n90t72i36š62e53k 30B47l77a67ž86e75k 6917535409353

A proč mi pane KUlíšku neustále vnucujete jeden a tentýž článek. Není to jen proto, že plně vyhovuje Vašemu vidění tohoto dění? Nechcete mi snad vnutit myšlenku, že by vyšel jen a jen jediný článek, že?

+1/0
6.2.2017 14:23

M85i47c38h11a19l 15V20a42n44ě31k 1396336334852

Jsem proti ilegalni imigraci a pro dostavbu zdi na hranici s Mexikem, ale zmineny exekutivni prikaz je paskvil. Zeme nejsou zjevne vybrane podle nejvetsiho poctu extremistu, ale spis podle momentalnich obchodnich vztahu a diplomatickych sympatii. Navic zpetne rusi slibenou moznost vstupu lidem s vizy a zelenymi kartami, napriklad odmitli vstup Iracanovi, ktery dlouhe roky riskoval svuj zivot v Iraku svou praci pro americkou vladu.

+1/0
5.2.2017 19:55
Foto

J89a31n 71K19u77l82í31s88e66k 8447953218581

Nikoliv, všem lidem se zelenými kartami vstup umožněn byl. State Department má plné právo turistická i jakákoliv jiná víza zrušit či pozdržet jejich platnost. Soud v tomto případě se jasně míchá do záležitosti exekutivy, což by měl ošetřit pak Nejvyšší soud (Supreme Court) až bude jmenován Trumpem navržený soudce. V minulosti během demokratických vlád Clintona a Obamy bylo jmenováno množství aktivistických soudců demokratické strany, kteří budou vždy házet klacky pod nohy republikánské vládě seč mohou. Žijeme holt v takové divné době...

+1/−2
5.2.2017 20:05

J74a72n 18B78a87b82i45č78k91a 9173559523187

Pane Kulíšek, pokud to budete číst znova tak mi prosím zavolejte na 818 889 0939. Moje žena se jsmenovala totiž Kulíšková.

0/0
5.2.2017 21:51
Foto

J79a40n 91K41u24l95í24s90e76k 8657143828751

Děkuji, ale pokud čtete mé jméno pozorně, tak nejsem Kulíšek, ale Kulísek bez háčku. Tak jest uvedeno na mém rodném listu vystaveném v Praze 4 - Podolí. Nicméně mám facebookovou stránku a pokud chcete, můžete mi poslat žádost o přátelství.

+1/0
5.2.2017 22:04

M57i13l95a79n 92Z14e97i55d45l68e35r 2512501506869

Opět lžeš Kulisku.

Trumpovým dekretem byli postiženi i držitelé Zelených karet i pobytových víz s duálním občanstvím. Po zásahu soudů a vlád například Francie,VB, Austrálie ... byly uděleny mnohé vyjímky..

BTW. Psal už sem o něco níže. Federální soudce, který pozastavil celý dekret, je Republikán a konzervativec. Jak se vypořádáš s tímto faktem? ;-D

+2/0
5.2.2017 23:33
Foto

J16a96n 23K25u65l69í12s90e95k 8347303988951

Zeidlere, samozřejmě lžeš ty co se týče těch zelených karet, ti všichni beze zbytku byli propuštěni. Rovněž lžeš ohledně soudce, který není žádný republikán ani konzervativec, ostatně soudci nesmí být ti či oni jelikož mají být z výkonu své funkce nezávislí. Ty usuzuješ z faktu, že byl jmenován Bushem ml., který neodolal tlaku liberální senátorky Patty Murray a soudce James Robarta jmenoval, aby mohl říci, že se jedná o "bipartisan appointment". Více v článku "A Strange Ruling From a Strange Judge" od renomovaného právníka Paul Mrengoffa zde: http://www.powerlineblog.com/archives/2017/02/a-strange-ruling-from-a-strange-judge.php

+1/−3
6.2.2017 1:02

M67i96l17a14n 95Z22e34i41d82l22e23r 2502541616449

Ohromující jak si dokážeš překroutit fakta.

Samozřejmě , ze je svoboda vyznání , přesvědčeni a názoru garantovaná Ústavou Spojených Států..

Ani soudcům, či osobám zastávající pozici ve veřejném úřadě není zakázáno volit, projevovat svoji politickou nebo náboženskou afiliaci,musí ji však předem deklarovat. Soudce Robart tak učinil.

Kuliíšku, tvůj virtuální svět blogů, konspiračních teorií a blábolů je poměrně nebezpečný . Zkus občas se své ulity slaboduchosti vykouknout do reálného světa. Já vím, bude to pro tebe šok, ale čím dříve to uděláš tím pro tebe bude lépe

+3/0
6.2.2017 7:34

M70i66l89a73n 54Z36e84i79d51l87e26r 2162541226989

No vidíš, sám si se do svých lží zamotal.

Proč by byli držitele zelených karet propuštěni, když se jich podle tebe Trumpův dekret vůbec netýkal? Propuštěni byli na základě rozhodnutích řady soudců, kteříí ještě před soudcem Robartem, zablokovali části Trumpova příkazu

Takové uvažování mě přijde i na Kulíška nelogické ale beru to jen jako jednu ze tvých kulišáren ;-)

+3/0
6.2.2017 7:42

J54a72r14a 11R87a47n61k 1301546379251

A jak je mozne, ze si Vas idol pane Kulisku stale vse kupuje v Cine?

money.cnn.com/2016/03/08/news/economy/donald-trump-trade/

Mar 8, 2016 - by Heather Long @byHeatherLong March 8, 2016: 3:34 PM ET. Donald Trump defends his 'Made in China' ties ... signature men's dress shirts are made in China, Bangladesh or "imported," meaning they were made abroad.

+1/0
6.2.2017 8:32

J54a33r84a 10R73a21n17k 1661306399441

Pochopitelne, vynechal Saudy a Pakistan.....ma tam Business. To nevite, ze veskere obleky a kravaty ma stale z Ciny?

0/0
6.2.2017 8:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.