Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V centru Chebu se v noci propadla silnice, v díře s vodou uvázl taxík

Dramatickou noc má za sebou řidič taxislužby v Chebu. Se svým BMW zapadl dvě hodiny po půlnoci v centru města do díry ve vozovce. Ven z kabiny zvládl vylézt sám, automobil však z „jezírka“ museli s pomocí navijáku vyprostit hasiči. Silnici podemlela voda z prasklého potrubí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V73o76k54o55u93n 40V56l97a59d81i93m24i79r 8222548349468

To maji v Chebu take jako v Praze ty nekvalitni polske litinove trubky, nebo pamatuji jeste cisare Frantiska Josefa I?

Podle mne se vodovodni trubky, a nejen ty, ukladaji minimalne 80cm hluboko. Podle CHMU je poda promrzla do hloubky 30cm. Takze mraz bych z toho nevinil.

0/0
4.2.2017 12:54

L74u33b91o93m44í89r 23S71a70z78e81č30e68k 7299508755443

A protékající voda zamrznutí brání, mrcha!

0/0
4.2.2017 13:23

J59a91n 73H10r95u79z57a 8584488659817

Litinové potrubí je stále v převaze. Převážně se jedná o české roury. Litina je křehká a proto praská při namáhání, které způsobuje pohyb podloží vlivem změn teplot. Vodovodní trubky se ukládají do hloubek 1-1,5 m. Plynové řady ve vozovce do 1 m a mimo ní 0,8 m. Zatím co u plynu převažuje ocel a LPG díky hromadným rekonstrukcím kvůli záměně svítiplynu za zemní v 70. letech, voda i kanalizace se tak rychle neobměňují. Důvodem jsou podstatně vyšší náklady než u plynu díky větší hloubce uložení a tím i vyšším nárokům na zemní práce i obnovu původního stavu.

0/0
5.2.2017 9:55
Foto

Š84t62ě45p58á61n 71B34i78c96e42r78a 6429642428326

Po mrazech, co byly, se teď po rozmrznutí pohne potrubí a takové události se pomnoží.

0/0
4.2.2017 12:17

R69o76m26a38n 23Ř74e72z14á76č 8933424718749

Tak schvalne jestli trumfnem Japonce v oprave :-) oni nekolikanasobne vetsi diru zvladli komplet za tyden Tak zapinam stopky a merime Ja jim fandim ze tu japonce dají :-)

+11/0
4.2.2017 12:00

P37a21v45e84l 50L57á88n84í26k 5469715162567

Za týden se ani nezačne :D

+3/0
4.2.2017 12:12

P25e95t47r 26O22t40ý44p62k57a 8862813328362

Oni to zasypou, ale v tomhle mrazu nejde použít asfalt..

0/0
4.2.2017 14:46

J67a19n 88H40r81u66z39a 8614148699307

Je to nesouměřitelné. Japonská "díra" měla daleko horší podmínky s ohledem na složitost (četnost inženýrských sítí, rozsah a hloubku). Také důležitost dopravního uzlu zajistila rychlý sled prací na opravě. Technicky je možné tu opravu u nás zajistit do 48 hod. bez definitivního povrchu, který musí počkat až se rozjedou obalovny.

0/0
5.2.2017 10:03
Foto

K42e57r24s83t42i84n 59B79a66b17i28k56o17v38á 6760299410395

V Lidické, a bylo to opravdu potrubím nebo se z vazby prokopával nějakej Jánošík a ten tunel potom to auto neunes. ;-D A teď vážně. Hlavně že řidič je v pořádku, Holt chvíli mrzne chvíli ne a počítám že potrubní sytém v této části města pamatuje Jeho Apoštolské Veličenstvo Františka Josefa I. Je to tam pod kopcem a podemleto je raz dva.

0/0
4.2.2017 11:56

J73a63n 58H13r27u30z31a 8744378159887

Měl štěstí, že to byla voda a ne kanalizace ve 4 m hloubce. V Brně na Pekařské v propadu dík kanalizaci zmizela žena a nikdy se nenašla. Ani v čističce v Modřicích. Děsivá událost.

0/0
5.2.2017 10:05

V48á27c62l90a76v 94H79r82a30d78i24l 3124318522691

To mu nebylo podezrely, ze je tam taková osamocena vodní plocha ?

.

Normální řidič by to objel nebo by zastavil a tyčí si zmeril hloubku. Ostatně tyč na měření hloubky der už by mela patřit do povinné vybavy jako lekarnicka

+4/−5
4.2.2017 11:17

M60a90r41t32i52n 88P19o30s74p95í66š83i53l 8955631206207

Jaká vodní plocha. Normálně jel a propadla se sinice. Tak to chápu.

+7/0
4.2.2017 11:31

P32e73t76r 67B11á92č26a 8615816495575

A zas to zle BMW :-P

+1/0
4.2.2017 10:35

J19i94ř48í 55K80o74c60u70r82e94k 6815464595178

yo, trabanta nebo velorex by to uneslo

0/0
4.2.2017 11:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.