Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V centru Chebu se v noci propadla silnice, v díře s vodou uvázl taxík

Dramatickou noc má za sebou řidič taxislužby v Chebu. Se svým BMW zapadl dvě hodiny po půlnoci v centru města do díry ve vozovce. Ven z kabiny zvládl vylézt sám, automobil však z „jezírka“ museli s pomocí navijáku vyprostit hasiči. Silnici podemlela voda z prasklého potrubí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V47o13k65o41u44n 48V75l92a62d24i64m21i68r 8922788399378

To maji v Chebu take jako v Praze ty nekvalitni polske litinove trubky, nebo pamatuji jeste cisare Frantiska Josefa I?

Podle mne se vodovodni trubky, a nejen ty, ukladaji minimalne 80cm hluboko. Podle CHMU je poda promrzla do hloubky 30cm. Takze mraz bych z toho nevinil.

0/0
4.2.2017 12:54

L24u17b95o13m52í41r 15S83a59z58e36č55e78k 7389138595503

A protékající voda zamrznutí brání, mrcha!

0/0
4.2.2017 13:23

J70a30n 16H29r57u85z72a 8874198539737

Litinové potrubí je stále v převaze. Převážně se jedná o české roury. Litina je křehká a proto praská při namáhání, které způsobuje pohyb podloží vlivem změn teplot. Vodovodní trubky se ukládají do hloubek 1-1,5 m. Plynové řady ve vozovce do 1 m a mimo ní 0,8 m. Zatím co u plynu převažuje ocel a LPG díky hromadným rekonstrukcím kvůli záměně svítiplynu za zemní v 70. letech, voda i kanalizace se tak rychle neobměňují. Důvodem jsou podstatně vyšší náklady než u plynu díky větší hloubce uložení a tím i vyšším nárokům na zemní práce i obnovu původního stavu.

0/0
5.2.2017 9:55
Foto

Š25t50ě57p76á22n 43B81i28c97e87r93a 6719602578846

Po mrazech, co byly, se teď po rozmrznutí pohne potrubí a takové události se pomnoží.

0/0
4.2.2017 12:17

R89o48m47a83n 85Ř61e61z28á32č 8583324178659

Tak schvalne jestli trumfnem Japonce v oprave :-) oni nekolikanasobne vetsi diru zvladli komplet za tyden Tak zapinam stopky a merime Ja jim fandim ze tu japonce dají :-)

+11/0
4.2.2017 12:00

P31a33v24e43l 87L41á68n18í10k 5599425452557

Za týden se ani nezačne :D

+3/0
4.2.2017 12:12

P83e61t62r 75O57t55ý71p72k94a 8332503358662

Oni to zasypou, ale v tomhle mrazu nejde použít asfalt..

0/0
4.2.2017 14:46

J21a62n 31H35r27u89z35a 8254968739727

Je to nesouměřitelné. Japonská "díra" měla daleko horší podmínky s ohledem na složitost (četnost inženýrských sítí, rozsah a hloubku). Také důležitost dopravního uzlu zajistila rychlý sled prací na opravě. Technicky je možné tu opravu u nás zajistit do 48 hod. bez definitivního povrchu, který musí počkat až se rozjedou obalovny.

0/0
5.2.2017 10:03
Foto

K60e83r28s88t75i88n 88B14a47b39i76k10o65v55á 6100769440925

V Lidické, a bylo to opravdu potrubím nebo se z vazby prokopával nějakej Jánošík a ten tunel potom to auto neunes. ;-D A teď vážně. Hlavně že řidič je v pořádku, Holt chvíli mrzne chvíli ne a počítám že potrubní sytém v této části města pamatuje Jeho Apoštolské Veličenstvo Františka Josefa I. Je to tam pod kopcem a podemleto je raz dva.

0/0
4.2.2017 11:56

J35a10n 72H17r30u29z15a 8854748419517

Měl štěstí, že to byla voda a ne kanalizace ve 4 m hloubce. V Brně na Pekařské v propadu dík kanalizaci zmizela žena a nikdy se nenašla. Ani v čističce v Modřicích. Děsivá událost.

0/0
5.2.2017 10:05

V19á39c86l86a88v 24H72r36a82d95i15l 3434458862371

To mu nebylo podezrely, ze je tam taková osamocena vodní plocha ?

.

Normální řidič by to objel nebo by zastavil a tyčí si zmeril hloubku. Ostatně tyč na měření hloubky der už by mela patřit do povinné vybavy jako lekarnicka

+4/−5
4.2.2017 11:17

M44a62r65t78i27n 22P90o32s70p72í98š52i63l 8985831896237

Jaká vodní plocha. Normálně jel a propadla se sinice. Tak to chápu.

+7/0
4.2.2017 11:31

P56e62t38r 98B89á22č76a 8415366505615

A zas to zle BMW :-P

+1/0
4.2.2017 10:35

J95i29ř66í 37K30o92c84u51r30e95k 6245394285178

yo, trabanta nebo velorex by to uneslo

0/0
4.2.2017 11:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.