Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V centru Chebu se v noci propadla silnice, v díře s vodou uvázl taxík

Dramatickou noc má za sebou řidič taxislužby v Chebu. Se svým BMW zapadl dvě hodiny po půlnoci v centru města do díry ve vozovce. Ven z kabiny zvládl vylézt sám, automobil však z „jezírka“ museli s pomocí navijáku vyprostit hasiči. Silnici podemlela voda z prasklého potrubí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V60o62k72o12u79n 93V62l84a21d74i78m47i68r 8862198709958

To maji v Chebu take jako v Praze ty nekvalitni polske litinove trubky, nebo pamatuji jeste cisare Frantiska Josefa I?

Podle mne se vodovodni trubky, a nejen ty, ukladaji minimalne 80cm hluboko. Podle CHMU je poda promrzla do hloubky 30cm. Takze mraz bych z toho nevinil.

0/0
4.2.2017 12:54

L50u55b57o34m64í85r 48S53a28z10e13č37e49k 7499468475483

A protékající voda zamrznutí brání, mrcha!

0/0
4.2.2017 13:23

J44a11n 78H52r77u77z36a 8804208399397

Litinové potrubí je stále v převaze. Převážně se jedná o české roury. Litina je křehká a proto praská při namáhání, které způsobuje pohyb podloží vlivem změn teplot. Vodovodní trubky se ukládají do hloubek 1-1,5 m. Plynové řady ve vozovce do 1 m a mimo ní 0,8 m. Zatím co u plynu převažuje ocel a LPG díky hromadným rekonstrukcím kvůli záměně svítiplynu za zemní v 70. letech, voda i kanalizace se tak rychle neobměňují. Důvodem jsou podstatně vyšší náklady než u plynu díky větší hloubce uložení a tím i vyšším nárokům na zemní práce i obnovu původního stavu.

0/0
5.2.2017 9:55
Foto

Š25t89ě98p81á66n 92B59i40c10e43r64a 6219262538556

Po mrazech, co byly, se teď po rozmrznutí pohne potrubí a takové události se pomnoží.

0/0
4.2.2017 12:17

R76o45m66a55n 77Ř43e41z47á69č 8333584128209

Tak schvalne jestli trumfnem Japonce v oprave :-) oni nekolikanasobne vetsi diru zvladli komplet za tyden Tak zapinam stopky a merime Ja jim fandim ze tu japonce dají :-)

+11/0
4.2.2017 12:00

P56a55v21e18l 70L26á46n89í72k 5969335582477

Za týden se ani nezačne :D

+3/0
4.2.2017 12:12

P64e81t50r 50O48t52ý44p23k25a 8632653838102

Oni to zasypou, ale v tomhle mrazu nejde použít asfalt..

0/0
4.2.2017 14:46

J48a54n 41H36r87u59z28a 8914398199167

Je to nesouměřitelné. Japonská "díra" měla daleko horší podmínky s ohledem na složitost (četnost inženýrských sítí, rozsah a hloubku). Také důležitost dopravního uzlu zajistila rychlý sled prací na opravě. Technicky je možné tu opravu u nás zajistit do 48 hod. bez definitivního povrchu, který musí počkat až se rozjedou obalovny.

0/0
5.2.2017 10:03
Foto

K19e15r96s98t28i68n 74B50a19b87i69k43o24v21á 6850929290695

V Lidické, a bylo to opravdu potrubím nebo se z vazby prokopával nějakej Jánošík a ten tunel potom to auto neunes. ;-D A teď vážně. Hlavně že řidič je v pořádku, Holt chvíli mrzne chvíli ne a počítám že potrubní sytém v této části města pamatuje Jeho Apoštolské Veličenstvo Františka Josefa I. Je to tam pod kopcem a podemleto je raz dva.

0/0
4.2.2017 11:56

J15a17n 67H72r56u11z82a 8334888969837

Měl štěstí, že to byla voda a ne kanalizace ve 4 m hloubce. V Brně na Pekařské v propadu dík kanalizaci zmizela žena a nikdy se nenašla. Ani v čističce v Modřicích. Děsivá událost.

0/0
5.2.2017 10:05

V14á15c38l92a90v 32H55r23a34d17i15l 3574688832801

To mu nebylo podezrely, ze je tam taková osamocena vodní plocha ?

.

Normální řidič by to objel nebo by zastavil a tyčí si zmeril hloubku. Ostatně tyč na měření hloubky der už by mela patřit do povinné vybavy jako lekarnicka

+4/−5
4.2.2017 11:17

M78a78r90t26i10n 88P83o76s28p32í22š88i45l 8905911596947

Jaká vodní plocha. Normálně jel a propadla se sinice. Tak to chápu.

+7/0
4.2.2017 11:31

P27e48t36r 63B80á46č39a 8175796635365

A zas to zle BMW :-P

+1/0
4.2.2017 10:35

J77i82ř60í 54K48o49c94u34r64e14k 6255144345248

yo, trabanta nebo velorex by to uneslo

0/0
4.2.2017 11:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.