Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J77i29ř37í 79N24e13u81m71e20i34s54t55e67r 2712715713681

Jestli je to v tom místě křížení nájezdu ze Strakonické a sjezdu na Braník/Modřany, tak to je boj bez pravidel každý den.

+18/−3
doporučit
28.1.2017 22:06

K59a62r95e17l 68N80o87v38o37t60n68y 2391755929590

A to se jim povedlo jak?? Vzdyt je sucho, solidni viditelnost, a v sobotu kolem sedme vecer prakticky zadny provoz... Nechapu...

+7/−2
doporučit
29.1.2017 0:30

J18a71n 47J73o45r71d61a77n 5271477289

cituji:"...zablokovala nabouraná auta jeden jízdní pruh.....".

Co tak vidím na fotkách, tak nehoda zablokovala 3 jízdní pruhy!!

+4/−1
doporučit
28.1.2017 23:50

R36o25m90a12n 92P92a71v86l80i48c93a 9616190481491

Jo, prazaci jezda jak telata ...

+5/−6
doporučit
29.1.2017 9:25

P51a85v52e23l 41J44e41ř94á47b95e34k 7961362954977

K rozumbradům o vzdálenosti, reakcích apod.

Nedávno mi e-mailem přišel odkaz na tes postřehu řidičů s ohledem na jejich věk Odkaz nemám - vymazal jsem to)

Pokud jsem si ho hned pustil a zjistil oč jde, byl jsem dost pod svou věkovou hranicí.

Ale stačilo si test nechat běžet několik minut, aby mezím někdo na mě promluvil apod., a naopak dostával jsem se do limitu pro značně starší lidi.

Takže po takovém testu si položíte otázku - co je vlastně bezpečná vzdálenost?

Ta na kterou zareagujeme v dobré kondici, či při delším soustředění, či při nečekaném rozptýlení.

Kolik z řidičů si je schopno uvědomit, že při pohledu do zrcátka zjištění jaký je stav vedle v pruhu ujede téměř poslepu desítky metrů.

Takže hromadná nehoda je jen otázkou, jak se vše sejde - mohou v ní být i ti, co řádně řídili, jen v dané chvíli, když se začalo prudce brzdit, sledovali provoz za sebou.

+2/0
doporučit
29.1.2017 14:34

J83a77n 69J49o53r72d46a35n 5661757669

cituji:"...na Barrandovském mostě ve směru do Modřan...".

Od kdy vede Barandovský most do Modřan?!!

+3/−8
doporučit
28.1.2017 23:52

D88u21š21a23n 19Š38ť34a95s30t74n35ý 8147159822939

Pořád stejná příčina. Absolutní ignorace bezpečného rozestupu mezi vozidly. Každý den mám někoho za prdelí. Někoho, kdo vůbec netuší, že dělá něco špatně, že je nebezpečný nejen sobě samému, ale i všem kolem sebe. Pořád se řeší nepřiměřená rychlost, ale ta sama o sobě není tak nebezpečná, jako nedodržení bezpečného rozestupu.

+1/0
doporučit
29.1.2017 13:59

P45a89v81e63l 25N91o68v93á75k 2145607842472

Zablokovali 1 pruh, levý zůstal průjezdný. A co ty zbylé 2 pruhy, co tam jsou? To jsou zase informace...

+1/0
doporučit
29.1.2017 10:30

J74i55ř29í 82K33o85c94u72r39e74k 6335584735638

Bouračka je pro auta, kdyby všichni jezdili na kole, tak by nikdo neboural.

+2/−5
doporučit
28.1.2017 20:33

D65a58n52i91e29l 97P79a31n97e39k 6562971272680

Tohle nepochopím asi nikdy. Kdyby se věnovali řízení a respektovali jeden druhého tak se tohle nestane.

+1/−1
doporučit
29.1.2017 8:55

K40a29r25e24l 49W66a40t37z74k46o 9306297727326

Každej ridič by měl vědět že na mostech to v zimě nejvíc klouže.

+1/−2
doporučit
29.1.2017 3:25

M15i25c58h15a50l 37T12o45m33i22n40s85k66ý 9531565897364

Nedodržení bezpečné vzdálenosti považuje 95% lidí za méně závažný čin než vybrždění.

Já tedy přeji většině lidí právě ty vybržďovače. Alespoň by ubylo takovýchto nehod. :-/

+1/−21
doporučit
28.1.2017 20:57

B34ě68l36a 42H20o58r18á18k17o33v38á 1838162719100

Námraza nebo běžnej zmatek?

0/−1
doporučit
28.1.2017 20:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.