- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten chlap co to dostal na přímo je gumovej? Měl z pr.... štěstí, hlavně když letěl hlavou napřed a ani si neporanil páteř.
Ten bus byl CIA? Prošpikovanej kamerama! :D
vy asi moc MHD nejezdíte, bezpečnostní kamery jsou běžná součást nových autobusu
Jak to souvisí prosím s řidičským průkazem?
Je zajímavé, že v autobusu je minimálně 7 kamer se záznamem. To se pak dobře zadokumentuje jakákoliv událost. Copak by k tomu řekl náš veledůležitý Úřad na ochranu osobních údajů, který postihne člověka, který na kameru zaznamená zmetka, který mu poškozuje dům aj?
No protože je to úřad pro ochranu osob páchajících zločiny, tak vás označí také za zločince, aby Vás mohl příště chránit až Vás bude zmetek točit mobilem, když mu budete lámat hnáty, když ho přistihnete
Tolik štěstí v jednu chvíli. Auto na bok přesně na nechráněné místo. Navrch ještě jej vykopl obrubník výše nad úroveň terénu, takže proražení bylo snadnější. A přesně se na milimetry trefil do místa, kde nikdo prakticky neseděl.
Tak je to všude stejný, tak taky hned lidi zdrhli a nikdo se nezajímal, jestli je někdo zraněnej. Aby zase někdo netvrdil, že to je možný jen u nás v zaostalé východní €vropě...
U nás by taková věc dopadla pro autobus mnohem lépe. Důchodce by měl maximálně tak Kiu Picanto nebo podobné miniauto takže by zabil sebe a cestujícím v autobuse by se nestalo nic.
To bych moc netvrdil... znam hodne duchodcu co maji SUV...
pristúpiť akcelerátor je SPRÁVNE RIEŠENIE, vyrovnáva sa tým rozdiel "energií" rôzne HMOTNÝCH vozidiel.
Nekdo chybel ve skole na zaklady fyziky (Newtony zakony).
82? Hmmm chápu, že když dělal řidičák, tak se volant i kola dělali jěště ze dřeva, ale co dělá za volantem dnes????
Urcite toho vi o rizeni auta vic, nez ty o historii. V Americe jezdily miliony aut s ocelovymi koly driv, nez se ten ridic narodil.
Jo automat může být někdy prevít.
Také dost Američanů používá u automatu pro brzdu a plyn obě nohy, místo aby používali jen jednu.
To je zajímavý, že to neumím a ani mě to nějak nenapadne, i když mi auto v prudkým kopci při přešlápnutí malinko couvne :-). To se musí někde tak blbě naučit.