Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Paříži se jednalo o Izraeli bez Izraele. Závěry potěšily jen Palestince

Účastníci nedělní blízkovýchodní konference v Paříži podpořili dvoustátní řešení izraelsko-palestinského konfliktu a do konce roku chtějí uspořádat další podobnou akci za účasti zainteresovaných stran. Vyplývá to ze závěrečného komuniké, o němž informovala agentura Reuters. Británie vyjádřila ke znění závěrečné zprávy výhrady a dokument nepodepsala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J29i35ř58í 41U94h85e79r34e51k 2948538317278

Konference naprosto k ničemu!Rv

+3/0
16.1.2017 16:19

M47a53r41t28i48n 31V58o49l80n80ý 9402300530785

Co k tomu dodat. Francie.

Kdepak měl Arafat manželku a majetek? Ve Francii!

Kdo leze z Evropy nejvíc mohamedánům do řití? Francie!

Kdo se vlastně dohodl i s Hitlerem a přesto se stal "vítěznou mocností"? Francie!

Odkud je v současnosti největší exodus Židů? Z Francie!

Ať se Frantící starají o svou zemi a nesnaží se pořád řídit svět. Zatím neuřídí ani vlastní stát!!!

+10/−1
16.1.2017 15:01

P20e15t78r 45M68i84l40l36e56r 9351473405102

Jeruzalém byl vybudován Izraelci a teď by se ho měli vzdát. Navíc je v polovině, které se mají vzdát, je původní město s velkou částí židovských památek. Na to Izraelci nepřistoupí a mají pravdu.

+9/−1
16.1.2017 14:18

V36á66c90l56a36v 94K61o59p89t76a 4824613752

izraelci se jako jedni z mála byli schopni poučit z vlastní historie a nepdřezávají si větve pod vlastním zadkem. Což je hlavní sport který provozují dnešní evropské elity...

+9/0
16.1.2017 13:22

P77e94t97r 17R21ů86ž62i66č40k13a 8922543723496

Něco podobného již náš národ jednou zažil. Stalo se to roku 1938 a bylo to v Mnichově. Taky se demokratické státy s diktátory v Německu a Itálii dohodli o tom, že část území země jejíž představitelům byl na summit odepřen, se obětuje v zájmu zachování míru!!! Ano mír zachránili. Ale pouze na rok. Stejně to dopadne i se státem Izrael!!!!

+8/0
16.1.2017 13:15

B86o26h10u62m18i43l 51P22e80t94r49a13s 1733274411792

Pri jednani v OSN v 1947 na kterem byla ucast palestinskym arabum odeprena, zatimco sionisty tam zastupovaly demokraticke velmoci, vznikl plan o rozdeleni Palestiny. O tom ani muk?

0/−7
16.1.2017 14:40

B15ř52e78t76i38s13l41a93v 74Š56í62m27a 9734891232

Bohumil Petras

O cem zase ani muk?:-) Napsal jsem vam vcera ve 23.38:

"V roce 1947 schvalilo OSN rozdeleni mandatu Palestina na dva staty, zidovsky a arabsky. Zide souhlasili a vyhlasili vlastni stat, Arabove svuj stat nezalozili.

Vzhledem k tomu, ze Palestinci jsou Arabove, kteri si tento nazev jen neopravnene "vypujcili", je jasne, ze lzete!" .....

+6/0
16.1.2017 15:03

B60o38h86u49m72i36l 19P51e58t82r32a31s 1573304941862

Kde je v tom co jsem napsal nahore lez?

0/−3
16.1.2017 15:41

B10ř58e96t61i79s73l77a98v 82Š52í81m31a 9374371972

Polopravda, podavana zamerne tak, aby informace mela jiny vyznam, je lez!Jak to probihalo v roce 1947, jsem vam napsal jiz dvakrat a muzete si dohledat, ze Arabove si mohli svuj stat zalozit, ale neudelali to.

Mimochodem, chtel jsem reagovat na vas predchozi prispevek, ale ztratil se a s nim i nejake me prispevky. Odpovite konecne, vuci komu jste antisemita, kdyz tvrdite, ze Zide neexistuji a jsou to falesni Chazari?:-)Racte byt rasista a jste na to take hrdy, jako na to, ze jste antisemita?Rv

+6/0
16.1.2017 15:56

B43o13h65u46m71i79l 52P83e26t87r78a87s 1633764731532

Moje reakce byla dole na Ondreje Skocha co prvni v odpovedi na muj prispevek slovo antisemitismus jako prvni zneuzil a snad se domnival, ze me s tim nejak vyleka. Z antisemitismu jsem tu byl obvinen uz mnohokrat i kdyz se zastavam pravych semitu, palestinskych arabu. A co je na tom polopravda, ze se palestinsti arabove nemohli jednani o rozdeleni Palestiny v OSN zucastnit ? Proc by pak meli to rozdeleni s kterym nesouhlasili akceptovat, vytvorenim nejakeho statu? Krome toho jim hned kus toho uzemi co jim bylo prideleno sioniste nasilne ukradli.

0/−1
16.1.2017 17:55

B53ř12e30t52i74s25l17a89v 39Š80í66m54a 9844361602

Vas nikdo nemohl "obvinit", sam jste napsal, ze jste antisemita a jste na to hrdy. :-)

Stale jste ale neodpovedel, proti komu jste antisemita, kdyz dle vas Zide neexistuji, jsou to falesni Chazari.... a je zname, ze to Semite nebyli.;-D

Naucte se konecne cist, trikrat jsem napsal pravdivou skutecnost, kterou si muzete snadno overit, ze Arabove odmitli nabidku vytvorit si v Palestine vlastni stat, takze nejake vase vyklady jsou jen tendencni reci!

+2/0
16.1.2017 18:04

B53o95h12u58m53i57l 47P51e15t78r30a69s 1623464701212

Zase lzes!Rv Zadne tendencni reci ale historicka fakta.

0/−1
16.1.2017 20:40

B62ř20e72t38i47s21l49a29v 54Š48í88m72a 9284351492

Historicka fankta jsou, ze OSN navrhlo zalozeni dvou statu, zidovskeho a arabskeho a to nemuzes okecat nicim!

+1/0
16.1.2017 20:49

B62o73h22u63m80i73l 47P91e86t97r27a93s 1913314281142

Pisu, ze tomu tak nebylo? Precti si co jsem napsal hned na zacatku. Nemam zajem o cirkularni diskuzi.Rv

0/0
17.1.2017 2:06

B40ř84e33t28i13s79l56a39v 83Š43í65m87a 9424931362

Jsem rad, zes uznal, ze OSN navrhlo vytvoreni dvou statu, zidovskeho i arabskeho a bylo to rozhodnuti Arabu, ze svuj stat nezalozili!

A doufam, ze uz mi tedy konecne das pokoj......:-)

0/0
17.1.2017 8:43

Z78d75e41n19ě29k 43Š90v31e31c 9898918466878

Myslíte,že někoho ve světě ještě zajímá otázka Mnichova?Myslet znamená moc vědět a to není potřeba.

0/0
17.1.2017 9:01

P83e47t37r 64R73ů73ž50i79č40k36a 8322683803906

Jen jsem chtěl podotknout, že mocní tohoto světa se neumí nebo nechtějí poučit z minulosti. A to nás všechny bude později hodně bolet!!

0/0
17.1.2017 9:24

A44l75e42x61a68n67d94r 46Š46í61r 5461840483

Prosím o upřesnění - kdo jsou to ti "Palestinci"? Palestina je geografické označení, "Palestinci" by tedy měli být obyvatelé Palestiny. To jsou ale i Židé a další národy či rasy žijící na území Palestiny. (Nemělo to správně být "palestinští Arabové"? - ostatně v tom duchu je zformulována i resoluce OSN po 2. sv. v., vyznačující na území Britského mandátního území Palestina - ustanoveného po 1. sv. v. jako "domovina Židů" - vznik státu Židů a státu Arabů. Židé tuto resoluci splnili, založili stát Izrael, avšak Arabové ji odmítli, neboť nevyhovovala jejich požadavku zlikvidovat všechny Židy na území Palestiny. Tento stav trvá dodnes.)

+7/0
16.1.2017 12:54

V52l52a38d90i33s13l25a30v 64Ž98i73d65e20k 3148440420

Přesněji ji vypověděly obě strany, protože Izrael nesouhlasil s územním rozdělením (mělo mu přpadnout méně území než na jakém vyhlásil samostatnost).

+1/−1
16.1.2017 13:33

B86ř56e71t91i77s27l56a79v 19Š60í19m65a 9244651452

Presne tak.

Palestina je nazev uzemi, na kterem kdysi zili indoevropsti Filistini neboli Pelistejci, byli to pribuzni Evropanu!Arabove si nazev Palestinci neopravnene prisvojili, aby tim dokazovali udajny narok na toto uzemi.

+4/0
16.1.2017 15:18

K30a97r41e88l 21N72e41d84o32p28i53l 7598366899194

Palestinci, arabove smeji zit v Izraeli. Proc nemohou zit Izraelci v palestinskych uzemich?

+9/0
16.1.2017 12:29

V39l76a71d43i30s41l81a84v 73Ž85i42d34e55k 3908250680

Bez zastavení stavby nových "osad" se mírový proces v Palestině (historický název území) nepohne.

0/−8
16.1.2017 11:27

J57i71ř30í 55B18á39r93t83ů 7322314429163

To se nepohne ani tak. Palestinci nemají nejmenší zájem na tom, aby byl mír a oni si museli snažit si vydělat prací. Teď je EU podporuje a stejně mají průmysl téměř na nule. Už se z nich stali pobírači dávek.

+10/0
16.1.2017 11:39

V55á57c29l25a90v 97K87o77p79t90a 4464903692

palestinci nechtějí mír, chtějí zničit izrael...

+9/0
16.1.2017 11:42

B70o51h79u81m95i69l 51M12i86c71h73a61l 3135764145301

To máte pravdu, dokud všechny ty osady, včetně Tel Avivu, nepřipadnou Palestincům, mír podle vašeho gusta nebude.

Má to ale vadu: Židi nechtějí dobrovolně odejít. Ani nechtějí respektovat radu Mahátmá Gándhího, aby raději naskákali z útesů do moře.

Už nikdy jako ovce.

+7/−1
16.1.2017 12:24
Foto

K79a27r60e82l 19S63e28i76d12l 8399715680938

Čekal někdo něco jiného?

Jen mě zaráží, že - alespoň podle textu článku - se na protiizraelskou stranu postavil i zástupce ČR a jediní Britové to nepodepsali.

+10/0
16.1.2017 11:08

J36i51ř25í 72H36o92š47e95k 2957545518507

Evropa je opět antisemitská, islám to dokázal. Tak dlouho se v Evropě všichni báli nacismu po 20. světové válce, až dorazil islám a opět tu máme akce proti židům. Viz v Německu rozhodnutí soudu, kdy pokus o vypálení synagogy byl vrchním soudem shledán jako odpovídající nesouhlas se zahraniční politickou Izraele. Šílené, naprosto šokující. Když někdo hodí prasečí nožičku do prodejny kebabu, je z toho celoevropské téma o xenofobii a fašismu. Když někdo vypálí synagogu jak ve 30. letech, je to legitimní protest proti politice Izraele. Tady je vidět v reálu, že více islámu v Evropě znamená návrat k nacismu a ne odpor k islámu je náckovství, jak naprosto nesmyslně melou média a někteří politici...

+14/0
16.1.2017 10:39
Foto

K68a63r86e58l 73S21e25i90d18l 8379885590298

Trošku přeháníte ("prasečí nožička", u synagogy to naštěstí skončilo opálenými dveřmi), ale v podstatě máte pravdu. Souhlasím.R^

+1/0
16.1.2017 11:11

L95i18b47o12r 76B74e88n34á50t13s61k19ý 3432358737741

A jak hlasoval náš zástupce? Pokud tedy byl účasten.

+1/0
16.1.2017 10:25
Foto

K58a21r33e34l 41S93e90i90d83l 8639425740248

"Za Českou republiku se konference účastnil náměstek ministra zahraničí Václav Kolaja, potvrdila to mluvčí ministerstva Michaela Lagronová."

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/parizska-konference-70-statu-vnik-dvou-statu-na-blizkem-vychode-palestina-izrael-gfe-/zahranicni.aspx?c=A170115_204506_zahranicni_ekl

+1/0
16.1.2017 11:12

V52á84c81l60a85v 76P28a36v80e14l45e23k 1610196446894

Nic proti Francii, ale on ji ještě někdo bere vážně? V EU je to přikyvovač Německa, Izrael doporučuje židům stěhování z Francie kvůli bezpečnosti, USA ani VB je jako extra partnera neberou..

Ale je pravda, že pořádání různých konferencí, dělat prohlášení, víno, sýry a stávkování jim jde...

+7/−1
16.1.2017 10:15

J50a35n 18K48r26u29p13k47a 9551664852737

Zaorálek ještě nerezignoval???

+2/0
16.1.2017 10:00

J22a38n 11K26r76u11p26k71a 9671284512507

Bůh proklel Francii. O zbytek se postarají barevní muslimové.

+4/0
16.1.2017 9:53

R19a42d82e96k 79N48e58u42m14a24n64n 5372612698775

Dobré je, že chtěli říct Trumpovi a Netanjahuovi, že podporují mír - ale neměli by to říct spíš Arabáčům?

+10/0
16.1.2017 9:34

P38a33v72e26l 94K36u92n27c 9422879268198

Proc v titulku není, ze v Parizi se jednalo o Palestine bez Palestincu?

+2/−9
16.1.2017 9:29

J23i62ř76í 14B75á23r79t46ů 7982514129313

Protože ty zastupovala EU.

+15/0
16.1.2017 9:37

M83i98l67a31n 70V29i68k 1437785303763

Která jim také sype finance.

+8/0
16.1.2017 9:59

O23n34d23ř37e85j 80H80o22l29ý 9500250848269

a Izrael zastupovaly USA, které pro změnu sypou jim :-)

0/−6
16.1.2017 10:17

J19i86ř71í 20B29á81r60t29ů 7192194489903

Myslíte, že Hussein Obama je věrný zástupce Izraele? Izrael má vyvinutý průmysl a ekonomiku, nepotřebuje aby mu někdo sypal, navíc sám podporuje plastelínce dodávkami elektřiny a snad i vody.

+9/0
16.1.2017 10:52

M79i47r94a 88H73r17a91n78c77i45k 8547511599763

Izrael moc dobře ví, že tlachání politiků na nějaké konferenci ho neochání .. a taky si z výsledků tohoto tlachání asi moc dělat nebude ;-D

+13/0
16.1.2017 9:14

L64u72d81ě53k 70P73r53o93v84a47z87n30í58k 8783611372185

Jak se mohli týhle "taškařice" zúčastnit zástupci ČR?!

+12/−1
16.1.2017 9:04
Foto

K13a49r24e70l 61S40e67i31d15l 8759775280378

Zúčastnit - proč ne, ale být pro?8-o

+5/0
16.1.2017 11:15

V91á71c33l91a86v 22K26o40p70t54a 4144373862

co takhle západní břeh k Jordánsku (jak to původně bylo) a gaza k Egyptu (tak to tak bylo). To se mi zdá jako nejlepší řešení.

0/−9
16.1.2017 8:22
Foto

J27i33ř10í 34H48a18v13e90l60k66a 3229883440234

A co takhle připojit Irán a Pákistán k Indii ono tak bylo.

+12/−1
16.1.2017 8:56

V13á91c43l65a50v 53K69o75p36t89a 4904563562

tahle analogie kulhá na obě nohy, západní břeh je původně jordánský a "palestinci" jsou stejný demos, jsou to arabové se stejnou kulturou a stejným náboženstvím.

+1/−3
16.1.2017 9:08

P60a40v84e22l 31K97u37n47c 9802199878458

Podle Vasí logiky by se mohly pripojit ještě Syrie a Irak. Ostatne rad bych se dival, jak si Jordansko poradi se 600 000 Izraelci v osadách na zapadnim brehu.

+6/0
16.1.2017 9:33

V16á73c32l63a84v 15K68o85p86t77a 4314663622

pro některé oblasti kde je stejná verze islámu by to nebyl špatný nápad. rozhodně by to dopadlo líp než když rozdělili otomanskou říši podle zájmů tehdejších velmocí a podle poledníků a rovnoběžek. Takhle se irák i sýrie utápí v sektářské válce a kurdové nemají vlastní stát. skutečně podařené řešení. Krev není voda...

+3/0
16.1.2017 10:09

V53á69c73l38a88v 86K31o56p73t46a 4504163952

izraelci na západní břehu jordánu nebudou nikdy součástí žádného arabského útvaru. buď zůstanou ve zvětšeném izraeli nebo je arabové vyženou nebo vyvraždí....

+4/0
16.1.2017 10:11

A45l62e54x32a55n45d81r 35Š64í41r 5471760973

Kdo jsou to "palestinci"? obyvatelé Palestiny? to jsou ale i Židi a všechny ostatní národy a rasy žijící na území Palestiny.

+3/0
16.1.2017 13:14

V51l20a46d67i25s33l21a88v 66Ž23i31d77e93k 3328190230

S tím už by dnes nesouhlasil nikdo (určitě ne třeba Egypt).

+3/0
16.1.2017 11:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.