Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ruská anexe Krymu je porušením mezinárodního práva, řekl Tillerson

Ruská anexe Krymu je podle kandidáta na ministra zahraničí USA Rexe Tillersona porušením mezinárodního práva a Spojené státy potřebují mít v ruce nástroj, aby zabránily podobnému použití síly v budoucnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M31i69c51h83a85l 38Z58e35l73e47n90k22a 3935394519611

Tuhle Ukrajinskou partii jste totálně zmastili, tak teď můžete jen povykovat.

0/0
17.2.2017 15:39

L53e26o54š 89M79a46r57š46a66l 5742424142448

No jasně,celosvětového četníka budou dělat USA, co řeknou bude pravda, budou moci vše,ostatní budou muset držet ústa.To bude ta pravá a jediná demokracie?;-€

+2/0
13.1.2017 8:02

J25a51n 71V53i38n42t44r 7266509222660

Ať se to někomu líbí nebo ne, svět potřebuje "četníka", který bude v případě potřeby vynucovat i silou dodržování nějakých mezinárodních pravidel. Už samotná tato hrozba je garancí, že si každý politik kdejakého všiváckého státu rozmyslí nějak okatě porušovat pravidla. A nikdo jiný než USA tuto roli nemůže zastat. Američani určitě nejsou bez sebe nadšením, že musí hasit kdejaký průšvih na naší planetě, ale nikdo jiný to neudělá. Vždycky se také nemusí zadařit a nikdy jim za to nikdo nepoděkuje. Spíš sklízejí jen nenávist.

+1/−3
13.1.2017 2:19

M34i37c19h51a40l 37Z98e81l29e54n88k26a 3515894629361

Někdo v nich vidí osvoboditele, někdo rozvraceče.

Sklízí co zaseli.

0/0
17.2.2017 15:43

M39a10r31t42i22n 14P45l92i11c43h75t37a 2648182571183

Téměř vše, co se tam v té době dělo, bylo porušení mezinárodního práva.

Krvavý puč pod taktovkou tak malého procenta obyvatel, že by to v naší zemi nestačilo ani na nominaci prezidentského kandidáta.

Anexe Krymu tak rychlá, až si člověk říká, jestli se na to v Rusku dlouhodobě nepřipravovali. (Vím, základnu tam už měli.)

Protiprávní vyhlášení autonomní oblasti, opět velmi rychle a precizně provedeno.

A jako velmi shnilá třenička na tomhle nechutném dortu ještě sestřelení civilního letadla s nelichotivou bilancí 298 obětí.

Škoda, že už se nikdy nedozvíme, co by se dělo, kdyby se Rusko neangažovalo. Tedy hlavně jestli a popřípadě jak by západ uznal legitimitu nové vlády.

0/−2
12.1.2017 16:50

S10t12a28n36i18s25l11a50v 34B29á46r19t86a 5424295229105

Máte pravdu, základnu vybudovali Rusové již za cara po vyhrané válce proti Turkovi. A protože Turkům pomáhali krymští Tataři, tak je Rusové neměli moc rádi. Říkali jim kolaboranti.

+4/0
12.1.2017 20:59

M42i61l96a94n 33Z50e82i47d56l24e10r 2372771496169

Tak jsem vcera, na pul ucha, poslouchal grilovani Rexe v zahranicnim vyboru Kongresu na nejakem obskurne dlouhem nazvu americke kabelove TV stanice.

Tillerson se jeden vyrok za druhym distancoval od tweetu a predvolebnich vyroku Donalda Trumpa, az je s podivem zda si ho na pozici ministra zahranici vybral sam sebestredny Donald, nebo je to volba viceprezidenta Pence.

+1/0
12.1.2017 13:01

K50a53r32e49l 56A86d98á74m91e72k 4339211118271

Ještě pár otoček Trumpa a Zeman z Klausem budou dělat hluché při vyslovení jeho jména..................................a to byly oslavy

+3/0
12.1.2017 11:31

R66a91d27a73n 85K39u87b20a98n22t 1693970239180

Diskuse zaplevelená ruskými troly.:-P

Tak jste se těšili na Doníka a on se vám vybarvuje trochu jinak, že jo.

+10/−3
12.1.2017 10:30

M81a48r53t38i95n 95H36a49l85á14š22e71k 2640222898544

;-D;-DR^R^R^

+4/−4
12.1.2017 10:32

F28r42a90n68t24i35š45e14k 25M93i48t35a64š 6569386224239

Tak. Prohlásil něco co všichni víme bezmála 3 roky. A dál?

+2/−1
12.1.2017 9:17

O44n13d62ř34e98j 41Š28r53u83b45a34ř 1415111915236

Oni je to prave celkem sporne. Napr musi uzemi dodrzovat ustavu, ktera mu byla vnucena? A nejen to, k jejimuz poruseni navic mozna doslo?

+1/−3
12.1.2017 9:20

V72l82a92d11i45m26í36r 63M83a26r77y93š57k26a 4886856360602

Zase ta stejná pohádka o "vždyruském" Krymu a zlém Kyjevu. Přijďte už s něčím novým.

+6/−1
12.1.2017 10:42

O95n94d15ř52e62j 84Š61r55u11b89a42ř 1505901945176

A nabyl porusenim mezinarodniho prava rozpad Jugoslavie?

+5/−7
12.1.2017 9:12

O17n21d72ř92e87j 80Š42r21u48b61a35ř 1575341515486

A nebylo porusenim mezinarodbiho prava, ze Krym (Jizni osetie apod) zustal po rozpadu SSSR v zemi, do ktere ho pridelilo nedemokraticke polytbyro a nemel moznost se oddelit nenasilne?

+4/−7
12.1.2017 9:10

M28i97c77h27a74e45l77a 25V66a13r24c19l65o39v67á 4772724252193

Porušením mezinárodního práva bylo přepadení Iráku, Libye, Jugoslávie, Afghánistánu, Panamy, Grenady .... A nebo anexe Golanských výšin, severu Mexika...

+7/−8
12.1.2017 8:36

V94l69a87d94i93m19í14r 10M97a45r50y21š68k67a 4296566300112

Zase brebentíte.

+4/−7
12.1.2017 10:44

E38v69a 58Z81a68v34a74c88k12a 2256458133835

Pane Maryško, pročpak? Vždyť paní uvádí historická fakta... Nebo chcete říci, že Izrael neokupuje Palestinu a Golanské výšiny? A USA jim cpou miliardy!!

+6/−2
12.1.2017 10:47

V20l90a31d37i38m61í67r 20M48a11r29y68š29k95a 4256296240552

Paní uvádí historická fakta - ovšem úplně špatně. Írák soustavně porušoval mezinárodní právo, proto bylo přikročeno k intervenci ze strany OSN, stejně tak Libye, stejně jako Jugoslávie...

U Afgánistánu má paní pravdu - ten přepadlo Rusko. Golanské výšiny jsou okupovaným územím v rámci válečných aktů, což ani sám Izrael netají. Stejně jako Rusko Krym.

+5/−5
12.1.2017 11:03

V34l67a79s36t73a 96V36r12á67n47o72v18á 7748393495637

Uplnej šašek

+2/−1
12.1.2017 11:26

V80l86a92s78t26a 41V84r97á54n59o66v60á 7418943225307

Irak byl napaden bez mandatu OSN, ynteligente

+4/−2
12.1.2017 11:29

M91i75c44h82a24e89l93a 15V18a23r16c43l52o68v73á 4542714912933

Nemáte pravdu a to ani přibližně. I v té Libyi dostali mandát na udržování bezletové zóny a jen ci jí dosáhli, Libyi přepadli.

Sovětský svaz byl do Afghánistánu pozván v tu dobu regulérní vládou. USA jej přepadly.

Izraelské anexe odsuzuje i charta OSN.

+3/−2
12.1.2017 11:34

B56o80h51u47m58i37l 39P72e92t19r42a33s 1503164871192

Duvodem pro napadeni Iraku ve 2003 nebylo zadne porusovani mezinarodniho prava. Maryska nelzi!Rv

+2/0
12.1.2017 14:13

S30t79a81n13i49s91l80a57v 34B64á50r24t39a 5684715549335

Pane Maryško, mýlíte se, k Humanitárnímu Bombardování Bělehradu nedala OSN souhlas, byla to jen samozvaná akce 14ti zemí NATO pod taktovkou USA. Konečně jinak by v tom Kosovu nemohli umístit největší vojenskou základnu v EU.[>-]

+2/0
12.1.2017 20:56

M80i16c86h49a16e69l37a 52V97a10r58c36l71o68v83á 4242394112613

Seznamte se alespoň se základními fakty než začnete plácat něco o brebentění druhých. ;-D

+1/−2
12.1.2017 11:36

G61e58o70r15g 74K63o37m38b57e57r69e52c 9264611746261

"Ruská anexe Krymu je porušením mezinárodního práva, řekl Tillerson "

a rekl to opravdu takhle a nebo to tak prelozilo CTK? :-P

+1/−2
12.1.2017 7:54

G50e46o94r89g 20K19o58m26b21e74r69e84c 9584791856861

Mezinarodni soud rozhodl ze v otazkach sebeurceni obyvatelstva ktere zije na urcitem uzemi neni povinno, centralni vladu tohoto statu na jehoz teritoriu se momentalne nachazi, zadat o jeji nazor. Povoleni centralni vlady k provedeni takovych opatreni jako je sebeurceni neni zapotrebi.

+1/−5
12.1.2017 7:59

M69a71r94t95i18n 46H13a35l76á68š75e89k 2490392528614

Tvrdil Henlein v roce 1938.

+6/−1
12.1.2017 8:01

M17i40c54h65a80e41l18a 44V95a94r88c33l26o42v47á 4462484212363

NATO při zřizování státu pro Kosovskou mafii.

+3/−1
12.1.2017 8:25
Foto

P15e86t14r 41H91a66n18á13k 6498471624

No a?

0/0
12.1.2017 8:27

M30a12r37t66i59n 80H21a20l95á30š42e51k 2430112158574

Řekl to přesně tak. Stačí sledovat CNN. A umět anglicky.:-P

0/−1
12.1.2017 8:00
Foto

M68i94r37o66s54l52a43v 63K38e90b97r16d28l42e 1295815398191

Jo CNN, tak to jo ..

Tam říkají pouze pravdu pravdoucí, jak se již několikrát ukázalo ...

;-D

+2/−4
12.1.2017 8:10

S89t56a41n59i33s44l96a11v 57B16á13r59t47a 5814205549975

Ono to není důležité, co řekl. jde o to, co skutečně bude dělat. Slova jsou jen slova.

0/0
12.1.2017 20:58

M17a28r14e20k 85T11e31t18u89r 9849834526

Rozdýmávání násilných revolucí v suverením státu je taky porušení mezinárodního práva.:-/

+4/−2
12.1.2017 7:41

L50e77o97š 87M15a19r17š50a49l 5622174842258

Kdežto vpád USA do Iráku byla mírová mise posvěcená OSN.;-€

+7/−2
12.1.2017 7:21

V42l52a16d95i40m74í71r 31M41a71r74y36š59k52a 4746316140342

Jestli jste si toho nevšiml, tak on ten Írák porušoval mezinárodní právo asi 20 let...

+1/−1
12.1.2017 10:46

S36t77a95n47i29s11l37a38v 90B34á70r54t66a 5504165329805

To jste vyčetl z novin? Nebo to máte od toho katarského prince, co jej naše vláda pustila na svobodu?

+1/0
12.1.2017 21:02

J90a24r67o50s32l75a67v 34N44e55d80o18m78a 3410780272313

Sankce jsou sice pěkná věc, ale nikdo Vám nedá ani korunu za to, že poškodily Vaši firmu. Nehledě na to, že Evropa zavedla sankce a USA navýšilo zisky z obchodu s Ruskem.

+4/−4
12.1.2017 6:57

K45a19m88i82l 98P41y74t36e49l44a 8532450331559

Sice oblíbená, ovšem pořád lež.

+6/0
12.1.2017 7:17

V34l31a23d83i95m43í78r 69M37a89r24y47š20k23a 4706506120932

Nikdo vaší firmě také negarantuje, že budeme po věky žít v míru a svobodě.

0/0
12.1.2017 10:47

J86a41r15d60a 51S71o22k81o87l 1326108401581

Zloděj křičí chyťte zloděje ;-D

+6/−2
12.1.2017 6:45

V45l60a55d49i43m51í90r 43M73o85r21a63v63e60c 3858560773923

Zadejte si do vyhledavače "referendum na Krymu" a podobně. Situace na Krymu je považována za anexi ze dvou zásadních důvodů. Ten první je ten, že kdo má Krym, ovládá Černé moře. A Usa by ho moc moc chtělo ovládat. No a ten druhý je ten, že se to prostě zastáncům tohoto názoru prostě hodí do krámu a podařilo se jim o tom přesvědčit dost lidí, ne však naprostou většinu. Ale Rusko se Krymu už jenom ze strategických důvodů nikdy nevzdá, i kdyby kvičelo sebevíc křiklounů.

Nic méně, kam se hrabe tak zvaná, západem propagovaná anexe Krymu na cílenou likvidaci Jugoslávie, viz třeba správa bývalého agenta CIA Roberta Baera ( czechfreepress tečka cz, zadat do vyhledavače "senzační odhalení) Co je to proti likvidaci země jako takové a rozpoutání teroru v Lybii, v Iráku, v Sýrii. Na Krymu nepadl během referenda a následného připojení k Rusku jediný člověk (mj na Krymu je až 90% obyvatel ruské národnosti), zatím co v Lybii, Iráku a Sírii můžeme hovořit nejméně o statisících obětí vývozu tzv demokracie, tedy také jisté formy anexe.

A k některým reakcím - je mi 54 a určitě bych nešel bojovat za zájmy jiných, protože válka s Ruskem není mým zájmem a Rusko nepovažuji za nepřítele. To budu raději do Ruska emigrovat a nebo zběhnu, nakonec, udělal to v historii už třeba nejen Švejk. Hezký den všem :-)

+13/−6
12.1.2017 6:43

L70u74b26o55š 19R17y24c18h52n43a 1929488911371

Máte pravdu o tom ,že obyvatelstvo Krymu je už Ruské. Proč?. to jste neřekl. Původní obyvatele Rusko pobilo nebo odeslalo do vyhnanství po 2 světové, téměř všechny. Následně osídlilo ruským lidem no lidem, samý vojáci a jejich běhny.. Původem Rusové na Krymu před 2.světovou byli jen Ti co Tataři zavlekli na Krym samy jako otroky.

Podobný scénář byl v Lotyšsku. Takže schválíte i obsazení Lotyšska??

U nás jich je již přes 30tis. a přibývají. Schválíte ruská vojska v Praze až budou vymáhat práva Ruské menšiny?

Klidně emigrujte do Ruska. Bude tady líp.Já jsem rád ,že budoucí ministr zahraničí USA trvá na kolektivní obraně NATO. Tím dává najevo, že nás nenechají ,aby nás zase Rus zase sežral I když Zeman děla vše pro to. Proto i ten dopis sice padlých , ale ne lhostejných politiků.

Taky hezký den, taková zima už dlouho nebyla[>-]:-)

+5/−4
12.1.2017 8:05
Foto

P31e38t72r 75H96a40n81á27k 6118631384

Přečtěte si drive nějaké knihy o historii, nez začnete komentovat.

+2/−4
12.1.2017 8:30

L95u53b14o12š 38R69y89c54h58n24a 1299938801101

Jaký máte na mysli? Ruskou učebnici dějepisu, ale ne..:-) Chcete mě říci ,že původní obyvatelstvo Krymu nebyli Krymští Tataři????

Vyhnaní za kolaboraci po 2. světový do Kazachstánu Uzbekystánu a na Sibiř.

Od roku 2014 je krymská Tatarština dokonce jedním z úředních jazyků. Ze 2 000 000 jich tam, ale zbylo na 150 000. Jsou nadále proRuskou vládou pronásledováni. . Rusko trvale Krym obsadilo až 1856 Takže Tataři ho rozhodně měli déle něž Rusko .Dějepis jak pro koho.;-D

+3/0
12.1.2017 9:03

L69e91n64k58a 30G68r57a40h12a55m 8491527420

A nebylo by třeba lepší obnovit Krymský chanát? To je teď už přeci jedno, kde se tam Rusové vzali, už tam jsou, Krym byl vždycky Ruský a upřimě řečeno, většině lidí tam žijících je úplně jedno nějaká nadvláda nad mořskou říší, jde o to, že pod Ruskem mají lepší životní úroveň než jako Ukrajinci. Proto v referendu hlasovali pro Rusko, nebojte, že pokud by jim Ukrajina byla schopna zajistit lepší životní standart, že by se z nich naráz nestaly kovaní Ukrajinci.

+1/−1
12.1.2017 8:37

T83o53m78á46š 93C26h45r41a26s77t69n25ý 2911844621413

No a? Sudety byly plný Němců. Němci byli zlí, tak už Sudety plný Němců nejsou, na rozdíl od příkopů, větví stromů a lamp.

0/0
12.1.2017 8:42

L77u34b70o46š 36R49y37c67h85n43a 1439248531441

Ano to přirovnání k Sudetům jsem chtěl také použít.

Nepoužil jsem ho proto ,protože Sudeťáci nikdy svůj vlastní stát neměli a byla to menšina.

Krymští Tataři ho však měli po dlouhá staletí. Jen rozpínavost imperiálního Ruska ji o něj připravila.:-(

+2/−2
12.1.2017 9:07

O20n72d21ř69e84j 10Š83r27u48b41a56ř 1365771795146

No spis to, ze unaseli rusy do otroctvi

0/−1
12.1.2017 9:14

T51o32m63á23š 65C24h32r73a72s96t91n68ý 2251144261903

Tataři stále mají stát, jmenuje Tatarstán. Můžou se tam odstěhovat, pokud cítí potřebu "být ve svém vlastním státu".

+1/−2
12.1.2017 10:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.