- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Na snížení počtu obětí se mimo jiné významně podílel úbytek tragických nehod chodců mimo obec. Podle Lercha to výrazně ovlivnila nová povinnost nosit mimo obec reflexní prvky."
Ale v obcích zabitých chodců za snížené viditelnosti bylo o 11 víc, a to celkem 37... To už článek nezmíní.
do neba volajúca lož!!! podobný úspech máme na Slovensku. každému je jasné,že je krajne nepravdepodobné aby podobný rekord nastal v oboch štátoch v jednom roku.
ohýbanie policajných štatistík je stará vec ale teraz sa dostalo na novú úroveň. ak účastník nehody zomrie už v sanitke, tak sa nehoda ako smrteľná nevykazuje.
predpokladám, že vietor vanie z Bruselu. neverím, že by vymysleli rovnakú fintu. a potom budú reklamy, že vďaka EU máme menej mŕtvych na cestách.
Opravdu bych chtěl vědět, jestli policie někomu někdy na silnici pomohla ...... jezdí v neoznačených autech .... rychlost se neměří v nebezpečných úsecích, ale tam kde tutově vyberou .....
Ted už jenom čekám,jak pohovoří Andrej Babiš o své důležité úloze v dopravě,a jak je to díky ministru dopravy z ANO.
Myslím že policie nepůsobí preventivně ale mnohdy přehnaně represivně.Číslo mohlo být nižší kdyby naši zákonodárci prosadili přísnější zákony hlavně směrem k porušování zákazu řízení a podobně.
Dokud budou dopravní cajti hodnoceni podle počtu (a výše) vybraných pokut, může si Lerch strategicky plánovat, co ho napadne. Dokud nezmění tento systém hodnocení podle snížení počtu závažných dopravních nehod = se zraněním/úmrtím na svěřeném úseku silnic.
To číslo samo o sobě nic moc neznamená, metodika určování toho zda dotyčný zemřel následkem nehody se totiž v čase vyvíjela a v neposlední řadě na tom má svůj díl i lepší bezpečnost aut. Podstatnější mi přijde celkový počet nehod a zejména zda klesaly počty ve statistice nehodovosti na úsecích častých nehod atd.....