- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Otázka znie, koľko "kontrabandu" členovia posádky a pasažieri viezli na kšefty so sebou.
Keller řekl, že ten průběh (jemu známé informace) neodpovídá závadě vztlakových klapek.
Doufal jsem, že ty vrtolety při aktualizaci opraví. To je fakt děs.
Není to ruský extra název pro dron? Jinak věrtaljot překládat takto je fakt běs.
Vzhledem k tomu, že piloti neměli čas zahlásit jakýkoliv problém, že jsou trosky poměrně daleko od sebe a některá těla roztrhaná, vypadá to na výbuch na palubě.
Vzhledem k tomu, že je to celé v šetření ruské armády, a že na palubě byli v Rusku posvátní Alexandrovci, je dost možné, že se pravdu nikdy nedozvíme...
Začínají se totiž šířit zprávy, které moc věrohodně nevypadají, třeba to video, které někdo natočil. Viděl ho někdo? Viděl jsem záznam z průmyslové kamery, která ve tmě v dílce zaznamenala krátký výbuch... Fotím letadla už dost dlouho, a vím, že v naprosté tmě daleko od břehu nafilmujete leda velký kulový....a proč by to někdo v 5 ráno dělal u letadla, který tam ani nemělo být?
Po dvoch dňoch sa záhadne objavil aj svedok, ktorý tvrdil, že videl ako malo lietadlo problém so stúpaním a opísal aj ďalšie detaily, len mi nie je úplne jasné ako to mohol všetko vidieť o 5,40 Moskovského času, keď tam ešte bola úplná tma.
Pro ty co to zajímá tak pilot, který pilotoval těžce ovladatelné letadlo na již zmíněném videu https://www.youtube.com/watch?v=BYoIIEOFCvQ, byl podle serveru Россия 24 právě druhým pilotem havarovaného TU-154 v Soči.
A zde je video pro ty co si myslí, že ruská letadla jsou křápy, je z nouzového přistání TU-154 na Sibiři, to letadlo doslova přistálo mezi stromy.
Nejde o to jestli jsou Ruska letadla krapy nebo ne, krapem se muze stat i zcela spolehlivej stroj v rukou zaostaly letecky spolecnosti z JV asie. Tady jde spis o pristup RF k letectvi jako takovemu a tam to opravdu neni zadna hitparada. Kdo nekdy letel vnitrostatni let v RF tak vi...
Po zhlédnutí videa beru všechno , co jsem psal v diskuzi zpět .Tohle vyloženě vypadá , jako balancování na pádové rychlosti . Takže asi fatální závada ovládacích prvků ( možná ocasní plochy ) . Zase spekulace , ale piloti asi dělali maximum..
Tak už prosím nespekulujte. Letectví se řídí exaktními přírodními zákony, nikoli spekulacemi.
Tu je kdyztak ono video Tu154 RA-85563. Hazi to s nima teda pekne
Myslím, že v diskusi uniká jedna podstatná věc. A to, že došlo ke ztrátě radarového kontaktu v době, kdy se letoun nacházel ve výšce cca 1000m. Letoun byl blízko letiště, nad pobřežím nebo nad mořem. Za této situace by ho měl sekundární radar sledovat až do úrovně hladiny moře. Neprojevuje se zde totiž zakřivení země ani stín vysokých hor. Nevím, co má letiště za radarový systém, ale běžný systém by navíc okamžitě hlásil řídícím problém s náhlou ztrátou výšky letounu. Mám s tím zkušenost z Vídně. Když jsme se při letu na jih přes Vídeň propadli vlivem střihu větru o stopadesát metrů, okamžitě byl na řízení letového provozu poplach. Volali během půl vteřiny.
Taková náhlá ztráta radarového kontaktu nastává pouze při okamžité destrukci letounu nebo vypnutí odpovídače radaru. Ani vysazení všech motorů (a ztráta el. energie) to nezpůsobí, stále fungují baterie.
Na Seznam Zprávy jsem sledoval reportáž s redaktorkou Zuzanou Hodkovou, která měla hosty Martina Veleka - odborník na letectví a Michala Romancova, odborníka na Rusko.
Byly tam vyřčeny zajímavé informace, třeba taková a tím bych chtěl odpovědět jednomu diskutujícímu,který se ptal proč se černá skříňka dává do kastrolu.Ta se dává do kastrolu(nádoby) s vodou proto, aby než se bude černá skříňka pytvat(výraz redaktora iDNES.cz), aby byla v sadiu vytažení v tomto případě z vody.Pokud bude nalezena na Sahaře, tak nebude přenášena v hrnci s vodou.
Další informace byla, že vše napovídá cosi o vztklakových klapkách, které ovšem katastrofu samotné nezapříčiňují, poněvadž piloti na trenažerech jsou na tuto poruchu řádně připraveni.Vypadá to na souhrn více skutečností i s tím, že bylo zaznamenáno větší množství pěří, což by znamenalo přítomnost racků, kteří se v oblasti hojně vyskytují.
Dále bylo řečeno že letadlo Tu-134 není "stará rachotina", pokud je prováděna údržba.Létají starší, příkladně bylo řečeno B-52.
V otázce jestli jsou Alexandrovci spíše vojáci než umělci, Romancov odborník na Rusko odpověděl že ano, nosí uniformy(u nás v Česku je tomu rovněž, vojenská kapela, vojenští sportovci),na uměleckou činnost odpověděl, že si netroufá jednoznačně odpovědět, ale že v Rusku takto jsou bráni jednoznačně.
Ani jeden si netroufl jednoznačně odpovědět, důvod pádu, poněvadž vyšetřování je na samém začátku.