Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael předvolal i velvyslance USA. Nezastaly se židovských osad

Izrael předvolal i velvyslance Spojených států, jejichž zdržení se při pátečním hlasování v Radě bezpečnosti OSN umožnilo schválit rezoluci požadující po židovském státu, aby přestal s výstavbou osad na okupovaných palestinských územích. Ambasador Daniel Shapiro musel vysvětlovat postoj USA v neděli večer osobně izraelskému premiérovi Benjaminu Netanjahuovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F95r63a55n19t73i49š18e92k 82P70á40p68a54y 2922669697197

No, chudák Shapiro stejne už balil kufre. Sa mi zdá, že predtým bol v Bratislave...

0/0
10.1.2017 0:42

F86r41a12n13t49i75š48e30k 41P27á50p65a22y 2622479297237

No chudák Shapiro tak či tak už balil kufre. Sa mi vidí, že pred Tel Avivom sídlil v Bratislave...

0/0
10.1.2017 0:40

F77r10a25n47t93i82š61e47k 25P25á16p24a48y 2972409587827

Sorry, zdalo sa mi, že prvýkrát to neprešlo.

0/0
10.1.2017 0:44

J73a10r30o58s56l86a17v87a 41K31a67n37i70o17k92o48v40á 7242669542707

IZRAEL NENÍ ŽÁDNÝ „OKUPANT“ - http://icej.cz/lang_cs/aktualita/158.html

0/0
27.12.2016 20:03

P92a58v50e65l 33Ř60í41h16a 3923294194174

Jděte už do háje s vašimi biblickými kecy, stejnou mytologii si vybájili i nacisti....

+2/−1
28.12.2016 4:56

J39a88r47o98s64l31a22v17a 59K62a60n93i20o54k18o23v74á 7172839732147

Reakce Israele je sice tvrdá, ale správná. Je třeba reflektovat vývoj. V roce 1993 přešla Gaza pod správu Palestinské autonomie. V r. 2000 vypukla 2. intifáda rozdmýchaná Arafatem a jeho suitou. Přesto v r. 2005 nařídil premier Sharon jednostranné vyklizení Gazy vč. židovských osad a armádních základen. Výsledkem bylo ovládnutí Gazy terostickým Hammasem a ostřelování civilních cílů v Israeli zfanatizovanými bojůvkami.

Po 23 letých zkušenostech je jasné, že vytvoření Palestinského státu nepovede k míru, ale naopak k eskalaci násilí. Navíc Palestinský stát bez velmi úzké spolupráce s Israelem jednoduše nemůže fungovat. Jádrem problému je nastavení majority Palestinské společnosti, která vidí v boji proti Israeli klíč k vlastní soudržnosti a hlavní smysl své existence. Změna toho typu je na generace...

Takže. Zrušení autonomie a oficiální anexe Palestinských území by také vedla k dalším konfliktům. Oproti tomu neomezená výstavba na právoplatně zakoupených pozemcích přináší Palestincům peníze a práci. Má tedy největší smysl z použitých řešení. Jde však nepochybně proti vzniku samostatného Palestinského státu. Nejméně jej však chtějí sami Palestinci, protože jej považují za pouhou zbraň. Navíc USA i Francie s UK to dobře vědí. Nelze se divit naštvanému Netanjahu.

+1/0
27.12.2016 19:52

P21a79v50e79l 91Ř32í36h75a 3813474124574

Aha, takže Izrael v šestidenní válce nezískal nic, ale všechno si to koupil, případně za to zpětně zaplatil? někteří lidé prostě nedokáží pochopit, že by se jejich milovaný a posvátný Izrael mohl dopustit nějakého zločinu...

0/−2
28.12.2016 4:55

O30t41t28o 54H49a75l91í53ř 9463217408966

Považujete za zločin "bránit se válečnému útoku, ubránit se a zahnat nepřítele? Opravdu zvláštní, stejně jako kupovat si území, které stát získal válkou. To je nějaká "říhovská" novinka:-P

+1/0
29.12.2016 20:40

P55a55v78e52l 27Ř40í85h45a 3453124274184

Ano, pobažuji, protože to co provádí Izrael, není "obrana", ale ryzí nacionalismus.Izrael musí respektovat moderní dohody a ne se odvolávat na tisíce let staré pochybné náboženské texty.

0/−1
29.12.2016 21:29

M95a29t72o98u85š 40Z76o24u58b46e88k 5232881670354

Doložte prosím mezinárodně platnou a závaznou smlouvou, že Západní Břeh a Gaza patří komukoliv jinému než Izraeli.

+1/0
29.12.2016 22:54

P41a90v30e66l 98Ř49í53h33a 3453534834574

To že nepatří někomu jinému, neznamená, že automaticky patří Izraeli. Neexistuje žádná mezinárodně platná dohoda, že patří Izraeli.

0/−1
30.12.2016 15:55

M50a61t65o22u27š 23Z20o58u29b13e92k 5672151440264

Smlouva ze Sevres 1920, smlouva z Lausanne 1923 a Mandátní smlouva Ligy Národů pro Palestinu, aplikace Uti possidetis iuris.

Vy naopak prosím doložte, že to území nepatří Izraeli. Jmenujte právně závaznou smlouvu.

0/−1
30.12.2016 15:57

P47a19v65e65l 62Ř58í15h53a 3543254444284

Současný Izrael byl ale ustanoven až v roce 1948, a Osmanská říše už neexistuje. No dobře, tak a teď vážně, ještě něco?

0/−1
30.12.2016 16:20

M67a52t95o36u54š 11Z82o35u61b91e33k 5712981780184

Současný Izrael byl ustanoven na základě Mandátní smlouvy pro Palestinu. Stejně jako Jordánsko o dva roky dříve. Podobně i další státy na Blízkém Východě byly unstanoveny na základě Mandátních smluv Ligy Národů.

0/0
30.12.2016 16:22

I15v38o 96H61r60a64b33a15l 8232791877

Tak mám strach co asi Rada bezpečnosti udělá Rusku za anexi Krymu a kusu Ukrajiny.

Nebo to zas bude (ten je moc velkej, na toho si netroufneme?)

0/0
27.12.2016 16:49

F31r97a45n18t21i96š81e94k 51P16á32p76a47y 2662329187637

To by museli byť Rusi rovnakí blbci ako Obama a nevetovať rezolúciu, ktorá je proti ich záujmu.

0/0
10.1.2017 0:38

R54o84b93e65r82t 50R98a25k56o62w82s62k43i 5463829554668

"...Evropa je ale podle listu The Guardian Netanjahuovou vládou stále více deptána..."

NE ale celý Izrael a stále rostoucí počet evropanů je deptán centrální vládou EU...

+2/0
27.12.2016 12:31

P79a83v89e53l 80Ř36í88h14a 3373124814614

Izrael neohrožují arabové, ale on sám, když řekl ne hranicím z roku 1967, a se slovy odvolávajícími se na svoji (údajnou) tisíciletou historii, se rozhodl vytřít si zadek mezinárodním právem a úmluvami. Odpůrci sionismu dokonce tvrdí, že naopak je to židovský stát, který nikdy neexistoval, a že existovali pouze Židé. A že naopak měli přijmout existenci Palestiny jako společného státu - místo rozdělení na židovský stát Izrael a "muslimskou svoloč". Tím spíše, že naopak pro uznání Izraele se vyslovil už Jásir Arafat, ale je to naopak Izrael, kdo tvrdošíjně brání vzniku samostatné Palestiny, protože by přišel o kontrolu nad obrovským územím.

+2/−5
27.12.2016 4:52

J58a94n 38B55a68b59i37č84k31a 9473579453917

A tak nám vnutili, arabová, že se pomalu každý den musíme starat o jejich problémy s Izraelem. Je to problém s malinkatým státem, uzký prouřek pobřeží, bez Negevské Pouště menší než Lucembursko. 6 miliomů lidí ohrožuje ohromné území na kterém žije 300 milionů arabů, nebo 70 milonů iránců.A nikdo se jim neodváží řic, přestante nás s tim otravovat, řešte si to na nějaké organisaci arabských států, Svět má spoustu jiných závažných a velkých probémů, týkajícíchj se někdy celých kontinentů a vy nutite celý svšt se starat a vydávat resoluce co se stalo u vás na dvorku, že nějaký izraelec šlápl arabovy na kuří oko, nebo se pohádali o pár baráků.

A tak co kdyby sme sebrali odvahu až nám zase nařídí, " vyskoč !", místo otázky, "jak vysoko máme vysočit ?", jim řekli," trhněte si nohou". My máme problémy mnohem vátší problémy v Evropě. Chcete abysme podpořili resoluci o odchodu židů s Judei a Samarie ? Dobře, ale pak k ní dodejte odstavec požadující odchod muslimů s Evropy. Že je to nepřijatelné ? Dobrá ale pak nás neobtěžuje se svými lokálnámi problémy.

Oni nás neustálým přípomínáním jejich problému s Izaelem snaží odpoutat pozornost od toho, co se děje s přílivem muslimů do Evropy měli by jsme si uvědomit, co jsou naše životní zájmy.

+3/−1
27.12.2016 1:55

P64a43v97e41l 17Ř68í49h30a 3803854484284

Nic nechápete, exodu muslimů do Evropy naopak vděčíme americkým přátelům Izraele, například Rotschildům. (No schválně, kdo stál u jeho zrodu?)

+2/−3
27.12.2016 4:54

J20a73n 58B14a61b55i47č26k63a 9963679543167

Já to samozřejmě nepsal pro paranoidní lidi

+1/0
27.12.2016 6:00

R74a86d54e69k 44K42a35r53a60s 7264927896719

Tak si zkuste například zjistit, komu byla adresována Balfourova deklarace, nebo jde taky o paranoiu?;-D

0/−1
27.12.2016 9:51

P29a42v42e40l 77Ř18í89h37a 3573844784804

Fanatickému židoblbovi nic nevysvětlíte, ten Vás akorát tak pošle na obřízku mozku. ;-D

0/0
29.12.2016 21:30

O69t90t20o 28H38a66l74í53ř 9343427818936

Váš nenávistný antisemistismus je až zábavný;-)

0/0
29.12.2016 20:45

P59a45v53e22l 73Ř59í57h64a 3243884364154

Stejne tak jako vaše fanatická sebelítost.

0/0
29.12.2016 21:17

D83a32n28a 59K64o78c26i11á75n88o74v50á 2253348329588

Myslím, že zvolení Trumpa někomu pořádně zamíchalo karty a tak se snaží ještě zničit co se dá.

+5/−1
26.12.2016 22:39

P27e46t46r 86M59ü47l80l42e63r 5762622972366

V tom má prsty muslim Obama...jak se říká, dodělávající kobyla kolem sebe nejvíce kope...!!

+4/−1
26.12.2016 21:40

J23a65n 79B64a14b44i16č47k25a 9873559253797

Konečně, před odchodem mohl přiznat barvu, pomstít se těm protivným židům a zavděčit se muslimům.

+2/0
27.12.2016 2:07
Foto

J27a69n 70V12a96l48a37l98í46k 6776529480546

Zahír Músejn: Žádný palestinský národ neexistuje. Vytvoření palestinského státu je pouze prostředkem pokračování našeho boje proti státu Izrael za naši arabskou jednotu. Ve skutečnosti dnes není žádný rozdíl mezi Jordánci, Palestinci, Syřany a Libanonci. O palestinském lidu mluvíme dnes pouze z politických a taktických důvodů, protože národní zájmy Arabů vyžadují, abychom jako účinný prostředek boje proti sionismu vyzvedli existenci zvláštního 'palestinského národa'.

Jordánsko jako suverénní stát s definovanými hranicemi nemůže uplatňovat nároky na Haifu a Jaffu. Jako Palestinec si však mohu nepochybně nárokovat Haifu, Jaffu, Beer-ševu i Jeruzalém. Jakmile jednou prosadíme naše právo na celou Palestinu, nebudeme váhat ani minutu a spojíme ji s Jordánskem.

0/−2
26.12.2016 21:31

J45i50ř85í 94Ř87e25z28n73í61k 4322932853205

Dotaz: Měl byste si po sobě přečíst, co už je tady asi kopírováno pětsetkrát, Tak jako o sobě mluvili jako Slovanech, tak přesně v tomtéž významu Zahír hovoří o Arabech. Také tehdy TGM z politických a taktických důvodů vyzdvihl českou otázku.

0/0
27.12.2016 1:41

M89a25t20o11u57š 89Z71o79u30b20e71k 5602781230694

Můžete tedy doložit existenci "Palestinců" před rokem 1970? Před Peelovou komisí a před komisí UNSCOP sami odmítali označení palestinci a tvrdili, že jsou arabové patřící k Sýrii. Navíc v jejich chartě z roku 1964 o sobě mluví jako o arabech. Takže opět nemáte pravdu.

+1/0
27.12.2016 8:21

R37a75d87e37k 25K58a98r64a61s 7304107396969

A můžete nějak doložit existenci "Izraelců" před rokem 1948?

+1/−1
27.12.2016 9:53

M15a64t46o75u26š 85Z58o21u87b45e29k 5612761740254

Jste tak hloupý nebo jenom provokujete? Vy nevíte o existenci Izraele před rokem 0? Koho byl králem Saul, David, Šalomoun a další?

A znovu: vy mi doložte existenci "Palestinců" před rokem 1970.

+1/−1
27.12.2016 9:57

R40a24d43e18k 11K57a46r85a44s 7654697606909

A vy zase nevíte o existenci Palestiny před rokem 1948?

Podle vaší logiky, pokud existoval před tisíci lety nějaký Izrael, tak existovali i Izraelci, ale když zcela jistě ještě před pár desetiletími existovala Palestina, Palestinci neexistovali?

Můžete sice argumentovat, že ti Arabové žijící v Palestině nejsou potomci původních Palestinců, což je ale daleko méně pravděpodobné, než že novodobí Izraelci, kteří do Palestiny dorazili většinou až v minulém století, mají vůbec něco společného s těmi před tisíci lety.

+1/−1
27.12.2016 12:20

M60a58t80o56u59š 74Z73o64u72b94e44k 5912641580494

Palestina byla pouze geografickým označením. Něco jako třeba Jižní Čechy. Nebyl to nikdy samostatný a suverénní státní útvar. Proto neexistují ani žádní palestinci. Stejně jako neexistují žání jihočeši. Jihočeši existují pouze v souvislosti s Českou Republikou jako označení jejich polohy.

Navíc před rokem 1948 za "Palestince" byli označeni pouze a jenom židé. Proto se arabové tak snažili, aby je nikdo za palestince nepovažoval. A proto o sobě opakovaně prohlašovali, že oni jsou arabové. Arabština dokonce ani nemá slovo "palestinec", protože nemá písmeno P.

Jsou to arabové - tedy agresivní okupanti, co sem přišli v rámci války kolem 7. století našeho letopočtu. Se starověkými "Pelištejci" nemají společného vůbec nic.

Tak si to shrňme:

- Palestinci před rokem 1948 bylo označení pro židy (Palestine Post, Palestine Birgade, Palestine Football team, Bank of Palestine, ...) a arabové se velmi snažili, aby je za palestince nikdo nepovažoval.

- Palestinec v dnešném pojetí je umělý termín zavedený v 70. letech 20. století jako politický nástroj, nikoliv jako sebeurčení národů, protože žádný národ palestinců mezi araby nikdy nebyl a ani není.

- Vy jste pouhý podporovatel arabského terorismu, co nemá ani elementární znalosti problematiky arabsko-izraelského konfliktu.

Ještě mi snad budete tvrdit, že židé okupují cizí území nebo nějaké podobné hlouposti, ne?

+2/−1
27.12.2016 12:28

R40a67d75e48k 83K82a34r46a86s 7904387486689

Nepodsouvejte mi tady žádné své hlouposti, nejsem podporovatel arabského terorismu, stejně jako nejsem podporovatel ani toho izraelského.

Izraelec je stejně tak umělý termín zavedený v minulém století, předtím tu byli jen Židé, případně před tisíci lety možná Izraelité, kteří ale nemají s těmi dnešními Izraelci prakticky nic společného.

0/−1
27.12.2016 12:48

M78a12t20o55u34š 67Z59o39u64b72e11k 5122111600664

Můžeme to zjednodušit:

Arabové (palestinci je nesmysl) nemají nárok ani na metr čtvereční.

Židé (na chvíli můžeme nepoužívat termín izraelci) mají podle mezinárodního práva nárok na celé území, včetně Judska, Samaří, Gazy a celého Jeruzaléma.

Arabové jsou po celém světě známí jako teroristé. Nejen v Izraeli, ale i na dalších místech světa. Kdo podporuje vznik "palestinského státu", tak podporuje genocidu židů - zkuste si přečíst vizi budoucího palestinského státu. Můžete k tomu použít buď chartu Hamásu nebo Fatáhu. Také byste si měl zjistit, o jaké území usiluje Mahmúd Abbás. Podle oficiálního znaku PA to není jenom "Západní Břeh" (okupantský termín). Takže ten, kdo podporuje "Palestinský stát", tak se staví na stranu teroristů a podporuje státní terorismus. Zatím naplňujete všechny aspekty tohoto označení.

+2/0
27.12.2016 12:53

R29a97d25e46k 98K96a54r75a89s 7314767176369

Podle mezinárodního práva na nic takového nárok nemají, viz rezoluce RB OSN vycházející z mezinárodního práva.

Další stále nezodpovězenou otázkou je, kdo jsou Izraelci nebo Židé mající tento údajný nárok. Já sám znám rodinu z bývalého Sovětského svazu, kteří se jen přihlásili k židovství a odjeli bydlet do Izraele čistě jen z ekonomických důvodů.

Arabové jsou po celém světě známí jako teroristé? To snad nemyslíte vážně, taková paušalizace.Tohle nese silné znaky xenofobie a nenávisti a dostáváte se na stejnou úroveň jako nacisté s negativním hodnocením ŽidůRv

0/−1
27.12.2016 13:31

M21a93t64o31u35š 15Z84o70u83b88e67k 5962971200754

Kdo je žid nebo není žid neurčujete vy - naštěstí.

Rezoluce 2334 byla přijata podle kapitoly VI, nikoliv kapitoly VII, takže zcela prokazatelně není právně závazná. Zjevně toho o mezinárodním právu mnoho nevíte.

Naproti tomu Izrael má hranice určené mezinárodně platnými a závaznými smlouvami. A v nich je určeno, že Judsko, Samaří, Gaza a celý Jeruzalém patří židům. Pouze židům byli přiznány historické nároky na toto území. Pokud vy chcete toto území dát do rukou někomu jinému, tak musíte uvést fakta. Jmenujete jedinou mezinárodně platnou a závaznou smlouvu, podle které toto území patří arabům nebo komukoliv jinému než židům.

Arabové, tedy 1,5 miliardy lidí na této planetě, odsouhlaslilo jménem svých volených zástupců trojí ne: Ne mír s Izraelem, Ne vyjednávání s Izraelem a Ne uznání Izraeli.

Arabové jsou ten důvod, proč není klid na Blízkém Východě, nikoliv Izrael. Pouze v Izraeli má arab stejná práva jako žid a tedy pouze v Izraeli má arab větší práva než v jakékoliv jiné arabské zemi v okolí.

Arabští představitelé (někdo je mylně nazývá Palestinci, ačkoliv je to nesmysl) opakovaně prohlašují, že židy je potřeba zabít a židovský stát zrušit. Tyto araby podporuje poslední rezoluce RB OSN 2334. Pokud tyto araby podporujete i vy, skrze svoji snahu o vznik jejich státu, tak podporujete státní terorismus a genocidu celého jednoho národa.

+2/0
27.12.2016 13:41

M94a73t45o82u32š 66Z27o87u75b90e48k 5712341350294

Omlouvám se. Uvedl jsem araby jako teroristy. A uvedl jsem araby jako 1.5 miliardy lidí na zemi.

Je to chyba a omlouvám se za to.

Jednak nelze všechny araby paušalizovat jako teroristy. A navíc arabů je na celém světě cca 400 milionů.

Měl jsem správně napsat "muslimové". Je to chyba, která se neměla stát. A je neomluvitelná, chápu. Přesto to chci uvést na pravou míru, ačkoliv škoda již byla způsobena.

Muslimové jsou známí jako teroristé po celém světě. Muslimů je 1.5 miliardy.

Zbytek zůstává tak, jak jsem uvedl.

+2/0
27.12.2016 14:38

J33i57ř59í 33Ř27e69z17n78í75k 4952742943445

Irelevantní,.

0/0
28.12.2016 1:28

M19a57t49o11u86š 77Z80o25u85b93e83k 5682931150884

Pane Řezníku, irelevantní jsou vaše nepravdy. Jako například ta, že rezoluce VS OSN jsou právně závazné, když samo OSN tvrdí, že nejsou. Nebo například vaše tvrzení, že v Deklaraci o vyhlášení nezávislosti se ODKAZUJE jenom na rezoluci 181, i když se tam odkazuje i na Mandátní smlouvu Ligy Národů. A mnohé další.

Velice relevantní je to, že arabové odmítali sami sebe označovat za palestince, protože se tak do roku 1948 označovali židé. Navíc víc jak polovina všech arabů (dnes se jim mylně říká palestinci) do této oblasti emigrovala z okolních arabských států, takže to nejsou ani geograficky "palestinci". Pouze malá část z nich jsou palestinští arabové. Je to relevantní tehdy, pokud někdo tvrdí, že to území patří palestincům, protože to jsou palestinci.

Doložte prosím, komu to území patří a na základě čeho.

Ale předně se omluvte za lži, které jste napsal: především za tu Deklaraci o vyhlášení nezávislosti, a pak také za rezoluci 181 a její právní závaznost.

0/0
28.12.2016 1:51

J40i85ř42í 59Ř44e64z64n20í46k 4742912153875

Kdybych byl příslušníkem nějaké extremistické buď židovské, nebo arabské organizace, byl bych Vaším tvrzením o právní nezávaznosti rezoluce č. 1981 naprosto nadšen, protože celá Palestina se tím ocitá v naprostém právním vakuu.

Máte pravdu v tom, že jak Izraelci, tak Palestinci nepostupovali s ní od počátku v souladu. I ty volby se neuskutečnily v Izraeli do dvou měsíců, ale až v r. 1949.

0/0
28.12.2016 3:02

M94a68t86o57u70š 81Z77o27u50b47e84k 5552541140474

Jestliže není právně závazná rezoluce 181, tak je potřeba znát jinou právně závaznou smlouvu. A jelikož takovou máme, tak stát Izrael je legální a celá oblast není ve vakuu. Jenom se musíte oprostit od nesmyslu, že je rezoluce 181 právně závazná. Žádná rezoluce VS OSN není právně závazná. Právně závazná je smlouva ze Sevres, Lausanne a Mandátní smlouva Ligy národů. Přesně v souladu s Deklarací o vyhlášení nezávislosti.

0/0
28.12.2016 9:58

P62e75t63r 32B64r27i48x 5881621252

Já docela zírám, kolik se najde příznivců "konečného řešení", i když skrytých za různé fráze. A myslím, že o Izrael se nemusíme bát, ten národ se dnes dokáže ubránit a už to mnohokrát dokázal. Ne nadarmo říkají při vojenské přísaze "už nikdy!". Jediné, co ale od nás potřebují, je morální a politická podpora, tu bychom měli dávat víc najevo.

+11/−1
26.12.2016 16:07
Foto

M60a79r53t47i13n 35K93l72u91m29p26a17r 5366968227374

To, že někoho podporujeme, v tomto případě Izrael, neznamená, že jim budeme slepě zobat z ruky. Není všechno černobíle a za mnoho problémů se mlže Izrael sám svým siláckým a mnohdy až rasistickým chováním. Ostatně chování izraelské policie a celních složek vůči občanům EU také není zrovna příkladný, viz. i mnoho Čechů, šikanovaných na letištích.

+4/−2
26.12.2016 19:39

P71e88t48r 57B14r88i59x 5271561702

Podpora přítele není žádná slabost ani zobání z ruky. A chování Izraelců obecně k Čechům je velmi nadstandardní. Přísné prohlídky na letištích jsou důsledkem bezpečnostní situace, bohužel.

+1/0
26.12.2016 20:01

P20e69t50r 69S56u78f33f41a 7202116338785

Ne kazdy ma stejneho pritele.

0/−1
26.12.2016 20:34

P47e21t89r 82S61u83f30f55a 7482656198365

Naposledy cesti celnici na Ruzyni sikanovali meho tatu ,kdyz me chtel dovest domaci slivovici do Kanady.Co je jim potom?To je problem Canady co tata privazi.A kanadsky celniky to nezajima ,nebo mavnou rukou az kdyz nekdo priveze 15 litru jako muj rumunskej kamos tak zaplati $3 clo za litr.

+1/−1
26.12.2016 20:33

T55o58m50a14s 21V70o30n36d89a41l 2249330310322

pokud vim, tak pristehovalci tam jsou izraelci...

+3/−4
26.12.2016 15:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.