- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lidé, kteří se neoprávněně pohybují v kolejišti v řadě případů nemají v úmyslu se nechat "sestřelit" vlakem.
Rozhodně však vědomě vstupují do místa, kde by s pohybem vlaků měli počítat a když už tam teda "musí" přecházet, měli by se 3x rozhlédnout a rozmyslet, jestli můžou přehupkat.
Bohužel je často vidět cestující, kteří se někde vyvalí z vlaku a honem přes koleje. Nejlépe se sluchátky na uších, aby je ten blížící se vlak nerušil a nebyli nuceni poslouchat ten "ošklivý" hluk z vozidel, protože oni si raději chtějí pouštět pro ně "hezký" hluk ze soupravy bicích nástrojů a jiných zdrojů.
V poslední době je to ještě doplněno civěním do "osvětlovače obličeje" takže kromě sluchu je i vyřazen zrak.
V prosincu přibylo hlavně střetů auta s chodcem, a to ve Zlínském kraju (kamarád tam dělá dopraváka). Nesvádět předem na chybějící reflexní prvky - bylo to zejména v obcích.
Ale tak ono by ty reflexní prvky často pomohly i v obcích... Když se třeba nějaký chodec najednou vynoří mezi auty, mimo přechod, v tmavém oblečení a najednou vleze do jízdního pruhu skoro přímo před auto...
Vláček je dobrá smrt. Akorat ten úklid
Dobrá nevím, ale sobecká. Zkomplikujete tím život několika tisícům lidem. Není nad to, opustit tento svět za nelichotivých nadávek....
Možná by se měl někdo zamyslet nad tím, že se máme tak skvěle a zároveň tady nechtějí zůstávat ani běženci .......
Bohužel s koroner mám zkušenosti, byl to zázrak když se ve službě nikam nejelo, ale těch dnů za 2 roky působení bylo doopravdy hodně málo. Nyní už dělám lehčí práci.