Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německo kvůli migrantům posiluje kontroly na hranicích s Rakouskem

Německo od čtvrtka zavádí nepřetržité namátkové kontroly na třech důležitých dálničních hraničních přechodech s Rakouskem, jež hojně užívají i čeští řidiči. Opatření je zaváděno na základě tlaku bavorské zemské vlády kvůli obavám z obnovení migračního tlaku, který loni do Německa přivedl na milion uprchlíků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V56l16a47s21t38i52m48i26l 39H80a68l51b36i27c30h 8893745236328

Pozdě bycha honit.Nejdříve "Herzliche Willkommen Refugees."Nyní problém jak to zastavit a jak se toho zbavit.

+1/0
16.12.2016 9:33

M76a65r53t79i84n 97P72e63t77v47a52d 4710359137882

Německo migrační katastrofa zasáhla nejsilněji ze všech zemí EU. Proto je pochopitelné, že chtějí posílením hraničních kontrol donutit další přistěhovalce, aby se rozptýlili v okolních zemích, a pomáhat tak ostatním zemím k naplňování dohodnutých kvót, které zatím ztroskotávají na nezájmu imigrantů.

Do Evropy stále přicházejí další přistěhovalci, a bude nejspíš trvat ještě pár let, než migrační vlna vyhasne. Není možné hodit celou zátěž na Řecko a Itálii, a stejně tak není možné hodit ji na Německo.

0/−1
15.12.2016 23:21

J28a53n 52H65r73u67z26a 8814218479957

Je to bavorská reakce na politiku Merkel a snaha udržet si voliče. Z praktického hlediska nemá žádný smysl. M.j. kolik živíte a ubytováváte ze svých příjmů imigrantů když to chcete ordinovat nám ostatním?

+1/0
16.12.2016 11:50

G48e14o83r56g 26K26o80m38b22e71r78e49c 9934401526531

ten nadpis je spatne. Ne Nemecko ale Bavorsko posiluje kontroly. Pokud by to bylo na Angele nedelo by se vubec ale vubec nic.

+5/0
15.12.2016 14:16

I74r61e60n43a 25P79l10a24c41h70e31t70k66o13v96á 1366974726600

Strašné, ti lidé jdou přes půl světa a teď je čeká na hranicích buzerace

0/−2
15.12.2016 12:09

D75a25v73i63d 95K54o19s31t60e16l80n72í25k 9795376731

Tak rozpusťmě celý Schenghen. Každý stát si zase bude hlídat hranice po svém a bdue si určovat, kdo smí přijet a kdo ne. Nikdo se nebude vymlouvat a spoléhat na to, že když ilegálové proniknou na jeho území, že se také dostanou dále.

To ukázání pasu nebo občanky na hranici a zdržení do 30 minut je přijatelnější než statisíce ilegálů po celé Evropě, o kterých nikdo nic neví.

+6/0
15.12.2016 11:44

J37a46n 84H44r15u87z13a 8554128849197

V dnešní době by stačilo mávnout kartičkou s čipem. Jen by se nesměly vyrábět v Turecku.;-D

+1/0
16.12.2016 11:51
Foto

R16i50c15h75a52r66d 41V78e92s97e46l86ý 5797292341906

když si jednotlivé státy budou nuceny hlídat vlastní hranice, tak nemusíme mít Schengen....a to, že se nejdřív musí členské státy zeptat EU, jestli teda jako můžou hlídat, tak je to definitivně v Bruseli, protože ochrana hranic a vlastních obyvatel by měla být vždy na prvním místě...

+2/0
15.12.2016 11:27

M91a80r64t49i97n 51P33e69t62v70a36d 4740419197842

To není žádné řešení - výsledkem by byla jen katastrofa v Itálii a Řecku. Jednotlivé státy EU musí vytvořit podmínky pro to, aby v nich přiměřené počty imigrantů zůstávaly. Dokud budou do EU přicházet další, jsou jediným řešením kvóty, které byly stanoveny s ohledem na ekonomické a demografické kapacity jednotlivých zemí EU. Země, které je odmítají, by měly být postiženy aspoň omezením přístupu k unijním zdrojům. Žádný členský stát si nesmí dovolit svévolně odmítat rozhodnutí Evropského parlamentu, přijaté drtivou většinou poslanců. Demokracie stojí na respektování přijatých zákonů všemi, tedy i jejich odpůrci. Pokud to státy V4 nedokážou pochopit, měly by z EU vystoupit, nebo nést následky.

0/0
15.12.2016 23:40

P59a50v52e34l 22D53u64p75a95č 2729221948949

Vy jste ale neskutečný sluníčkář.

0/0
16.12.2016 15:49

M44a47r48e56k 34F67l78e63k19a13č 1536665524628

To je asi jako bych já pozval na návštěvu hosty a pak na ně pustil psa ;-D;-D;-D

+4/0
15.12.2016 11:13

Z52d81e13ň70k51a 27K66a36z11d29o78v81á 6662795363

Tohle měli dělat minimálně před rokem... teď je to jak s křížkem po funuse.

+8/−2
15.12.2016 10:16

J10a73n11a 77B20e74r66k35o88v36á 6833839276803

Němci už nevítají ?

+6/−2
15.12.2016 10:03

M85a43r30c67e86l 21C22a53h90a 6194334521271

Ale vítají..Proč by nevítali? A ještě dlouho, dlouho budou..

+2/0
15.12.2016 10:08

J79a21n55a 14B88e95r96k38o75v53á 6913519846413

To mě napadlo jen v souvislosti s kontrolou hranic. Když teda ilegála chytnou, co s ním udělají, pošlou ho zpátku Rakousku ? Něco v tom článku chybí...

+1/0
15.12.2016 10:15

I16v45o 44Ž62i89ž81k51a 8833487911471

Jen podle ilustrační fotky je Schengen dávno mrtvý, ale proč se oficiálně nepohřbí, to se tak politici stydí za své výtvory? Když Němci buzerovali naše lidi, tak si alespoň hráli na schovávanou pár km za hranicí, aby předpisy "jako" neporušovali. Teď už na ně každý kašle - před rozpadem EU a možná i válkou na nich opravdu nezáleží.

+4/0
15.12.2016 10:02

D45a22v49i87d 60C56e86c11h 6513247180184

Nie som politolog / ani by som byt nechcel... / ale vobec si neviem predstavit dalsiu existenciu tohoto aktualneho RVHP, pardon EU, za predpokladu, ze niektore staty Grecko, Taliansko, nie len, ze nedokazu zabezpecit ochranu hranic EU, ale dokonca aktivne dovazaju ilegalnych imigrantov do EU pod plastikom "zachrany uprchlikov" a zaroven za stavu, ked budu jednotlive staty vnutorne hranice EU uzatvarat, dalej za predpokladu, ze podstatna organizacia na ochranu hranic de facto funguje ako paseracka mafia, zaroven za prehliadania aktivnej pomoci "uprchlikom" dostat sa ilegalne do EU mozno uz tuctov na tuto paseracku cinnost, specializujucich sa organizacii atd.....

+15/0
15.12.2016 9:43

F25r38a78n37t83i87š15e53k 23N93e69v37a22ř83i72l 7873899367975

Nějak se nám ta EU začíná měnit nenápadně v totalitní zřízení - ruku v ruce s tím jdou zřejmě i různá opatření na kontrolu mailů a vznik propagandistických oddělení.......začíná se mi to hrubě nelíbit ....angláni asi věděli proč vystoupit

+19/0
15.12.2016 9:55

P68a70v65e95l 58H61o25r36á65k 8401933965402

Souhlas, jen ta slůvka "začíná" a "nenápadně" nejsou zrovna ta, co popisují realitu.

+4/0
15.12.2016 10:16

D64a31v36i53d 74P53i71t56r64o 4142428907989

A dokazal byste definovat, co to totalitni zrizeni je? Protoze pokud mne je znamo, tak do EU jsou delegovani zastupci narodnich, demokraticky zvolenych vlad... Nebo se mylim?

A ty kontroly mailu, pripadne propagandisticka oddeleni se nachazeji podle vas konkrete kde?

0/−1
15.12.2016 13:36

J54a27n 33H44r12u38z62a 8334818209557

My jsme si nevolili ani evropskou komisi ani Merkel, která to jednoznačně zavinila. Já volil jen Macha a ten má vliv jen na zakřivení banánů.

0/0
16.12.2016 11:54

E66m23i40l 35D36u88d27a 8565632756393

v nemecku a svycarsku lidi vic stvou "migranti" z vychodni evropy. Myslim, ze kdyby se v nemecku konalu referendum o hranicich z vychodem tak uz jsou davno zavrene. Turky, Albance potkas ve velkych mestech ale na vesnicich vykradaji rodine domy prevazne slaviste, rumuni. Jen za minuly rok bylo v nemecku 170tisic vykradnutych bytu. Ne prepadech se nejvice podileji polaci

+1/−3
15.12.2016 10:02

I80v29o 50Ž61i46ž60k53a 8953247101911

Takže vyženou zloděje a pozvou si násilníky a vrahy, to je opravdu dobrý obchod. :-)

+8/−1
15.12.2016 10:05

E25m69i25l 80D48u16d59a 8945122126973

statisticky (na pocet obyvatel) neni rozdil. Dokonce pocet vrazd za posledni roky hodne klesa. https://de.statista.com/statistik/daten/studie/2229/umfrage/mordopfer-in-deutschland-entwicklung-seit-1987/

0/0
15.12.2016 10:09

I53v42o 28Ž85i58ž25k39a 8763537721511

Nevěřte tomu, ke skutečným číslům se nedostaneme. Tisíce utajených ženských obřízek, sňatky s nezletilými, vraždy ze cti - to je každodenní realita.

+5/0
15.12.2016 10:27

D90a50v93i62d 82P86i10t86r30o 4652598527229

A odkad vy to tedy vite, kdyz je to utajene a bezny obcan nema moznost dostat se ke skutecnym cislum? Malinko rozpor, nemyslite?

0/0
15.12.2016 13:40

I48v19o 65Ž72i45ž18k56a 8263437781261

Běžní občané se nesnaží nic zjišťovat, tupě sledují zprávy, které do nich tlačí. Ti, kteří majì zájem vidět reálný svět, pro to musí něco udělat.

+1/0
15.12.2016 13:52

D52a17v13i42d 67C47e98c70h 6253717950734

Kazda imigracia prinasa samozrejme rizika, ktore okrem ineho vzrastaju aj so vzajomnou /ne/kompatibilitou kultur. Dovolim si kludne tvrdit, ze otvorenie sa imigracii zo strany zapadu, napriklad nemecka, svajcu, anglicka pre vychodny blok ma a bude mat pre ovela vacsi podiel pozitiv ku negativam, ako otvorenie moznosti imigracie z blizkeho vychodu alebo z afriky, pre rozdielnosti v kulturach.

Francuzsko napriklad momentalne nie je vo vynimocnom stave kvoli polskym instalaterom, rumunskym nasilnikom , alebo slovenskym ciganom.

+2/0
15.12.2016 11:23

D88a96n21i95e21l 24K11r20i33š75k68a 5428457750298

Proc se toto nedozvidam z titulnich stranek - http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/A-lidem-to-proste-nerekneme-Mraziva-zmena-v-rozhodovani-EU-467050

+3/−2
15.12.2016 9:34

F20r79a37n42t44i34š59e83k 65N44e92v82a87ř97i22l 7533509337475

Tomu snad nemohu ani uvěřit .................

0/−1
15.12.2016 9:41

J68i98ř56í 21N44o29v32á63k 1254413837368

Také jsem to četl a položil si stejnou otázku jako vy. Na základě historických zkušeností očekávám tři etapy vývoje Evropské unie, z čehož tu nejlepší již máme za sebou. Vše to začalo demokratickým společenstvím národních států, pokračováním je současný rozvoj demokratické diktatury neomarxistických elit a posledním stádiem vývoje bude demokratický eurofašismus nevolených úředníků, kde zdání demokracie bude zachováno pouze volbou orgánů bez jakékoliv reálné moci.

+5/0
15.12.2016 9:42

D72a34v11i32d 51P14i91t68r40o 4542718617229

To je ale lehounce "vycucane z prstu." Nehlede na obsahove si odporujici pojem "demokraticka diktatura" (?!), hadate budoucnost nejakeho "demokratickeho eurofasizmu nevolenych uredniku." Urednik jako takovy neni nikdy volen, ani u nas, ani v EU. Neni totiz nositelem politickych rozhodnuti. Zrovna tak slovni spojeni demokraticky fasismus... neco jako horlava voda? Mate v tom gulas.

0/0
15.12.2016 13:48

L54u79b17o37š 44R77y56c88h93n52a 1809508791791

To že úředník není nositelem rozhodnutí??. Záměrně jsem vynechal politických.

Co je politika??? politika státu ve stavebnictví. Stavební povolení je politika??státu. Stavební zákon nebyl projednáván politicky??? to je jen jedno odvětví.

Další doprava je to politika???

Atd.Atd.

Kamarád úředník totiž rozhoduje dnes a denně o našich životech čím dál více.

K věci, úředník co rozhoduje ,dostane azyl, nedostane azyl?? Je to politika??

Všechno je politika .A úředník je výkonným článkem politiky státu.

To nemluvím o těch v EU. Který jsem nevolil a rozhodují o mě a nařizují nesmysli a co chci ,aby dělali nedělají. Tam totiž ta zástupná demokracie už není ani moc demokracie, když 23 poslanců má prosadit něco přes 350 nebo kolik jich tam je???. Velcí si dosadí do komise, která řídí zeměkouli koho chtějí. To měl být ten demokratický fašizmus.RvRv

0/0
15.12.2016 14:14

D31a98v15i37d 29P50i13t18r55o 4242728207309

To ste zamerne vynechal zcela spravne, protoze urednik funguje pouze v mezich mantinelu, ktere mu dava politika. Treba to stavebnictvi: urednik rozhodne treba, zda se neco nekde bude stavet, ale v mezich stavebniho zakona, ktery je vysledkem nejakeho politickeho procesu. A pokud pujde o nejaky vetsi projekt, tak i tam nebude rozhodovat pouze od, nybrz jeho nadrizeny, kterym je politik (ministr).

Uredniky ste volit nemohl, ani u nas, ani v EU. Volil ste ale politiky EU. At uz primo (Evropsky parlament), nebo neprimo (volby narodni vlady, ktera zastupce pri EU deleguje). A cekat, ze urednici EU budou delat, co vy chcete je stejne usmevne, jako kdyz to ocekavate od sve vlady.

0/0
15.12.2016 14:26

L98u28b55o10š 68R11y48c82h17n76a 1839178131481

Já se taky nesměju ,ono je to k pláči. Nějak se Vám to vymyká té demokracii. Pokut politik slibuje něco co bude dělat před volbami , já mu dám hlas, tak čekám ,že to bude dělat, jestli Vám to připadá úsměvné??

V zásadě kolegovi šlo zejména o komise v Bruselu ,kterou nikdo nevolil. Ona rozhoduje a to velmi špatně, jak ukazují ,už dnes i reakce Německa. Viz článek..

+1/0
15.12.2016 14:39

D58a26v45i16d 79P70i62t21r87o 4182548667339

Hmm... a co by byla vase alternativa k demokrcii? Nejaka diktatura?

Clenove komise skutecne voleni nejsou. Jsou ale delegovani narodnimi vladami a ty voleny jsou. A potrebuji souhlas Evropskeho parlamentu, take primo voleneho. Pokud byste si pral i volenou Komisi, jako jakousi plnohodnotnou vladu EU, znamenalo by to evropsky superstat a ztratu vlivu narodnich vlad. A s tim asi budete sotva souhlasit. Nebo snad ano?

0/0
15.12.2016 15:20

M91a14r76t98i81n 30P15e45t68v94a33d 4350509207782

Evropská komise o ničem nerozhoduje - rozhodovat smí pouze demokraticky zvolený Evropský parlament. Komise může podávat návrhy - tím ale její pravomoc končí.

0/0
15.12.2016 23:46

K81a26r96e59l 44N42o98v68o96t96n37y 2131495389650

"Zvladneme to", ale jen za pomoci rasistickych a xenofobnich opatreni??

0/0
15.12.2016 9:33

F43r21a59n55t81i58š24e72k 17N18e31v28a52ř80i75l 7213569447215

Takováto slouží EU prakticky politikům a globalizátorům. Občanům je myslím v EU čím dále tím hůře. Teď se politici klepou o místečka - jsem zvědav co zase vytlachají v Bruselu. Ze zkušennosti vydají žřejmě nějaké VELKOHUBÉ prohlášení, které nám bude komentovat nějaký eurohujer nejlépe Prouza, že je to velký pokrok v budoucím řešení.

+3/0
15.12.2016 9:30

D10a19v35i38d 68K72o56s71t76e39l84n32í77k 9415286661

Jsem z toho nějak zmaten. ;-(Pane Mánerte, slečno Barochová vysvětlete nám toto xenofobní, rasistické a fašistické opatření od toxického Německa se 40-ti letou komunistickou minulostí. To opatření je namířené proti kulturnímu obohacení a nové pracovní síle, která má zachránit Německo. ;-€

Vždyť to přece nejde zavírat hranice trpícím, vděčným a tichým lidem, kteří právě utekli z hrůz války a kteří potřebují pouze střechu nad hlavou a trochu jídla. Kde jsou evropské hodnoty? Kde je humanita? Kde je solidarita s celým světem?V

+5/0
15.12.2016 9:30

D66a90v39i60d 33K10o66s82t86e37l33n76í49k 9535266601

A nebylo by jednodušší bránit vnější hranice a netahat ilegály do Evropy? Vždyť takto byl přece koncipován Schenghen - vnitřní hranice zmizí a posílí se ty vnější. Ale to by nesměly tvořit vnější hranice tak schopné státy jako Itálie a Řecko.

+6/0
15.12.2016 9:24

F91r92a92n53t42i11š33e26k 22N84e66v11a39ř77i46l 7943749487565

Realita je EU a to je moloch na hliněných nohách. Navíc EU čeká dotování Itálie jako Řecka.

+3/0
15.12.2016 9:26

L53u88k52á81š 49Š85m35a71h85e85l 2297474102884

Když tam za hlasitého oslavného hýkání ze strany místních euroskeptiků nechali padnout reformní vládu...

0/0
15.12.2016 9:46

P40e16t27r 49R35i73h23a58k 7371368168866

Slysel sem vcera ci predevcirem v radiu reportaz Z EU parlamentu. Ku koncicimu predsednictvi Slovaku. A nejaka italska cuuza se tam ptala a rozcilovala, ze slovaci jsou jen prijemci, ze jim berou jejich penize, ktery by pry dali duchodcum, a ze proc se ma s imigraci potykat jen italie a ne i slovensko a ze teda ma navrh. Ze vymeni penize eu za migranty. nechces migranty nedostanes penize z kasy eu..... rad bych se ji teda zeptal proc si je vozi od brehu lybie do italie a proc nehlidaji hranici schengenu za coz dostavaji nase penize.... no rozcilila me ta cuza dobela.

+19/0
15.12.2016 9:11

S80l25a84v97o55m40í54r 77B76e13n47e14š 6492707910254

Já bych naopak s tou dámou souhlasil.

Kdo nechce migranty, ať nedostává dotace.

Souhlasil bych. leč zároveň bych dodat, že i nadále migranty nechci a ať si ty dotace strčí za klobouk.

+12/−1
15.12.2016 9:14

J97i54ř35í 98N47o63v39á87k 1154883577988

Nepřijdou peníze z fondů? Neodejdou tedy ani naše peníze do nich. A mimochodem, dotace jsou to nejhorší zlo.

+7/−1
15.12.2016 9:26

L31u79k74á93š 54Š23m78a47h89e70l 2117314902684

Dotace jsou zlo je oblíbená mantra místních diskutérů, ale je to asi tak stejná pravda, jako že cikán je nemakačenko. Jak kdy a jak kde, že... Faktem je, že řada dotací je užívána nevhodně (a např. zemědělství je celé bohužel postaveno na masivních dotacích, bez nichž ale dnes už nepřežije), ale to není důvod k odsouzení celého instrumentu. Jsou prostě věci, které bez nich nepřežijí.

0/−2
15.12.2016 9:50

L44u61k39á23š 11Š31m33a51h65e21l 2377604602814

Prosím místo minusu konkrétní (= bez obvyklých ultrapravicových žvástů, že si to na sebe musí vydělat) popis toho, jak hodláte nahradit dotace do veřejné dopravy, školství, ochrany přírody, péče o nemohoucí, "klokánků" apod.

0/0
15.12.2016 9:54

D77a31v67i66d 35K64o30s77t81e67l38n54í26k 9785466591

Abyste mohl něco dotovat, musíte ty peníze nejprve někomu sebrat.

+1/0
15.12.2016 11:47

L64u64b97o25š 71R69y53c52h59n44a 1979988561321

Dalším důvodem jsou ceny. Dotační akce má tolik administrativy a tolik kontrol, že je v podstatě 3x dražší, než když to postavíte rovnou za své.

Až pochopíte ,že DOTACE jsou zase jen vybrané daně, které někdo přerozděluje a část si bere a část rozdá svým známým.

Každé přerozdělování ,ať ho provádí sebe svatější je jen vytváření korupčního prostředí.

Jeden příklad zateplení pro dotační titul od firmy co měla papír 330 000,-

Práce provedené firmou co taky měla papír ve stejném materiálu bez dotace 127 000,-

Nejsem ultra pravičák dotační stavby se staví zhruba o 30-50% dráž než by je postavili normálně Ve stejné kvalitě.

Dotace značně křiví trh i lidi.

0/0
15.12.2016 14:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.