Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zákaz kouření je likvidační, odmítněte ho, apelují restauratéři na Senát

Protikuřácký zákon je dalším krokem k likvidaci živnostníků v pohostinství a snížení prodeje tabákových výrobků pravděpodobně nepřinese. V reakci na v pátek schválený zákaz kouření to uvedla Asociace hotelů a restaurací. Vyzvala současně senátory, aby normu Sněmovně vrátili k dopracování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L22a65d35i71s10l20a42v 13K86r49b20e62c 3981146394950

V McD v KFC se také nekouří a nějak jsem si nevšimnul, že by tam lidé nechodili. Naopak přijdou, najedí se, posedi u kafe a pokecají si. A přesto jsou bez cigára spokojeni a obvykle přijdou zas.:-):-):-)

+2/−4
14.12.2016 12:17

P93e96t50r 63K50o17t16e78r54a 8912297144871

McD a KFC jsou nekuřácké restaurace, stejně jako mnoho jiných nekuřáckých restaurací, jídelen, nebo třeba mléčných barů. Stále se ptám, proč by vedle nich nemohl existovat třeba pivní bar pro kuřáky, kam žádného nekuřáka nikdo nenutí chodit, a už vůbec ne na jídlo... A pokud jde o McD, ty jejich humusy bych nejedl ani kdyby je rozdávali zadarmo, kdoví, zda nejsou ještě škodlivější, než kouření. :-)

+1/−1
15.12.2016 18:50

J48a13n 21V50i56n24t54r 7786729822380

Řekl bych, že restaurace spíš na zákazu kouření vydělají. Lidé, kteří jsou zvyklí chodit do hospody, tam rozhodně chodit nepřestanou. A nebudou tam sedět jen tak. Čas který dřív "vyplnili" kouřením, budou logicky vyplňovat vyšší konzumací jídla a nápojů. A ty, na rozdíl od cigaret, které si většinou kupovali v obchodě, budou platit tam.

+8/−9
12.12.2016 2:59

J36a80n 67B77a52r52t96á67č28e14k 6835355410569

Pokud provozovatel - kuřák, bez zaměstnanců provozuje putyku pro kuřáky, což je jeho cílová skupina, tak ve většině takových případů nestojí o to, aby mu tam lezli zpovykanci této doby mnohdy s ještě zpovykanějšími dětmi. Chce tam chlapi v montérkách se kterými si rozumí a může u piva kouřit a debatovat s nimi. Nemá ambice podnik pozvedávat a vyhovuje mu jak to je. Militantní nekuřáci tam nejsou vítáni. Taková realita je třeba v našem okolí, naštěstí zůstane tato možnost zachována, protože mnozí už to léta mají jako klubovny nebo vůbec neoficiálně a ty co odolávali to zabalili kvůli EET, takže pro prudiče nezbyde, než akceptovat podmínky klubu, jinak bude muset do nekuřáckého podniku dojet do okresního města.

+6/−4
12.12.2016 7:34

M15i59c55h26a17l 90M38i24l74l11e17r 9506572569252

v Australii mame plosny zakaz koureni v restauracich, hospodach, klubech atd uz nekolik let. Nikdo kvuli zakazu koureni neprisel na buben, protoze podminky jsou stejne pro vsechny.

+6/−5
12.12.2016 8:14

J51a25n 34B67a34r24t35á48č11e12k 6495315460699

Tak si ty podmínky nechte v Austrálii, neboť to tam vedou stejní neomarxisté jako v Kanadě a UK. Více viz text výše.

+4/−3
12.12.2016 8:19

T17a63d77e79a92s 51P63i97s61t64a 6919102211167

Přesně. My u na středovýchodě evropy totiž víme co je pro pracujícího člověka nejlepší. Ostatně čím víc na východ, tím líp se lidem také žije. Tím víc vláda na lidi dbá a stará se o ně. Tím víc se o ně zajímá.;-D;-D;-D;-D;-D

+1/−5
12.12.2016 14:14

J65a70n 11B93a49r51t75á88č59e67k 6165415790219

Narozdíl od západu zde nevítáme a nepřijímáme a prozatím nejsme zpovykaní jako tam, kde jsou již o několik levelů dále -viz už reálně řeší zdanění nezdravého jídla - hádejte pod jakou záminkou? Takže raději českou realitu a nepřebírat vše ze západu.

+3/−1
12.12.2016 16:54

M54i24c67h68a91l 54M67i47l38l70e63r 9156602529622

Bartacku, voni jsou hlava. ;-D

Jen svym tvrzenim dokazujes, ze o Australii vis leda velke kulove. Nase vlada je konzervativni koalice.

0/−3
13.12.2016 0:43

M68i74c34h13a29l 81M39i10l54l81e93r 9926282149192

PS a konzervativnejsi, nez vase ODS

0/−3
13.12.2016 0:44

J73a61n 71B51a53r47t96á33č18e66k 6475285410409

Nezáleží jak se nazývají ale jak pracují. U nás pravicové strany nikdy nebyli, jen si mysleli že jsou, stačí se podívat zpětně na hlasování sněmovny pro co jejich poslanci zvedli ruku a jaké podávali návrhy zákonů. Jinak v kontextu článku je to irelevantní. Milý zlatý Australský pokud je v Austrálii vaše vláda, tak si ji nechte v Austrálii se vším všudy. Miluju lidi údajně žijící v cizině chytračit v diskuzích. Pozitivní je možnost kdyby jste se ukázal v našich končinách a cpal se do klubovny nebo soukromého objektu tak vás nepustí dovnitř v případě potíží zadrží a předají policii za porušování domovní svobody, nědy s výtržnictvím navíc, což je česká realita, kterou jste výše mínusoval. Už jsme to tu v praxi řešili - problém měl vždycky prudič.

+3/−1
13.12.2016 7:49

M40i44c90h33a35l 89M91i80l38l60e39r 9246232229862

V nektereych malych zemich se nechaji zaborit do bahna a nesmyslnych argumentu (resitelnymi) potizemi prave proto, ze mezi urcitymi obcany vladne omezenost videni a mysleni pod domnenkou "my nemame co se od nikoho ucit, my si budeme hrat na svem malem pisecku, strkat do nej hlavu a predstavovat si, ze jsme pupek sveta. Beda, kdyby nam nekdo chtel rici, ze jinde uz udelali neco, o cem my teprve (neochotne) jedname a nedej Boze, ono se jim to u nich povedlo vyresit uspesne!."

;-):-P

0/−4
14.12.2016 3:18

M49i43c29h96a12l 43M18i98l25l71e51r 9266462809622

PS. a bud tak laskav, radsi nesir sve pomylene teorie o nasi vlade a nesnaz se ji nalepkovat;-D, kdyz kazdym slovem dokazujes, ze vis o ni mene, nez o prislovecne spanelske vesnici.

0/−4
14.12.2016 3:23

J97a69n 24B46a13r69t91á23č27e91k 6325205220399

Když je to vaše vláda tak se věnujte vaší Austrálii a nepruďte v ČR, v místních kuřáckých podnicích nejste vítán.

+3/0
14.12.2016 9:20

M33i83c45h20a15l 97M84i22l43l37e10r 9816332209282

a hele, reakce po vzoru totalitnich medii a cenzoru z totality. No jo, co se doma clovek jednou nauci.....:-P

0/0
14.12.2016 13:42

P50e63t91r 78K75o25t52e97r49a 8932907564291

Ano, i když dle teritorií i tam jsou někde výjimky (např. v Západní Austrálii ministr zdravotnictví povolil kuřákům konzumaci pití bez jídla), většinou ovšem opravdu nekouří nikde. Zároveň ale jako první zavedli obrázky na krabičkách a výsledek byl popsán třeba přesně před rokem zde:

http://www.tyden.cz/rubriky/zdravi/nadmerna-regulace-koureni-nefunguje-ukazuji-data-z-australie_365654.html

+4/−1
13.12.2016 1:16

I12v14a 79V32a95l69č90í86k15o16v40á 3820779859

A tady jste si jist, pane Kotero?;-D;-D;-D

0/0
13.12.2016 22:00

M36i85c46h30a45l 80M94i75l37l39e41r 9466232799842

jo, urcite nefunguje kdyz je u nas stale mene kuraku;-D

Tyhle krabicky byly urceny predevsim jako efekt na mlade a zatimco s kuraky "v telecich letech" pod 18 let to jeste moc nehnulo, snizil se pocet kuraku v nasledujici vekove skupine 18-21 let.

0/−4
14.12.2016 3:21

J95a25n 23S50e64d19l38á57č77e85k 4634291401

Co zakážou příště? Násilí v sado-maso salonech? Hudbu na diskotékách? Mohli by třeba zavřít všechna řeznictví...

http://www.necenzurujeme.cz/jan-sedlacek/2086/kuracke-restaurace-zakazany-dalsi-na-rade-budou-reznictvi.html

+5/−3
11.12.2016 21:26

D44a57n60i95e96l 39K26r22a13u72s 4551743342354

Takovou předpokakanost těžko jakkoliv odůvodnit. Nikde na světě a to ani v hospodské velmoci, jakou je Irsko, nevedl zákaz kouření k likvidaci tradičních hospod. Ba dokonce se zvýšila konzumace a rozšířil počet zákazníků, ale naši hospodští pod rouškou falešné svobody budou stále papouškovat totéž. Kdybychom byli první v Evropě a na světě, prosím. Mohli by vyjádřit své obavy a bylo by těžko těm argumentům čelit. Ale protože tomu tak není a jsme spíš na chvostu a můžeme se opřít o zkušenosti států, jako je Francie, Itálie, Velká Británie, tak už jsou mimo mísu.

A jen pro upřesnění - kouření je neřest menšiny. Většina lidí nekouří. A do hospod chodí více kuřáci především proto, že už jediný kuřák mezi dvaceti nekuřáky nasmradí ostatní natolik, že si to raději rozmyslí, jestli tam jít. Takto to vypadá, že do hospod chodí hlavně kuřáci, ale jsem bytostně přesvědčen, že je to jen reakce nekuřáků. A že kouření vede k projevování sobectví, to je vidět na skutečnosti, že v místech, kde bude povoleno kouření a bude tam dvacet nekuřáků a jen jeden kuřák, tak kuřák se nebude ani obtěžovat s ptaním, jestli to ostatní nevadí. Kuřáci sobecky očekávají, že nekuřáci jim automaticky ustoupí, není-li to implicitně zakázáno. A to je principielně špatně.

+8/−7
11.12.2016 11:50

R75a49d90a58n 56K20u11b19a89n27t 1413220759960

Mě dostal v pán v pizzerii Di Carlo na Karláku. Seděli jsme v nekuřácké části. On si na něčem pochutnal a pak si nechal přinést popelník, zapálil si a pak se na nás mile usmál a zeptal se jestli nám to nevadí.

Řekl jsem mu, že v nekuřácké části jsme právě proto, že se tam nekouří a že mu pěkně děkuju. Ten smrad tam samozřejmě zůstal i když to típnul. Prostě ohleduplnost feťáka.

+5/0
11.12.2016 12:08

F38r68a44n81t61i63š41e78k 77M44i49t83a63š 6729926524669

Pokud mu obsluha přinesla popelník, tak se obávám, že jste seděli, kde neměli a dotyčný kuřák, který to típnul byl ohleduplnější a inteligentnější než celá vaše skupinka negramotných.

+5/−2
11.12.2016 12:13

R74a39d83a61n 17K85u36b17a18n38t 1353670429640

To chtělo nějaké velké přemáhání než jste tenhle hlod vyplodil. Byli jsme tam 2 a on. Asi nějaký štamgast nebo co, tak si obsluha nedovolila ho poslat do háje. A na nás zkusil vyjednat si výjímku s cigárem v hubě.

Proto píšu i typ hospody. Kdo to tam zná, ví že je to vepředu u baru.

+2/0
11.12.2016 12:18

F83r62a28n83t43i37š73e23k 70M92i95t70a55š 6199716564389

Sám jsem kuřák a z vlastní zkušenosti, nevěřím, že by kuřák šel do nekuřácké části nebo nekuřácké hospody. Co se týče restaurací, tak na dobré jídlo chodím zásadně do nekuřáckých restaurací. Doma u jídla taky nekouřím, takže to v restauraci taky netrpím. Pokud jdu jen na pivo, tak je situace opačná. Berte to tak, že i já jako kuřák bych měl mít právo výběru, alespoň dokud jsou cigarety legální, běžně v prodeji na každé rohu a stát na nich solidně vydělává. A o tom to celé je.

+5/−4
11.12.2016 12:28

R25a47d60a65n 82K90u45b30a81n18t 1733530349160

Jsem nekuřák. Tento případ se skutečně stal. Nemám důvod ti to vymýšlet. Otec byl kuřák a jednoho dne s tím seknul. Žádný silvestr nebo významné datum.

Na druhou stranu bych pajzly typu BAR bez jídla do 30m2 nechal kuřácký. Třeba k tomu jednou dojde. Jen se musí vyřešit kdo tam bude obsluhovat když je to nezákonné.

+4/0
11.12.2016 12:34

F21r45a79n64t30i44š88e58k 24M92i61t68a89š 6659466394279

A o to jde, jak jsem psal, nemám problém se zákazem v restauracích, ale čistě nálevna mi přijde trochu moc. v těhle minipajzlech obvykle žádný zaměstnanec není, obsluhuje majitel či nájemce.

+1/0
11.12.2016 13:09

P44e60t10r 19K30o81t98e11r70a 8822627614291

Přesně tak. Ať se přestane kouřit ve všech restauracích, to ano. Ale jak může někdo podnikateli zakazovat otevřít malý bar bez jídla určený pouze pro kuřáky, kam prostě nemají nekuřáci chodit. Nikdo je tam nenutí. Ani jim to nezakazuje. Ale co by tam dělali? A proč tak důsledně trvají na tom, že se nesmí kouřit NIKDE, protože jim by to kazilo zdraví? Jak by jim kazilo zdraví něco, kam by v životě nešli. To je prostě pouhá netolerance a diskriminace.

+3/−2
11.12.2016 13:22

P98e68t45r 86K84o35t75e53r51a 8212487664321

Pracovat tam bude ten, kdo v pracovní smlouvě bude mít zahrnuto, že pracuje v rizikovém prostředí, stejně jako je tomu u lidí, pracujících s chemikáliemi, žíravinami....

+2/−2
11.12.2016 13:12

I66v13a 23V10a78l83č51í90k39o91v33á 3950909629

Vy jste odborník na pracovní právo? Pochybnosti jsou zcela namistě.;-D;-D;-D

+1/0
13.12.2016 22:02

S79t63a58n61d35a 95C94h92v92o32s13t 1802208

Dovolte mi vas ocitovat: "já jako kuřák bych měl mít právo výběru". Ja si myslim, a neberte to jako nejaky osobni vypad proti vam, ze s timhle je prave amen. Desitky let meli kuraci navrch, dokonce se verilo, ze koureni je zdrave, doporucovali ho lekari, zavodnici TdF si pred stoupanim davali pava apod. Jenze karta se pomalu obraci a kuraky zrejme cekaji horsi casy. Jsou v mensine, obecne se koureni jako takove bere jako slabost a cinnost, kterou je nutno odsunout na okraj spolecnosti.

Vratil bych se k te citaci - kuraci se budou muset smirit s tim, ze tech prav budou mit mene a mene. Kurak si nezapali nejen v kine, na koncertu, v nemocnici, v prostredku verejne prepravy, v restauraci, za nejakou dobu zrejme v aute, mozna ani na verejnosti.

+4/−5
11.12.2016 12:51

F63r72a91n48t60i52š96e25k 94M87i69t13a78š 6209386694759

No dle vašeho příspěvku : Desítky let měli kuřáci navrch......., Kuřáci se budou muset smířit ......... jde u vás spíše o pocit jakéhosi vítězství, než o realitu.

+2/−2
11.12.2016 13:12

S21t90a92n72d94a 89C92h59v23o69s37t 1722208

Nevim, zda vitezstvi, radost mi prinaseji uplne jine veci nez prijeti nebo neprijet nejakeho politickeho kseftu. Ovsem realita je takova, jak jsem ji popsal v mem prispevku. Snad az na ten zakaz koureni na verejnosti.

+1/−1
11.12.2016 13:28

P89e96t97r 72K87o27t46e52r72a 8532927474841

Pokud to byla skutečně nekuřácká část, nemohla mu obsluha přinést popelník a on si neměl co zapalovat, takže se neměl na co ani ptát. Obsluha může přinést popelník a kuřák se může na něco ptát pouze v kuřácké části.

+1/−2
11.12.2016 12:21

R75a87d57a55n 85K66u33b26a21n22t 1863470679810

Odpověď výše.

+1/0
11.12.2016 12:23

R98a87d47a81n 69K51u84b96a72n14t 1163310209320

To je zajímavé jak zastánci kouření sáhodlouze argumentují, kolik řádků dokážou svou obhajobou popsat.

Přitom je to prosté. Jediné pracoviště v této zemi kde se smělo na základě výjímky kouřit byly hospody. Ruší se tato výjímka. Jde primárně o ochranu lidí pracujících v pohostinství. Zkuste si představit jak jste načichlí z jedné návštěvy putyky. A td si představte, že v tom pracujete.

+5/−6
11.12.2016 11:35

V33í48t 46P98r35č20í24k 9148120664820

Je to logické, ale s tím zde nepochodíte. Brzy přijdou reakce, že je přeci na svobodném rozhodnutí každého jedince, zda takovou práci přijme nebo odmítne. Proč se výjimka nevztahuje i na jiné typy pracovišť, to vám asi nikdo nevysvětlí.

+4/−4
11.12.2016 11:52

R69a49d92a78n 84K21u35b30a45n47t 1633340709330

Kdysi jsem chodil na sociálku na Praze 5 odbor zaměstnavatelů. Kanceláře po 3 byly děleny na kuřácké a nekuřácké. Já schytal tu paní co kouřila.

Bylo to odporné, ale musel jsem tam chodit a neměl jsem odvahu nějak to řešit. Naštěstí již ta doba - poměrně nedávná - pominula. Pamatuju i Národní divadlo jak tam otec šel čudit do kuřárny. Ven se linul smrad a vevnitř nebylo poznat kdo je kdo.

Škoda, že neprošel zákaz kouření v přítomnosti dětí, res. v autech. Včera jsme viděl takovou rodinku. Vepředu dva chlapi jak hora kouřili a vzadu matka s asi 3letým dítětem v sedačce. Ti by si zasloužili slušnou pokutu.

+3/−5
11.12.2016 12:01

R94a98d77a25n 52K49u63b56a10n92t 1713740869220

A už lítají mínusy. ;-)

+3/0
11.12.2016 12:12

P56e67t93r 85K80o98t98e11r90a 8272877924791

Pracuje v tom moje žena (nekuřačka) a nechce ani slyšet nic o tom, že by měla změnit lokál. Pak je tam zbytek zaměstnanců, kteří všichni kouří a po zákazu netouží. Ať přijdete kamkoli, většina barmanů a barmanek kouří. Nekuřáci pracují spíše v nekuřáckých hospodách. Logicky.

+3/0
11.12.2016 12:25

R11a74d84a68n 24K75u75b39a20n45t 1883580269290

On ale zákon mluví o nemoci z povolání. A pokud by se prokázalo, že vaše žena trpí (nepřeju) nějakou nemocí způsobenou pasívním kouřením, lze zaměstnavatele úspěšně žalovat, protože jí nezajistil hygienické podmínky na pracovišti.

0/0
11.12.2016 12:31

F23r48a10n17t20i34š22e72k 76M52i77t52a71š 6339926174599

A neměl by to řešit zaměstnavatel?

0/0
11.12.2016 13:14

R36a59d68a62n 81K24u34b56a97n20t 1823450319140

Měl. A protože se tak neděje, ruší se možnost kouřit v hospodě.

0/0
11.12.2016 16:12

P37e64t79r 85K62o90t20e76r67a 8662377964421

Právě proto se vydaly statisíce za rekonstrukci s odsáváním ve stropu prakticky nad každým stolem (a celkově miliony), aby bylo i v kuřácké části zajištěno čištění vzduchu a teď z toho bude vlastně úplně zbytečná investice, která se bude ovšem ještě dlouho splácet...

0/0
11.12.2016 13:29

V89í70t 14P52r45č13í85k 9618970564650

Zdá se, že nejvýraznějším symbolem svobody v naší zemi se stal plný popelník na pocamraném a místy propáleném ubrusu pokrývajícím stůl uprostřed smrdutého lokálu:-)

+3/−5
11.12.2016 10:47

F41r33a74n59t21i23š39e37k 55K47a50l87v90o47d40a 5267497593901

To je pořád křiku. V Minneapolisu v každé hospodě po mě zase chtěli servírky a hostinští doklady, kdykoli jsem si chtěl dát pivo a taky jsem to přežil.

0/−5
11.12.2016 10:13

V12í34t 83P81r43č85í92k 9668460424450

Mnoho lidí v této diskuzi se ohání možností volby nekuřáka, který si může svobodně vybrat, zda půjde do kuřácké restaurace, kde bude vystaven karcinogennímu dýmu, nebo do nekuřácké. Jistě, v Praze kde již možná nekuřácké podniky převažují, to možné je, stejně tak ve všech větších městech. Na mnoha místech však tuto svobodu volby nekuřák často nemá; nekuřákům z venkova jsou takové knížecí rady k ničemu.

+3/−6
10.12.2016 23:41

P38e17t23r 53K38o25t60e65r54a 8362107504931

Tak není to dlouho, co jsem popsal situaci v našem okresním městě, které je nejmenším okresním městem v republice. Dnes tam spíše hledáte, kde se kouřit ještě může, než abyste hledal nekuřáckou hospodu. Takže to není pouze ve velkých městech. To je okresní město, kam spadám. Dokonce ani v malém městě, kde pracuji, musíte téměř zoufale hledat hospodu, kde si k pivu můžete zapálit, jelikož i tam téměř kde vstoupíte, tam se nekouří. Pak se můžeme přesunout postupně z toho popisu okresního města a městečka kde pracuji do vesnice, kde žiji. Zde není žádný obchod ani hospoda ani nic podobného již několik let, jelikož se to nikomu nevyplatilo provozovat. Hospodu nakonec koupil někdo, kdo z ní udělal normální bydlení a jistojistě již zde novou nikdy nikdo nepostaví. Máte-li hospodu ve vaší vesnici, máte na výběr. Buď je ta hospoda naživu proto, že do ní chodí lidé s méně pevnou vůlí a kromě cigaret také holdují alkoholu a tím živí hospodu a dávají vám tak vlastně možnost do té hospody zajít, ovšem kouří se tam, nebo se tam kouřit nebude, ovšem ti kuřáci si dají raději doma lahváč s cigárem a do hospody nepůjdou, čímž buď je zastoupíte a hospodskému útratu budete pravidelně dělat vy, nebo nakonec hospodského nebude živit nikdo a hospodu zavře a budete na tom stejně jako já - nebudete moci chodit nikam. Jaký by to byl rozdíl proti současnému stavu? Připustím možnost, že daní týpci neodolají a na pivo budou chodit i když se nebude moci kouřit. Budou stát s pivem v ruce a cigárem před vchodem do hospody na chodníku a kolem nich budou chodit vaše děti. Například. Nebylo by lepší nechat v zákoně možnost zřízení nějaké kuřárny nebo prostoru pro kuřáky?

+7/−4
11.12.2016 0:01

M49a81r22t15i14n 85N46o12v16á54k 8417562512412

Vtipné je na tom to, že kuřáci můžou zajít do jakéhokoli nekuřáckého podniku, a pouze když cítí potřebu, vyjít na chvíli ven a tam si zapálit. Kuřáci tedy z principu nemohou být tímto diskriminováni. Naopak to neplatí. Vývoj jde správným směrem. A o přežití hospod bych se fakt nebál, nekuřáků je 3x víc.

+4/−9
11.12.2016 0:15

P73e27t55r 92K93o20t94e21r80a 8772927124101

Stejně bych mohl argumentovat, že vám nikdo v kuřácké hospodě nebrání jít se nadýchat ven čerstvého vzduchu. To je šílená debata. ;-D

+8/−7
11.12.2016 0:40

S88t92e46f74a33n 43S87u93r13o80v61j41a55k 8986492314622

To bylo hlavou?

+5/−6
11.12.2016 0:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.