Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Boj proti drogám se změnil v jatka, Lidé děkují policii za čisté ulice

Filipínské ulice plní už pět měsíců tisíce mrtvol. Prezident Rodrigo Duterte vede válku proti drogám a záminkou k vraždě může být jen podezření z užívání či prodeje narkotik. Vykonavateli jsou kromě policie i místní. Hlavním dirigentem však zůstává policejní prezident Ronald dela Rosa, který se stal místní celebritou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M94a79r45t53i49n 18N19e65č44a10s 8643263703859

Žijeme v bezpečné a mírumilovné zemi, přesto - soudě dle diskuze - by si mnozí z nás přáli jatka v ulicích. Proč? Co vám imponuje na primitivech, kteří vraždí na potkání?

+1/−1
15.12.2016 13:58

M51i42c55h94a97l 42P53a94d73ě37r46a 7380632440657

Legalizovat a je po problemu. Mistnim moralistum bych pral aspo na mesic hodit mimo zakon pivo a ciga. To bych pak chtel videt ty kecy.

0/0
12.12.2016 10:47
Foto

J92a13n 38Č68e18r68m82á44k 4829158725777

tady v podstatě policie rezignovala na svou roli a státu se moc vymyká z rukou... Proto vsadil na novodobé "inkvizitory" a soudce z lidu... S několika takovými máme zkušenosti i u nás... Počínaje nedostudovaným právníkem a hostinským Bobligem a konče např. soudruhem Máchou či třeba soudružkou Polednovou... A dřímá jich tu jistě víc než dost čekajíc na svou chvíli... !!

+5/0
11.12.2016 11:23

F49r55a48n70t16i79š97e13k 33K18a16l36v69o42d52a 5207707723491

Neexistuje nebrutální válka. A pokud je to válka proti drogovému kartelu, je krutá, jako každá jiná válka. Zdá se, že tam pochopili, že dobrý mafián je mrtvý mafián. Bohužel v každé válce trpí i nevinné oběti. Už jen, když si je mafie vezme jako rukojmí, což je staré, ale pořád účinné a tedy používané řešení. A nezmění na tom nic, i když si budeme snažit nasadit růžové brýle a chtít vidět svět jinak, než jaký opravdu je. Ale můžeme to alespoň trochu změnit tím, že se budeme bránit i když to bohužel povede k válce, protože když jim řeknete, že by ty drogy neměli dávat mladým lidem a ukazovat jim fotky lidí, kteří na to zemřeli, stejně jim budete k smíchu. Mají zvrácený a deformovaný pohled na svět plynoucí ze sobeckosti.

Dalo by se tvrdit, že když nebude poptávka, nebude ani nabídka. Tohle plyne z idealismu. Pokuď není poptávka, mafie si ji dokáže vytvořit. Napíchá drogy násilím a získá závislé oběti. Není to sice už tak výnosné, jako když oběti samy chtějí, ale pořád jim to bude nějak fungovat.

+2/−3
11.12.2016 10:45

J98a56n 82J27u12r93n30í11č12e27k 7317390484514

Nepochopili. Ani vy jste nepochopil, že kde vládne bezpráví, tam ti mrtví v ulicích jsou především nevinné oběti. Pouliční domobrana si na skutečné mafiánské bosse netroufne.

0/−1
16.12.2016 17:36

O86n42d86ř70e48j 43Š86i82n79d46l25e17r 2417628436705

Co mě nepřestává fascinovat je jak neskutečně dětsky naivní jsou představy spousty lidí o drogách. Myslí si že každou sobotu se zlískat v hospodě jak prase je něco normálního ale drogy jsou to zlé co se píchá.

Drogy prosím nejsou dobré ani špatné. Jsou to nástroje, kolikrát velmi mocné nástroje co jdou použít k dobrému i špatnému. V rukou nezodpovědného blbce je nebezpečný i louskáček na ořechy jen tak mimochodem.

Kolik z vás ví že marihuana je méně návyková než alkohol nebo tabák a narozdíl od alkoholu snad ještě nikdy nikoho přímo nezabila a jde o lék použitelný při terapii insomnie nebo chronické úzkosti, kde je minimálně stejně účinný a DALEKO šetrnější než běžně předepisovaná léčiva? Že je zdokumentovaný případ, kdy člověk přežil po požití dávky LSD odpovídající poměrem k běžné cca. kilogramu a půl paralenu? Že psilocybin a MDMA jsou látky s ohromným terapeutickým potenciálem v léčbě depresí, PSTD a dalších potíží a důvody jejich zákazu byly čistě politické, nikoli fakticko-praktické? Že antidepresiva se dnes předepisují jak na běžícím pásu naprosto absurdním způsobem a skutečné kořeny těch potíží nikdo neřeší? Dalo by se o tom mluvit hodinu.

Pokud by se někdo chtěl zbavit těchto povrchních a mylných představ o psychoaktivních látkách a závislosti doporučuji začít zde:

https://youtu.be/ao8L-0nSYzg

Jinak skoro každá kultura před námi měla nějakou psychedelickou, či jinou drogovou tradici. Vyhledávání změněných stavů vědomí. Pro někoho možná překvapivě fungovaly a prosperovaly. I v evropě se jeden čas běžně kouřilo konopí a diacetylmorfin šel koupit v lékárně (stejně jako revolver v železářství) a překvapivě se bez státní buzerace a útlaku ulice nezaplnily feťáky co po sobě stříleli.

Pokud v naši civilizaci je nezanedbatelné množství lidí so užívají drogy sebedestruktivním, patologickým způsobem, tak je chyba v tom, jak naše společnost funguje a ne v dostupnosti drog.

+7/−6
10.12.2016 20:30

M89i83l95a30n 90Z64e76i83d12l11e64r 2682101476649

No okecal a racionalizoval jste si pouzivani ci zneuzivani psychoaktivnich latek vskutku bravurne.

Jak jste ale prisel na to, ze marihuana je mene navykova nez alkohol? To mohu tvrdit, ze treba kava je mene navykova nez alkohol.

Na vetsine psychoaktivnich latek neni ani tak dulezity stupen ci riziko navykovosti,ale jak ta ci ona droga pusobi na organismus, vase funkce mozku,uvazovani a chovani.

Z Vaseho prispevku usuzuji, ze psychoaktivni latky, halucinogeny a opiaty pravidelne uzivate, jinak si nemohu vysvetlit ty Vase bludy ohledne marihuany jako leku proti depresim/ uzkostem respektive prirovnavani LSD k paralenu.

+6/−2
11.12.2016 11:25

O77n23d68ř48e83j 60Š44i96n17d28l49e27r 2307488786435

Menší škodlivost A ZÁROVEŇ škodlivost marihuaniy vůči alkoholu jě něco na čem se shoduje velké množství legitimních empirických výzkumů. Nejde o nějaké nepodložené plácání.

Máte pravdu, že je důležité jak látka působí na organismus. Nicméně byla by lež tvrdit že ty dopady jsou jen negativní. Opioidy tlumí bolest. Psychedelika hodně lidem pomohla srovnat si věci v hlavě a k osobnímu růstu vůbec. Marihuana skutečně má anxiolitický a svalově relaxační účinky, pomáhá navodit kvalitní spánek. Pokud si to srovnáte s anxiolitiky a léky na spaní běžně předepisované lékaři často dlouhodobě a bez velkých cavyků tak z toho to konopí vychází vítězně. Pár "normálních" lidí závislých na neurolu, kterým lékař ani neřekl že to není pro dlouhodobé užívání a je to návykové znám.

Nesouhlasím se vaši nevyřčenou premisou, že změněný stav vědomí je špatný. Jsou směry v psychologii co tvrdí že lidé mají ve své psychice zabudouvanou přirozenou potřebu těchto stavů. Dává to smysl. Jedna věc kterou měl snad každý přírodní národ dokonale prozkoumanou bylo jaká fauna, flóra a třeba i neživá příroda je psychoaktivní a užívali to. Pokud nebylo, vždy byla senzorická deprivace, zpívání a různé mantry, vyčerpání a dehydrataace atd. Stejně tak různé intoxikace námelem ve středověku, silné horečky v době před penicilinem (dodnes si pamatuji "bad trip" co jsem měl v 6ti letech s 40 horečkou). Třeba i jiné stavy navozené podvýživou v zimních obdobích atd. Klidně mohl zapracovat přírodní výběr a selektivně vytvářet v lidech predispozice psychicky nejen dobře snášet ale dokonce i vyhledávat a pozitivně čerpat ze změněných stavů vědomí.

Jinak vás musím zklamat. Pokud pomineme kávu/čaj a piracetam o zkouškovém tak bych se svou mírou užívání psychoaktivních látek (včetně alkoholu) nejspíš pohodlně vešel do spodních 25% v populaci. Co za prosinec to zatím byla irská káva a 20ml Taliskera k s páteční snídaní ;-)

0/−1
11.12.2016 12:59

O77n93d69ř24e84j 51Š77i46n49d13l85e65r 2837888676845

oprava: škodlivost A návykovost samozřejmě.

0/0
11.12.2016 13:13

M40i64l15a48n 17Z62e41i81d16l33e61r 2332821466379

8-o jen kratce . Spanek pod vlivem psychoaktivnich latek nelze nazyvat prirozenym spankem.

Zopaknete si vliv THC na tvorbu vnitrobunecnych enzymu, treba cAMPu a zavislost na tvorbe neurotransmitteru.

Ruzne smery v psychologii? Ano, vzpominam si, ze ve sve dobe prukopnik prefrontalni lobotomie ziskal za svuj vyzkum Nobelovu cenu.

0/0
13.12.2016 15:22

O65n81d61ř85e34j 31Š53i94n63d37l27e69r 2467218406205

A nepřirovnával jsem LSD k paralenu. Jen jsem na tom příkladu ilustroval do jaké míry jde o fyziologicky bezpečnou látku (to, že charakter účinku vyžaduje velkou opatrnost a zodpovědnost je věc druhá). Srovnával jsem tedy maximálně tak poměr běžné užívane dávky s fyziologicky nebezpečnou (kde LD50 u LSD ani není stanovena). Seznamte se s argumentační logikou.

A jinak já neobhajuji zneužívání/nadměrné užívání drog. To v žádném případě. Nicméně současný přístup naši společnosti k nim je bolestně očividně tragikomicky dysfunkční a nesmyslný.

Mé politické a filosofické přesvědčení vychází z hlubokého odporu vůči šikaně a buzeraci. Možná když narazíte na mé posty v jiných diskuzích, tak zjistíte že jsem v tomto velmi názorově konzistentní. Není to o tom že by psychoaktivní látky byly nějaký můj pet peeve (I když mě fungování lidského mozku strašně zajímá, už taková psychofyzika je extrémně fascinující obor).

Ale odmítám premisu, že banda zkorumpovaných šašků má nějaké právo kecat svobodným lidem co si dělají v soukromí svého vlastního vědomí. Dokonce ani nějaká demokratická většina nemá právo šikanovat jedince dokud se jeho chování týká jen jeho samotného a je na jeho vlastní zodpovědnost. Opačný postoj je hrubá neúcta k ostatním lidem a arogance, kdy se k nim chováte jako k dětem a idiotům, které je třeba chránit samy před sebou. Zatímco vy jste ten moudrý co to ví nejlépe. Klasický mindset všech totalitních režimů a levičáků obecně. Pokud akceptujeme předpoklad že chovám ke svým spoluobčanům úctu jako ke svéprávným, inteligentním, racionálním bytostem je naprosto nevyhnutelným důsledkem, že si mohou hulit, polykat a šňupat co chtějí dokud mě tím nepoškozují. Jediné fetky které mě zatím běžně omezují jsou kuřáci, když mě obtěžují smradem i na ulici a vyžadují neopodstatněné přestávky navíc v zaměstnání na svou závislost.

Ohromná část smrti, utrpění a ekonomických ztrát spojovaných s drogami jsou ve skutečnosti důsledky buzerativní drogové prohibice.

0/−2
11.12.2016 13:13

J25i29ř49í 38V28r17z16a97l15a 4425611531538

Lukáš Vrabec je naprostý m...or. Můžu mu ukázat co se stane s člověkem který si dá 1 cig. denně, 1 pivo denně a 1 dávku pervitinu denně. Tipněte si z koho zbude po roce naprostá s....ka. Kdo bude mít HIV, C hep., všemožné infekty čehokoliv atd....

Jeho analogie když si můžu koupit nůž, můžou mi prodat i atomovku je naprosto mylná.

+3/−1
10.12.2016 18:56

O34n23d22ř68e21j 30Š23i42n12d76l15e45r 2527718956915

Na farmaceuticky čistém "heroinu" může člověk být roky bez vážných zdravotních následků. Pervitin by se nikdy nestal populární drogou nebýt nedostupnosti a vysoké ceně jiných amfetaminů, kokainu atd...

Drogy zabíjejí zřidka. Zabíjí drogová prohibice. Stála nepředstavitelnou sumu peněz a lidských životů, výsledky nula.

+3/−5
10.12.2016 19:58

P66e87t80r 35T81r24y60š95č20u70k 5213254529521

To je samozřejmě lež a to nemusím mít za sebou roky práce s narkomany...

+2/0
10.12.2016 21:14

L12u80k88á21š 93V40r81a30b70e81c 1356926681

Zkušenost dokazuje že spousta "samozřejmých pravd" vůbec pravda není. "Labutě jsou bílé, to ví přece každý!"

https://cs.wikipedia.org/wiki/Labu%C5%A5_%C4%8Dern%C3%A1

0/−1
10.12.2016 22:16

O63n36d25ř21e31j 85Š29i70n82d53l72e86r 2547608476855

Pokud za sebou skutečně máte roky té práce s narkomany tak ani to při vší úctě vás nemůže vést k tvrzení, že co jsem řekl není pravda. Pokud pracujete s uživateli heroinu tak jsou to s nejvyšší pravděpodobností lidé co užívají silně variabilní dávky často velmi nekvalitní drogy s hromadou různé škodlivých příměsí. V důsledku vysoké ceny těch drog jich nemálo bude mít vyloženě mizerný stravovací režim a celkově životní styl.

Chcete mi snad tvrdit že kdybych z té rovnice vyjmul ten opioid, ergo kdyby si ty lidi jen píchali omýtku, laktózu a já nevímco ještě rozpušťenou v kyselině citrónové, byli dlouhodobě podvyživeni a žili na ulici že by byli v pohodě? Vážně si věříte, že od sebe dovedete tyto faktory oddělit?! Silně o tom pochybuji.

Kde se závislým podává substituce nebo přímo farmaceutický diacetylmorfin (heroin) ti lidé mají kolikrát poměrně normální životy a v rámci možností jsou relativně zdraví.

Tím nechci říkat že habituální užívání opioidů je dobrý nápad, ale velká část rizik a negativních dopadů které se běžně spojují s užíváním drog jsou ve skutečnosti dopady jejich ilegality.

To samé když se píše jak někdo v někde umřel po "extázi". Silně pochybuji že to byla rozumná dávka čistého MDMA, což je poměrně bezpečná látka. Běžně se dnes prodává takové svinstvo jako pervitin smíchaný s ketaminem a podobné lahůdky...

+1/−3
10.12.2016 23:59

M63i33l86a51n 46Z63e50i43d66l71e32r 2522171756759

Sindlere prestante, prosim, sirit ty sva lidova moudra ohledne neskodnosti psychoaktivnich latek, jsou pomerne nebezpecna.

Ano, clovek muze bez "vaznych zdravotnich nasledku" pit alkohol, kourit , uzivat opiaty, halucinogeny a zneuzivat leky po nejakou dobu.

Nebo take nemusi...

"Drogy zabijeji zridka" To si delate snad legraci nebo jste zrovna pod vlivem?

Nebudu Vam tu delat prednasku o tom jaky ma heroin vliv na mozek a nezalezi na tom zda je ciste nebo spinavy. Byla by to ztrata casu

+1/−1
11.12.2016 11:40

L16a95d22a 70N21o27v98a76k 4572943687

ano, přesně takhle to dopadá, když se začne uplatňovat zákon oko za oko...

0/0
10.12.2016 17:22

S39t94a76n82i85s84l68a83v 49P57á15n34e71k 3224882616699

Zvlastni, vsichni znami, co mam na Filipinach rikaji, ze zadne tisice mrtvol v ulicich neexistuji. Kouknete treba na Facebooku skupinu

Život na Filipínách / Blog o Filipínách

+4/0
10.12.2016 14:53
Foto

J73i88ř67í 81D13v70o93ř49á65k 5325169910658

https://www.inquirer.net/ . Většina mrtvých je chudá . Takže možná uživatelé , ale určitě ne nějací větší překupníci .

0/−1
10.12.2016 16:00

M63i29l83a48n 10Č92e86r82n56ý 5613979739232

Tak a teď čemu věřit, zda vašim přátelům, facebooku a nebo zprávám, které přinášejí světové tiskové agentury?8-o

+2/0
10.12.2016 16:38

D28a81n25i28e77l 11Ř10e76h57á11č59e40k 5307233571127

A jsou ti Vaši známí na těch Filipínách o kterých se píše? Nejsou na jiných...;-D ?

0/0
10.12.2016 17:39

L76u57k85á71š 50V15r52a26b65e66c 1196326101

Takže buď Vás zastřelí drogová mafie bojující o zisky a moc, nebo stát bojující o zisky a moc.

Jak by to vypadalo kdyby byli drogy legální?

+1/0
10.12.2016 14:35

M33i92l30a58n 71Č34e98r55n47ý 5143949649612

Nikdo vás nezastřelí, jelikož se pravděpodobně zničíte sám.:-P

0/0
10.12.2016 16:41

L19a75d60a 45N42o67v35a11k 4362473987

byli drogy je naprostý nesmysl...

0/0
10.12.2016 17:23

E63m84i77l 77S11e47v66c55i49k 2908963583762

to co dela duterne js spravne pro mne je lepsi at umrou drogovi dealeri nez nevinni lide a neni mozne to zneuzivat jak nekdo pise ze nelibi se mi soused tak nahlasim ze bere drogy oni nejdriv daji prvni vystrahu daji mu moznost at se sam prihlasi a jde na odvykaci kuru a at s tim prestane pokud ne tak je sance ze bude zabit a policejnimu

presidentovi se prezdiva "bato" coz v mistni reci znamena kamen ne skala

+1/−4
10.12.2016 11:20

R20o88m53a70n 59S26t62o74n68e93k 1109173949291

Jde a snadno nehledě na to že tohle jsou praktiky gestapa a stb

+2/0
10.12.2016 11:29

K87a84m69i84l 63V86r65b57a 4460560641866

A přitom by stačilo vše legalizovat, otevřít státní obchody s drogami a mít vše pod kontrolou. Černý trh a kriminalita s ním spojená by zmizely velice rychle..

+5/−6
10.12.2016 10:54

F81r10a20n18t82i11š40e71k 35N46e75v21a20ř23i22l 7823459177795

R^;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D nedivil bych se, kdyby jsme se toho v téhle EU dožili

+2/0
10.12.2016 11:20

L97u44k54á15š 38V21r31a35b44e49c 1376296891

Už jste se dožil.

Ve velké části EU je držení drog legální (Nizozemí, Švýcarsko), nebo není zločinem (ČR), a distribuuje drogy stát pomocí specializovaných center (Metadon - ČR, Prortugalsko, Nizozemí..).

Střílí se tu po lidech jako v zemích s přísnou protidrogovou politikou (Kolumbie, USA, Mexiko, Filipíny) ?

0/0
10.12.2016 14:41

P71a12v35e96l 60M76a54l62i38n93a 9239953229529

Švýcarsko není v EU.

0/0
10.12.2016 18:28

O93n45d44ř64e98j 85Š24i74n42d43l47e11r 2407898476285

To je pravda. Švýcarsko je jediná země evropy kde ještě tak nějak funguje v mnoha ohledech rozum...

+2/0
10.12.2016 19:59

J26o80s85e26f 14Š74á63t45a14v30a 2814411416739

Kamil Vrba

Jo a těm co pracují zvednout daně a těm co berou drogy je dávat zadarmo a ještě je živit.Protože málokdo s těch, co berou drogy dělá, aby si na ně vydělal.Člověče tohle nemůžeš myslt vážně,to je jako když Havel chtěl abysme přestali vyrábět a vyvážet zbraně,že tím pádem bude ve světě mír.

+2/0
10.12.2016 14:27

L39u83k95á88š 24V54r21a39b76e64c 1766416681

Nemusí je dávat zadarmo, stačí je kontrolovaně vyrábět, danit,a z vybraných daní platit léčbu. V ČR to děláme už přes 50 let s alkoholem a tabákem. V čem je u pervitinu rozdíl?

Výroba drog je levná v jednotkách a desítkách korun za dávku. Jsou to buď jednoduše syntetizované látky (heroin, metamfetamin/pervin/piko, LSD, Extáze) nebo prostě rostou samy (tabák/nikotin, marihuana/THC, káva/kofein, čaj/tein).

Cena by byla zlomková oproti černému trhu, (on ten boj s policí a pašování něco stojí) a čistota drogy mnohem vyšší.

+6/0
10.12.2016 14:49

T11o62m81a92s 91V10o12n72d91a37l 2179510700742

tohle stačit nebude, musí začít na školách, dát lidem budoucnost, práci. takhle jde o nekonečnou válku, viz mexiko.

+1/0
10.12.2016 10:35

R13a15d81i12m 48T78o98b31i16á51š 2573452844936

tak by se mělo postupovat i vůči ekonomickým migrantům co dělají v evropě bordel...!!!!!!

+3/−7
10.12.2016 9:52

J79a85n 10Š48t74v11e73r12k52a 1887221379209

Po pravdě nejhorším na tom všem beru tu jejich domobranu, což jsou nejčastěji lidé s problémy, které si vylévají na ostatních a navíc s právem vraždit. A o nic lepší to není ani s těmi seznamy, kdy takzvaní správní lidé mohou udávat údajné dealery a lidi se závislostí. Já s tím moc nesouhlasím, ale chápu proč má prezident podporu. Nicméně mě znepokojuje co přijde po něm. Pokud přijde někdo liberálnější tak na jedné straně bude ozbrojená domobrana a na druhé prezident/ka s možná odlišnými názory a to bývá jeden z nejčastějších důvodů občanské války.

+7/−1
10.12.2016 9:45

J60i16r13i 49D64o73b58r94ý 9398309313

Tech drogovych dealeru me neni ani trochu lito.

Jenze bohuzel lidi jsou ruzni. Predstavte si, ze mate sousedku, ktera rada posila vymyslene udani protoze vase kocka se-re na jeji zahon. Sousedka ma pifku tak posle udani, ze se u vas "vari". A nejhorsi na tom je, ze i uplne bezne lidi napadne sousedku predbehnout a preventivne se ji stejnym zpusobem zbavit.

Nejhorsi je, ze nejde o hypoteticky napad, ale historickou zkusenost. Lidi se dovedou v tomto chovat hur nez hovada, ty take dokazi byt surove, ale ne tak komplikovane.

+6/−1
10.12.2016 9:10

P63e59t86r 50T52r66y87š96č79u46k 5853904879121

Nemohu si pomoci, ale autorka článku musí být také na drogách...

Tvrdit, že policisté tyto narkomany zavraždili, je opravdu silná káva a tvrzení, které se neopírá o nic jiného, než o pseudohumanismus.

+8/−10
10.12.2016 8:23

K66a16m10i73l 76P56y42t92e24l47a 8412330861539

Tenhle pseudohumanismus, co nám zaručuje takové ty "zbytečnosti" jako třeba právo na spravedlivý soud, bych si tady u nás s dovolením rád ponechal.

Nerad bych se dožil toho, že vás policie zavraždí, protože jste se "bránil", jenom aby si usnadnila papírování.

+8/−3
10.12.2016 9:35

P31e10t15r 37T14r19y54š79č20u51k 5653484699701

Psaudohunanismus, který chrání vrahy a nikoliv oběti nemá nic společného se spravedlivým soudem!

To co se děje je extrém, ale je to důsledek předchozí nečinnosti... Příčina a následek...

0/−1
10.12.2016 21:13

J31a15n 80R69y27c57h75l70i91k 9886388551533

pokud policie nekoho zabije na zaklade udani, a pokud nejsou dukazy o tom, ze se branil, tezko se tomu da rikat vykonani spravedlnosti. A pokud spravedlnost umoznuje zabijet lidi, kteri nikomu neublizuji, neni to zadna spravedlnost. Alkohol poskozuje v prumeru vic lidi nez ostatni drogy dohromady, cigarety ublizuji primo i tem, kdo je nekonzumuji aktivne. Zacneme strilet kuraky na potkani a zabijet lidi, ktere nekdo uda, ze piji alkohol? A budeme tomu rikat spravedlnost?

+1/0
11.12.2016 10:29
Foto

J16i27ř92í 36D15v34o63ř20á35k 5245849850608

Jednodušší lidé miluji jednoduchá řešení . Že ta jednoduchá řešení vedou do pekla zjistí až v kotli .

+12/−1
10.12.2016 8:23

F56r61a30n63t35i90š93e33k 52N25e35v52a26ř36i73l 7333439447255

Máte pravdu, ale příliš složitá řešení často nic nevyřeší , nebo naopak problémy zhoršují. Třeba v Evropě je příkladů dost.

+6/−1
10.12.2016 8:45

K79a97r35e13l 33B71e21d64ř45i67c94h 7543553413711

Tímto moudrem se vždy ohánějí lidé, kteří nevyřeší nikdy nic.

+4/−4
10.12.2016 10:13
Foto

P72e44t36r 18K90e28l25l33n69e82r 4885989201933

Nebuďte naivní že nejvyšší bossy, zlikvidují ty mají opevněné vily plné osobních strážců. Tam by policie měla velké ztráty.

To spíše budou zabíjet řadové narkomany.

Cena drogy astronomicky naroste, kdo z toho bude mít prospěch, hádejte?

+5/−1
10.12.2016 8:22

M97i50r60e51k 26B81á75r63t93a 2605117280811

:-)Ti kteří je přestanou vyhledávat?

+4/−1
10.12.2016 8:24
Foto

P68e17t56r 40K96e70l93l12n19e70r 4985889711163

Naivní

+3/−1
10.12.2016 8:35

M17i86l10a12n 38J74u46r56á10ň 3563145792297

Koho by podobné téma z prostředí jv Asie zajímalo..film..Serbuan maut..ke stažení kdekoliv

+1/0
10.12.2016 8:12

J97i90ř68í 72K24u39b26í96č51e11k 3741410687235

Nezbývá jen tleskat filipínskému prezidentovi, ví co je třeba udělat, a i když je to špinavá práce, nebojí se vyhrnout rukávy.

+4/−9
10.12.2016 8:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.