- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pakistán je tak malá zemička, že je tam malé p?
Je to samozřejmě naprostá spekulace, ale soudil bych, že se ukáže, že byla hrubě zanedbávaná údržba. Jinak si ukvapené vyjádření šéfa aerolinek neumím vysvětlit. Závady se mohou vyskytnout, i když jsou všechny předpisy dodržovány. To by inteligentní šéf aerolinek měl vědět a nemohl by nic takového jen tak prohlásit. Naopak někdo, kdo to prohlásí, spíš bude typem člověka, který zanedbání dopustí či ho aktivně prosazuje a tutlá. Ale jak říkám, spekulace.
Letadlo mohlo byt v poradku, k poruse mohlo dojit az za letu. Akorat se divim, ze porucha jednoho motoru vedla k padu celeho stroje, letadla jsou preci konstruovana tak, aby dokazala za normalnich podminek doletet aspon na nejblizsi letiste i s jednim motorem. Takze to musela byt kombinace vice faktoru, treba jeste spatne pocasi, nebo nezkusenost pilota...
Pokud se dá věřit svědkům a stroj hořel, nemusí jeden motor stačit.
Moderni letadla mohou letet bezpecne i s jedni motorem. Proto mohou letat i pres ocean. Chtelo by to vic udaju......
Co je to moderni letadlo? S jednim motorem se domu dokazal doplazit i Velous. A jen tak mimochodem 747 ma motory 4 a bezpecne jsou pro ni 2.
Hm. Jaksi mi chybí informace, o jaký typ letounu se vlastně jednalo.
Hmm, sef aerolinek tvrdi ze to urcite nebyla technicka zavada nebo lidska chyba. Pro jistotu jsem si precetl original z Reuters. Zrejme chce deklarovat ze to byla vyssi moc nebo ho nekdo sestrelil. Nevim, v posledni dekade letadla padaji ze dvou duvodu - lidska chyba nebo technicka zavada (ktera vetsinou byva opet zpusobena nespravnou udrzbou).
Tady za to urcite muze pakistansky duchovni na palube, ktery driv byval popovym zpevakem. Nektere veci proste Allah nezkousne.
Tak... a kolik lidí přežilo? A když vykolejí vlak nebo se roztříská autobus, kolik lidí přežije? A pak že létání je nejbezpečnější.
Tohle vám namluvil kdo? Pokud jedete vlakem a nebo autobusem je prostě statisticky větší pravděpodobnost, že zahynete. Kromě velkých vlakových neštěstí je ale počet obětí jednotlivé nehody relativně malý, takže se o tom tolik nemluví/nepíše - není to pro bulvárnější media tak atraktivní.
Tak co selhalo krome motoru.... Tyhle masiny jsou schopny doletet na jeden motor.
Nooo, pusta spekulace podle te neschopnosti udrzet kurz : hydraulika, ridici uhel nabehu listu vrtule? Tedy levy motor de facto na reverz?
Volal asi málo a špatně tak jako idnesáci ŠPATNĚ kopírují články a ani si je po sobě nezkontrolují
Překlad z angličtiny? Letadlo řídila PILOTKA. Redaktoři iDnes, shlédněte laskavě video natočené před startem.