Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rusové zabili vůdce kavkazské pobočky IS, skrýval se v Machačkale

Ruská kontrarozvědka FSB oznámila, že v neklidné autonomní republice Dagestán zabila velitele kavkazské pobočky teroristické organizace Islámský stát Rustama Aselděrova. Spolu s ním byli usmrceni jeho čtyři blízcí spolupracovníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M22a41t34t33e23o 60K78o67u73n72o46v94s38k88y 1400411738283

Já už jsem z toho iDnesu tak zblblej, že jsem čekal, že to bude buď v rubrice sport, či kolik lidí muselo opustit domovy nebo aspoň dva odstavce o tom, že tam trénuje Vrba a jak se týmu daří ......

Jinak dobrá práce .. takovejhle přístup k tak závažnému problému se dá nazvat jen jedním výrazem a to "správně".

+1/0
5.12.2016 2:11

J41a78n 24B11a24b30i88č85k65a 9603709513117

Stalo se to v rusy okupovaném státě, takže člověk nikdy neví zda to byl bojovník proti ruským okupantům, kterého rusoví vydávají za muslimského fanatika. Ovšem pokud to byl muslimský fanatik, tak je to úspěch.

0/0
4.12.2016 21:08

T58o70m97á81š 34C55h84r12a85s45t40n82ý 2281224651643

Okupovaný stát? Je součástí Ruska od 18. století ;-D

0/0
4.12.2016 22:06

O46n91d12ř75e31j 65H40o73l90ý 9520480668619

Co čekáte od člověka, který si vybere z článku o Mongolovi jenom to co chce a pak v dalším článku najde i to, co tam nikdo nenapsal. Dokonce ani redakce Idnes nezpochybnila u oběti jeho islamistickou minulost a současnost.

:-)

0/0
4.12.2016 22:30

P89e36t66r 24N11o48v23o13t43n54y 4399875822104

Část Rakous včetně Korutan nám také patřila a také Rakousko neokupujeme,

Dodržovat mezinárodní smlouvy je slušnost, nedodržovat je signál agresora a nacionalismu.

0/0
4.12.2016 23:06

M94a94r87e57k 64N51o93v62o84t48n85ý 5691841786558

Dagestán tedy skutečně nikdo neokupuje.

+1/0
5.12.2016 2:41

O43n66d93ř94e74j 28H30o38l44ý 9150190328209

Proč v tuto hodinu pohádky?

Děti přeci spí už dávno v posteli ;-D

BTW: je velmi úsměvné, a ukazuje to na speciální hladinu inteligence, když to, co vyžadujete po RF, nevyžadujete po ostatních (a to nejen po mocnostech).

0/0
5.12.2016 7:32

M17a13r29e74k 35N69o51v25o36t10n54ý 5141761506508

No jo, jsou to zlobiví kluci a musí poslouchat... ostatní jsou hodní a mohou si dělat co chtějí :-)

0/0
5.12.2016 13:53

V95a39c32l92a78v 45K49u58b63i69č61e71k 4597884780355

Dobrých zpráv není nikdy dost. Jan tak dál. Jen by tu nemuselo být tak nazvraceno od rudých zrůd. :-). Ty prostě musej vždy ze všeho udělat agitku.

0/0
4.12.2016 19:15

P54e44t89r 43S19k23ř25i28v69a52n 3543888628

Někdo si dal tu práci a spočítal to viz odkaz ... mimochodem to druhé video níže je taky moc pěkné

https://southfront.org/how-many-last-hospitals-russia-led-airstrikes-destroyed-in-aleppo/

0/0
4.12.2016 16:09

P26e53t34r 32S89k16ř51i36v72a82n 3603528438

Aha to měla být reakce na dotaz kolik při tom zničili nemocnic,takhle to je trochu vytržené z kontextu.

+1/0
4.12.2016 16:17

T66o13m75á79š 72V88o80t65r63o69u67b37e34k 1770690784474

..skrýval se v Machačkale - neměl krycí jméno Pavel Vrba ?

0/0
4.12.2016 16:08

M89a82r32e14k 39N47o70v64o18t62n15ý 5521921916558

Ajajaj... To zas bude Štětina držet smutek. Nejdřív Dudajev, teď tohle...

+8/0
4.12.2016 14:53

B76o15h46u45s54l79a70v 87H34u92d58z26i10e53c30z36e13k 2469898609555

Reaguji na názor Jana Rákosníka: "Se zatajeným dechem jsem očekával,

kolik při tom muselo padnout nemocnic".

V Rusku jsem býval mnohokrát a shodou okolností i dneska jsem na Uralu.

Rusové válku nezačínají, Rusové válku končí, viz Napoleon nebo Hitler.

Přitom se s protivníky nemazlí a konají rychle. V Čečensku zaútočili na školu,

v Moskvě v divadle použili plyn. S gruzínským útokem na své území byli rychle fit.

Kdyby se v tomto případě vůdce kavkazské pobočky IS skrýval v nemocnici, tak ruští příslušníci bezpečnostních jednotek také nebudou váhat.

Putinova slova, že ochrání svoje občany všude a za každou cenu platí. Jednoduše protivníci si nemají co začínat.

Dle svých zkušeností z Ruska mohu říct, že Rusové se chovají jako medvěd: na jedné straně jako nejhezčí hračka pro dětí a na druhé straně jako nejhorší zabiják. Vše se odvíjí podle podle toho, jak se Rusům chováme. Naivní EU a NATO dráždí ruského medvěda bosou nohou a pak se diví.

+13/−8
4.12.2016 14:35

V22o95j94t48ě67c27h 67R46o86u72b18a92l 9610893882323

Víte co mají společného tyto země: Finsko, Estonsko, Lotyšsko, Litva, Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Gruzie, Afghanistán či Ukrajina? Asi ne, takže vám to prozradím, všechny tyto země byly přepadeny rusáckou špínou a většina z nich okradena o část svého území. Ještě pořád tvrdíte, že "rusové válku nezačínají, rusové válku končí"?

+12/−4
4.12.2016 14:47

M89a18r59e64k 88N72o87v38o92t50n37ý 5141261246908

Nebyli to náhodou Sověti, že ne? Asi ne, vy jste tady ten znalec...

+7/−2
4.12.2016 14:51

V47o78j59t80ě66c78h 28R86o42u82b24a26l 9100953362213

Ano, Rusáky vedené CCCP. Spatřujete v tom nějaký rozdíl?

+2/−4
4.12.2016 14:54

M30a40r28e53k 80N10o86v67o82t12n54ý 5201621106528

Je v tom velký rozdíl, stačí nahlédnout do dějepisných knih.

+6/0
4.12.2016 15:15

V55o49j93t57ě21c94h 20R69o45u57b34a44l 9480883762613

Sesmolených sovětskými tzv. historiky......

+2/−3
4.12.2016 15:21

P27e71t20r 19N59o45v24o14t78n95y 4569355552254

Já v ruských dějepisných knihách listuji, ale např. o období 1939-1941, kdy SSSR společně přepadával sousedy tam toho moc není

;-D;-D;-D;-D Asi ty stránky někdo vytrhal ;-D;-D;-D

+1/0
4.12.2016 23:13

M27a44r86e43k 30N67o87v10o25t50n84ý 5811931196418

A? Z toho plyne? Tak čtěte neruské, tam ty stránky nechybí.

0/0
5.12.2016 2:43

I21v19o 16B65o40u44š11e 5132647378

Pokud jste tam nenasel zminku o prepadeni Finska, pak ty stranky nikdo ani nenapsal. Tedy do tech ruskych dejepisnych knih. V jinych knihach to je.

0/0
5.12.2016 7:02

L50u69b97o11š 84R49y93c52h10n70a 1909238801111

To jste četl asi špatný knihy. Smějete se vlastní neznalosti. Jen jeden příklad. V roce 1939 září to bylo, dle dohody mezi Hitlerem a Stalinem Rusko spolu s Německem přepadlo Polsko. Rusko zabralo značnou část východního Polska. Zajaté polské vojáky tuším 40 000 tisíc popravilo v Katini většinou důstojníky z řad inteligence. Další tisíce skončili na Sibiři. Smajlíky používáte proti sobě.R^ S Vámi to Ruská propaganda má hodně lehké.Rv

0/0
5.12.2016 7:23

M75a45r76e86k 37N25o50v13o12t93n72ý 5401261906548

Četl jste to špatně. SSSR vstoupil do Polska až 17. září, takže společně s Němci ho skutečně nepřepadli. A ti popravení jsou zvěrstvo, nutno ale dodat, že Poláci a Rusové se tradičně nenávidí a takto se k sobě chovali vždycky. Když začalo Polsko 1919 polsko-ruskou válku a vyhrálo ji, zemřelo v polských táborech smrti několik desítek tisíc příslušníků RA. Nikdy se sebou navzájem neměli slitování a myslím, že pokud by k něčemu došlo dnes, neměli by ho znovu. Každopádně stavět Poláky do role obětí je nesmysl. Ostatně oni ten pat s Hitlerem měli taky, akorát se jim to vymklo.

+1/0
5.12.2016 9:12

L22u61b16o45š 72R32y65c12h60n30a 1969838211121

V tom datumu máte pravdu, ale ta dohoda z Hitlerem tam byla a do Polska vstoupili, jestli dřív nebo později prostě napadli Polsko. Boje Poláků s Ukrajinci a Rusy se táhnou ještě dál. Než po 1. Světový. Ne nadarmo byli třikrát dělený.

Podstata je ta ,že pan Novotný Petr tvrdí ,že Rusové žádné výboje v roce 1939 -41 nedělali.

Můžeme pokračovat třeba "Zimní Válka" 1939 -1940 Rusko Finská vtrhli do Finska. :-)

0/0
5.12.2016 13:51

M94a60r20e43k 69N87o53v17o85t62n61ý 5351551966668

Pan Novotný Petr naopak tvrdí, že je dělali. Jeho zpráva je evidentní ironie, takže napomínáte toho nepravého. Sověti výboje dělali, samozřejmě, jako v té epoše každý druhý. Co se týče Pobaltí, tam do toho šili, mimochodem, i Poláci.

No a Talvisota, to je jasné, to bylo typické pokračování diplomacie jinými prostředky, na začátku typicky nezvládnuté sovětským velením (oni na neschopnost velení dopláceli a doplácejí často).

0/0
5.12.2016 14:01

O84n93d94ř81e89j 93H34o28l90ý 9240970248249

Díky za odkazy na tu Katyni, co jsem kdy slyšel, tak se jednalo o 15000 lidí a nejvíce co jsem četl odhady, tak 22000 lidí.

Nic to nemění na "zrůdnosti" toho činu, ale bylo by fajn si srovnat zdroje. A jak Vám píše pan Novotný níže, oni se Poláci chovali k Rusům (a stejně tak k Ukrajincům) naprosto stejně.

+1/0
5.12.2016 9:59

L78u12b25o22š 54R51y91c60h12n51a 1719838671591

Jo i T. Snyder uvádí 21 900 důstojníků. K tomu můžete přičíst 60000 deportovaných civilistů do Kazachstánu atd. z kterých přežil jen zlomek. Je to jedno, názor máme stejný ať chytají co chtějí.Pořád jsou to oni.

0/0
5.12.2016 17:15

K10a80r89e74l 64L80a17n65g48r 2172897860838

Jo a ta o Nastěnce by nebyla? Podívejte se na složení politbyra co rozhodovalo a tam nejsou jen rusové, ale taky vámi milovaní ukrajinci, litevci, lotyši, gruzínci...

+5/−2
4.12.2016 15:37

P14e46t21r 28N55o19v51o90t72n18y 4199425942944

A jak okecáme, že k SSSR a masovému vrahu Stalinovi se RF hrdě

hlásí ?

Co by asi dělali jiní, kdyby se současné Německo hlásilo k 3. říši a oslavovalo Hitlera ?

+2/0
4.12.2016 23:11

M25a22r20e36k 32N89o22v44o52t35n42ý 5901581756718

A to jste vzal kde? Pokud vím, největší popularitě se JV těší ve své rodné Gruzii, která je náš chudáček kamarád.

+1/0
5.12.2016 2:45

L21u38b38o50š 15R80y41c56h42n30a 1919948511901

Na idnes před půl rokem psaly ,že 50procent Rusů uznává Stalina největším vůdce Ruska všech dob. Psal jsem v komentáři ,že je to 80 mil. zabedněnců ,kteří budou volat uráááá až poběží na Prahu ,když jim to Putin přikáže.

0/0
5.12.2016 7:46

M47a93r78e48k 68N96o38v26o26t77n51ý 5401771136308

To je poněkud vytrženo z kontextu. Stalin je samozřejmě uznáván, protože provedl industrializaci a vybudoval v SSSR průmysl. To, co byl zač, ale málokdo zpochybňuje, koneckonců jeho teror poznali hlavně sami obyvatelé, kterým vládl.

0/0
5.12.2016 13:51

J69i78ř46í 39V61e44č66e14r61e63k 4489820900273

To si děláte srandu,ne? Jako že zástupci republik :-) Prezident Emil Hácha taky jednal nezávisle,co?:-)

0/0
5.12.2016 8:21

M41a80r98e73k 49N73o85v73o92t29n58ý 5541431856968

Nemusíte číst ty sovětské, klidně zkuste americké, jestli vám to bude víc vyhovovat.

+1/−1
4.12.2016 15:51

P71e11t59r 71N76o94v89o39t59n83y 4869855402404

Vyhovuje, tam o letech 1939-1941 stránky nechybí ;-D;-D;-D

0/0
4.12.2016 23:14

M65a76r78e96k 45N27o13v11o66t90n38ý 5361491306918

V tom případě tedy americké. Vidíte to.

0/0
5.12.2016 2:45

M95a74r46t94i12n 11K90o71d87a11t 2877806962227

Jak chcete diskutovat, když ani neznáte současné státy :))

0/−1
4.12.2016 17:17

J87a19n 42K30l96e24m32e23n36t 6395845402792

Gruzii a Ukrajinu už napadlo Rusko!

+2/−1
4.12.2016 16:35

M71a32r32e56k 13N93o64v23o87t83n83ý 5481681776748

Gruzii v první řadě nikdo nenapadl. Zajímalo by mě, odkud tu informaci máte.

+1/−1
4.12.2016 18:45

O90n26d48ř15e24j 91H33o70l41ý 9210270168649

Votápek ;-D

0/0
5.12.2016 10:01

M65a89r15e24k 39N78o68v25o83t17n32ý 5671181376148

Tak. Něco podobného to bude. Ale stejně mě to udivuje, protože dokonce i nezávislá komise označila jako iniciátora konfliktu Gruzii (přesněji řečeno Saakašviliho režim - on byl totiž diktátor, západními novináři někdy označovaný jako "gruzínský Mubarak").).

0/0
5.12.2016 13:59

J69i73ř51í 31N33e16u74m31e24i91s17t19e40r 2202145493471

Jestli myslíte ty Rusáky, co si hyckaji dodnes zakladatele sovětů na hlavním placu, tak ano. Přesně ti to byli.

+1/0
4.12.2016 17:57

M37a73r17e72k 54N15o79v53o92t67n67ý 5571391776208

Ne, myslím Sověty. A to jsem i napsal.

0/0
4.12.2016 18:48

P31a58v28e19l 87S21ý41k43o50r97a 1978141972677

Bývalé přestrojené sověty.

0/0
4.12.2016 19:00

P63e74t46r 78N58o60v44o81t97n89y 4309585622654

Něco bylo za SSSR, něco je od RF, ale RF se hrdě k SSSR hlásá, tak ať se rudá úderka nevymlouvá na něco jiného.

+1/0
4.12.2016 23:08

M57a44r52e14k 70N57o90v30o32t92n17ý 5141851756188

Jestli tím myslíte třeba oslavy porážky Německa ve válce, tak to je vcelku pochopitelné, chápu, že vám to vadí.

0/0
5.12.2016 2:46
Foto

J68a56n 47C25i77b56u87l18k96a 9942958220409

Melete tu dohromady, co se vám zkazilo v žaludku. Každá z těchto zemí má sice "pohnutou" historii, ale od kdy to berete? Ukrajina by navíc možná bez Ruska ani neexistovala, bůhví, jak by to bylo s Evropou pod vládou 3. říše. atd.

Závěr: nikde v těchto zemích Rusové nevládnou a tyto země si dělají, co samy uznají. Například s RF čile obchodují.

+7/−2
4.12.2016 14:54

J37a68n 55B32a62b96i89č46k37a 9493239763447

jenže bez Ruska by ani nebyla třetí říše, jenže dějiny nejsou vaše silná stránka. Dobýt a obsadit nevětší území na světě, protě vyaduje agrasivní národ.

0/−3
4.12.2016 21:13

P70e67t42r 92N82o51v75o35t60n74y 4529125742564

1. 1939-1941 čile SSSR a Hitler spolupracovali,

2. nebýt USA pomoci ( pomáhal i SSSR, to nerada úderka přiznává), tak by SSSR se možná zhroutil dřív než v roce 1991

3. Na Ukrajinu posílají s tanky dovolenkáře, Krym obsazují neviditelnou armádou a v Podněstří také nemají co dělat.

4. Zkuste říct Polákovi, že má Polsko "sice "pohnutou historii.. Ale díky komu ? Hitlerovi a Stalinovi

0/−2
4.12.2016 23:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.