- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
predpokladam, ze puvod je ve starem britskem kolonialnim zvyku hrat God Save the King po predstavenich. Indie sice ziskala nezavislost uz v 1947, ale ruzne kolonialni tradice se preorientovaly na indicke a pretrvaly.
V Australii byvalo dlouho zvykem hrat God save the Queen (predtim King) na konec filmoveho nebo divadelniho predstaveni. Dokonce i vecer, na konec verejneho brusleni na stadionu!
To ustalo v 70. letech a od 1984 s ustavenim vlastni australske hymny Advance Australia Fair se samozrejme v techto tradicich uz nepokracuje.
ach jo, státní diktátorství a vnucování státního kultu...
My jsme chodili vždycky až po Týdeníku.....
A nekdy az po nastaveni zrcadla.
Pokud jsou souběžně s tím zakázány jakékoliv reklamy, před, v průběhu filmu a po, pak je to určitě přínosné rozhodnutí.
Za totality jsme měli TÝDENÍK, trval pět minut a všechny to štvalo. V demokracii máme půl hodiny reklam, z toho 15 minut reklamy na cokoliv a 15 minut reklamy na filmy. Jestli v Indii mají jenom hymnu a pak hned film, tak rozhodně vedou.
vzkaz do idnes: tak si aspoň pomožte překladačem z googlu. In 2003, the western state of Maharashtra made it compulsory for cinemas in the state to play the anthem, but last year, the Madras High Court ruled against such a move in Tamil Nadu state, saying that doing so might create disorder and confusion je originál z BBC. A v idnes z toho udělaj, že lidé po sobě snad šlapou...
Pro krajany v USA: Toto by se urcite libilo Colinu Kaepernickovi
Indicky soud nema nic lepsiho na praci, tak vymysli takove ulety?
Presne. A pred a po skupinovym znasilnenim bude hrat hymna taky?
Soudy jsou utržené ze řetězu všude. V Indii si dokonce vymýšlí nová nařízení.
Místo reklam? Určitě :-) Naposledy nám pásmo reklam a upoutávek vzalo půl hodiny života...
Tím mě taky pěkně štvou. Vlastně proto jsem omezil návštěvy kina. Zaplatit za lupeny pro rodinu + popkorn + pití dost přes litr a pak čučet věčnost na reklamy mě fakt nebaví.