- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnešní cesta z Brna do Prahy a zpět byl opravdu "zážitek". Ráno tam trvala cesta 5 hodin a odpoledne zpět "jenom" čtyři.
Pro všechny chytrolíny,a to se nezastávám balkánskech tiráků.Ten převrácenej kamion bych řekl že za nic nemůže.Je to v místech kde je zúžení a kamiony v pravém pruhu jezdí pravým kolem po hraně betonové vozovky.A pak stačí aby v levém úzkém pruhu proletělo SUV s idiotem....a je to.Spíš za to může ten,kdo tam dva pruhy povolil.Jezdím tam denně s busem,a vidím to.
Nevím proč se téhle silnici hrůzy říká dálnice. Tahle dálnice je ve stejném stavu jako je náš stát-prostě hrůza!
brzo by je nebylo kam odtlačovat...
Prodávají na tu dálnici dálniční známku nebo parkovací lístek?
Kamiony, kamiony a zase kamiony... rakovina českých silnic.
Jezdim po D1 mezi Prahou a Brnem nekolikrat tydne a, bohuzel, cca 75% ridicu se neobtezuje dodrzovat maximalni povolenou rychlost ani jine dopravni predpisy. Posledni zminovana udalost je typicka- nekolik svetelnych tabuli vas prubezne upozornuje na kolonu od konkretniho kilometru, ale stejne to nejakej " zaskocenej " trouba nedobrzdi...
já se budu opakovat. a budu zobecňovat. za všechno může koncepce policie, která si zákonnou povinnost chránit bezpečnost vysvětluje tak, že to znamená VYŠETŘIT co nejvíce nezákonných událostí-vražd, krádeží, nehod, přestupků. Polici už nezajímá NIC z toho, co se děje v tomto státě, dokud jim někdo nezavolá, dokud je někdo nenavštíví a neohlásí, že se něco stalo. A celé je to podle mého jen kvůli tomu, aby pak ministři a policejní bafuňáři mohli na veřejnost vytahovat čísla jako vyšetřili jsme milión nehod, objasnili stotisíc vražd apod. Podle mého nabouraný řidič ani poté, co cajti našli viníka nehody není v bezpečí. O "zajištění bezpečnosti" zavražděného, jehož vraždu cajti objasnili, ani nemluvím...
byl by reálný článek typu Včera se na D1 nestala žádná nehoda?
Nárůst přepravy zboží je dle mého soudu vpořádku; musí tomu ovšem odpovídat přepravní možnosti infranstruktury. A tyjsou především na D1 vyčerpány. To co se v současné době na D1 je výsledekslušně řečeno totálního podcenění všeho, co je s touto problematikouspojeno (politikaření, nekompetence, obstrukce, chaos). Nejsem sám, kdo si uvědomuje, že už dávno mělabýt D1 přizpůsobena podmínkám, které jsou na ni v posledních letechkladeny; kromě nezbytných průběžnýchoprav především rozšíření na 3pruhy v každém směru. Odlehčit tétokomunikaci měla již dávno spojení D11 na D35 mezi Hradcem Králové a Mohelnicí amt. i efektivně fungující kombinovanýzpůsob přepravy nákladů. Těžiště přepravy na delší vzdálenosti by mělo ležetjednoznačně na železnici. Dávám za vinu všem předchozím minstrům dopravy, žeto tak není. Současná situace na našich silnicích je výsledkem jednostrannéorientace přepravy, která tak sice reaguje na potřeby zákazníků, ovšem dělá zesilnic a dálnic kolbiště mezi osobními automobily s rodinami amnohatunovými nebezpečnými kolosy s unavenými řidiči. Je již nejvyšší časnaší silniční síti důrazně odlehčit a začít využívat k přepravě nákladů nadelší a dlouhé vzdálenosti konečně efektivně fungující železnici.
na tři pruhy nemají čas, teď je v kurzu rozšíření o 70 cm