Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Provoz na D1 komplikuje další nehoda, u Humpolce se srazila dvě auta

Nehoda nákladního auta a dodávky na 93. kilometru dálnice D1 u Humpolce zastavila kolem 14:45 provoz směrem na Brno. Jeden člověk při nehodě utrpěl vážné zranění. Od čtvrtečního rána to byla už čtvrtá nehoda, která zkomplikovala provoz na dálnici. Blokovaly ji nejprve dvě nehody na 162. a 169. kilometru, později i na 152. kilometru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97a76r94o72s42l86a16v 48D86v12o16ř92á98č39e10k 9552488362292

Dnešní cesta z Brna do Prahy a zpět byl opravdu "zážitek". Ráno tam trvala cesta 5 hodin a odpoledne zpět "jenom" čtyři.;-€

0/0
24.11.2016 20:51

J33i98ř97í 70S27a91p33o14u39š61e42k 2328158233896

Pro všechny chytrolíny,a to se nezastávám balkánskech tiráků.Ten převrácenej kamion bych řekl že za nic nemůže.Je to v místech kde je zúžení a kamiony v pravém pruhu jezdí pravým kolem po hraně betonové vozovky.A pak stačí aby v levém úzkém pruhu proletělo SUV s idiotem....a je to.Spíš za to může ten,kdo tam dva pruhy povolil.Jezdím tam denně s busem,a vidím to.

+1/0
24.11.2016 20:19

J93o24s50e41f 71T29a55h21i73r 7850718201903

Nevím proč se téhle silnici hrůzy říká dálnice. Tahle dálnice je ve stejném stavu jako je náš stát-prostě hrůza!

0/0
24.11.2016 15:50

M63a66r18t48i53n 18P56l64a79t83i70l 9681123341728

brzo by je nebylo kam odtlačovat...

0/0
24.11.2016 15:39

M26a81r87t26i97n 84P88l67a83t28i79l 9181583231358

Prodávají na tu dálnici dálniční známku nebo parkovací lístek?

+3/0
24.11.2016 15:39

T59o36m37á66š 95V90e17j34m74e49l42k15a 8328552489

Kamiony, kamiony a zase kamiony... rakovina českých silnic.

0/−2
24.11.2016 15:37

G17e97n13n73a32d57i86j 86C30o32d79r 1483376403949

Jezdim po D1 mezi Prahou a Brnem nekolikrat tydne a, bohuzel, cca 75% ridicu se neobtezuje dodrzovat maximalni povolenou rychlost ani jine dopravni predpisy. Posledni zminovana udalost je typicka- nekolik svetelnych tabuli vas prubezne upozornuje na kolonu od konkretniho kilometru, ale stejne to nejakej " zaskocenej " trouba nedobrzdi...

+7/−4
24.11.2016 12:04

R94i30c14h53a56r14d 72T20o26m47e51č41e54k 7216755386501

Jízda Brno-Praha je při uzavírkách a rychlostních omezeních doslova utrpením. Nelze se divit, že pokud po zdrženích v kolonách je chvíli volná cesta, tak řidiči šlápnou na plyn.

+4/0
24.11.2016 13:53

P60e84t25r 15B84á11č35a 8485386145575

Maximalni povolena rychlost je fakt uplne to posledni co nasi dalnici trapi ;-D

+1/−1
24.11.2016 16:04

S27t67a60n22i39s53l45a88v 57S28r82b37a 4895594608424

já se budu opakovat. a budu zobecňovat. za všechno může koncepce policie, která si zákonnou povinnost chránit bezpečnost vysvětluje tak, že to znamená VYŠETŘIT co nejvíce nezákonných událostí-vražd, krádeží, nehod, přestupků. Polici už nezajímá NIC z toho, co se děje v tomto státě, dokud jim někdo nezavolá, dokud je někdo nenavštíví a neohlásí, že se něco stalo. A celé je to podle mého jen kvůli tomu, aby pak ministři a policejní bafuňáři mohli na veřejnost vytahovat čísla jako vyšetřili jsme milión nehod, objasnili stotisíc vražd apod. Podle mého nabouraný řidič ani poté, co cajti našli viníka nehody není v bezpečí. O "zajištění bezpečnosti" zavražděného, jehož vraždu cajti objasnili, ani nemluvím...

+3/−1
24.11.2016 10:57

J76a45n 21Š57e79d70ý 5938321328540

byl by reálný článek typu Včera se na D1 nestala žádná nehoda? :-/

+7/0
24.11.2016 10:27

G92e68n81n74a49d97i85j 14C58o13d18r 1963956653629

sci-fi ;-D

+3/0
24.11.2016 11:58

J56a55n 22Š69m34í63d72a 7185648249892

Nárůst přepravy zboží je dle mého soudu vpořádku; musí tomu ovšem odpovídat přepravní možnosti infranstruktury. A tyjsou především na D1 vyčerpány. To co se v současné době na D1 je výsledekslušně řečeno totálního podcenění všeho, co je s touto problematikouspojeno (politikaření, nekompetence, obstrukce, chaos). Nejsem sám, kdo si uvědomuje, že už dávno mělabýt D1 přizpůsobena podmínkám, které jsou na ni v posledních letechkladeny; kromě nezbytných průběžnýchoprav především rozšíření na 3pruhy v každém směru. Odlehčit tétokomunikaci měla již dávno spojení D11 na D35 mezi Hradcem Králové a Mohelnicí amt. i efektivně fungující kombinovanýzpůsob přepravy nákladů. Těžiště přepravy na delší vzdálenosti by mělo ležetjednoznačně na železnici. Dávám za vinu všem předchozím minstrům dopravy, žeto tak není. Současná situace na našich silnicích je výsledkem jednostrannéorientace přepravy, která tak sice reaguje na potřeby zákazníků, ovšem dělá zesilnic a dálnic kolbiště mezi osobními automobily s rodinami amnohatunovými nebezpečnými kolosy s unavenými řidiči. Je již nejvyšší časnaší silniční síti důrazně odlehčit a začít využívat k přepravě nákladů nadelší a dlouhé vzdálenosti konečně efektivně fungující železnici.

+7/0
24.11.2016 10:07

J58a42n 63Š94e44d16ý 5298691718690

na tři pruhy nemají čas, teď je v kurzu rozšíření o 70 cm ;-€

+3/0
24.11.2016 10:28

M49a59r42e77k 78V85o51k63á45l 1216824635129

adidas dálnice ??

0/0
24.11.2016 10:33

H67a11n68a 67V58l46a37d54í90k26o17v44á 8900693525836

pěkný tunel a vyhozené peníze

+3/0
24.11.2016 10:42

J47a35n 35H25r12u24z77a 8434828829107

Na takvé prkotiny nejsou peníze. My budujeme cyklostezky. Všichni mají podle Auto*matu jezdit na kole nebo MHD.;-D

+4/0
24.11.2016 12:33

V36i95l80é59m 87B90a40r93á36k 4856697919256

MD slibovalo ve všech opravovaných úsecích dálnice měření.

Zákon měl být dávno nastaven tak, že při nedodržení přestávek atd. by vlastně dopravce přišel o kamino i náklad.

Dávno mělo být technické řešení hlídající pozornost kamioňáků podobně jako u vlaků) tak celkový provoz. Nař. podle mýtních bran.

Dávno mělo být kontinuální vážení.

Dávno měla být možnost žalovat viníka nehody za zpoždění

V posledku není systém (nejsou informace, veřejná kontrola...) pro odstarňování nehod a zajištění průjezdnosti.

Velení policie nedělá dost, aby potlačilo v policistech zakódovaný přístup ve smyslu "my tady něco řešíme, tak všichni musíte počkat" a také "co je nám do vašeho času". Čas občanů je pro stát naprosté nic.

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=486412

+5/−4
24.11.2016 9:44

M79i53l42o25s51l18a36v 12P13r38o20c94h80a49z33k33a 7274858676328

Když to tak čtu, přejdeš bez nařízení, kontroly a zabezpečení sám ulici?

+9/0
24.11.2016 9:51

J49i55ř93í 13K35ü75h50r 2630826810916

Jasně. Nedodržíte přestávku a zabaví nevinnému kamion a náklad za několik milionů.

+2/0
24.11.2016 9:59

V54i80l82é86m 72B69a17r80á78k 4706257119106

Je to nadsázka, stejné pravidla jako v Německu nebo Rakousku.

+1/0
24.11.2016 11:07

J19a63n 66H23r17u67z63a 8294458309767

Tak těm rozmláceným kamionům by mohli zabavit náklad i kamion, všechno to zvážit a zkontrolovat úsekové měření jestli by nebyla fotečka.;-D

0/0
24.11.2016 12:35

R28o65m74a86n 34M53a20r80t83í39n21e93k 3763630260458

nejste vy letadlo?

0/0
24.11.2016 10:02

M16i96r16o48s54l83a48v 67B61u42d94a 9292612557112

Zabavení kamionu a nákladu? Jste normální?8-o

+2/0
24.11.2016 10:10

P77e62t26r 21Š84t45u62r70s96a 8860858887167

Ano ano a proto zavedeme úseková měření rychlosti. Místo vyhazování peněz za tyto rádoby opatření pro zvýšení bezpečnosti, by bylo žádoucí, kdyby každý kamion na D1 zkontrolovali z hlediska technické stavu, přetížení a proklepli řidiče kamionu jestli dodržují správně pauzy.... Potom bych teprve přistupoval k opatřením jako jsou úseková měření

+5/−4
24.11.2016 9:44

V42l98a50d76i11m70í56r 80R89e46t37t59i14n42g90e14r 5905636795165

Když problém Čech jsou Česi samotní. Když jsem ještě rozhodoval na silničním odboru o stavbě místních městských silnic, přišli za mnou pánové že stavební firmy a nabídli 2 mega na můj účet, když nedodrží technologií a trošku navysi cenu. Nepřistoupil jsem na to, cena vyšla jako v Německu, silnice je kvalitní i po 20 letech bez zaplat a zvlnění. No jenže o druhé silnici už jsem nikdy nerozhodovala. Pánové se postarali, abych na tom místě skončil.

+1/−3
24.11.2016 8:57

J76a93n 81H90e28r62o74u18d19e29k 9598482513491

A nahlasil jste tento pokus o úplatek na PČR:

+3/0
24.11.2016 9:07

V27l83a41d34i72m80í65r 64R49e12t22t78i92n40g71e17r 5275806195935

To je snad jasné. To byl jeden ze spouštěču mého propuštění, neboť se to celé začalo rozmazávat.

0/0
24.11.2016 9:34

V34l50a79d86i12m91í60r 36R31e51t93t87i42n29g10e66r 5405206975255

Od té doby jsou tam jiní, no ale ty novější silnice jsou v kvalitě o které se na diskuzích stále bavíme. Já už to neřeším, prostě to beru tak, že žiji na východě s lidmi z východní mentalitou.

+1/−1
24.11.2016 9:44

L65u74k81á12š 96Š86l90e67h90o38f20e64r 1243109685399

A teď tu o Červené Karkulce ;-D

+2/0
24.11.2016 9:47

M81i49l72o45s58l24a69v 61P68r92o78c36h98a60z19k11a 7244448226328

Jo jo, taky mám rád pohádky a tenhle pán je milej lidovej vypravěč.

+2/0
24.11.2016 9:53

V53l92a95d44i10m32í26r 65R37e93t29t13i47n60g92e94r 5615826555145

Víte o tom pane Prochazko, že máte rétoriku, která kdysi pomohla celé to zprovodit že světa, aniž by se něco změnilo? Přesně kvůli tomuto jsem se na všechno vykaslal. Nicméně můžete pokračovat dál v diskuzi jak je možné, že máme silnice jaké máme a proč to u nás nejde a jinde ano.

+1/0
24.11.2016 10:08

V15l87a33d70i86m39í58r 89R23e75t52t91i56n75g42e47r 5485506295915

Pane Slehofer, tak nějak to před dvaceti lety probíhalo. Zrelativizovani a další způsoby vedly k tomu, že se vlastně nic nestalo a proto to v Cr vypadá jak vypadá.

+2/−1
24.11.2016 9:56

O86l75d42ř65i54c27h 43Š14t98ě35p55á20n38e33k 7972816156654

Když koukám , kolik chyb máte v příspěvku , tak možná bude pes zakopaný jinde.

Opravdu víte proč jste skončil?

0/0
24.11.2016 22:30
Foto

P85r20e18m49y23s45l 46K52y69s10e22l51a75k 5685953794709

Vracíme se ke starému dobrému: ta dálnice měla mít tři proudy už dávno a zákaz předjíždění kamionů, jako je tomu v Maďarsku. A koneckonců, tranzit na vlak... Ale to by se nevybralo tolik na spotřební dani za PHM. A propos na co se to vybírá, když nejsou dálnice. Aha, už se zase točíme v kruzích....

+13/−5
24.11.2016 8:43

V49á43c15l36a82v 40P33a43v13e47l28e92k 1730696756604

Vy nejste rád, že máme dva proudy za cenu čtyř? To hned tak ve světě neuvidíte... R^

+13/−1
24.11.2016 8:44

D38a41n78i78e51l 38B88a94r54t14o90l38d 6399384748481

Blaboliš blbosti. A než začneš psát jak to mají jinde, tak si aspoň zjisti či je to pravda.

+4/0
24.11.2016 9:22

M88a89r92t55i31n 34P62l75z15á12k 2937529728824

Pro začátek by stačilo, aby šly peníze ze spotřební daně z PHM a mýta opravdu na údržbu a výstavbu silnic a dálnic...

0/0
24.11.2016 22:10

V92l48a82d20i95m88í54r 50R81e54t87t10i45n53g10e93r 5675636585385

Já spíš nechápu, když nákladní vlaková doprava musí platit kolejne na úpravu poničeného kolejového svršku vedle daní, které taky musí platit, ze kamiony neplatí podobně odvozene silnicne z ceny nové silnice tak jako vlaky. Pak by se něco vyplatilo vlakem, něco kamionem a byl by klid.

0/0
24.11.2016 8:19

K98a28m47i50l97a 61K36a76l83e97n65s16k11á 9166317807428

Však kamiony platí silniční daň...

+2/0
24.11.2016 9:52

J50o82s34e66f 43Š12l91o20u77f 1339677178501

Jezdí po těch našich dálnicích ještě něco jiného než cizí kamiony?

+15/0
24.11.2016 8:09

J53a65r52o54s44l52a49v 30K83a29d14l55e84c 5751529812781

Kvůli tomu jste přeci cinkali klíči. Tranzit a montovna, nic víc. Tak hlavně, že máte v obchodech takový výběr blbostí...;-D

0/−8
24.11.2016 8:39

J63o21s59e21f 43Š96e24m36e17l17í69k 7269401540847

Tak určitěééé. Sám už jsem taky párkrát jel. Místo na kolotoč a houpačky beru děcka na úsek Ostrava - Bohumín. Skoro zadarmo.

+1/0
24.11.2016 8:55

V32á28c55l21a71v 58P65a10v96e23l45e36k 1480906906294

Tak kamiony na našich silnicích, to je kapitola sama o sobě. Holt je zde tak silná lobby, že s tím nikdo nic nedělá. Řidič se nebojí naložit i 50 tun, místo 24, jezdí v levém pruhu i tam, kde nemohou... Prostě no stress. V Rakousku by si to nikdo nedovolil. Rv

+11/−3
24.11.2016 8:02

J22a55r65o73s55l72a53v 39K38a44d46l73e35c 5181759972951

Je to hnus to naše zákonodárství a vymahatelnost. Někde opraví silnici a ona je za "2měsíce"!! totálně vykolejená.

+7/0
24.11.2016 8:41

V84á10c73l13a93v 25P78a66v96e24l84e93k 1160326166944

Několik let zpět jsem pracoval ve spedici. Přeprava ocelových polotovarů. A přestože byla expedice naplánována na 3 kamiony, občas si to řidič nechal naložit najednou. Je to těžké a zabírá to málo místa. Zajímalo by mne, jak na takový náklad reagují brzdy, potřebuje-li kamion rychleji zastavit. Řidiči prostě nemají obavy z případné kontroly. Raději jsem odešel, protože to byl souboj s větrnými mlýny a čekat na nějaký průšvih se mi nechtělo.

+4/0
24.11.2016 8:49

L61a13d52i84s81l40a92v 89K21ř73í96p33a56l 1331979270596

Pracuji v kamionové dopravě už několik let a upřímně si myslím, že píšete nesmysl o řidičích. Jak si řidič může jen tak sám naložit zboží bez svolení dispečera popř. spedice. To je úplný nesmysl a zrovna železo apod. tak se nakládá přesně na váhu. Ta firma co to nakládá si ani nedovolí naložit na ten kamion více. Tak tady nešiřte nějaké bláboly. Nechci Vás urazit, ale asi jste nebyl moc dobrý speditér.

+4/0
24.11.2016 9:37

V36á74c86l95a14v 42P88a67v58e69l77e46k 1160326486844

V tom případě si upřímně myslíte špatně. Nepotřebuji zde s vámi jít do sporu, avšak za nakládku je zodpovědná obsluha VZV, jeřábu a řidič kamionu. Vedoucí spedice neřeší pouze tento jeden kamion a vše naplánuje tak, ať to vyhovuje všem předpisům. Jenže, jeřábník chce jít včas domů, řidič kamionu to nechce otáčet natřikrát a je hotovo.

Takže, pokud je to u vás jinak, jsem jedině rád, ale takové ataky si příště odpusťte.

+1/−1
24.11.2016 9:52

L69a81d33i93s66l13a94v 87K98ř15í70p67a55l 1681799640586

Já na Vás žádný ataky nedělám. Nemám důvod. Znám to z obou stran jako řidič i jako dispečer. Proto si myslím to co jste napsal, že je nesmysl. Ale předpokládám, že mluvíte o přepravě kolem komína tak do 20 km pokud to řidič točí natřikrát. Já mluvím o mezinárodní přepravě a vnitrostátní, která není jenom kolem komína.

+1/0
24.11.2016 15:20

J29a29r35o12s61l72a44v 93K24a13d92l85e67c 5711889372501

Namísto oprav by stačilo povinné vážení kamionů.

0/−1
24.11.2016 8:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.