Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Provoz na D1 komplikuje další nehoda, u Humpolce se srazila dvě auta

Nehoda nákladního auta a dodávky na 93. kilometru dálnice D1 u Humpolce zastavila kolem 14:45 provoz směrem na Brno. Jeden člověk při nehodě utrpěl vážné zranění. Od čtvrtečního rána to byla už čtvrtá nehoda, která zkomplikovala provoz na dálnici. Blokovaly ji nejprve dvě nehody na 162. a 169. kilometru, později i na 152. kilometru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43a77r33o83s27l60a62v 98D42v62o46ř26á26č89e62k 9542738202722

Dnešní cesta z Brna do Prahy a zpět byl opravdu "zážitek". Ráno tam trvala cesta 5 hodin a odpoledne zpět "jenom" čtyři.;-€

0/0
24.11.2016 20:51

J28i97ř92í 50S38a72p35o42u39š66e71k 2548798823166

Pro všechny chytrolíny,a to se nezastávám balkánskech tiráků.Ten převrácenej kamion bych řekl že za nic nemůže.Je to v místech kde je zúžení a kamiony v pravém pruhu jezdí pravým kolem po hraně betonové vozovky.A pak stačí aby v levém úzkém pruhu proletělo SUV s idiotem....a je to.Spíš za to může ten,kdo tam dva pruhy povolil.Jezdím tam denně s busem,a vidím to.

+1/0
24.11.2016 20:19

J36o52s89e25f 34T63a47h40i16r 7710928521893

Nevím proč se téhle silnici hrůzy říká dálnice. Tahle dálnice je ve stejném stavu jako je náš stát-prostě hrůza!

0/0
24.11.2016 15:50

M17a10r52t32i39n 42P19l33a75t16i77l 9141443531368

brzo by je nebylo kam odtlačovat...

0/0
24.11.2016 15:39

M56a52r47t21i62n 77P58l56a82t79i67l 9811203971508

Prodávají na tu dálnici dálniční známku nebo parkovací lístek?

+3/0
24.11.2016 15:39

T27o97m40á25š 19V62e60j92m49e45l38k79a 8788982519

Kamiony, kamiony a zase kamiony... rakovina českých silnic.

0/−2
24.11.2016 15:37

G13e71n84n88a83d33i90j 35C69o78d18r 1583346333989

Jezdim po D1 mezi Prahou a Brnem nekolikrat tydne a, bohuzel, cca 75% ridicu se neobtezuje dodrzovat maximalni povolenou rychlost ani jine dopravni predpisy. Posledni zminovana udalost je typicka- nekolik svetelnych tabuli vas prubezne upozornuje na kolonu od konkretniho kilometru, ale stejne to nejakej " zaskocenej " trouba nedobrzdi...

+7/−4
24.11.2016 12:04

R26i10c69h25a22r38d 68T15o73m56e56č10e43k 7496765886731

Jízda Brno-Praha je při uzavírkách a rychlostních omezeních doslova utrpením. Nelze se divit, že pokud po zdrženích v kolonách je chvíli volná cesta, tak řidiči šlápnou na plyn.

+4/0
24.11.2016 13:53

P32e90t54r 96B12á12č48a 8255926985235

Maximalni povolena rychlost je fakt uplne to posledni co nasi dalnici trapi ;-D

+1/−1
24.11.2016 16:04

S25t49a46n47i64s80l39a64v 32S32r98b17a 4635944958244

já se budu opakovat. a budu zobecňovat. za všechno může koncepce policie, která si zákonnou povinnost chránit bezpečnost vysvětluje tak, že to znamená VYŠETŘIT co nejvíce nezákonných událostí-vražd, krádeží, nehod, přestupků. Polici už nezajímá NIC z toho, co se děje v tomto státě, dokud jim někdo nezavolá, dokud je někdo nenavštíví a neohlásí, že se něco stalo. A celé je to podle mého jen kvůli tomu, aby pak ministři a policejní bafuňáři mohli na veřejnost vytahovat čísla jako vyšetřili jsme milión nehod, objasnili stotisíc vražd apod. Podle mého nabouraný řidič ani poté, co cajti našli viníka nehody není v bezpečí. O "zajištění bezpečnosti" zavražděného, jehož vraždu cajti objasnili, ani nemluvím...

+3/−1
24.11.2016 10:57

J61a41n 46Š37e67d76ý 5698431408330

byl by reálný článek typu Včera se na D1 nestala žádná nehoda? :-/

+7/0
24.11.2016 10:27

G84e11n60n32a77d57i56j 38C49o50d34r 1563916793539

sci-fi ;-D

+3/0
24.11.2016 11:58

J79a74n 22Š90m54í26d39a 7345418159832

Nárůst přepravy zboží je dle mého soudu vpořádku; musí tomu ovšem odpovídat přepravní možnosti infranstruktury. A tyjsou především na D1 vyčerpány. To co se v současné době na D1 je výsledekslušně řečeno totálního podcenění všeho, co je s touto problematikouspojeno (politikaření, nekompetence, obstrukce, chaos). Nejsem sám, kdo si uvědomuje, že už dávno mělabýt D1 přizpůsobena podmínkám, které jsou na ni v posledních letechkladeny; kromě nezbytných průběžnýchoprav především rozšíření na 3pruhy v každém směru. Odlehčit tétokomunikaci měla již dávno spojení D11 na D35 mezi Hradcem Králové a Mohelnicí amt. i efektivně fungující kombinovanýzpůsob přepravy nákladů. Těžiště přepravy na delší vzdálenosti by mělo ležetjednoznačně na železnici. Dávám za vinu všem předchozím minstrům dopravy, žeto tak není. Současná situace na našich silnicích je výsledkem jednostrannéorientace přepravy, která tak sice reaguje na potřeby zákazníků, ovšem dělá zesilnic a dálnic kolbiště mezi osobními automobily s rodinami amnohatunovými nebezpečnými kolosy s unavenými řidiči. Je již nejvyšší časnaší silniční síti důrazně odlehčit a začít využívat k přepravě nákladů nadelší a dlouhé vzdálenosti konečně efektivně fungující železnici.

+7/0
24.11.2016 10:07

J69a24n 22Š64e26d68ý 5888181528890

na tři pruhy nemají čas, teď je v kurzu rozšíření o 70 cm ;-€

+3/0
24.11.2016 10:28

M23a97r74e17k 37V19o24k31á11l 1696864305979

adidas dálnice ??

0/0
24.11.2016 10:33

H43a45n63a 58V70l19a71d46í43k62o87v49á 8130473355526

pěkný tunel a vyhozené peníze

+3/0
24.11.2016 10:42

J59a49n 64H69r39u58z72a 8524138339277

Na takvé prkotiny nejsou peníze. My budujeme cyklostezky. Všichni mají podle Auto*matu jezdit na kole nebo MHD.;-D

+4/0
24.11.2016 12:33

V94i88l77é56m 23B59a51r74á30k 4636807499146

MD slibovalo ve všech opravovaných úsecích dálnice měření.

Zákon měl být dávno nastaven tak, že při nedodržení přestávek atd. by vlastně dopravce přišel o kamino i náklad.

Dávno mělo být technické řešení hlídající pozornost kamioňáků podobně jako u vlaků) tak celkový provoz. Nař. podle mýtních bran.

Dávno mělo být kontinuální vážení.

Dávno měla být možnost žalovat viníka nehody za zpoždění

V posledku není systém (nejsou informace, veřejná kontrola...) pro odstarňování nehod a zajištění průjezdnosti.

Velení policie nedělá dost, aby potlačilo v policistech zakódovaný přístup ve smyslu "my tady něco řešíme, tak všichni musíte počkat" a také "co je nám do vašeho času". Čas občanů je pro stát naprosté nic.

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=486412

+5/−4
24.11.2016 9:44

M14i63l70o48s34l51a66v 79P64r57o58c66h62a12z13k54a 7664168446208

Když to tak čtu, přejdeš bez nařízení, kontroly a zabezpečení sám ulici?

+9/0
24.11.2016 9:51

J66i96ř25í 79K81ü47h44r 2980836640136

Jasně. Nedodržíte přestávku a zabaví nevinnému kamion a náklad za několik milionů.

+2/0
24.11.2016 9:59

V34i96l96é89m 73B11a24r85á50k 4316247509316

Je to nadsázka, stejné pravidla jako v Německu nebo Rakousku.

+1/0
24.11.2016 11:07

J70a21n 12H92r54u58z50a 8804428159157

Tak těm rozmláceným kamionům by mohli zabavit náklad i kamion, všechno to zvážit a zkontrolovat úsekové měření jestli by nebyla fotečka.;-D

0/0
24.11.2016 12:35

R29o98m66a23n 36M54a76r15t63í43n72e25k 3403860610328

nejste vy letadlo?

0/0
24.11.2016 10:02

M95i94r42o27s22l47a74v 97B49u42d39a 9782842967892

Zabavení kamionu a nákladu? Jste normální?8-o

+2/0
24.11.2016 10:10

P97e52t30r 83Š20t66u50r69s19a 8430618277357

Ano ano a proto zavedeme úseková měření rychlosti. Místo vyhazování peněz za tyto rádoby opatření pro zvýšení bezpečnosti, by bylo žádoucí, kdyby každý kamion na D1 zkontrolovali z hlediska technické stavu, přetížení a proklepli řidiče kamionu jestli dodržují správně pauzy.... Potom bych teprve přistupoval k opatřením jako jsou úseková měření

+5/−4
24.11.2016 9:44

V75l78a84d80i16m83í51r 40R98e74t35t44i11n75g24e83r 5345916945965

Když problém Čech jsou Česi samotní. Když jsem ještě rozhodoval na silničním odboru o stavbě místních městských silnic, přišli za mnou pánové že stavební firmy a nabídli 2 mega na můj účet, když nedodrží technologií a trošku navysi cenu. Nepřistoupil jsem na to, cena vyšla jako v Německu, silnice je kvalitní i po 20 letech bez zaplat a zvlnění. No jenže o druhé silnici už jsem nikdy nerozhodovala. Pánové se postarali, abych na tom místě skončil.

+1/−3
24.11.2016 8:57

J92a13n 16H96e34r44o96u29d26e57k 9468152633321

A nahlasil jste tento pokus o úplatek na PČR:

+3/0
24.11.2016 9:07

V67l49a66d13i43m82í30r 75R24e27t37t88i23n73g47e62r 5225196275295

To je snad jasné. To byl jeden ze spouštěču mého propuštění, neboť se to celé začalo rozmazávat.

0/0
24.11.2016 9:34

V15l59a30d47i74m52í61r 83R90e42t71t90i60n80g10e98r 5655966135815

Od té doby jsou tam jiní, no ale ty novější silnice jsou v kvalitě o které se na diskuzích stále bavíme. Já už to neřeším, prostě to beru tak, že žiji na východě s lidmi z východní mentalitou.

+1/−1
24.11.2016 9:44

L32u54k49á93š 87Š17l24e91h69o94f19e70r 1623129475759

A teď tu o Červené Karkulce ;-D

+2/0
24.11.2016 9:47

M17i94l21o82s11l29a75v 58P30r34o17c89h28a96z68k34a 7114128366448

Jo jo, taky mám rád pohádky a tenhle pán je milej lidovej vypravěč.

+2/0
24.11.2016 9:53

V63l21a76d21i49m23í17r 83R46e59t18t58i60n34g50e44r 5715946905135

Víte o tom pane Prochazko, že máte rétoriku, která kdysi pomohla celé to zprovodit že světa, aniž by se něco změnilo? Přesně kvůli tomuto jsem se na všechno vykaslal. Nicméně můžete pokračovat dál v diskuzi jak je možné, že máme silnice jaké máme a proč to u nás nejde a jinde ano.

+1/0
24.11.2016 10:08

V57l80a69d85i14m86í56r 15R83e41t58t22i87n39g91e69r 5455126335495

Pane Slehofer, tak nějak to před dvaceti lety probíhalo. Zrelativizovani a další způsoby vedly k tomu, že se vlastně nic nestalo a proto to v Cr vypadá jak vypadá.

+2/−1
24.11.2016 9:56

O94l34d23ř57i38c25h 85Š70t26ě98p47á96n24e79k 7382796786284

Když koukám , kolik chyb máte v příspěvku , tak možná bude pes zakopaný jinde.

Opravdu víte proč jste skončil?

0/0
24.11.2016 22:30
Foto

P98r61e82m25y23s11l 56K84y18s65e98l36a86k 5435793144429

Vracíme se ke starému dobrému: ta dálnice měla mít tři proudy už dávno a zákaz předjíždění kamionů, jako je tomu v Maďarsku. A koneckonců, tranzit na vlak... Ale to by se nevybralo tolik na spotřební dani za PHM. A propos na co se to vybírá, když nejsou dálnice. Aha, už se zase točíme v kruzích....

+13/−5
24.11.2016 8:43

V81á31c87l88a17v 27P35a15v23e59l60e15k 1240776676874

Vy nejste rád, že máme dva proudy za cenu čtyř? To hned tak ve světě neuvidíte... R^

+13/−1
24.11.2016 8:44

D27a24n83i94e96l 36B23a57r21t53o40l44d 6769594178161

Blaboliš blbosti. A než začneš psát jak to mají jinde, tak si aspoň zjisti či je to pravda.

+4/0
24.11.2016 9:22

M29a42r80t51i83n 77P40l22z34á14k 2507749258924

Pro začátek by stačilo, aby šly peníze ze spotřební daně z PHM a mýta opravdu na údržbu a výstavbu silnic a dálnic...

0/0
24.11.2016 22:10

V97l46a39d46i80m42í83r 26R72e25t72t69i39n81g30e92r 5615876125815

Já spíš nechápu, když nákladní vlaková doprava musí platit kolejne na úpravu poničeného kolejového svršku vedle daní, které taky musí platit, ze kamiony neplatí podobně odvozene silnicne z ceny nové silnice tak jako vlaky. Pak by se něco vyplatilo vlakem, něco kamionem a byl by klid.

0/0
24.11.2016 8:19

K81a70m31i94l31a 64K41a33l40e46n55s78k24á 9416217577738

Však kamiony platí silniční daň...

+2/0
24.11.2016 9:52

J70o50s45e14f 50Š33l19o87u98f 1269117458891

Jezdí po těch našich dálnicích ještě něco jiného než cizí kamiony?

+15/0
24.11.2016 8:09

J59a70r96o61s15l45a38v 93K65a74d93l30e81c 5861609822241

Kvůli tomu jste přeci cinkali klíči. Tranzit a montovna, nic víc. Tak hlavně, že máte v obchodech takový výběr blbostí...;-D

0/−8
24.11.2016 8:39

J24o56s83e74f 83Š83e15m75e83l39í90k 7119711860867

Tak určitěééé. Sám už jsem taky párkrát jel. Místo na kolotoč a houpačky beru děcka na úsek Ostrava - Bohumín. Skoro zadarmo.

+1/0
24.11.2016 8:55

V37á49c18l60a25v 14P20a15v48e33l86e35k 1300576666574

Tak kamiony na našich silnicích, to je kapitola sama o sobě. Holt je zde tak silná lobby, že s tím nikdo nic nedělá. Řidič se nebojí naložit i 50 tun, místo 24, jezdí v levém pruhu i tam, kde nemohou... Prostě no stress. V Rakousku by si to nikdo nedovolil. Rv

+11/−3
24.11.2016 8:02

J35a13r92o49s27l16a97v 58K98a19d74l77e94c 5291429492691

Je to hnus to naše zákonodárství a vymahatelnost. Někde opraví silnici a ona je za "2měsíce"!! totálně vykolejená.

+7/0
24.11.2016 8:41

V83á25c42l63a72v 57P93a66v88e35l49e80k 1900646586774

Několik let zpět jsem pracoval ve spedici. Přeprava ocelových polotovarů. A přestože byla expedice naplánována na 3 kamiony, občas si to řidič nechal naložit najednou. Je to těžké a zabírá to málo místa. Zajímalo by mne, jak na takový náklad reagují brzdy, potřebuje-li kamion rychleji zastavit. Řidiči prostě nemají obavy z případné kontroly. Raději jsem odešel, protože to byl souboj s větrnými mlýny a čekat na nějaký průšvih se mi nechtělo.

+4/0
24.11.2016 8:49

L40a42d11i61s22l18a41v 29K74ř20í54p30a93l 1711849590396

Pracuji v kamionové dopravě už několik let a upřímně si myslím, že píšete nesmysl o řidičích. Jak si řidič může jen tak sám naložit zboží bez svolení dispečera popř. spedice. To je úplný nesmysl a zrovna železo apod. tak se nakládá přesně na váhu. Ta firma co to nakládá si ani nedovolí naložit na ten kamion více. Tak tady nešiřte nějaké bláboly. Nechci Vás urazit, ale asi jste nebyl moc dobrý speditér.

+4/0
24.11.2016 9:37

V41á63c67l41a18v 53P21a38v90e48l74e64k 1560476956654

V tom případě si upřímně myslíte špatně. Nepotřebuji zde s vámi jít do sporu, avšak za nakládku je zodpovědná obsluha VZV, jeřábu a řidič kamionu. Vedoucí spedice neřeší pouze tento jeden kamion a vše naplánuje tak, ať to vyhovuje všem předpisům. Jenže, jeřábník chce jít včas domů, řidič kamionu to nechce otáčet natřikrát a je hotovo.

Takže, pokud je to u vás jinak, jsem jedině rád, ale takové ataky si příště odpusťte.

+1/−1
24.11.2016 9:52

L46a75d54i32s93l49a88v 53K57ř13í43p25a39l 1971579270956

Já na Vás žádný ataky nedělám. Nemám důvod. Znám to z obou stran jako řidič i jako dispečer. Proto si myslím to co jste napsal, že je nesmysl. Ale předpokládám, že mluvíte o přepravě kolem komína tak do 20 km pokud to řidič točí natřikrát. Já mluvím o mezinárodní přepravě a vnitrostátní, která není jenom kolem komína.

+1/0
24.11.2016 15:20

J68a62r73o20s13l74a85v 63K64a56d71l65e74c 5521259152401

Namísto oprav by stačilo povinné vážení kamionů.

0/−1
24.11.2016 8:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.