Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Případ aktivistky, která skočila policistovi na záda, se vrátí k soudu

Soud se bude opět zabývat případem aktivistky Kateřiny Krejčové, jež podle obžaloby na loňské demonstraci v Praze napadla policistu a zranila ho. Krejčová byla za incident původně odsouzena k měsíční podmínce, Městský soud v Praze ji ale v půlce dubna obžaloby zprostil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P76e47t62r 67T62a30f27t 9283627174449

Ze nemela policajtum branit a nadavat jim je jedna vec, tady by to mela spravit nejaka pokuta a pripadne verejne prace. Ale divim se, ze nikdo neresi jednoznacnou simulaci policajta, o ktereho se jen lehce otrela a ktery ani nevzdechl - mozna si ani nevsiml, ze na nej zboku lehce nalehla padesatikilova holka a az mu nekdo dobre "poradil", tak si "vzpomnel", co vsechno mu vlastne je.

Za tu neopravnenou tydenni neschopenku bych ho minimalne propustil od policie a jeste i popotahoval soudne, protoze se jedna o podvod a krivou vypoved od policajta! Vzdyt on pobiral neopravnene tyden nemocenskou a kolik kvuli nemu staly soudy s holcinou a dalsi veci, to je zkratka az nehorazne, jakou skodu vsem zbytecne kvuli svemu prospechu zpusobil. To je o dost vaznejsi skutek nez nejaka stresla hysterka, ktera chce branit sveho mileho, ale ktera realne nikomu neublizila.

+1/0
23.11.2016 11:13

P24e47t91r 20K69m97e13n18t 9432670226252

Zajímalo by me vysvetleni soudce proc tak rozhodl.

0/0
23.11.2016 10:58

R87a28d11o86v49a57n 84S72ý30k43o66r33a 6604395234370

Zásah policie byl především neadekvátní. Vůbec nebyl důvod aktivisty vykazovat z místa a zasahovat proti nim. Je třeba to posuzovat v celém kontextu. Policie má pomáhat a chránit občany a jejich občanská práva, tedy především právo na svobodu projevu. Rozhodně ne zajišťovat náckům nesoucím šibenice nerušenou propagaci násilí.

+1/−6
22.11.2016 22:53

P15e67t53r 75K79m25e62n60t 9762730606412

to nemá nic společného s nějakým kontextem. Pokud napadneš policistu při výkonu povolání ma to byt minimalne prestupek a hotovo.

+1/0
23.11.2016 10:47

R21o25s82t30i83s36l92a69v 59C22a82h59a 8505901560952

Komentujete neco, co Sykora nepise, viz prvni a druha veta.

Predstavte si extremni situaci - zastavi Vas policejni hlidka a chce provest prohlidku Vaseho auta treba s odkazem na podezreni na drzeni drog. Necha Vas dve hodiny stat na mrazu. Budete s nimi chtit mluvit, protoze Vase dite uz je cele zmrzle a s nimi nebude rec. Ujedou Vam nervy a date policistovi do zubu. Ma za to nasledovat trest Vam, nebo policistovi?

+1/−1
23.11.2016 11:05

P45e15t70r 22K22m40e87n98t 9112880646572

Pokud se ukaze ze mne zastavil neopravnene tak jemu. A pokud ho napadnu tak mě. A ta druha veta plati i presto ze se ukaze ze ta první veta byla pravdiva . Tecka. On nemůže jednat protipravne a to same plati pro me. Pokud se tedy povazuji za demokrata a člověka zijiciho ve spolecnosti s předem urcenymi pravidly. Takze policie MUSI dodržovat zákony a já pouze MUZU dodržovat zákony ???

+1/0
23.11.2016 11:42

R14o72s80t80i13s19l91a14v 80C16a55h86a 8785811260892

Ach jo, zase nepochopil - vyvola ji jedna ze ztran konfliktni situaci svym aktivnim postupem, pak se za jistych okolnosti da chovani sruhe strany chapat jako neco mene zavazneho.

0/−1
23.11.2016 12:43

R33o91s52t32i92s10l64a89v 11C89a29h68a 8865831770652

oprava: vyvola-li ....

0/−1
23.11.2016 12:43

R80o56s29t34i82s57l61a35v 97C91a72h34a 8895181130472

oprava2 :) ....chovani druhe strany

0/−1
23.11.2016 12:44

J74i72ř52í 81P50l64a63v28s56k28ý 9690276421939

a nackove nesouci sibenice svobodu projevu snad nemaji ? aktiviste muzou, protoze oni jsou "ti hodni", a druha strana nemuze, protoze oni jsou "ti zli" ?

0/0
23.11.2016 12:35

D19a77n59i27e41l 92Ř46e84h44á82č48e80k 5867493641217

Měla ještě policii obvinit, že jí koukali pod sukni, jak ji drželi na zemi... ;-D

+1/−1
22.11.2016 16:34

E30v45a 41P79e37t62ř61í37k68o74v71á 9628342901675

Ale mohla lidem povyprávět, jak vypadá svět při pohledu od pražské dlažby.

0/−1
23.11.2016 9:48

J22a81r25o79s55l34a89v 56J60o97s45e64f 5482100330204

Takže, když dám policajtovi facku, jako rozčílený občan, je to napadení úřední osoby s příslušnou trestní sazbou. Když mu ji dám jako aktivista, není to pomalu ani přestupek!.Ode dneška jsem aktivistou a můžu si porušovat zákony jak se mi zlíbí!

Dobrý!!!! ;-D

+4/−1
22.11.2016 15:46

J49a65r20o62s45l71a90v 66J93o74s57e41f 5742180650164

Jo a ještě dovětek. Jelikož píšu levou rukou, preferuji levou, jsem zcela jednoznačně levicový aktivista. Můžu tedy třeba zmlátit policejního ředitele, nebo Kalouska a nic se mi nestane!!!! ;-D;-D

+3/0
22.11.2016 16:34

P38e40t91r 91K39l12e73i28n 4160770688685

Kalousek by vám vrátil dvě výchovný.

0/0
22.11.2016 18:14

J86a20r98o91s10l96a95v 95J29o18s15e21f 5572140400894

Jako levicový aktivista bych ho zmlátil do ruda!!

0/0
22.11.2016 18:50

E23v36a 21P88e17t77ř69í73k52o90v45á 9408982131335

já vám při tom budu fandit

0/0
23.11.2016 9:49

D14a79v97i37d 90S11a39c34h96a 9482958297285

Když vědomě skočíš na záda ozbrojeného policisty můžeš být rád, že to přežiješ. Ta holčina prostě udělala něco co neměla ... ještě z toho dělá teátr. Do lochu bych ji neposílal dal bych jí veřejně prospěšné práce někde v LDN.

+4/0
22.11.2016 14:14

L40u98b91o41š 16M76a98r97u71š56k20e82v78i19č 1775728852

Ty češi jsou stejně divnej národ - Janoušek za přejetí ženy je na svobodě a holka, která dle některých diskutujících skočila na záda policistovi ( na záznamu nic takového všaK není ) by měla jít na tvrdo sedět ?

+1/−3
22.11.2016 13:15

A17l88e50x47a41n68d65e67r 98P90r20o12c17h19a19z50k78a 2711236666473

Proc Cesi? Mate snad pocit, ze vsichni ostatni nejsou divni? Smeji se vam ;-D;-D;-D

+3/0
22.11.2016 13:41

J91i12n83d15ř72i79c15h 95V83á33g40n36e34r 9901856466481

Další útok na naši svobodu. To musíme zastavit. Za chvíli by si Kateřina nemohla dovolit ani zastřelit svého neoblíbeného prezidenta. Přestože jej nevolila.

+6/−1
22.11.2016 12:09

J31i31r29i 54D98o87m57i59n40i87k 1541248781270

Je mi jedno, jestli je to "aktivistka" a nebo kdokoliv jiný. Je mi také úplně jedno, jak a čím a kde se živí. Ale násilný útok na policistu je podle soudu "bagatelní" ? Opravdu ?

+6/−1
22.11.2016 12:03

P67e69t78r 97T78a10f68t 9683557984309

Podivejte se na to video a pak zkuste jeste jednou rict, ze se jednalo o "nasilny utok na policistu".

Byla to neopravnena snaha branit policistum ve vykonu a jeste slovni napadeni, to je ale vse, zadne nasili jsem tam nevidel.

Spis by me sakra zajimalo, jak si mohl dotycny policajt vymyslet tydenni neschopenku a ze mu ji doktor podepsal - i kdyz doktor je v tom asi nevinne, kdyz mu policajt zalze, ze ho to boli. Zkratka bych hlavne popotahoval policajta za simulaci, neopravnenou neschopenku a krivou vypoved. A hysterce by urcite stacila.

0/−1
23.11.2016 11:18

P17e87t36r 96T43a38f13t 9533937484829

pokuta

0/0
23.11.2016 11:18

P39e22t10r 26K46m65e50n58t 9852500846442

Když to nepozna doktor ze simuluje, jak by jste ho chtěl popotahovat ???

+1/0
23.11.2016 11:45

P81e76t93r 13T41a31f68t 9133627584759

Obavam se, ze prave u zraneni kloubu je realny nalez velmi tezke prokazat, neb na rtg / sonu / mag. rezonanci nemusi byt nic patrne a presto muze realny pacient trpet bolestmi. Zkratka kdyz ten policajt bude tvrdit, ze ho to boli, doktor tezko dokaze opak.

Na druhou stranu kdokoliv soudny shledne video, je mu jasne, ze otreni se te holciny sotva vsiml, nijak nereagoval, spis ji jen slysel nez citil. Zkratka policajt zahral slusne divadlo.

Nesouhlasim s reakci te holky, ale o moc vic mi vadi chovani toho policajta. Ten ma byt profik.

0/−1
23.11.2016 11:52
Foto

R11i19c57h89a70r41d 54V93e71s39e41l71ý 5447682741556

tam, kde je zanedbaná rodičovská výchova, podmínka ani trest nic neřeší....maximálně se z aktivistky stane levicový radikál....btw v tomto případě platí, že aktivistka=blbka vypatlaná až na dřeň....inu jako většina této levičácké sebranky...

+6/−1
22.11.2016 11:24

R73o29b72i68n 17M16a71y88e40r 7913798279139

R^!!

0/0
22.11.2016 12:35

D18a13v10i62d 28K96o84s25t96e47l94n36í73k 9835356331

Vážená redakce, jaký rozdíl je mezi aktivistkou a výtržnicí nebo extremistkou? A může být i pravicový aktivista a levicový extremista?

Skočit na policajta je podle mě výtržnictví nebo přímo trestný čin, a ne aktivizmus. Aktivizmus je něco udělat ve prospěch věci nebo celku.

+13/−1
22.11.2016 10:30

J85i32r70i 85D37o95m73i30n86i40k 1411438121250

Redakce za to nemůže, takto rozhodl soud a ne redakce. Ta jen popisuje.

0/−1
22.11.2016 12:04

T50i68n85a 86M65a67l52á 5419515873574

Nechci se přít o meritu věci. Pouze mne zajímá, čím se lidé, podobní této slečně, vlastně živí. Ještě nikdy jsem nečetla, že ten či onen aktivista, či aktivistka, by byl vůbec někde zaměstnán. Zcela jistě jejich "aktivismus" se iniciuje tím, že si nemusí vydělávat na chleba (čímkoliv užitečným) a proto mají spoustu času a síly, pořádat a účastnit se podobných radovánek a šťouchanic s policisty atd. Pokud by slečna v ten den poctivě odpracovala svoji pracovní povinnost, nejsem si jista, zda by se jí ještě chtělo někde hejsat. Opět je jasné, z jakých kruhů se oni levicoví aktivisté berou. J to banda lenochů, kteří se štítí práce a mají pocit, že mají nárok být jakýmisi nadlidmi. Zrovna podobným lidem by pár na zadek jenom prospělo!

+10/−1
22.11.2016 9:45

J52i64ř25í 71P16l87a19v85s73k43ý 9540846901389

to mate granty, fondy, operacni programy ... z toho se podobnych pochybnych existenci uzivi docela hodne.

+6/−1
22.11.2016 10:23

P34a77v76e75l 94R36e97z86n10i72c74e49k 3425514914312

smutna pravda

+1/−1
22.11.2016 11:02

P70e81t11r 10M50i40n16a77ř54í88k 7530853587592

Pravděpodobně i Vy ji platíte u daní.

+2/−1
22.11.2016 11:09

P34e96t79r 97T56a80f78t 9973967134659

Vazena Tino, za prve je vam po tom houby a za druhe odsuzujete nekoho, koho vubec neznate a hned byste jim davala i fyzicke tresty. Pripominate mi eru Rudeho prava a odsuzovani podvratnych zivlu.

0/0
23.11.2016 11:21

K24a40r47e94l 39U92r82b86a85n 2434814191519

Za takovou svobodu jsem v 98 nebojoval!

+2/0
22.11.2016 9:41

R94o81s84t55i15s23l34a97v 46C68a66h95a 8935531970162

a kdo ano? V 98 nebylo nic, akce Dekujeme, odejdete byla az rok pote ;-D;-)

+2/0
22.11.2016 11:27

R71o20b56i14n 30M51a83y34e98r 7563918509299

Hele, a nebylo to ́89? ;-D

+1/0
22.11.2016 12:37

D44a29n86i11e49l 14Ř72e92h91á63č24e92k 5237283571617

JÉéé, Vy z toho máte ale srandu, že prohodil číslice... 8-o

0/0
22.11.2016 16:38

R49o34s79t57i88s48l73a24v 22C57a50h83a 8785821930662

To uz je taky zakazany? :-P

0/0
23.11.2016 11:06

V29á77c94l83a42v 96P46a61v57e85l36e90k 1680126806464

A kdyby se policista otočil a vzal ji naplocho pendrekem, má z toho problémy on...

Já měl za to, že demokracie neznamená, že si kdejaký "aktivista" bude dělat, co chce.

Uff, zvládl jsem to napsat slušně :-/

+12/−1
22.11.2016 9:18

J20i40ř16í 91H76o56š15e26k 2707345618247

Aktivistka? Proč jsou příslušníci levičácké neomarxistické svoloče pořád nazýváni aktivisty? Jsou aktivní akorát tak v nerespektování zákonů a pravidel a k poškozování této společnosti. Dovede si někdo představit, kdyby na policistu skočila pravicová "extrémistka" tedy členka nějakého neonacistického hnutí nebo třeba jen členka rowdies nějakého fotbalového klubu? Také by ji lidskoprávní agentury a neziskovky a další bránili proti údajné státní šikaně a policejnímu fašismu? Mě prostě nejvíc nasírá ta nesourodost a kastování, kdy jedni porušující zákon jsou aktivisté hájeni neziskovkami a politiky z našich daní a druzí jsou za stejné nebo i méně závažné činy nazýváni extrémisty, rasisty, fašisty a kriminalizováni a dehonestováni. Řidič autobusu namaluje tykadla na billboard a je z něj pomalu fašistický extrémista. Levicová zrůdička napadne policistu a je to aktivistka, která bojuje za svobodu a demokracii. Kde je smajlík, co si právě vyzvrátil obsah žaludku???

+12/−1
22.11.2016 8:59

J34a25n 14S53o89u10č79e65k 2771726818659

Tak jelikož se aktivisty nazývají převážně netáhla, squoteři, levicoví extrémisté, lidé mající blízko k drogám a vůbec nejhorší skupina, zaměstnanci neziskovek, tak můj názor na tuto skupinu lidí nijak pozitivní není.

+19/−2
22.11.2016 7:57

R40o23s38t20i53s89l81a25v 20C87a36h92a 8565121960262

Souhlas, ale maji je kvuli tomu policajti rezat?

0/−6
22.11.2016 8:10

M96i57c72h11a90l 54U84r10b79a20n 2298449492658

Jen tak ze srandy ne.

Pokud netahlo blokuje cestu a jeste se postuchuje s poldama, tak jo.

+15/−1
22.11.2016 8:29

R22o94s36t62i12s76l75a49v 47C96a51h95a 8825211860922

Pokud netahlo blokuje cestu na radne ohlasene demonstraci...... jste chtel rict?

0/−1
22.11.2016 11:28

M98i10c27h64a55l 88U46r88b19a37n 2268219232958

Ze demonstruju mi nedava pravo neuposlechnout vyzvu policisty ani branit jine demnostraci.

+4/−1
22.11.2016 11:29

R26o80s33t64i13s35l22a45v 82C62a75h40a 8445771730382

To prvni tvrdili komousi i v roce 1988 a 1989. Takze podle Vas dostali studenti 17.11.1989 na budku opravnene a Stepan za to sedel neopravnene?

+1/−1
22.11.2016 11:58

M52i18c33h40a71l 31U91r53b82a11n 2188439622128

Bavite se o totalitni spolecnosti s totalitnimi zakony.

Ja o spolecnosti demokraticke.

+2/0
22.11.2016 12:02

R58o21s92t58i60s62l86a55v 93C74a78h12a 8825461410892

Tak komousi se aspon ohaneli tim, ze ty demonstrace nebyly povoleny. Tady se zasahlo proti radne ohlasene demonstraci. Komuniste negarantovali shromazdovaci pravo, dnesni Ustava ano.

Osobne bych byl rad, kdybychom se ridili timto:

Voltaire: Nesouhlasím s jediným slovem, které říkáte, ale navždy budu bránit, abyste je říkat mohl.

Nesouhlasim s temi lidmi, ale presto v teto kauze s nimi sympatizuji. Policie se chova naprosto nekonzistentne. Nekdy zasahuje proti prkotinam, jindy proti vaznejsim vecem ne. Zrovna v tehle kauze je videt, ze sebenice, na kterych bylo napsano: "za vlastizradu", coz je prima vyzva k nasili, nechali byt, ale lidi, co sedeli na zemi tahali pryc. V podobne dobe zmlatili space na Florenci, protoze jim nechtel ukazat obcanku. Jindy zase zasahuji proti neonacistum i kvuli blbym nasivkam, jejich zavadnost musi potvrzovat expert na extremismus, ale tricka s portretem Che Guevary je nechavaji klidnymi. Neni snad portret "revolucionare" a teroristy v rozporu se zakonem o zakazu podpory hnuti smerujicich k potlaceni prav obcanu?

Nekdy nechaji lidi řádit, jindy zmlati ucastniky CzechTeku.

+1/−1
22.11.2016 14:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.