Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve volbách chceme získat deset procent hlasů, představil plán Okamura

Hnutí Svoboda a přímá demokracie (SPD) chce příští rok ve sněmovních volbách získat až deset procent hlasů, aby měla šanci podílet se na jednáních o nové vládě. Během celostátní konference hnutí to řekl předseda SPD Tomio Okamura. Výsledek letošních krajských voleb, kdy hnutí získalo zastupitele v deseti ze třinácti krajů, Okamura při projevu označil za „relativně dobrý úspěch".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A38l21e83š 29L68i51s89o50v66s31k26ý 9819478462782

Jo, když najde dostatečně chytlavý a populistický témata, když bude říkat co lidi chtějí slyšet a kozla starýho se starat jestli je to splnitelný a bude to dost hlasitě vykřikovat, tak u tupých voličů může mít aj úspěch.

+4/−3
20.11.2016 20:22

J59i66ř79í 71Č68e60r21n90ý 7622836221

Děkuji, už jsi jednou zklamal.

0/−1
20.11.2016 14:59

M92i61r93o65s79l92a96v 27K38a77š65p73a98r 3292257631541

Pravdou je že Okamura je vynikající řečník a jeho argumentace je přesvědčivá, ale pravdou také je málokdo mí tu pravdu taky přesvědčivě ohnout.

0/−2
20.11.2016 13:02

B90o81h69u73s21l95a19v 65K11r42á97l44í76k 2981920659846

S tou chválou bych to nepřeháněl. Mnoho jiných sebestředných demagogů je přesvědčivějších než Okamura.

+2/0
20.11.2016 15:44

M28a50r80i11e 15Z72e49l44e57n45á 2714111519291

"Sláb jen ten, kdo ztratil v sebe víru, a malý ten, kdo má jen malý cíl", pane Tomio Okamuro. Nebuďte jen tak ledajaký přizdihráč a chtějte klidně mnohem víc, třeba 180%, 600% i násobně víc - to Vám nemůže nikdo zakázat...:-)

+1/−2
20.11.2016 12:58

A49l96e55x23a91n64d28r 92Š11í65r 5801420443

Je to tentýž, kterému ve škole říkali Pitomio? Toho může volit jen ten, kdo vůbec neví, koho volí.

+2/−4
20.11.2016 12:42

L84a65d65i28s26l33a84v 71K76u68d83l98a36c35e94k 8418510569939

Zajimave je jak SPD uz nejaky cas je oznacovana jako populisticka a extremisticka strana za prohlaseni proti imigraci ktera jsou s odstupem casu uzivana jak Sobotkou tak Babisem. U vladnoucich stran jsou tato prohlaseni ovsem v poradku a o nic zavadneho se nejedna.

+10/0
20.11.2016 10:57

J82a87n 77G49o74n18s32o95r84č98í56k 9796459342409

Za to Vy jste svým příspěvkem vzorem "intelektuálního" voliče. Byl jste se svým stádem oveček 28.10 a 17.11 na akcích "jsme Západ" apod. ?

0/−3
20.11.2016 10:42

J14a58n 90G79o52n84s27o43r77č30í86k 9386919372929

Mě se líbí, jak tady hodně lidí pomlouvá SPD a nadává jim do populistických, fašistických a já nevím, kde ještě stran. Můžete mi napsat, které strany kromě SPD, DSSS a ND (které však nejsou v parlamentu) se nebojí nazývat věci pravými jmény a nejsou politicky korektní ? Na jednu stranu zde migranty nechcete, ale na druhou stranu Vám názory SPD nevoní, tak co vlastně chcete ? Můžete mi napsat nějakou z parlamentních stran, která se jako celek vyhrazuje proti migrantům a hlavně koná patřičné kroky ? Jsem vážně zvědav, jakou stranu mi napíšete !

+8/−8
20.11.2016 10:40

J97a68n 23G33o47n61s96o87r26č53í17k 9116889852779

Z těch mínusů, asi těžko poznám parlamentní stranu, která se vyhrazuje proti přijímaní migrantů. Budu opravdu rád, pokud mi napíšete jinou volbu než tu, která Vám nevoní (SPD).

+2/0
20.11.2016 17:39

R22a14d63e12k 93Z89l81á60m76a51l 1965696432709

Kdo z ANO je příznivce migrace? A jaký názor převládá u zkorumpovaných z top0,9, tlučhubů z ods a kabátníků z KDU?

+2/−4
20.11.2016 9:02

R53a31d92e13k 56Z15l57á20m31a10l 1925526612129

To patřilo jinam.

0/0
20.11.2016 9:30

L63a97d77i26s53l90a52v 73K34u38d34l98a18c86e62k 8568950639379

Pane Zlámal .Velký příznivce migrace je ministr spravedlnosti Robert Pelikán.Jeho nevlastní bratr Petr Pelikán je arabistou a honorárním konzulem Súdánské republiky

+5/0
20.11.2016 10:49

A54l54e98x 84T18o85l38č71i63n92s41k12ý 7109469303576

Nevyhoda ( a nase vyhoda ) populistickych a neofasistickych hnuti u nas je to, ze jich je relativne hodne, jejich volici se rozdeli, a proto zadne z nich nema sanci ve volbach uspet. Zbyva jen doufat, ze zadne take nedosahne na statni prispevek za volby, coz je jejich nejvetsi tuzba.

+6/−11
20.11.2016 7:29

P22a52v29e52l 88K79ř11í56ž 8677741320169

Vaše výhoda? Kdo je to vy? To nálepkování "populistický a neofašistický " je velmi stupidní. Prostě všichni, kdo nemají stejný názor jsou dnes populisti, neofašisti, xenofobové... Trochu mí to zavání minulým režimem...

+7/−4
20.11.2016 8:12

J49i33ř67í 53L96i87e34t57a18v98e91c 8183679613799

Populismus není o jiném názoru. Populismus je o tom, že slibujete něco, co nemůžete nikdy splnit. A to je případ Okamurova hnutí. Ano - dá se říci, že používá selský rozum, ale selský rozum nestačí. Musíte vědět, co je Ústava, co je ústavní pořádek, co jsou mezinárodní smlouvy a co říkají. Navíc některé věci jsou nerealizovatelné z podstaty věci - třeba odvolávání politiků referendem - to prostě není technicky možné - i když se to hezky poslouchá.

+4/−4
20.11.2016 8:53

R19a40d95e32k 97Z70l66á15m43a52l 1445836642749

Jsi úplně bokem. Zkus použít Google k tomu, abys zjistil, co je to ten populismus.

Tu druhou polovinu tvého moudra snad ani nemá cenu komentovat. To je jen mlácení prázdné slámy.

+1/−3
20.11.2016 9:19

M96i37c49h21a16l 65K24o69h73o58u13t58e94k 1983131533

Mechanizmus je popsán, odvolání by probíhalo díky hlasování uspořádaném přímo v poslancově volebním okrsku. Takže lidé z okrsku co ho zvolili, by ho mohly i odvolat. Co se Vám na tom zdá nerealizovatelného?

Používaných mechanizmů přímé demokracie existuje spousta. Stačí si vybrat co je vhodné pro desetimilionovou ČR. Nespíš by stačilo podívat se do velkoměst, s obdobným početním stavem obyvatelstva.

+2/0
20.11.2016 20:24

R36a44d30e27k 31Z46l37á77m10a17l 1775666622199

Jeho výhoda je nízké IQ a nevědomost. To jsou dva faktory, které mu dovolují se takto prezentovat. Podle mě ani neví, co se pod pojmy fašismus a neofašismus skrývá. Důležité je, že společnost tyto pojmy vnímá negativně.

+1/−5
20.11.2016 9:13

M53a53r50e91k 43T11ů63m68a 4562558246942

V pohodě, pokud neuspěje SPD, tak se to hnutí vytuneluje a bude se to posléze jmenovat jinak...;-)

+3/−5
20.11.2016 0:38

R69i32c73h94a22r70d 15K39ř98i17k48a44v56a 6758893212425

:D je těžké uvěřit, že někdo nezná SPD, když to Okamura opakuje pomalu v každé větě.

+6/−3
19.11.2016 23:33

J45i13ř21í 48B58r14o54ž 5179695512727

Po tom, jak se Bohouš snaží zničit ČSSD, se mu to docela dobře může povést

+7/−4
19.11.2016 23:13
Foto

B24o48ř66e58k 66M21e34z45n17í25k 3970693570449

V krajích a na venkově jste uspěli jenom díky charismatu pana Veleby !

+4/−6
19.11.2016 23:03

E72v70a 83K69a48l53l85i79s45t79o17v63á 6687158686520

To jste mě opravdu pobavil ! (Za to máte to plus! ;-D)

Charismatičtějšího a popletenějšího dědka aby fakt pohledal ! ;-D;-D;-D

+7/−3
19.11.2016 23:42
Foto

B58o82ř27e98k 28M58e32z49n91í10k 3440103750579

Jsem rád, že jste to jako jediná pochopila :-).

+2/−1
20.11.2016 11:20

E79v57a 19K95a11l38l86i12s64t34o12v38á 6677308786590

To snad ani nešlo pochopit jinak, ne ? ;-D

0/−1
20.11.2016 16:03

M56i65l40a48n 71R48o86m40a44n54o21v61s29k55ý 8535506786695

Prosím? Můžete to tom otlemeném jezedákovi zopakovat? Neuvěřitelné....

+1/−2
20.11.2016 0:44

M31i36l15a59n 18R66o24m71a79n61o74v25s30k64ý 8285226496875

A říká se charisma, ne charismat, to jste ale do třetí obecné holt nestihl...

0/−3
20.11.2016 0:46

V44á44c19l17a19v 31P65o65l83á74š50e44k 9776580861887

Mýlíte se. Díval jsem se do Pravidel českého pravopisu a 2.pád od slova charisma je skutečně charismatu.

+3/0
20.11.2016 7:35

R60a57d32e50k 15Z31l80á57m76a16l 1775686382899

No, ty ses ale povedl :-D. I ten Japonec by tě v disciplíně ČJ strčil do kapsy. Nevím, nevím, kdo z vás je ten pitomio :-D

+3/0
20.11.2016 9:25

A96l10e42x13a62n43d34r 21Š29í95r 5371520113

Ta charisma, bez té charismy? Nepletete si to s Charybdou?

+1/0
20.11.2016 12:45

L40a95d39i27s96l66a43v 74K67u64d27l46a39c23e37k 8598420259879

Pane Meznik Okamura dostal muj hlas ac vubec netusim kdo je Veleba.))))

0/−1
20.11.2016 11:05

J95a54k83u53b 43M44o54r34a54v35č46í13k 4548760783790

Okamura považuje za nejdemokratičtější systém komunismus: http://zpravy.idnes.cz/okamura-haji-komunismus-08d-/domaci.aspx?c=A121120_212117_domaci_jj To by si jeho příznivci měli silně uvědomit.

Já tedy budu volit rozhodně Sládkovy republikány (www.sprrsc.cz). To, co říká Okamura dnes, říkal Sládek už začátkem devatesátých let:

https://www.youtube.com/watch?v=7y21jTavIhE&t=1187s

https://www.youtube.com/watch?v=EthUwjywHK4

0/−3
19.11.2016 22:34

T26o79m75á60š 71H71a56t31a42n 3779853259140

Sládek je stejnej dacan jak Tomio co dál?

+2/−4
19.11.2016 22:59

M21i83c68h63a22l 64K14o84h21o85u82t62e21k 1183301423

Za nejdemokratičtější považuje Okamura systém pařížských komun.

Kdyby jste četl víc než jen bombastický nadpis, pane Moravčíku, možná by jste tak nevyšiloval.

"Podívejme se do historie. Svým jménem se komunisté v původní podstatě hlásí - ač se to někomu nezdá - k asi nejdemokratičtějšímu systému, který svět poznal, to znamená ke komunismu ve smyslu komun, které například budovali komunardi v revoluční Paříži v 19. století - komunismus v jejich pojetí spočíval ve svobodném federálním sdružení obecních komun, společenství svobodných a rovnoprávných lidí, kde už tehdy měli hlasovací právo všichni. Komun, v nichž žijí dodnes američtí indiáni, kde společně hospodaří a dělí se skutečně podle potřeb. A to pěkných pár tisíc let bez ohledu na Marxe."

Možná by jste si měl příště přečíst celý článek. Ještě lépe přímo v článku citovaný a tamtéž odkazovaný Okamurův blog. Kde také říká, že nomenklaturní kariéristi bývalé KSČ jsou rozlezlí ve všech "tradičních" parlamentních stranách. Dále uvádí jako příklady z historie, krom prapůvodního komunismu, myšlenky kapitalizmu, demokracie a křesťanství. Které rovněž dospěly do moderní podoby navzdory, mnoha ukrutnostem a násilnostem spáchaným v jejich jménu, převážně v minulosti. A že neškodí sama myšlenka, ale vždy konkrétní člověk, grázl který myšlenku pokřiví a zneužije.

+1/0
20.11.2016 1:21

E28r23i90k 62S43v57o43b61o48d36a 1343828374318

Jen je smutne, ze ceske narodni zajmy haji nejvice polovicni cizinec.

+3/−14
19.11.2016 22:20

R11o65l67a18n49d24o 61A43r90i63a24s 7748409687890

No, Tomio se myslím narodil v Čechách, má české občanství , to že je kus japonce nehraje roli.

+9/0
19.11.2016 22:24

T76o19m59á48š 10H98a59t72a33n 3519763359350

V pápadě že Itabashi, Tokio, Prefektura Tokio je v ČR máte pravdu.

+2/−2
19.11.2016 22:30

E11v73a 37K79a12l83l63i81s95t53o10v79á 6277658796100

To neznamená, že nemůže mít české občanství.. kdyby ho neměl, nemohl by být ve směnovně..., ale bohužel ho má

+1/−1
19.11.2016 23:45

T97o29m81á12š 92H57a59t25a33n 3879313119150

Jo občanství má imigrantů.......

0/−1
19.11.2016 23:48

E94v83a 97K46a36l17l88i88s86t94o38v83á 6357948226150

Od jakých imigrantů? Matka je Češka (resp. Moravanka, abych neurazila), která od japonského manžela i s dětma utekla zpátky do Česka. Jakou má v občance národnost nevím, ale občanství může mít japonské i české a nebo teď už třeba dokonce jenom české, záleží na tom, jak to dětem matka po návratu do Česka zařídila a jaké jsou česko-japonské dohody o dvojím občanství (jestli jsou povolené nebo ne, některé státy dvojí nepovolují a člověk si musí vybrat)

+3/0
19.11.2016 23:56

T47o29m80á93š 91H33a52t56a53n 3339183259760

Jestliže je z Japonska a přijel sem je imigrant, on asi legální.

0/−3
20.11.2016 1:07

E64v77a 94K42a79l90l57i25s81t80o38v71á 6217198426850

On "je z Japonska" stejně jako "je z Česka", máte nějak nejasno v čem spočívá "imigrace"....:-/

+2/0
20.11.2016 1:31

T73o18m32á63š 12H27a49t11a29n 3209123609540

Že přijedete z jedné země do druhé, třeba z Japonska do ČR.

0/−1
20.11.2016 3:33

E88v81a 83K80a72l19l40i59s88t92o24v31á 6577328476100

Ano, v tom případě podle vás každoročně imigruji k moři do Řecka nebo na hory do Švýcarska...ovšem na rozdíl od něj, on je doma v Japonsku i Česku, on neimigruje, on jen přejíždí z jednoho domova do druhého, protože má patrně občanství obou zemí......

+3/0
20.11.2016 3:42

D65a30v22i43d 24P66i58t10r92o 4232618607549

Pani Kallistova, nelze srovnavat dovolenou s imigraci. Mimo to je to spekulace, vy proste nevite (a ani ja to nevim), jak to ma pan Okamura s obcanstvim, ci narodnosti. Ceske obcanstvi mit jako clen snemovny musi, s japonskym to bude otaznik. Podstatne je, ze se narodil v Japonsku a do CR skutecne imigroval (ikdyz v detskem veku), protoze zmenil misto obvykleho pobytu.

0/−1
20.11.2016 13:39

E40v60a 79K54a63l36l90i55s86t39o45v33á 6557248296390

Rozdíl bude asi v tom, že já za "imigranta" (v tom slova smyslu co tu dokolečka mele kolega) považuju někoho, kdo se do nějaké země přistěhoval bez jakýchkoli vazeb, prostě proto, že si ji vybral. Něco jiného je, že on díky matce tady nějaké vazby má, má i to občanství, takže u něj nejde o "imigraci" v tom pravém slova smyslu a ve smyslu toho, jak se v současnosti používá a myslí, On je prostě doma tady i tam, takže o nějaké klasické imigraci nemůže být řeč.

Jinak bych ráda podotkla, že ho nehájím pro to, že bych mu fandila, přesně naopak mi docela pije krev, protože je úplně mimo mísu, jen to umí dobře obalit kecama a je to prostě takový populistický "snílek", který je jako politik naprosto nepoužitelný. Ale někteří na něj holt slyší...

+1/0
20.11.2016 16:12

T49o80m69á27š 62H28a54t81a48n 3219743259350

Smutnější, je že proti imigrantům brojí imigrant.

+1/−11
19.11.2016 22:27

J79a79k94u78b 98M43o61r63a50v12č68í21k 4198190423810

A i proto budu volit Sládka

http://www.sprrsc.cz

0/−7
19.11.2016 22:30

T97o89m21á44š 79H63a73t80a90n 3379763419350

Sládek Kule, z Jičína?

+1/0
19.11.2016 22:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.