Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při srážce osobního vozidla a bagru na Sokolovsku se zranil řidič auta

V sobotu dopoledne zasahovaly všechny složky integrovaného záchranného systému u nehody osobního automobilu a bagru u části Sokolova Stará Ovčárna. Při nehodě byl lehce zraněn řidič automobilu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P28e34t97r 30B60u55d73k48a 4337333367478

No prostě to strojník rypadla valil jak hova.o ,nedbal dopravních značek o max. rychlosti 70km/h a nevšiml si,že ho chce vozidlo upozornit na vysokou rychlost jízdou vedle něj a dovolil si odbočit vlevo . ;-D

+1/0
13.11.2016 9:59

B80o85h76u25s56l10a38v 27K70r67á19l96í64k 2961630289866

"Zraněn byl akorát..." ta mluvčí je taková lidová, že?

+2/0
12.11.2016 17:06

P26e72t62r 59B80á18č53a 8725566825245

Tyhle kramy se vubec nemaji prevazet po silnici samovolne.

Jede to 20 km/h a tema par km co ho kazdej predjizdi vytvori x nebezpecnych situaci.

+2/−2
12.11.2016 15:41

J73i71n90d67ř17i69c21h 29Š45k41o10p78e67k 4305461600245

teleport ještě nikdo do praxe neuvedl a i silnice občas vyžadují přítomnost této techniky. A ta se musí na místo nějak dostat.

Jinak mnohem lépe se předjíždí stroj jedoucí 20,30 km/h než někdo kdo jede třeba 80

0/0
12.11.2016 15:58

P10e64t62r 91B54á60č16a 8595736875985

Teleport ne, ale nakladaky prevazejic stavebni stroje vynalezli uz davno.

+5/−1
12.11.2016 17:16

J77i33n52d10ř27i24c53h 97Š76k51o89p94e84k 4435811540255

no jednak se musí bagr někde nasilnici naloži/složit, což je další překážka a hlavně nákladˇák je o něco rychlejší než bagr, takže se hůře předjíždí než bagr samotný

Na předjíždění je určitě lepší pomalý bagr jedoucí 20 km/h než kamion jedoucí 75 - 80

0/0
12.11.2016 17:22

J93i94n38d44ř57i38c71h 90M29i32t28t20e83r 6174435801226

Není to tak. Když si vezmeme trasu dlouhou 80 km, tak po ose to jede bagr 4 hod. Kamion jen hodinu. Takže počet aut , která budou předjíždět ten bagr bude řádově jinde, pokud vezmeme navíc v úvahu to, že někdo kamion předjíždět nebude vůbec.

Jinak ale máte pravdu v tom, že vozidlo , které jede 20 se předjíždí lépe, než to,které jede 80.

+1/0
12.11.2016 17:55

J51i22n87d10ř61i52c75h 47Š82k71o20p69e76k 4575721160905

ano, aut jej bude muset předjet více. Ale pokud pojede kamion s bagrem a za ním ještě jeden, tak vznikne kolona, která se prakticky bezpečně předjet nedá. Což o bagru po vlastní ose říci nelze

0/0
12.11.2016 18:21

J65i77n58d63ř29i93c80h 18M96i91t34t86e91r 6434555231726

Ale v hustém provozu bude za bagrem kolona dlouhá 5 km.

0/0
12.11.2016 18:28

J91i68n65d25ř42i51c62h 96Š73k65o61p31e51k 4735551140925

pokud bude v protisměru souvislý provoz tak ano, jinak bude kolona kratší než v případě za sebou jedoucích 2 kamionů

0/0
12.11.2016 18:47

J50i64n32d58ř31i28c17h 90M63i60t51t59e90r 6384635551146

Ano hustý provoz je realita dneška.

0/0
12.11.2016 18:54

J65a13n 49P74i33r36a95s 1653555376286

Jenže tento bagr nikdy 80km po vlastní ose nepojede. Maximálně tak deset už jen s ohledem na spotřebu paliva toho stroje. Určitě jel z nedaleké stavby. A kdyby jel na kamionu tak zabere mnohem více místa z jízních pruhů. Jediné co by zvýšilo jeho bezpečnost je to že by musel jet s doprovodem.

0/0
14.11.2016 15:41

J86i54n27d78ř82i97c91h 90M90i24t70t50e58r 6344775891206

Ano to máte pravdu.

0/0
14.11.2016 17:04

O46l81d37ř96i75c47h 18Š52t64ě28p27á37n36e91k 7742906876144

Pokud se najde blbec , který neumí předjet bagr , tak potom ano souhlasím . Ale ten blbec by raději měl jít vrátit řidičák.

0/0
16.11.2016 3:45

V19i42l71d76a 91K45u72p63l88e94n61t 6902500552454

Jedinej kdo by mel vratit ridicak je ridic bagru ktery nedal prednost protijedoucimu vozidlu a udelal nekolik dalsich chyb!!!!!!

0/0
16.11.2016 15:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.