Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při srážce osobního vozidla a bagru na Sokolovsku se zranil řidič auta

V sobotu dopoledne zasahovaly všechny složky integrovaného záchranného systému u nehody osobního automobilu a bagru u části Sokolova Stará Ovčárna. Při nehodě byl lehce zraněn řidič automobilu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P83e82t17r 66B69u22d27k35a 4427923957858

No prostě to strojník rypadla valil jak hova.o ,nedbal dopravních značek o max. rychlosti 70km/h a nevšiml si,že ho chce vozidlo upozornit na vysokou rychlost jízdou vedle něj a dovolil si odbočit vlevo . ;-D

+1/0
13.11.2016 9:59

B69o61h92u71s43l19a34v 89K52r52á47l34í87k 2831210719746

"Zraněn byl akorát..." ta mluvčí je taková lidová, že?

+2/0
12.11.2016 17:06

P72e61t79r 89B88á65č96a 8705906215115

Tyhle kramy se vubec nemaji prevazet po silnici samovolne.

Jede to 20 km/h a tema par km co ho kazdej predjizdi vytvori x nebezpecnych situaci.

+2/−2
12.11.2016 15:41

J26i95n88d78ř76i98c47h 63Š79k66o20p53e48k 4625951400405

teleport ještě nikdo do praxe neuvedl a i silnice občas vyžadují přítomnost této techniky. A ta se musí na místo nějak dostat.

Jinak mnohem lépe se předjíždí stroj jedoucí 20,30 km/h než někdo kdo jede třeba 80

0/0
12.11.2016 15:58

P69e41t80r 38B15á62č66a 8305446155785

Teleport ne, ale nakladaky prevazejic stavebni stroje vynalezli uz davno.

+5/−1
12.11.2016 17:16

J71i36n73d71ř27i22c88h 36Š55k57o54p20e84k 4735181940165

no jednak se musí bagr někde nasilnici naloži/složit, což je další překážka a hlavně nákladˇák je o něco rychlejší než bagr, takže se hůře předjíždí než bagr samotný

Na předjíždění je určitě lepší pomalý bagr jedoucí 20 km/h než kamion jedoucí 75 - 80

0/0
12.11.2016 17:22

J50i36n50d35ř69i66c40h 31M79i29t86t90e35r 6224565641426

Není to tak. Když si vezmeme trasu dlouhou 80 km, tak po ose to jede bagr 4 hod. Kamion jen hodinu. Takže počet aut , která budou předjíždět ten bagr bude řádově jinde, pokud vezmeme navíc v úvahu to, že někdo kamion předjíždět nebude vůbec.

Jinak ale máte pravdu v tom, že vozidlo , které jede 20 se předjíždí lépe, než to,které jede 80.

+1/0
12.11.2016 17:55

J83i17n39d46ř81i31c50h 17Š13k84o21p85e70k 4535411540715

ano, aut jej bude muset předjet více. Ale pokud pojede kamion s bagrem a za ním ještě jeden, tak vznikne kolona, která se prakticky bezpečně předjet nedá. Což o bagru po vlastní ose říci nelze

0/0
12.11.2016 18:21

J23i92n78d38ř46i65c17h 41M95i41t68t48e64r 6314425631306

Ale v hustém provozu bude za bagrem kolona dlouhá 5 km.

0/0
12.11.2016 18:28

J41i34n86d75ř14i54c29h 84Š62k62o55p19e93k 4585431580805

pokud bude v protisměru souvislý provoz tak ano, jinak bude kolona kratší než v případě za sebou jedoucích 2 kamionů

0/0
12.11.2016 18:47

J50i43n70d63ř55i70c72h 38M49i34t18t47e64r 6294895531166

Ano hustý provoz je realita dneška.

0/0
12.11.2016 18:54

J33a10n 30P83i46r87a33s 1183605136546

Jenže tento bagr nikdy 80km po vlastní ose nepojede. Maximálně tak deset už jen s ohledem na spotřebu paliva toho stroje. Určitě jel z nedaleké stavby. A kdyby jel na kamionu tak zabere mnohem více místa z jízních pruhů. Jediné co by zvýšilo jeho bezpečnost je to že by musel jet s doprovodem.

0/0
14.11.2016 15:41

J84i85n47d20ř15i15c50h 91M30i58t76t78e26r 6134755141936

Ano to máte pravdu.

0/0
14.11.2016 17:04

O76l24d97ř35i29c49h 51Š20t58ě60p65á95n82e39k 7462196686834

Pokud se najde blbec , který neumí předjet bagr , tak potom ano souhlasím . Ale ten blbec by raději měl jít vrátit řidičák.

0/0
16.11.2016 3:45

V63i47l70d36a 58K23u48p60l85e74n32t 6512670432214

Jedinej kdo by mel vratit ridicak je ridic bagru ktery nedal prednost protijedoucimu vozidlu a udelal nekolik dalsich chyb!!!!!!

0/0
16.11.2016 15:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.