Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čelní střet u Boskovic nepřežila spolujezdkyně. Viník se zranil lehce

Průjezd zatáčkou nezvládl ráno u Boskovic na Blanensku mladý šofér BMW. Při výjezdu z ní přejel do protisměru, kde se čelně srazil s protijedoucím vozem hyundai. V něm zemřela spolujezdkyně, pro těžce zraněného řidiče přiletěl vrtulník. Pravděpodobný viník vyvázl lehce zraněný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P49e10t39r 40P97e71t40ř85í60k 3351710561268

tak nějak jsem pořád věřil že Pánbůh existuje a vono asi ne...:-P

0/0
11.11.2016 11:14

M61a18r57c42e29l 35S10t55a70r64ý 9518654633189

letní pneu?

0/−2
7.11.2016 11:05

M26i57r57o44s50l65a46v 25B55u80d21a 9442482287592

On byl na silnici led nebo sníh?

+1/0
7.11.2016 11:29

J38i70ř69í 67J76i82r71č77í16k 3658521862752

Prosím nesrovnávejte nesrovnatelné. Hyundai je o 3 třídy níž a je taky výrazně konstrukčně starší. Hmotnost 865kg, výsledky dle euroncap: čelní náraz 4b z možných 16, boční 14b z 18. Bylo by dobré zmínit, že má pouze airbag řidiče(dokonce i s předpínačem, ale bez omezovače tahu), spolujezdec má smůlu..

BMW(beru model 2005)-1490 kg, čelní náraz 16b z 16, boční 17b z 18. Výbava zahrnuje 6 airbagů, předpínače tahu s omezovačem bezp. pásů, isofix pro zadní sedadla.

+1/0
7.11.2016 11:05

J83i58ř72í 76P89e55l81n37á25ř 6835153196109

2005? Spíš ses měl podívat tak na rok 2001...

0/0
7.11.2016 13:55

M16i37r46e96k 80G16a50j26e98r 5941836889790

Hlavni roli evidentně hrála hmotnost a robustnost auta.

0/0
7.11.2016 15:19

T46o48m50á91š 91Š63ť89a62v66í81k 4144303884

Její rodinu bude určitě zajímat, kolik měl borec naproti airbagů. Foto č.2: nepřiměřená rychlost BMW+ vynášející zatáčka=smrtelná nehoda. Co v tom hledáš za vědu??

0/0
8.11.2016 21:37

J65i90ř44í 54E65u60l67e70r 5558349796356

Co bylo příčinou? Asi nezvládl silné auto. Silné auto a mladý řidič = smrtící kombinace.314

+2/−1
7.11.2016 9:45

M59i11c70h76a88e74l 83F95l53e17n41d44r 1328302253565

To si nemyslím. Silné auto nebude tou příčinou... Pokud to teda zrovna nebyl pětilitr s biturbem...

+2/0
7.11.2016 9:51

P42e33t32r 26M18i24c24h15a70l 2420444261272

Ani bych se nedivil, kdyby ta spolujezdkyně nebyla připoutaná. V kombinaci s miniautem je to poukázka na malér. Zvlášť, když v protisměru jede bezmozek.

0/0
7.11.2016 9:24

B33l21a67ž24e42j 90M91o22t72y91č97k17a 8757807335550

jaký malér? to by na silnici nesměli kola, motorky a lidi, to je taky v kombinaci s bezmozkem zaděláno na malér;-)

0/0
7.11.2016 10:33

P22e34t50r 14M34i47c33h18a70l 2200444951102

Jabka a hrušky.

0/0
7.11.2016 12:39

A43l54e58š 65L71i42s48o26v12s41k37ý 9129828502342

Odborníků na bezpečnost aut jsou u nás plné hospody :-)

0/0
7.11.2016 8:49

J25o49s37e89f 67N92o45v91á40k 8901797102130

Čtu v příspěvcích specifikování možných důvodů havárie, jako nezodpovědnost řidičů v dodržování pravidel silničního provozu, technická nezpůsobilost automobilů, mizivá úroveň českých autoškol (vlastně jen honba majitelů za ziskem) a pod. Nikde nečtu, jak nás stát chrání, coby restriktivní instituce. Nebo zavedeme anarchii a budeme se bránit sami (v USA to dokázali v průběhu staletí, viz vlastnictví zbraní a pod.).

+1/−1
7.11.2016 2:30

J96a14n 96T93a91r78a28b43a 4416446439419

Smutné a jen to opět ukazuje, že koupit si levné auto se může sakra prodražit. Před vlastní ani cizí chybou nejsme nikdo imunní a lepší je připlatit si za pevné auto a přežít, než umřít v levné plechovce.

+5/−1
6.11.2016 23:46

E17d53a 79S96t47á30r83e23k 6176684432296

Aha, jasně, takže všichni si máme nabrat půjčky a nakoupit si krávy typu Q7 a pak budeme všichni v bezpečí? Ad a. Ne každý na to má a ad b. Ne každý chce tyhle krávy živit.

+3/−1
7.11.2016 3:37

J75i12ř63í 51K24ü66h85r 2710396510226

V bezpečí ne. Jen více v bezpečí.

0/0
7.11.2016 5:30

E14d46a 45S33t64á16r91e79k 6156944822246

No jasně, však co, zabiju nějaké chudé co na to nemají, ale hlavně, že to přežiju.

+5/−3
7.11.2016 6:15

P22e48t53e19r 17V65a91ň43u62š83a30n91i37k 4367136766552

? Takze radsi abych zdechl ja? To fakt radsi zabit nekoho jineho nez sebe...

0/−1
7.11.2016 6:22

J72i14ř89í 93K48ü43h60r 2240656760306

Prostě jen zvýšíte šanci na své přežití při havárii.

Bez ohledu na to, kdo havárii zavinil.

+1/0
7.11.2016 8:54

M37i62r48o46s61l88a24v 96B14u59d29a 9782942887382

Jo, možná, ale když bude jezdit každý v takovém autě, pseudovýhoda se eliminuje!

0/0
7.11.2016 10:44

R83o54m17a95n 60J39e46s17c10h15k87e 9748785877395

Každá nemá na velké auto. Nebo si pořídit rovnou tank ?

0/0
7.11.2016 18:28

A52l39e45š 64L80i24s46o68v12s23k39ý 9979278352922

Nechtěl bych teď být v jeho kůži...

0/0
6.11.2016 23:25

P19e10t65r 64V87o52n27d15r47a83c29e62k 7425571853200

sám se do průšvihu dostal - takže nelitovat !

+4/0
7.11.2016 4:51

P61e29t83r 24M24u74d90r24y51c93h 7664612227203

A proto volvo s80 šance na přežití při střetu s vozidlem řízeném shlukem buněk je šance na přežití násobně vyšší.

0/0
6.11.2016 22:45

J51a78n 94M35a74t49ě45j58k60a 4532354727

takže začneme všichni jezdit tanky Rv

0/0
7.11.2016 11:17
Foto

M15i71l38a35n 75S29o91u55š23e37k 9326787951922

Zajímavý pohled... čelní náraz, čloběk by očekával stejný rozsah poškození a srovnejte poškození BMW s Hyundaiem. A následně škody na zdraví: smrt x lehké zranění.

To samozřejmě nijak neomlouvá řidiče BMW, který by si měl do všech důsledků nést následky zavinění smrti jiného člověka.

+4/0
6.11.2016 22:34

E12d41a 59S17t93á24r24e68k 6456944782566

Já myslím, že pro srovnání škod by bylo lepší kdyby šlo o auta stejné třídy, což se nestalo. Věřím tomu, že podobně jako tento Hyundai by vypadal třeba Rapid, kdyby figuroval v této nehodě. A jistě jinak by tato nehoda vypadala, kdyby tím Hyundaiem byla např. i40 která je k tomu BMW blíže.

0/0
7.11.2016 3:47

J69a53r84o59s92l66a87v 39M54a52j62s16t72r 6936261331694

No, jestli to nebyl ten stejný idiot, který mě málem vytlačl ze silnice, když předjížděl v nepřehledných serpentýnách nad Slavkovem..všichni kromě něj jsme měli plné ruce a nohy práce, aby se tam mladík s BMW vešel

+16/0
6.11.2016 21:32

M28a98r98t42i71n 18K85a50d66l39e20c 5131695763594

nejhorší je, že takovej nezodpovědnej a blbej tydýt toho snad ani nemůže litovat, bude rád že má svůj zadek v pořádku.

+3/0
7.11.2016 5:12

Z77b15y74n16ě94k 29S70t44l48o50u50k49a34l 9861234777909

Tato silnice je dost nebezpečna, několik zatáček, relativně prudký kopec a ještě k tomu úzká silnice. Kouse dál je ostrá levotočivá zatáčka. Tam jsou rozsekaný auta každou chvíli. Krom jasné viny blbečka v BMW, bych už kleknul i na silničáře, aby s tímto úsekem něco udělali = ochránili normální řidiče.

+5/−3
6.11.2016 21:03
Foto

M54a50r45t95i45n 84R61o67c44e92k 3633558835698

a proč? protože nedodržujou danou rychlost, což podle některých bláznů zbytečné a všude by se podle nich mohlo jezdit neomezeně...

+9/−9
6.11.2016 21:12

J77a92n 83T11a97r87a30b13a 4986836599579

Tady to zřejmě víc než 90 nebylo, takže o "DANOU" rychlost nemuselo jít.

+4/0
6.11.2016 23:49

J90i32ř82í 98K37ü87h47r 2640626330806

Maximální povolená rychlost je něco, čímž opravdu nemusíte jet stále.

+3/−1
7.11.2016 5:33

M23i92r53o16s70l11a65v 24B59u78d72a 9562652337882

Koment Penka (alias Rocek) byl jako vždy duchaplný. Co je to "daná" rychlost?8-o

0/0
7.11.2016 7:31

J34a56r87d55a 65A84x47m54a62n 5771682164149

S tím kopcem silničáři nic neudělají, protože je v pohybu, ne moc, ale je to znát.

Jezdím tady denně do práce a už jsem viděl pár " machrů" kteří z kopce dolů předjíždějí a pak mají co dělat.

Ale ano máte pravdu řešením by bylo vybudování obchvatu Boskovic, ale Bohu-žel se peníze místo rozumné investice se vloží do boskovické spojky s plánovanou cenou : jedné miliardy a sto padesáti milionů korun.

http://blanensky.denik.cz/zpravy_region/boskovicka-spojka-jeji-stavba-ma-zacit-uz-za-dva-roky-20160108.html

oj: http://blanensky.denik.cz/zpravy_region/boskovicka-spojka-jeji-stavba-ma-zacit-uz-za-dva-roky-20160108.html

+1/0
6.11.2016 21:24

J25i90n30d45ř96i79c90h 57Š90k26o29p47e83k 4335801840445

kravina, stát nemá tolik peněz aby narovnal všechny silnice.

Proto jsou zavedeny dopravní předpisy a dopravní značky

0/0
7.11.2016 7:03

J66a59n20a 12L41i59e19b96o47v42á 7672396741475

Ten trend prohnat se i nepřehlednou zatáčkou tak rychle, že řidič částečně nebo úplně přejede do protisměru, je přinejmenším na Severní Moravě častý a pro mě děsivý, nepochopitelný.

+5/0
6.11.2016 20:59

R63a95d49i33m 38N42e74b76e73l 5756965179379

Čistě technicky. Ten propastný rozdíl v rozsahu destrukce obou vozidel jako by popíral fyzikální zákony.

0/0
6.11.2016 20:54

J49a70n 41T14a62r19a95b28a 4586136729659

On je právě potvrzuje, nesmíte věřit reklamním blábolům. 1700kg s výztuhami z vysokopevnostní oceli se deformuje jinak než ošizená piksla že staniolu .

+2/0
6.11.2016 23:52

M80i33r96o63s21l60a81v 52B61u32d96a 9602932477192

Ono se to deformovat má, to je účel deformačních zón. Prostor pro posádku je celkem v pořádku, nikdo nevíme, proč to spolujezdkyně nepřežila. Ve hře je spousta faktorů včetně fyzické kondice a odolnosti jedince.

0/0
7.11.2016 10:38

M66i91r82e22k 94G14a19j47e64r 5421796589430

Především absence airbagu a menší hmotnost auta.

0/0
7.11.2016 15:23
Foto

R56a88d59i33m 83K51r15o44u21t65i23l 7930541546149

Diví se někdo současnému trendu, že čím jsou silnice (údajně) v lepším stavu, tím víc lidí si kupuje SUV? Nejsem kočka, nemám devět životů.

+2/0
6.11.2016 20:29
Foto

M51a20r47t66i52n 52R14o44c45e18k 3683558435688

suv je nástupce minivanů, nic jiného v tom lidi nevidí....minivany časem uplně zaniknou

0/0
6.11.2016 20:53

J64a82n 62T26a34r63a12b98a 4236196889129

Těžko. Užitkovost MPV je jinde než SUV. 7 lidí a bagáž do Multivanu nebo Viana naložíte, do GL ani Q7 ne, pokud vzadu nesedí trpaslíci a zavazadlem není pytlík se svačinkou.

0/0
6.11.2016 23:59

J96a11n 77K88r66p49e98c 5666373274752

to je prave ona zradnost BMW. ono to drzi a drzi, ale pokud to ridic opravdu nema zmaknute a chce to hnat, tak to proste prezene a v ten moment leti ven a neumi, nebi uz nemuze to srovnat. zrovna tahle E46tka toho umi dost, je paradne vyvazena a ma skvely podvozek. stalo by zato prozkoumat, jestli nemohla byt dilcim vinikem i technicka zavada, protoze u techo pred faceliftovych modelu je slendriansky uchycena zadni naprava a casto se stava ze se casem uchyty z podlahy vytrhnou. pak tomu staci trochu nalozit a uz to leti. kazdopadne struktualni integrita druheho vozu je znacne narusena a za to BMW nemuze, to jde na vrub hyundai. u techto postarsich verglu na tom byli v korei s bezpecnosti (zdraham se napsat aut) dost na stiru. ona ta narazova rychlost asni ani nebyla zadna velka divocina a normalni auto by se s takovym narazem melo vyrovnat mnohem, mnohem lepe.

+11/0
6.11.2016 19:31

P37e16t39r 22B52á51č63a 8375176455795

Pozor to se tady o malych autech nesmi psat :-P

+1/−3
6.11.2016 19:33

J37a12n 95K68r90p52e15c 5376103574642

je spouosta malych a bezpecnych aut ktere by tento naraz zvladly, ale tento vergl k tomu bohuzel nepatril...

+2/−1
6.11.2016 19:35

P54e50t35r 54B77á68č69a 8875166515875

Ja ho nazval skladackou a uz mam -11 ;-D

+1/−1
6.11.2016 19:37

J55a56n 86N22o20v59á44k 9855118524315

Kdyby tam místo Hyundai bylo třeba Volvo XC90, tak by to zase daleko hůře odneslo to BMW a řidič v něm - on je docela rozdíl jestli vrazí do 1t nebo 2t.

Podle deformací bych nárazovou rychlost odhadl tak 80+80 (nebo 110 + 50 ...)

+2/0
6.11.2016 20:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.