Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čelní střet u Boskovic nepřežila spolujezdkyně. Viník se zranil lehce

Průjezd zatáčkou nezvládl ráno u Boskovic na Blanensku mladý šofér BMW. Při výjezdu z ní přejel do protisměru, kde se čelně srazil s protijedoucím vozem hyundai. V něm zemřela spolujezdkyně, pro těžce zraněného řidiče přiletěl vrtulník. Pravděpodobný viník vyvázl lehce zraněný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P55e34t81r 35P83e57t57ř26í67k 3711820961598

tak nějak jsem pořád věřil že Pánbůh existuje a vono asi ne...:-P

0/0
11.11.2016 11:14

M65a32r77c19e46l 89S45t66a61r45ý 9168504613509

letní pneu?

0/−2
7.11.2016 11:05

M40i29r40o94s85l78a61v 88B84u77d25a 9272362647102

On byl na silnici led nebo sníh?

+1/0
7.11.2016 11:29

J59i37ř19í 98J45i27r96č79í31k 3558641842812

Prosím nesrovnávejte nesrovnatelné. Hyundai je o 3 třídy níž a je taky výrazně konstrukčně starší. Hmotnost 865kg, výsledky dle euroncap: čelní náraz 4b z možných 16, boční 14b z 18. Bylo by dobré zmínit, že má pouze airbag řidiče(dokonce i s předpínačem, ale bez omezovače tahu), spolujezdec má smůlu..

BMW(beru model 2005)-1490 kg, čelní náraz 16b z 16, boční 17b z 18. Výbava zahrnuje 6 airbagů, předpínače tahu s omezovačem bezp. pásů, isofix pro zadní sedadla.

+1/0
7.11.2016 11:05

J57i74ř25í 12P16e48l20n35á31ř 6145313606529

2005? Spíš ses měl podívat tak na rok 2001...

0/0
7.11.2016 13:55

M25i69r37e77k 27G59a50j80e81r 5831266659830

Hlavni roli evidentně hrála hmotnost a robustnost auta.

0/0
7.11.2016 15:19

T34o22m92á74š 93Š35ť51a51v89í49k 4594283474

Její rodinu bude určitě zajímat, kolik měl borec naproti airbagů. Foto č.2: nepřiměřená rychlost BMW+ vynášející zatáčka=smrtelná nehoda. Co v tom hledáš za vědu??

0/0
8.11.2016 21:37

J19i45ř74í 55E61u33l29e25r 5908419206296

Co bylo příčinou? Asi nezvládl silné auto. Silné auto a mladý řidič = smrtící kombinace.314

+2/−1
7.11.2016 9:45

M42i80c59h95a31e10l 41F77l69e92n75d80r 1338482753365

To si nemyslím. Silné auto nebude tou příčinou... Pokud to teda zrovna nebyl pětilitr s biturbem...

+2/0
7.11.2016 9:51

P59e85t13r 65M34i83c55h54a40l 2420364261332

Ani bych se nedivil, kdyby ta spolujezdkyně nebyla připoutaná. V kombinaci s miniautem je to poukázka na malér. Zvlášť, když v protisměru jede bezmozek.

0/0
7.11.2016 9:24

B16l73a87ž65e58j 60M94o88t65y29č44k37a 8167937895120

jaký malér? to by na silnici nesměli kola, motorky a lidi, to je taky v kombinaci s bezmozkem zaděláno na malér;-)

0/0
7.11.2016 10:33

P92e94t65r 12M29i82c22h70a27l 2520614561212

Jabka a hrušky.

0/0
7.11.2016 12:39

A29l94e50š 55L73i14s68o91v34s78k18ý 9439108432612

Odborníků na bezpečnost aut jsou u nás plné hospody :-)

0/0
7.11.2016 8:49

J96o90s46e27f 95N92o44v53á69k 8951887772670

Čtu v příspěvcích specifikování možných důvodů havárie, jako nezodpovědnost řidičů v dodržování pravidel silničního provozu, technická nezpůsobilost automobilů, mizivá úroveň českých autoškol (vlastně jen honba majitelů za ziskem) a pod. Nikde nečtu, jak nás stát chrání, coby restriktivní instituce. Nebo zavedeme anarchii a budeme se bránit sami (v USA to dokázali v průběhu staletí, viz vlastnictví zbraní a pod.).

+1/−1
7.11.2016 2:30

J92a75n 56T66a10r33a63b10a 4606246449769

Smutné a jen to opět ukazuje, že koupit si levné auto se může sakra prodražit. Před vlastní ani cizí chybou nejsme nikdo imunní a lepší je připlatit si za pevné auto a přežít, než umřít v levné plechovce.

+5/−1
6.11.2016 23:46

E50d46a 83S45t17á77r37e47k 6666574602366

Aha, jasně, takže všichni si máme nabrat půjčky a nakoupit si krávy typu Q7 a pak budeme všichni v bezpečí? Ad a. Ne každý na to má a ad b. Ne každý chce tyhle krávy živit.

+3/−1
7.11.2016 3:37

J76i13ř85í 94K17ü92h76r 2220316730386

V bezpečí ne. Jen více v bezpečí.

0/0
7.11.2016 5:30

E85d72a 88S39t46á72r28e33k 6526514482356

No jasně, však co, zabiju nějaké chudé co na to nemají, ale hlavně, že to přežiju.

+5/−3
7.11.2016 6:15

P44e29t16e95r 37V63a32ň25u39š16a30n26i87k 4557316326752

? Takze radsi abych zdechl ja? To fakt radsi zabit nekoho jineho nez sebe...

0/−1
7.11.2016 6:22

J77i28ř84í 23K68ü79h58r 2210706440706

Prostě jen zvýšíte šanci na své přežití při havárii.

Bez ohledu na to, kdo havárii zavinil.

+1/0
7.11.2016 8:54

M53i36r86o97s90l39a95v 64B69u30d58a 9882772317882

Jo, možná, ale když bude jezdit každý v takovém autě, pseudovýhoda se eliminuje!

0/0
7.11.2016 10:44

R60o38m69a32n 50J44e64s10c37h22k42e 9148275417595

Každá nemá na velké auto. Nebo si pořídit rovnou tank ?

0/0
7.11.2016 18:28

A74l14e86š 53L95i53s92o60v45s38k44ý 9599878152332

Nechtěl bych teď být v jeho kůži...

0/0
6.11.2016 23:25

P91e96t25r 77V49o62n55d11r23a21c64e57k 7645181403110

sám se do průšvihu dostal - takže nelitovat !

+4/0
7.11.2016 4:51

P36e42t29r 84M93u87d50r19y56c55h 7204372717743

A proto volvo s80 šance na přežití při střetu s vozidlem řízeném shlukem buněk je šance na přežití násobně vyšší.

0/0
6.11.2016 22:45

J39a76n 55M40a67t49ě52j81k12a 4252244267

takže začneme všichni jezdit tanky Rv

0/0
7.11.2016 11:17
Foto

M81i30l14a56n 76S82o94u75š87e58k 9736927681442

Zajímavý pohled... čelní náraz, čloběk by očekával stejný rozsah poškození a srovnejte poškození BMW s Hyundaiem. A následně škody na zdraví: smrt x lehké zranění.

To samozřejmě nijak neomlouvá řidiče BMW, který by si měl do všech důsledků nést následky zavinění smrti jiného člověka.

+4/0
6.11.2016 22:34

E41d16a 47S47t35á23r80e38k 6276754162556

Já myslím, že pro srovnání škod by bylo lepší kdyby šlo o auta stejné třídy, což se nestalo. Věřím tomu, že podobně jako tento Hyundai by vypadal třeba Rapid, kdyby figuroval v této nehodě. A jistě jinak by tato nehoda vypadala, kdyby tím Hyundaiem byla např. i40 která je k tomu BMW blíže.

0/0
7.11.2016 3:47

J61a83r90o97s70l53a55v 27M42a19j51s16t12r 6376351551594

No, jestli to nebyl ten stejný idiot, který mě málem vytlačl ze silnice, když předjížděl v nepřehledných serpentýnách nad Slavkovem..všichni kromě něj jsme měli plné ruce a nohy práce, aby se tam mladík s BMW vešel

+16/0
6.11.2016 21:32

M23a94r35t36i21n 71K69a85d36l37e65c 5511875603684

nejhorší je, že takovej nezodpovědnej a blbej tydýt toho snad ani nemůže litovat, bude rád že má svůj zadek v pořádku.

+3/0
7.11.2016 5:12

Z24b70y45n57ě49k 73S76t45l75o91u37k85a53l 9621554377519

Tato silnice je dost nebezpečna, několik zatáček, relativně prudký kopec a ještě k tomu úzká silnice. Kouse dál je ostrá levotočivá zatáčka. Tam jsou rozsekaný auta každou chvíli. Krom jasné viny blbečka v BMW, bych už kleknul i na silničáře, aby s tímto úsekem něco udělali = ochránili normální řidiče.

+5/−3
6.11.2016 21:03
Foto

M37a82r10t43i95n 14R54o80c63e72k 3243928415318

a proč? protože nedodržujou danou rychlost, což podle některých bláznů zbytečné a všude by se podle nich mohlo jezdit neomezeně...

+9/−9
6.11.2016 21:12

J82a39n 44T42a51r97a27b93a 4706166739679

Tady to zřejmě víc než 90 nebylo, takže o "DANOU" rychlost nemuselo jít.

+4/0
6.11.2016 23:49

J95i10ř34í 38K85ü62h88r 2160216670406

Maximální povolená rychlost je něco, čímž opravdu nemusíte jet stále.

+3/−1
7.11.2016 5:33

M37i26r81o11s21l31a48v 62B75u58d41a 9812972817912

Koment Penka (alias Rocek) byl jako vždy duchaplný. Co je to "daná" rychlost?8-o

0/0
7.11.2016 7:31

J64a37r43d50a 77A36x23m73a20n 5481212734969

S tím kopcem silničáři nic neudělají, protože je v pohybu, ne moc, ale je to znát.

Jezdím tady denně do práce a už jsem viděl pár " machrů" kteří z kopce dolů předjíždějí a pak mají co dělat.

Ale ano máte pravdu řešením by bylo vybudování obchvatu Boskovic, ale Bohu-žel se peníze místo rozumné investice se vloží do boskovické spojky s plánovanou cenou : jedné miliardy a sto padesáti milionů korun.

http://blanensky.denik.cz/zpravy_region/boskovicka-spojka-jeji-stavba-ma-zacit-uz-za-dva-roky-20160108.html

oj: http://blanensky.denik.cz/zpravy_region/boskovicka-spojka-jeji-stavba-ma-zacit-uz-za-dva-roky-20160108.html

+1/0
6.11.2016 21:24

J98i69n25d42ř25i42c43h 17Š23k21o63p14e64k 4935151360685

kravina, stát nemá tolik peněz aby narovnal všechny silnice.

Proto jsou zavedeny dopravní předpisy a dopravní značky

0/0
7.11.2016 7:03

J83a52n37a 74L40i49e53b45o19v98á 7552276981185

Ten trend prohnat se i nepřehlednou zatáčkou tak rychle, že řidič částečně nebo úplně přejede do protisměru, je přinejmenším na Severní Moravě častý a pro mě děsivý, nepochopitelný.

+5/0
6.11.2016 20:59

R56a93d15i21m 97N32e27b17e87l 5426805899409

Čistě technicky. Ten propastný rozdíl v rozsahu destrukce obou vozidel jako by popíral fyzikální zákony.

0/0
6.11.2016 20:54

J80a61n 93T97a40r75a40b97a 4616426939149

On je právě potvrzuje, nesmíte věřit reklamním blábolům. 1700kg s výztuhami z vysokopevnostní oceli se deformuje jinak než ošizená piksla že staniolu .

+2/0
6.11.2016 23:52

M36i87r73o59s64l85a46v 33B63u21d58a 9952372227652

Ono se to deformovat má, to je účel deformačních zón. Prostor pro posádku je celkem v pořádku, nikdo nevíme, proč to spolujezdkyně nepřežila. Ve hře je spousta faktorů včetně fyzické kondice a odolnosti jedince.

0/0
7.11.2016 10:38

M52i28r27e46k 44G41a46j86e81r 5471396659370

Především absence airbagu a menší hmotnost auta.

0/0
7.11.2016 15:23
Foto

R65a63d70i40m 45K37r28o76u21t11i81l 7380971496759

Diví se někdo současnému trendu, že čím jsou silnice (údajně) v lepším stavu, tím víc lidí si kupuje SUV? Nejsem kočka, nemám devět životů.

+2/0
6.11.2016 20:29
Foto

M41a66r20t65i26n 75R22o25c18e40k 3923708395608

suv je nástupce minivanů, nic jiného v tom lidi nevidí....minivany časem uplně zaniknou

0/0
6.11.2016 20:53

J61a92n 21T66a29r86a29b79a 4216196549739

Těžko. Užitkovost MPV je jinde než SUV. 7 lidí a bagáž do Multivanu nebo Viana naložíte, do GL ani Q7 ne, pokud vzadu nesedí trpaslíci a zavazadlem není pytlík se svačinkou.

0/0
6.11.2016 23:59

J36a85n 90K61r81p72e11c 5116583624702

to je prave ona zradnost BMW. ono to drzi a drzi, ale pokud to ridic opravdu nema zmaknute a chce to hnat, tak to proste prezene a v ten moment leti ven a neumi, nebi uz nemuze to srovnat. zrovna tahle E46tka toho umi dost, je paradne vyvazena a ma skvely podvozek. stalo by zato prozkoumat, jestli nemohla byt dilcim vinikem i technicka zavada, protoze u techo pred faceliftovych modelu je slendriansky uchycena zadni naprava a casto se stava ze se casem uchyty z podlahy vytrhnou. pak tomu staci trochu nalozit a uz to leti. kazdopadne struktualni integrita druheho vozu je znacne narusena a za to BMW nemuze, to jde na vrub hyundai. u techto postarsich verglu na tom byli v korei s bezpecnosti (zdraham se napsat aut) dost na stiru. ona ta narazova rychlost asni ani nebyla zadna velka divocina a normalni auto by se s takovym narazem melo vyrovnat mnohem, mnohem lepe.

+11/0
6.11.2016 19:31

P27e64t54r 37B65á31č64a 8145706185205

Pozor to se tady o malych autech nesmi psat :-P

+1/−3
6.11.2016 19:33

J93a34n 69K23r88p19e81c 5696373584142

je spouosta malych a bezpecnych aut ktere by tento naraz zvladly, ale tento vergl k tomu bohuzel nepatril...

+2/−1
6.11.2016 19:35

P32e64t54r 95B31á20č23a 8595306155865

Ja ho nazval skladackou a uz mam -11 ;-D

+1/−1
6.11.2016 19:37

J66a34n 75N67o14v55á77k 9205608914135

Kdyby tam místo Hyundai bylo třeba Volvo XC90, tak by to zase daleko hůře odneslo to BMW a řidič v něm - on je docela rozdíl jestli vrazí do 1t nebo 2t.

Podle deformací bych nárazovou rychlost odhadl tak 80+80 (nebo 110 + 50 ...)

+2/0
6.11.2016 20:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.