- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"jezdily odklonem"... Kdo vymyslel tohle souslovi, to musel byt fakt myslitel, ... je to vubec spravne cesky?
Neni cesky spravne, ze linka je odklonena, linky byly odkloneny?
Máte pravdu, že "linka" je primárně trasa - čára, a tedy doslovně vzato nejezdí, ale "vede" - na rozdíl od vozidel té linky. Nicméně vazba, že linka někam nebo někdy nebo někudy jezdí, je celkem běžná, byť je význam metonymicky posunutý. A na instrumentální vazbě (jet objížďkou, jen odklonem, jet jinou trasou) také nevidím nic špatného.
Klasika, namisto okruhu to chtel prubnout tunelem. A nebyt tramvaje, zase by to vyslo. Tak jeste ze tam je ten drahy informacni system, na ktery nepretrzite zira cela sada policajtu
Nejbližší tunel je od místa srážky 3,5 km :-))) Spíš zjistil, že jede blbě, a otáčel se přes koleje.
Uff to mam radost ze jsou jenom lehce zraneni .. jel jsem kolem autem a na zivo to vypadalo desive
Klasické saboduché řeči oveček Česmadu.
Zkuste ve Vídni vyrazit s kamionem do Billy.... od cedule 6t ujedete max. 500m, kamion bude bez registračních značek, řidič v cele a dopravce se nedoplatí.
A nevšiml jsem si, že by ve Vídni měli prázdné regály.
A není to spíš tak, že z centrálních skladů jednotlivých obchodních sítí obchody v příslušných "centrech" měst zásobují stejná vozidla s vyjednanými vyjímkami na RZ(SPZ) navíc s omezenou platností jen na určitý čas (případně i dny)
Zkuste se podívat i v Praze na IPP/Tylák v nočních hodinách k Mekáči - a uvidíte tam velký náklaďák s polepy této sítě rychlého občerstvení a to někdy i s přívěsem = celkovou kapacitou návěsu tahače "kamiónu"
Se mi libi jak je tady vzdycky jednou mesicne nejaky clanek o cizinci v kamionu a hned chytrolinu jak tady kazdej polak nebo rumun neustale boura
Ja vam poradim, zvednete se jednou z gauce a projedte si v pondeli D1 Brno Peaha a nebudete stihat pocitat kolik jich tady jezdi cizincu.Jejich nehody jsou naprosto zanedbatelne procento.
V prepoctu na absolutni pocet kamionu jich zdaleka tak malo neni, v prepoctu na pocet _nehod_ kamionu je jich jeste vic.
A po prepocitani nehod kamionu na nesmyslnych mistech Rumuni a Polaci bez diskuse vedou.
A to vse je mozne jenom diky totalni necinnosti policie.
Za nehodu může řidič kamionu. Nákladní automobil paní Martinková no nevím. Řidič se v Bělohorské chtěl otočit, aby pokračoval na Malovanku, ale v tom se objevila tramvaj která už nedokázala zabrzdit. Aspoň tak si to vysvětluji já.
Protože se na Bělohorské opravuje vozovka, tak byl směr dolů přesunut do jednoho pruhu protisměru (vlevo vedle kolejí) a právě v místě srážky se to vracelo zpátky přes koleje doprava.
Brzké uzdravení všem.
Tramvaj holt nejde zabrzdit na fleku.
A právě proto musí řidič tramvaje k nebezpečným místům přijíždět takovou rychlostí, aby dokázal zareagovat na situaci. Naštěstí, jak je vidět ze stavu vozidel po nehodě, došlo ke srážce už v téměř nulové rychlosti, takže má tramvaj jen trochu pomačkané lamináty.
"Škoda je značná" na voze (byť modernizovaném) z roku 1962...
Říká se, že ty "rekonstrukce" v podstatě znamenaly, že byly postaveny nové tramvaje a po těch původních mají jen papíry. I když pravda, Kardausův geniální design byl do značné míry zachován.
Na voze T3 vyměnili spřáhla? Jen tak na ulici? No tak to bych chtěl vidět. Spíš bych řekl, že na spřáhlo nasadili nějakou redukci.
Copak, slečno Bělo Horáková. Taky měníte spřáhla na počkání?
Kamion se zahranicni poznavaci znackou. Vubec nebyl polsky?