Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Maltě se zřítilo malé armádní letadlo. Zemřelo pět Francouzů

Na maltském mezinárodním letišti v pondělí ráno havarovalo malé armádní letadlo. Krátce po vzletu se ze zatím neznámých příčin zřítilo, informoval list Times of Malta. Při neštěstí zahynulo pět Francouzů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P80e50t56e57r 26B33a25k94i59č 1709789625190

Patril tejto firme

http://www.army-technology.com/contractors/data_management/cae-aviation/

Takže išlo o niečo iné.

0/0
24.10.2016 11:35

K17a77r91e13l 30J26e50l65í19n86e87k 2274750164845

Asi letěli z Frontexu do Libie pro svůj podíl od pašeráků. Holt to nedopadlo. Pošlou dalšího kurýra.

+10/0
24.10.2016 11:17

J51a23n 27P72u24k95l 6712418179901

Kolik mladých životů mohli zachránit z těch vratkých bárek... ;-(

+5/0
24.10.2016 11:02

R90o39m53a82n 66Č56e59r71n35ý 5731459574482

V životě by mě nenapadlo, jak se změní mé názory za ten rok, co probíhá muslimská invaze. Z přesvědčeného liberála, voliče Topky je ze mě zaprděný čecháček a xenofob. A jestli ty pomahače a hrobaře lituji? Na to nebudu odpovídat. Otázkou je jak by odpověděla třeba ta devadesátiletá babička, kterou nedávno obohatil uprchlík znásilněním.

+15/−3
24.10.2016 10:39

J47a30n 90U23l70r63y68c40h 4501267390528

tak za prvé by bylo nutné zjistit, co jste si představoval pod pojmem liberál (to je zrovna pojem, pod kterým se lidé hlásí i k naprosto protikladným názorům), a jak pevně jste měl svoje dle vás liberální přesvědčení zakotveno; nicméně pokud říkáte, že rok nynějšího období stačil k totální změně vašich názorů, popisujete jen psychicko intelektuální ztroskotání sebe sama (píšu psychicko intelektuální, protože pochopitelně nevím, co stálo konkrétně za takovou změnou - např. vaše neschopnost racionálně a komplexně hodnotit situaci?, váš strach?..., vím jenom, že k takovému obratu (pokud šlo o obrat - viz výše) nebyl v uplynulém období důvod; mimochodem, už spojení "probíhá muslimská invaze" svědčí o vaší vyšinutosti a naprosto pokřiveném vnímání reality - během uplynulých let v Evropě žádná muslimská invaze prostě neprobíhala a ani teď neprobíhá (současná migrační vlna není muslimská invaze), to je buď klišé (neboli laciný žvást), anebo (pokud to myslíte doslova) to pokřivené vnímání reality až do jejího popření)

+1/−2
25.10.2016 19:58

R45a53d16e47k 22S45ý45k83o22r38a 9857951829521

Včera jsem opět po letech koukal na "Prázdniny pro psa", takže babička by dnešní situaci okomentovala asi takto: "Tak hlavně, že se nikomu nic nestalo."

PS: lovci íček do práce, dnes budou žně :-P

+6/0
24.10.2016 10:30

P39e38t55r 49M42i49c93h73a78l 2510334821102

Ajaj, tady se cenzor vyřádí. A byť Frontex za jeho činnost dlouhodobě kritizuji, tak radost ze smrti lidí při nehodě nemám.

+7/0
24.10.2016 10:16

J76a48r60o49s23l23a39v 30M13a53l33ý 5226371988733

Je to tragédie, ale co jezdí dělat pracovníci Frontex do Lybie? ;-O

+9/−4
24.10.2016 9:36

J36a18n 44B93u40r28i33a40n 2833119834880

A ono je v tom článku nějaké slůvko o Lybii?

0/−2
24.10.2016 9:47

J58a70r73o63s23l39a45v 67M44a60l88ý 5726821528313

Na jiném serveru píší, že letěl do Lybie ... Maltský deník s odkazem na nejmenované zdroje uvedl, že letoun měla z Lucemburska pronajatý pohraniční agentura EU Frontex. Podle listu mohli pracovníci agentury směřovat do libyjské Misuráty.

+8/0
24.10.2016 9:49

J36a84n 31E36n14t50e30r 5474695174397

Pohraniční agentura? Řekl bych, že je to cestovní agentura ... ;-)

+9/−1
24.10.2016 10:12

F52i81l53i18p 75H48r39b33e80k 2584380886200

Nebo spíš pašerácká agentura?

+1/−1
24.10.2016 13:23

D82a91v40i38d 75K29r71a21j86í95č95e55k 7623733786487

Už není - ale psali tam, že stroj měl namířeno na nějaké Lybijské letiště - jméno si nevybavím.

Ale informace je to zajímavá a skutečnost, že informace ze článku zmizela, je ještě zajímavější.

+1/0
24.10.2016 10:52

S37o33n13a 55M83o85t62u24s36o83v49á 5432580707710

Išli tam dohodnúť, že budú migrantov brať rovno z pobrežia. Mnohí z nich sa totiž vody boja. Len by ma zaujímalo, ako by potom Frontex vysvetlil ich "záchranu" na suchej zemi námorným právom.

+6/−2
24.10.2016 10:11

V96a94c21l52a22v 19S91t71e50r45b28a 2644847565624

Jestlize maji za ukol kontrolovat funkcnost vnejsi hranice EU, spoluprace s urady sousedicich zemi k tomu jednoznacne patri. Cesti celnici taky spolupracuji s polskymi, madarskymi...atd, vcetne obcasnych sluzebnich cest do techto zemi...

+1/−2
24.10.2016 10:25

J23a73r59o84s53l35a34v 43M36a96l38ý 5266111908793

Vy jste byl teď asi v nějaké 3 leté hibernaci ne? ;-D jste nezaregistroval, že Frontex nic nehlídá? že naopak podporuje pašeráctví ilegálů?

+2/−1
24.10.2016 11:19

B37r61u25n33o 97C59h51o30j65k38a 8455610626208

Boží mlýny ... :)

+12/−5
24.10.2016 9:35

J64a30k77u66b 73S70e74m82e73r27á46d 2727606841551

tady bude zas nablito.... klidne to muzou byt normalni zamestnanci, kteri proste delaji jen svou praci, nemuzou za to, kdo a jak je ukoluje

+8/−13
24.10.2016 9:34

D83a92v89i79d 70K17r65a48j60í58č12e70k 7533923556177

Kdybych měl na výběr dělat například dozorce v nápravném zařízení nebo dělníka u pásu, tak bych místo dozorce asi přenechal někomu se silnějším žaludkem.

+2/0
24.10.2016 9:38

Ř73e71h32o70ř 75V60l59a36s29á14k 2544874971866

To je standardní obhajoba, kterou slyšíme i u soudů s dozorci nacistických koncentráků.

+15/−2
24.10.2016 9:38

J35a97n 66B74u81r45i54a80n 2913129984800

Pletete se - nacisté sice jednali v souladu s nařízeními, ale odsouzeni byli za spáchání zločinů proti lidskosti, jichž se dopustili na neozbrojeném civilním obyvatelstvu.

Máte dojem, že Frontex se dopouští něčeho podobného?

+2/−3
24.10.2016 9:44

R18a71d98k31a 88J27o20h72n10o38v23á 4794321435

Ano, napomáhání okupace Evropy nepřátelskou civilizací.

+14/−2
24.10.2016 9:48

V62á59c65l62a76v 50V73a32n13ě14k 2773213208621

Koukáte se moc na akční filmy a leze vám to víte kam.

Kde jste přišla na to, že se děje nějaká okupace?

+1/−10
24.10.2016 9:51

J91a79r30o70s93l43a50v 64M30a81l64ý 5706871238343

Děje se hidžra

+3/0
24.10.2016 9:55

V69á52c93l58a11v 90V30a35n49ě32k 2403513848681

To si dobře zapamatujte až někde zakopnete a budete třeba padat ze schodů.

To jsou ty boží mlýny.

+1/−3
24.10.2016 10:00

M94a52r77t17i56n 79N30e17r52m85u87t 9917977398839

Odkdy je bůh na straně alláha?

+1/0
24.10.2016 11:02

J96a16n 62U59l96r42y60c82h 4611187700718

Alláh je Bůh - prakticky ten samý jako židovský a křesťanský;-D (pokud mi nevěříte, tak si to nastudujte třeba hned v Koránu, vy troubo;-D (že si křesťani interpretovali postavu Ježíše (dle muslimů samozřejmě významného a respektovaného proroka) coby bohočlověka a ještě si to posléze zkomplikovali Trojjediností Boží (o niž se ostatně od začátku hádali a od konce středověku v Evropě s novým impulzem až do toho upalování, jak jinak, ostatně o podstatu Ježíše v menší míře taky), to už je jejich problém:-)))

0/0
25.10.2016 20:16

P53a80v48e63l 91V65a95l34e38n86t62a 7401431147623

tak, spíše bych to nazval kolonizací... ale výsledek pro evropany je stejný, konec Evropské kultury v horizontu 100 let.

+2/0
24.10.2016 10:38

V10á18c69l19a92v 89V51a51n25ě76k 2903873368431

Co to tady melete pane Vlasáku.

Tihle lidi tam zachraňují životy,které vám jsou lhostejné a zachraňují take vaši reputaci jako občan civilizovaného západu.

+2/−19
24.10.2016 9:46

J68i25n98d85ř18i76c36h 13H31r95d36l12i15č54k20a 4526324269924

Ku chladnokrevnému a promyšlenému zneužívání principu pomoci trostečníkům jsem opravdu lhostejný. V tom lepším případě.

+12/0
24.10.2016 9:50

V78á60c74l90a98v 76V80a11n38ě32k 2853113768681

Můžete mi vysvětlit jak se zneužívá pomoc topícímu se člověku?

To by měl dost zajímalo.

+1/−11
24.10.2016 9:52

J89i69n70d62ř53i34c37h 35H96r86d73l81i90č84k96a 4416714539734

Předem naplánované vyjetí s připrchlíky, potom vyslání nouzového signálu, to vše za účelem, aby "trosečníci" mohli putovat do Evropy hned od libyjských břehů. Odporné zneužívání původně ušlechtilého principu.

+11/−1
24.10.2016 9:57

V94á56c82l93a33v 10V19a37n74ě96k 2793443948581

Nechte toho dokud máte ještě zbytek reputace.

0/−10
24.10.2016 10:01

J42i24n83d48ř89i78c91h 65H53r62d87l27i26č84k94a 4146964609424

došly nabiflované fráce, co? :-)

+7/0
24.10.2016 10:18

J36i81n22d17ř74i47c62h 43H96r61d38l26i51č77k33a 4586694229914

z

0/0
24.10.2016 10:18

M81a74r81t39i13n 29N16e16r82m33u41t 9697107298129

Je to tak profláklé, že tu byl o tom přímo článek, ve kterém samotní pašeráci říkají: vyplujete na moře a zbytek pojedete s evropany. Musíte si přepracovat noty, denně vám ubývá ideogický prostor k manévrování. Nakonec nezbude než "přesun do předem připravených pozic"

0/0
24.10.2016 11:06

J67a75n 29U17l19r11y36c44h 4931137250468

(pan Vaněk už na ty vaše nesmysly nemá chuť, sílu nebo čas, ale doodpověděl jsem vám za něj - viz níže)

0/0
25.10.2016 20:34

J45a48n 92U36l35r91y14c77h 4671537520198

trochu plácáte, že? - naplánované vyjetí a vyslání nouzového signálu (resp. zařízení obojího, oni se osobně poslední fáze neúčastní) je záležitostí pašeráků; naplánované patrolování těsně u mořské hranice je záměrnou záležitostí Frontexu, díky které EU, tj. naše civilizace, není v pozici sviní, co se lhostejně (resp. schválně nečinně) dívá, jak těsně u jejího prahu umírají stovky lidí (a důležitá pointa na závěr - i kdyby se EU do téhle svinské pozice postavila, migrační vlna by se nijak výrazně nesnížila - všichni dobře známe celková čísla, taky víme, že když tento postoj v minulém období do značné míry EU zastávala (nevysílala lodě tak daleko), mrtvých bylo víc, ale migrace byla velká stejně))

0/0
25.10.2016 20:30

S86o67n40a 78M19o65t91u37s96o48v19á 5562390627120

Áno, môžeme vám to vysvetliť. Ide o masívne zneužívanie námorného práva, podľa ktorého musíte zachrániť stroskotanca, ak sa vyskytne na trase vašej plavby. Predovšetkým - tí "stroskotanci" sú nimi programovo a počítajú s tým, že lode Frontexu, Lekárov bez hraníc, etc. ich bezpečne prevezú do Európy. Vôbec nerátajú s tým, že by ich vyložili v najbližšom prístave. Druhou zaujímavou skutočnosťou, je trasa týchto lodí. Čo vlastne robia pri afrických brehoch? Môžete toho vysvetliť naopak vy? Prečo pracovníci Frontexu leteli do Libye? Viete to vysvetliť? Prečo si stroskotanci v záujme záchrany svojho života nevolajú oveľa bližšiu líbyjsku pobrežnú stráž, aké rovno Frontex? Môžete to vysvetliť?

+7/−1
24.10.2016 10:03

V90á55c39l87a35v 87V82a69n66ě89k 2963153778941

Podívejte se prosímvás na to co Frontex dělá předtím než vypustíte takovouhle tiradu.

Tady zahynulo pět lidí co zachraňují životy lidí.

Ty otázky co sem dáváte si můžete klidně zodpovědět přes internet.

+1/−8
24.10.2016 10:13

S50o44n24a 32M19o30t51u69s56o34v37á 5212860487960

Frontex nelegálne priváža na európsku pôdu desaťtisíce nelegálnych a problémových migrantov. To robí Frontex. Mimochodom vznikol ako agentúra EU na ochranu južnej hranice Schengenu pred nelegálnou migráciou. Tak to stojí v reglemente. Viete to?

+7/−2
24.10.2016 10:17

V38a45c95l72a88v 23S32t38e65r26b31a 2144967735884

Vime a mate pravdu, to je jejich hlavni pracovni napln. Jestlize pri vykonu sve prace narazi na potapejici se lod plnou lidi, vytahnou je z vody. To neni jejich pracovni napln, ale lidsky instinkt. To ze do Evropy proudi davy migranu plyne z jinych selhani a spatnych politickych rozhodnuti. Hazet to na Frontex je ubohe a radovat se z jejich nestesti jeste ubozejsi...

+1/−2
24.10.2016 10:47

S22o59n23a 42M55o14t94u33s29o41v60á 5302970147590

Niekto sa raduje z ich nešťastia? Vy?

0/0
24.10.2016 12:25

P24a11v43e72l 37V54a10l42e88n80t28a 7161571157873

Pane Vaňku čím více jich frontex zachrání, tím více jich vyrazí a tím více se jich nakonec skutečně utopí, nehledě na to že dělají práci za pašeráky. Tedy kdyby frontex vůbec neexistoval tak by se do Evropy dostalo méně migrantů a méně lidí by se utopilo. To jsou paradoxy co.

+3/−1
24.10.2016 10:42

J26a53n 94U67l22r77y96c53h 4921927420218

ne, ty počty by takhle nevypadaly (viz praxe - kolik mrtvých bylo dřív, když se zachraňovalo laxněji, kolik jich je teď, kolik bylo přepluvších uprchlíků), jinak jsem to trošku rozvedl o několik příspěvků výš

0/0
25.10.2016 21:24

J76a40n 37U91l33r33y16c12h 4301697340458

co furt melete o nějakém nejbližším přístavu? - to je nějaká nová mantra, kterou popírači reality musí odemílat v každém vláknu s tématem migrace po moři? - už jsem myslím dokonce četl, že je to nějaká povinnost zachránce... - do nejbližšího přístavu žádného migranta expedovat nemůžete bez souhlasu daného státu, a žádný souhlas Libye EU nemá;

aby vám to ve vaší hlavičce docvaklo - migranti nevplouvají do našich přístavů s plavbyschopnými registrovanými loděmi pod nějakou státní vlajkou, ale záchranářské lodě by v této situaci byly; samozřejmě by migranty EU nemusela na moři vyhledávat - k tomu jsem napsal příspěvek o kousek výš; a samozřejmě by přímořské státy EU třeba mohly připluvší migranty vraždit na pobřeží anebo je zavírat do koncentráků (kde by tedy museli být až do konce života, pokud by se danému státu, EU nepodařilo dohodnout na jejich expedici jinam s nějakým státem, popřípadě si nevynutila totéž násilně) - obojí by bylo protizákonné jak z hlediska mezinárodního, tak zákonů dané země, ale možné to samozřejmě je (koneckonců domácí zákony se můžou změnit nebo ignorovat, mezinárodní ignorovat nebo vypovědět) - jen byste si vy a lidé vašeho smýšlení měli laskavě jasně a s rozmyslem odpovědět na (aspoň) 2 otázky - 1.) opravdu tohle máme dělat?, 2.) a) pokud ano, jaký to bude mít dopad na změnu naší společnosti, včetně konkrétních vnitropolitických změn?, b) a jaký to bude mít dopad na naše mezinárodní postavení, jak budou reagovat blízké i významné vzdálené státy?

(a pokud byste byla tak hloupá, že by vaše odpověď byla, ať si to ostatní státy vyřeší jak chtějí (třeba i tím vražděním, koncentráky, nebo válkou se zemí, kam by chtěly migranty vracet), jenom ať s tím nezatěžují nás - tak se vás ptám - a co když udělají pro ně mnohem výhodnější věc a prostě nechají jít (pobídnou) migranty dál? - nás například od Itálie dělí jeden jediný stát... - že teda zadrátujeme hranice? - opět - víte, jak je to konkrétně náročné na realizaci?, jaké by to mělo dopady? atd...)

0/0
25.10.2016 21:15

L43e21o27š 34L61i36t96e47r27á41k 5259176341392

Pracovníci Frontex vraždí uprchlíky? Vaše srovnání je nejen nesprávné, ale i nevhodné. ;-€

+1/−1
24.10.2016 9:46

V90á81c27l56a50v 79V93a42n33ě11k 2613873948811

Sprosté se to nazývá správně. Máte pravdu.

0/−3
24.10.2016 9:47

M51a13r66t55i28n 59N33e10r59m72u90t 9657947948929

|Jednak to nejsou žádní uprchlíci, jednak jsou pro mě důležitější lidi tady, doma. A pro ty to není nic pěkného.

+2/0
24.10.2016 11:08

P44e25t29r67a 92H41e34l84i72k29a54r50o11v87a 9258724727414

No tohle je trošku alibistické tvrzení - na to se odvolávali i pohraničníci na Šumavě, že jen vykonávali úkoly, když stříleli lidi, co se snažili dostat ven. Ale v demokratické společnosti si každý může vybrat práci v organizaci, která mu vyhovuje a s kterou souzní...

+13/−1
24.10.2016 9:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.