- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lidi, probuďte se, vždyť to píše Manert
Treba to konecne nasim idiotskym politikum dojde a misto boreni EU se zacnou venovat budovani naseho statu... To je jediny zpusob jak mit v EU vetsi hlas.
Už je to srandovní. Penzum je nyní zřejmě jeden článek denně. Stačí mi přečíst nadpis a vím, kdo je autor. Čím to asi je?
farage se tam na tebe zubí
Super kontrolor... Mají jedno křeslo ze 650 a rozhodli se dělat "kontrolora"...
Nyní by mohli usilovat o opětovný vstup do EU. Zatím se jim podařilo znehodnotit libru a úspory Britů o 15% a to ještě ani nezahájili rozhovory o vystoupení.
Je to seriózní jednání. Strana splnila svůj cíl dostat Velkou Británii z EU, tak končí a její členové by si mohli založit jinou stranu pro plnění jiných úkolů.
Tak ale jednají teroristé. Někoho odstřelí, něco vyhodí do vzduchu a stáhnou se. Také splnili svůj cíl. Také by to tedy mělo být seriózní jednání.
Farrage je něco jako chroust. Čtyři roky pod zemi, pak vyletí, ma rad silne světlo, bruci a hluci a pak ho buď neco vetsiho sežere nebo ho za tyden nikdo neuvidí. Mezitim ten strom co na něm přistál uschne.
Pan Farage si užil svých pět minut slávy, zavedl zemi, díky svým populistickým žvástům do problémů a takticky se snaží zmizet. Počká, až se někdo druhý bude snažit z této situace zemi vyvést. Potom zase vystrčí růžky a opět začne štvát občany, protože žvanění je jeho jediná silná stránka. Kdo tohoto člověka obdivuje, musí mít značně posunuté morální hodnoty. Dnes by země potřebovala spíše formát W. Churchilla, nikoli tuto veš v kožichu!
Tak jediným programem byl odchod z EU. Splněno, čili teď buď vymyslet program a nebo rozpustit. A zřejmě si již předáci strany uvědomili, že jediná koryta, na která mohli dosáhnout, jsou v europarlamentu, což je podobný paradox jako ze SSO v ČR. Proto ta nervozita.
Trochu z jiného soudku.
Dneska se mini-Maggie setkala se šéfem Nissanu, aby zmírnila svoji rétoriku z minulého týdne ohledně hard brexitu.
Je poměrně děsivé zjištění, ze Nissan zaměstnávající kolem 6.5 tisíc lidi tvoří 30% průmyslové produkce Spojeného Kralostvi.
Výsledek jednání? Pokud vláda nenabídne Nissanu další výhodné podmínky (nad již ty existující) a garanci některého s modelů brexitu počítajícího s jednotným evropským trhem nebude Nissanu dělat problém VB opustit. Ostatně, 80% produkce míří do EU.
Tolik o vyjednávací pozici Velké Britanie.
Můžu se zeptat na zdroj? To jsou hodně divoká čísla...