- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je taky nápad chtít zabrzdit vlastní silou dodávku, to není žádná nákupní taška na kolech. On ji sice nakonec zabrzdil, ale vlastním tělem, fakt hlavička.
To chce trénovat. Lidé dneska neví, k čemu je ruční brzda. U přejezdu či na červenou u semaforu stojí celou dobu na brzdě. Pak se není co divit, že zapomenou zatáhnout ruční brzdu.
Já používám ruční brzdu pořád. Jakmile zastavím, už zatahuju ruční brzdu. Člověk to má v krvi a tak nehrozí, že by to neudělal.
Kdysi jsem zažil experta, který si nezabrzdil traktor s připojeným nakladačem. Samozřejmě se mu zozjel a kdybych toho troubu neodtáhl bokem, tak přišel minimálně o nohy. Gól byl, že mi v první chvíli nadal, že jsem ho shodil na zem. Málem jsem mu ještě přidal pár facek.
Spousta řidičů to dělá, i profesionálů - nejsou zvyklí zařadit 1 a zatáhnout ruční brzdu - zcela automaticky. Většinou vypnou motor zařadí 1 a nechají to "kinklat" a lide třeba vystupují nebo berou náklad a vůz se "kinklá" na místě, schůdky autobusu vůči silnici, je to protivné, pak 1 vypadne a neštěstí je hotovo.