- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tá skúška nestála za nič. Merali im alkohol aj v priebehu skúšky ? Keď chlastali, až nafúkali 0,8 promile a potom išli jazdiť, tak v priebehu skúšky musel obsah alkoholu narásť nad 0,8 promile.
Přátele a lidé zdravého rozumu pomožte změnit tuhle hovadinu jsme pro dvě piva na kole. připojte svůj podpis pod e-petici na stránce http://e-petice.cz/petitions/cyklisto-na-zdravi.html Jedině společně dokážeme že nejsme opilci jak na tomhle ubohém videu. Jsem iniciátor akce Cyklisto na zdraví pokud by někdo chtěl jakoukoliv formou pomoci se sběrem podpisu ozvěte se děkuji Michal
Ja se jen zeptam na jednu vec, kterou stale uplne nechapu. Proc jsou ty dve piva tak dulezita k tomu jezdeni na kole? Ja totiz stale dokazu pochopit, proc by se nemelo jezdit na kole a pit pivo, ale nedokazu pochopit, proc by se melo pit pivo k jezdeni na kole.
4-5 panáků je snad hodně na 0.8 promile
Pokud nejsi 50kilova slecinka, tak ani ne.
A dotaz na cyklisty: to vám na tom výletě nestačí nealko pivo? V čem je rozdíl?
Navíc je rozdíl mezi novinářem, který do toho jde jako do vědomého pokusu, a cyklistou jedoucím třeba v deset večer z nějaké akce, který se už vidí v posteli.
tak, automobilisti by najradsej zakazali vsetkych cyklistov: " Chceli by ste ako vodič auta aby okolo vás išiel cyklista?" Jasné že nie, nikto nestojí o komplikácie...
Místo, aby místo nesmyslné nulové tolerance udělali osvětu k chodcům, kteří se ve velkém chovají jako kamikadze tak to radši budou pindat kvůli pár desetin promile. Když vidim ty lidi co přecházej na přechodech aniž by se jakkoliv rozhlédli přijde mě to absolutně šílené. Jsou dvě hlavní sociální skupiny a to mladí lidé, kteří zjevně nemají ŘP a pak důchodci, kteří jsou již senilní. Asi si všichni myslí, že když jsou na přechodu tak jsou nesmrtelní. Alkohol na kole je absolutně marginální záležitost a to už s ohledem na to, že je hlavně ohrožený ten cyklista.
pokud to neschválej tak chodec bude taky pokutován,,,,, a myslím že 0,6 by mohatě stačilo když si cyklista dá 1 pivo a pojede dál tak to vyjezdí raz dva,,,,,
Důvěryhodnost podobného experimentu v režii PČR a Autoklubu ČR je nulová. Všechny okolní státy mají daleko méně utažený režim, u nás to hyperbyrokracie dotáhla ad absurdum a teď když senátoři dostali rozum a jednu z mnoha extrémních norem chtějí poslat k ledu, podobní šašci dělají veletoče aby dokázali že nesmysl není likvidovatelný.
Ja s Vami nesouhlasim. Sice mate pravdu, ze duveryhodnost testu je nulova, nicmene si myslim, ze je dobre, ze mame nastavenou nulovou toleranci alkoholu jak za volantem, tak za riditky. Osobne jako cyklista vubec nemam problem nepit. Je to pro nekoho tak strasne tezke chvili nepit? To nedokazete byt pul dne bez alkoholu? V mnoha zemich EU mate povolen alkohol i za volantem a myslite si, ze je to tak spravne? Problem je v tom, ze pokud nejaky limit nastavite, tak na nej budou lidi hresit. Pokud mate nastavenu nulu, tak by zde mela byt nejaka tolerance (treba do 0,2 by byla nejaka nizsi pokuta, treba do tisice korun, ale stale by se jednalo o prestupek). Muze se stat v podstate kazdemu, ze je nekde na oslave a druhy den jede autem a nejaky zbytkac mu zustane. Jaky je ten duvod, proc by mel cyklista mit povolen nejaky alkohol?
A není to zbytečná diskuze? Když jsem bydlel ve městě, za rok jsem najel na kole zhruba 4000 km, většinou na hlavních cyklotrasách. Přesto jsem potkal hlídku kontrolující cyklisty (bez ohledu na to, jestli mě stavila, nebo ne) tak jednou za 2 roky. A tak jsem denně potkával plni cyklistů jedoucích jak dobytek - neosvětlených, neukazujících, porušujících všemožné zákazové či příkazové značky atp.
Tak k čemu nějaká diskuze o alkoholu, když jsou kontroly tak řídké, že každý spoléhá (a má prakticky jistotu), že ho nikdo nechytí? Snad jen pro případ nehody to má význam. Jinak ne.