Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nebýt Maďarska, Evropa by byla mrtvá, kritizoval Evropskou komisi Orbán

Kdyby Maďarsko neplnilo své závazky týkající se ilegální migrace, Evropa, jak ji známe, „by už byla mrtvá“. Prohlásil to maďarský premiér Viktor Orbán v rozhovoru, který zveřejnil deník Lokál. Orbán v něm opět kritizoval postup Evropské komise v migrační krizi a snahu prosadit kvóty pro přerozdělení migrantů mezi země Evropské unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M19a90r10i87e 24Z96e72l84e83n16á 2174881919111

Jasně, pane Orbáne, Vámi doporučované koncentrační tábory jsou vlastně ideálním řešením...Rv

0/−10
30.9.2016 14:38

B10ě66l78a 34H55o79r58á82k19o76v11á 1548342309550

A ono je nějaké jiné řešení?

0/0
30.9.2016 18:40

J22a86n 74V43o42j72t19í35š28e41k 6312191475406

Fuj.

0/0
2.10.2016 19:47

A60d69a59m 44P16o62c24h51e 7568846760255

Hezké řešení, fakt

0/0
3.10.2016 0:02

J36a81n 33V85o69j72t51í38š70e28k 6412551595376

To není řešení, to je vyjádření znechucení. Neznáte význam slov?

0/0
3.10.2016 0:14

P90e41t60r 92N33e70t21o51l57i16c51k19ý 4278676414695

Ale ano, znám význam vysoce hlubokého argumentu do diskuze "fuj"

0/0
3.10.2016 10:12

J39a88n 66V27o45j36t11í41š71e58k 6662181695416

Já nikde netvrdim, že je to argument.

0/0
3.10.2016 10:29

P37e14t84r 77N70e82t90o63l60i16c14k84ý 4338266444595

Zvláštní, člověk by v diskuzi čekal argumenty a ne citoslovce na úrovni mateřské školy

0/0
3.10.2016 10:33

P54e83t96r 10N88e51t88o42l90i63c39k28ý 4308746134125

On je tam chce vyvražďovat, vážně? A vaše řešení zní jak?

0/0
30.9.2016 21:16

M81a25r78t46i33n 49P95e57t77v74a38d 4600239607132

Otázka je, proč by nějaké řešení muselo vůbec existovat.

Dosavadní průběh krize svědčí spíš o opaku: zatím se nenašel ani jediný Evropan, který by dokázal navrhnout cokoliv, co by mělo naději na úspěch. To jediné, co aspoň jakžtakž funguje, je nemastná neslaná dohoda s Tureckem. Ani Orbán samozřejmě nic účinnějšího nevymyslel.

Monstrózní koncentrák v Libyi je absurdní sci-fi fantasmagorie. Nikdo v něm přece nebude chtít dobrovolně pobývat - a tím plán definitivně hasne.

Jaké možnosti "řešení" měli v minulosti obyvatelé Ameriky, Afriky, Austrálie nebo Asie, do kterých bez pozvání a bez ptaní vtrhli ozbrojení evropští nájezdníci, aby si nakradli, a aby domorodce "obohatili" svým jediným pravým náboženstvím?

Lidé se občas stěhují ve velkém, když pro to mají náležité důvody. Nebýt toho, že Češi kdysi přitáhli na germánské území, aby se v něm tak trochu poroztáhli, možná bychom ještě pořád pásli kozy v nějaké asijské stepi.

Lidé vždycky odcházeli ze svých domovů za lepším a bezpečnějším životem. Je to logické, a je to i pochopitelné. Nic netrvá věčně a beze změny: žádný stát, žádný národ, ani žádná civilizace. Lidem Orbánova typu to ovšem vysvětlit nelze. Domnívají se, že mají nějaká privilegia, ačkoliv nemají nic: historie svědčí o neustálém pohybu, jehož rozhodující směr nikdy neurčují lidské plány, ale pouze náhodné události. Dnes je pro změnu cílem migrace Evropa. Nikdo neumí předpovědět, jestli ji to v budoucnosti změní nebo ne. Ale ani Evropané, ani imigranti to nemohou přímo ovlivnit: ovlivní to jedině jejich vzájemná komunikace. Momentálně většina Evropanů nějakou komunikaci vylučuje, čímž pod sebou efektivně podřezávají větev.

Kdo se domnívá, že příval migrantů může zastavit, dospěje nakonec k jediné reálné možnosti. A tou je vraždění na hranicích, v jehož důsledku z Evropy velmi rychle zmizí všechno, čím dnes vyniká. Zabíjení neozbrojených lidí, kteří se "provinili" jenom tím, že chtějí někam jít, je zvrhlý zločin, jaký svět neodpouští.

+1/0
1.10.2016 17:38

A84d96a21m 13P81o20c68h52e 7848256520855

Tak se zamyslete, proč všichni ti "uprchlíci" musí do Německa a Švédska a jaká je tam sociální podpora. Čili řešením je chovat se jako státy V4. Ano, za cenu bránění svého území všemi prostředky. Jak to bylo vždy v historii. Protože hordy nadržených dvacetiletých chlapů, co ploty bourají i automobily, se opravdu provinily.

0/0
1.10.2016 18:15

M16a52r72t43i84n 12P11e13t17v47a96d 4360159867482

Pane Poche, dlouho jsme své dohady neměli čím podpořit, ale teď je konečně k dispozici oficiální statistika německé policie za první polovinu letošního roku. Podle ní se zhruba 94% všech migrantů nedopouští žádné trestné činnosti. Těch zbývajících 6% má na svědomí především bagatelní trestné činy - nejčastěji krádeže nebo výtržnosti. Pachatelů závažné násilné kriminality je mezi imigranty přibližně stejné procento jako mezi domácími.

Z toho celkem zřetelně vyplývá, že přijetí dejme tomu deseti tisíc přistěhovalců by pro Česko neznamenalo žádné závažné bezpečnostní riziko.

Do Německa a Švédska chtějí především proto, že tyhle země jsou už několik desítek let k imigrantům mimořádně vstřícné, takže se není čemu divit. - I vy byste v jejich situaci mířil tam, kde vám nejpíš bude nejlíp.

Naše území zůstává v klidu právě a jedině proto, že migranty nepřitahuje. V opačném případě bychom jim v příchodu zabránit nedokázali, to si jen tak trochu silácky namlouváme.

+1/0
1.10.2016 18:54

A32d23a23m 38P29o40c60h54e 7308186710315

Tak si laskavě račte zjistit, kdo tvoří většinu obyvatel západoevropských věznic a proč je Švédsko velmoc ve znásilňování. Vzhledem k tomu, že má policie nařízeno jejich činy tutlat, je vaše statistika opravdu vtipná.

0/0
1.10.2016 21:03

J90a22n 72V92o31j79t62í88š14e15k 6412521585216

Vy vlastně říkáte, že řešením je snížení životní úrovně v Evropě. Jako jo, když se bude mít celá Evropa "špatně" jako V4 (a že zrovna maďaři nebo poláci se začínaj mít špatně i bez uvozovek), tak sem asi nikdo chtít nebude.

+1/0
1.10.2016 20:41

A57d94a47m 98P84o96c94h70e 7468386710865

Já říkám, že řešením je snížení sociální podpory a tvrdé represe vůči nim při každém náznaku narušení pořádku. Snižovat životní úroveň ve prospěch těch existencí si máme spíš podle jistých kolegů z vašeho tábora

0/0
1.10.2016 21:08

J33a55n 55V97o51j35t23í79š19e89k 6442531755556

Jakýho mýho tábora? Já byl na táboře naposledy ve čtvrtý třídě a nelíbilo se mi tam.

0/0
1.10.2016 21:58

A52d96a43m 26P80o69c79h17e 7828646170315

Tak aspoň že souhlasíte, že jediným praktickým řešením této "uprchlické" krize je drastické osekání sociální podpory

0/0
1.10.2016 22:11

J32a73n 35V29o75j43t31í43š56e16k 6432161635166

Rozhodně nesouhlasim. To je lichá konstrukce. Uprchlíci do Evropy nejdou kvůli dávkám.

0/0
1.10.2016 22:31

A39d77a11m 66P60o92c33h39e 7548966360295

Neee vůbec, jen z německého milionu jich má práci 54 a náhodou si vybírají zrovna země s nejvyšší podporou.

0/0
1.10.2016 23:06

J56a11n 17V25o71j90t90í30š12e48k 6532881235106

Vzhledem k tomu, že žadatel o azyl legálně získat práci nemůže, je to fakt strašně překvapivá statistika a taky je to mnohem složitější problém. Sám se zamyslete nad tim, jestli byste zaměstnal uprchlíka. Asi těžko.

Vybírají si zcela samozřejmě bohatší země. Kam byste utíkal vy, kdyby tady byla válka? Do Německa nebo do Turecka?

0/0
1.10.2016 23:22

P32e41t97r 45N63e37t62o74l40i11c15k25ý 4138236964925

Vzhledem k tomu, že obvykle neumí ani číst, natož učit se nějaké jazyky, se zaměstnávají dost těžko.

A utíkal bych (ačkoli tito "uprchlíci" obvykle válku neviděli ani na obrázku) do nejbližší bezpečné země s podobnou kulturou a ne přes půl světa tam, kde se nejlépe parazituje.

0/0
2.10.2016 9:24

J29a38n 91V56o85j29t36í40š43e52k 6252421145896

V Turecku byl nedávno pokus o převrat, balkán je balkán, maďaři si pomalu rušej demokracii... My nakonec tou nejbližší bezpečnou zemí jsme.

0/0
2.10.2016 19:46

A33d22a52m 60P70o90c40h18e 7428986660815

Jasně, Maďaři se jediní ptají na názor občanů, což je pro pána rušení demokracie. Protože demokracie je přece diktatura menšinových názorů různých připitých Junckerů, co.

0/0
3.10.2016 0:01

J70a15n 20V55o86j76t32í18š29e25k 6952661235126

Rušení demokracie je pro mě ovládání všech velkejch médií. Odkdy je Junckerův názor menšinovej? Byl normálně zvolen. Jasně, většina Čechů s nim nesouhlasí, ovšem drtivá většina zbytku EU ano, tak se konečně smiřte s tim, že v tý Evropě nejsme sami.

0/0
3.10.2016 0:14

P15e67t11r 21N22e29t70o49l77i92c72k52ý 4518166624205

Jo tak ožrala Juncker byl zvolen, AHA. Opravdu si myslíte, že s ním většina Evropanů souhlasí? A navíc drtivá? Fakt? A zkuste si nastudovat, co znamená pojem demokracie. Mimochodem, že Orbán ovládá veškerá média jsem si taky nevšiml.

0/0
3.10.2016 10:12

J94a92n 89V14o58j31t30í86š65e47k 6202941695176

No vy jste si nevšiml takovejch věcí...

0/0
3.10.2016 10:28

P25e84t46r 68N85e72t17o31l85i46c20k30ý 4368276824435

Ne, nevšiml. Juncker nikdy řádným způsobem nebyl zvolen.

0/0
3.10.2016 10:33

J34a26n 55V18o29j13t76í19š53e83k 6462231555746

Z wikipedie: "Evropský parlament jej zvolil většinou 422 ze 729 hlasů."

Zdroje: http://www.bbc.com/news/world-europe-28299335

http://europa.eu/rapid/press-release_SPEECH-14-546_en.htm

0/0
3.10.2016 10:39

P19e75t78r 69N76e86t16o82l29i88c13k73ý 4168526924375

Zas ten váš demokratický kývací europarlament...

0/0
3.10.2016 10:41

J93a13n 14V31o22j93t48í61š87e22k 6182371255126

Do Evropskýho parlamentu volí každý občan EU. Nic demokratičtějšího být nemůže.

0/0
3.10.2016 10:47

P35e92t75r 21N36e44t50o65l49i95c37k51ý 4958656144545

Což nic nemění na tom, že europoslanci jsou masově korumpováni lobbyisty, hlasují 16x za minutu a po vstupu do europarlamentu své názory okamžitě otáčí o 180°. Dost teoretická demokracie.

0/0
3.10.2016 12:11

J95a33n 25V25o88j42t19í33š61e25k 6362271815646

No tak volte někoho jinýho nebo kandidujte. Úplně normální demokracie.

0/0
3.10.2016 12:13

P78e77t67r 27N62e20t97o93l25i58c85k37ý 4638186934705

Člověk, který by ustál prostředí europarlamentu patrně neexistuje. Přesně na tom byl europarlament zbudován. A hlavně, že se demokratická EU tak hrozně bojí jakýchkoli referend na cokoli..

0/0
3.10.2016 13:22

J96a81n 56V42o25j83t21í98š22e91k 6832511585216

EU se referend nebojí. To Britské nebo Maďarské jsou toho důkazem.

0/0
3.10.2016 13:27

P17e33t83r 83N26e58t82o78l12i93c56k11ý 4188666384615

Ano. A od té doby řeší, jak to Britům co nejvíc zavařit a potrestat je, Maďarsku hrozí vyloučením...

0/0
3.10.2016 13:33

J78a10n 39V90o27j53t70í48š48e94k 6662681145706

Nesmysl. Jenom váš pocit. Britům nikdo nic zavařit nechce. Pouze se k nim Unie bude chovat jako ke každýmu jinýmu nečlenovi, čili bude respektovat výsledek referenda.

0/0
3.10.2016 13:40

A36d55a45m 13P50o62c53h78e 7908446860285

Ano, bude po nich chtít výpalné za to, aby na ně milostivě neuvalila cla. Ostatně nic než jak zařídit, aby Brity ten odchod exemplárně bolel současné euroaparátčíky nezajímá

0/0
5.10.2016 10:44

J79a61n 84V23o74j54t70í60š23e82k 6222671935626

Ale oni si cla odhlasovali v referendu. To není žádný vápalný. Chtěli odejít, tak odešli. Proč by jim EU měla dávat nějaký výhody, který vyplývaj ze členství v unii, když členství v unii nechtěj. Pokud chtěj s Unií obchodovat, tak ať si vyjednaj dohodu jako Norsko nebo Švýcarsko, záleží jenom na nich.

Máte typickej čecháčkovskej přístup, samý výhody byste chtěl, ale abyste za ně něco nabídnul? To ne, žejo.

0/0
5.10.2016 10:53

A62d44a45m 31P91o24c74h41e 7678116650145

Volný obchod není výhoda, ale normální oboustranně prospěšná věc. To jen EU z toho dělá drahou královskou výsadu.

0/0
5.10.2016 12:17

A25d74a17m 10P19o93c13h98e 7738186620345

Jasně, Maďaři se jediní ptají na názor občanů, což je pro pána rušení demokracie. Protože demokracie je přece diktatura menšinových názorů různých připitých Junckerů, co.

0/0
3.10.2016 0:02

P29e21t96r 52N56e52t42o77l19i87c10k18ý 4438686524725

Uprchlík zpravidla prchá před něčím, a ne za něčím.

0/0
2.10.2016 9:27

J52a47n 93V83o57j70t39í94š52e22k 6722281635946

Ano. Pokud utíkáte před vzteklym psem a můžete si vybrat, jestli zaběhnete do restaurace nebo vlezete do kanálu, tak snad pod logikou "je to blíž a utíkám před něčim, ne za něčim" vlezete do toho kanálu?

0/0
2.10.2016 19:47

A87d53a81m 20P12o80c26h32e 7838246680875

Tak se určitě poženu přes celé město do té nejvíc luxusní restaurace. A ideálně z Keni. Nebo Maroka. A Pákistánu. Sice žádná válka, ale to Vojtíšky nezajímá.

0/0
3.10.2016 0:05

J94a36n 74V98o66j49t51í40š55e36k 6232781765576

Není to přes celý město. Německo není zas tak daleko a dostat se tam není vůbec složitý. Navíc němcům uprchlíci nevaděj a chtěj jim pomoct. Tak mi vysvětlete, proč by měli ti lidé utíkat jinam. Jenom kvůli tomu, že nějakejm Pochům přijde logištější lízt do kanálu?

0/0
3.10.2016 0:16

P80e12t98r 44N79e24t23o23l98i55c36k33ý 4668716554305

Ukažte mi laskavě průzkum, podle kterého "nevaděj", když je tak vnucují všem kolem. A Německo není daleko, fakt? Zato ostatní země Evropy jsou o tolik dál než Německo. A Švédsko je taky hrozně blízko, fakt.

0/0
3.10.2016 10:13

J62a79n 25V68o75j12t29í53š55e32k 6752321495616

Ne. V dnešnim světě a zvlášť v Evropě je fakt jedno, jak je fyzicky stát daleko. Dostat se do Švédska je stejně jednoduchý, jako dostat se na balkán. Problém je jenom dostat se do Evropy, ale pok už je to pohoda.

Tady máte statistiky, ale vy stejně zas budete řvát, že je to lež.

http://www.datovazurnalistika.cz/angela-merkel-v-cislech/

Všimněte si hlavně:

Máme přijímat uprchlíky z válečných oblastí? 94% ano.

0/0
3.10.2016 10:32

P40e12t42r 53N98e23t32o49l44i53c73k80ý 4378286724435

Hrozná pohoda. Proto najíždějí automobily do hraničních plotů a šutry po kamionech. A kolik jich je doopravdy z válečných oblastí, co? Půl procenta?

0/0
3.10.2016 10:35

J82a79n 83V34o72j43t63í17š81e78k 6812541875566

Máte nějakej zdroj k tomu vašemu půl procentu? Těžko. Po mě chcete zdroj v každym druhym příspěvku, vždycky ho dostanete, a sám jenom hloupě plácáte.

Z tohohle se nevykecáte 94% Němců chce pomáhat a většina jich migranty ani nepovažuje za žádnou hrozbu. To jsou fakta.

0/0
3.10.2016 10:42

P47e90t73r 46N25e33t89o22l71i42c96k22ý 4458706944935

Tak migranty nebo "uprchlíky"? Máte v tom trochu guláš. A zkuste si aspoň zjistit, ze kterých zemí sem povětšinou táhnou a kde je válka.

0/0
3.10.2016 10:44

J73a11n 80V22o48j95t47í24š88e95k 6482341715306

Nemám v tom guláš, napsal jsem to dobře. První statistika je o uprchlících, druhá o migrantech. To se jenom vy musíte naučit číst.

0/0
3.10.2016 10:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.