Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ANALÝZA: Polovině kandidátů do Senátu za ČSSD a lidovce se nezdá EET

Elektronická evidence tržeb se líbí jen polovině kandidátů do Senátu za vládní ČSSD a KDU-ČSL. Většina uchazečů o Senát je naopak jasně proti povinným kvótám EU na přerozdělování uprchlíků. Plyne to z odpovědí kandidátů na otázky v rámci projektu volební kalkulačka, na kterém se podílí i server iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š31t78e88f58a32n 26F53r51i93č18a 7672108353366

Zbytečná buzerace vycházející z chorobné podezřívavosti. EET samo o sobě do státní kasy z podstaty věci nemůže přinést ani korunu. Každý podnikatel je schopen iniciovat proti příjmům dostatečně vysoké náklady. Tím spíše pak ti, jejichž obrat je nízký. Těch je samozřejmě drtivá většina.

+2/0
27.9.2016 6:17

A56n84t51o53n86í57n 36S47v76o93b25o68d56a 3894883789482

U nás je víc než 400 000 lidí, co podnikají při zaměstnání, víc než 500 000 lidí podniká a má to jako hlavní zdroj příjmů, tak jsem zvědavý, kolik jkch vítá EET po zkušenostech s kontrolním hlášením a po slibech o zjedno-dušení podnikání

+1/0
26.9.2016 21:55

M83i61l97o53š 62D15v53o13ř39á33k 4433533716584

U lidovců to chápu. Najednou mají všem těm hostinským, zedníkům a instalatérům na moravském venkově vysvětlit, proč pro tu Babišovu lumpárnu spolu s KSČM, ČSSD a Babišem hlasovali. A to pro ně není snadné. V programu KDU-ČSL to nebylo a jde to proti zájmům velké části jejich voličů. Ale socanů je to snad v pohodě, normální boj s třídním nepřítelem.

+3/−2
26.9.2016 20:33

A79l47e24n60a 85E50l58i23á95š16o82v11á 3944421622698

Je to důvod, proč nevolit ČSSD ani lidovce

+6/−1
26.9.2016 18:58

M63i61c24h68a82l 47T37o81m93i78n96s50k56ý 9331925937154

ano a 100% důvod proč nevolit ANO.

Protože to zaplatí zákazník.

+6/−1
26.9.2016 20:12

V44l44a31d41i39m13í38r 89K70a65š90p69a60r 8209203499695

A co je to tedy ten nepoctivý živnostník? Není to ten, co chce v tomhle bordelu přežít?

+2/−2
26.9.2016 18:13

A69l80e38n13a 74E42l20i41á65š16o52v17á 3654711222878

Chci-li přežít, nemusím přece krást, abych ten bordel ještě zvyšovala.

+3/−3
26.9.2016 18:59

S95y59l96v41a 37Š34p57o85r78k22o81v45á 5216422680869

a co takhle poctivý živnostník, který nekrade, daně platí poctviě, s rodinou se dvěma dětmi tak tak vyjde - ovšem poté, co bude muset dát několik tisíc za hardware (což by ještě nebylo tak hrozné) ale především pak každý měsíc platit několik seti až tisíc korun jednak za připojení k netu a hlavně za propůjčení softwaru (o čemž babiž bu ́d mlčí, nebo lže), díky kterému bude s MF komunikovat- zjistí, že to neutáhne a že na tom bude na sociálních dávkách minimálně stejně - tak co by se namáhal.

+6/−3
26.9.2016 19:09

J10i86ř63í 21K65r12u68t12i21l 8109725961848

Výše popisovaný živnostník musí být blbec a vysvětlení je jednoduché.

Živnostníka živí zákazník a není jediný důvod proč by měl dotyčný živnostník sponzorovat zákazníka a tuto nákladovou položku odečítat ze své zisku.

:-/

+1/−3
26.9.2016 21:21

A81n14t92o78n80í64n 60S22v18o42b44o33d52a 3344623609742

To bude složité, protože jsou garážnící konkurencí autoservisům, meloucháři konkurencí živnostníků, takže černota posílí :-(

0/0
26.9.2016 21:49

J29i32ř47í 65K16r77u18t10i32l 8939895941298

Garážníci, meloucháři tito prznitelé řemesla a ceny tady byli, jsou a budou a je jen na zákazníkovi kterou cestou se vydá.

0/0
27.9.2016 13:45

S36y61l60v10a 95Š17p87o65r40k77o18v73á 5916542280879

jaksi nechápu, o čem píšete - nebo spíš nechápete vy, o čem jsem mluvila. Prostě dosavadní "zisk" dotyčného živnostníka /příjmy mínus náklady) je takový, který mu s bídou stačí na uživení rodiny. Pokud by si musel do nákladů dávat ještě položky na EET, jeho zisk by se snížil tak, že by se mu podnikání nevyplatilo - takže skončí a jde si pro sociální dávky. Pár z nich, co pracjí v nějakém nedostatkovém oboru, může ještě zvednout ceny - ovšem je to risk a nemůže vědět, zda o zákazníky nepřijde a nezkrachuje stejně.

+2/0
26.9.2016 21:52

J23i77ř16í 51K45r80u49t59i29l 8759355831778

Co se týká chápání a nechápání každý máme nějaké obzory.

Živnostník nejspíše bude odvozenina od slova živit se, sám. Proto bych řekl že ten váš živnostník v dnešní době kdy je nezaměstnanost na rekordně nízké úrovni a spotřeba domácností je jedním z tahounů ekonomiky a tento váš živnostník není schopen uživit sám sebe natož rodinu tak to bude, a nerad to opakuji, blbec. Pak je tady další možnost, že váš živnostník je gramlavý nebo líný. Je tady ještě ta nejhorší varianta líný, gramlavý blbec ale to pak není živnostník.

Pokud je to jak píšete pracovitý poctivec tak v dnešní době bych vašemu dobrákovi doporučil nechat se zaměstnat protože takových je jak šafránu a jejich plat začíná na 30.000 Kč, tak proč živořit a zabývat se nějakým EET.

:-/

0/0
27.9.2016 17:37

S58y70l69v27a 87Š15p82o71r51k37o54v71á 5186882540399

Je vidět, že jste nikdy OSVČ nebyl ;-D. Pochopte že ne každému jde jenom o prachy. Že jsou i lidé, pro které jsou důležitější třeba vztahy a rodina. Takže taková máma (mezi OSVČ je žen přes polovinu) od dvou dětí, místo aby strávila 8,5 hodin v zaměstnání (+ aspoň hodinu cestou tam a zpět) na své děti jí zbývaly 2-3 hodinky denně, se začne živit jako OSVČ, kde si stejný objem práce stihne udělat za míń hodin, případně si svou pracovní dobu přizpůsobí dětem a chodu rodiny a vydělala si přitom to mimimum, které rodině stačilo (spolu s manželovým výdělkem) k životu.Když bude muset skončit, tak práci po mateřské, při které by stíhala vodit děti do školy a školky s velkou pravděpodobností nenajde (a nebo takovou, kde stráví většinu dnes a o její děti by se staraly většinu dne bůhvíjaké ́či a vychoušky) -takže skončí na sociálce, protože jí - na rozdíl od vás - záleží víc na dětech než na prachách.

Ovšem nejvíc jsem se nasmála vašim představám o platech. Ani v Praze nesežene člověk se SŠ vzdělání, ať je pracovitý sebevíc,běžně práci za 30 000. Vy s i totiž pletete OSVČ pouze s řemeslníkem nějakého nedostatkového oboru (například zámečník či soutružník) - jenže těch je mezi těmi lidmi tak necelých 10 %. Protože třeba za hládíní dětí, výrobu bytových doplňků, drobný prodej apod. dostanete plat v podobném zaměstrnání nějakých 12 000 hrubého

0/0
28.9.2016 8:31

J91i24ř33í 89K22r19u26t83i53l 8839545211118

Principiálně je jedno jestli jste OSVČ nebo zaměstnanec nebo

prezident. Práci dělám dobře a nechám si ji zaplatit nebo ji dělám špatně a pak mám problém se zákazníkem nebo šéfem a pochopitelně zaplaceno nedostanu, co je na tom nepochopitelného.

Pro připomenutí, žijeme v konzumní společnosti.

Co se týká úsměvné měsíční odměny je jen na vás do jaké kategorie se dobrovolně zařadíte. 12.000 hrubého, tak za to může dělat jen blbec, není to urážka ale konstatování.

''OSVČ'' jsem byl za totáč a od 89 až do důchodu.

0/0
28.9.2016 17:25

S80y29l81v14a 87Š80p17o47r55k13o48v44á 5256702490619

je to smutné vidět, jak na vás komunismus zanechal svou stopu - že hlavní jsou jen prachy. Znám několik rodin, pro které jsou důležité děti, jejich výchova, aby se jim rodiče mohli věnovat, vzájemný vztah a doba strávená s partnerem. Jsou to většinou pracovití rodiče s vyšším vzděláním, ovšem nepovažují za nutné, aby měli chytré mobily, televizi s metrovou obrazovkou a každé léto se tupě váleli na pláži u moře. A takové rodině výdělek mámy kolem 12 000 (+ nějaký průměrný plat otce) k životu krásně stačí. Práci přitom dělá dobře - ovšem v Česku se "hand made" výrobky lidé ještě nenaučili oceňovat, protože koukají hlavně na cenu, nikoliv na kvalitu.

0/0
28.9.2016 17:42

J78i37ř91í 94K29r37u60t11i93l 8659485531858

V ČR žije přes 2 miliony úplných rodin a těch vašich několik rodin není nic jiného než statistická nula.

Jsme součástí EU, 56% co EU vyrobí tak spotřebuje. Od špendlíku

po raketoplán.

Znakem hlupců je neustálé rozšiřování kruhů diskuze od EET k tupému válení se u moře.

0/0
28.9.2016 20:26

S73y14l59v71a 70Š70p18o72r67k29o17v46á 5906452210849

jenže těch pár rodin,. které konkrétně znám, nejsou všechny - naopak, čím dál víc skutečně vzdělaných mladých lidí začíná v určitém věku dávat přednost rodině před výší výdělku, je pro ně důležitější variabilní doba práce a možnost trávit víc doby se svými blízkými. Není to trand všeobecný - je to trend mezi těmi nejvzdělanějšími, tedy těmi, na kterých závisí osud společnosti. Že nějakého úředníka nebo soustružníka zajímají hlavně prachy - to je fakt, ale tito lidé skutečně nejsou páteří národa a jsou naopak těmi, kvůli nimž společnost degeneruje a redukuju svůj život na prachy a spotřebu.

0/0
28.9.2016 20:53

J55o95s47e76f 32Z73e55t62í26k 1809528688798

Pro jistotu budu volit do senátu kde nesouhlasí s vydřiduchem STBákem ani polovina ,ani třetina straníků!Je to jednoduché!8-o

0/−1
26.9.2016 17:50

P19a31v42e62l 61K81ř97í87ž 8717541100419

EET je nesmysl, který přinese drobným podnikatelům jen další buzeraci a náklady...

+2/0
26.9.2016 17:45
Foto

J88a21r17o84m57í38r 90H48l26u47b69e10k 2766630104581

Ono nejde jen o podnikatele, z okruhu svých známých jsem zjistil, že 90% z nich vůbec neví, co ta EET vlastně je, přičemž ji podporují. Dopad bude zdrcující nejen na podnikatele a obchodníky, ale hlavně na zákazníky. U hospod se to až tak nepozná, tam není taková frekvence jednotlivých plateb, ale u běžných obchodů a supermarketů, tam to bude "maso". Představte si, že systém bude musit zpracovat každou sekundu 1000 operací, aby nedocházelo k prodlevám u pokladen. Pokud systém zkolabuje, což je téměř jisté u státních zakázek, můžete v tom supermarketu strávit i celý den, protože nebudete moci zaplatit a odejít. Teprve tam se socialistům otevřou oči, už aby to bylo.

+3/−1
26.9.2016 17:54

J96a55r89o27m48í91r 57K97r73á83l 4380639234969

Tak. Když jsem chlapům v hospodě vysvětloval, že ráno v trafice budou muset čekat na vytištění účtenky, tak je to počáteční nadšení rychle přešlo. ;-)

0/0
26.9.2016 18:05

M82i50l47o44š 43D61v47o77ř67á51k 4613293636704

Ale zase se budou moci zúčastnit udavačské StBácké loterie.

+1/0
26.9.2016 20:34

J61a41r84o97m81í49r 89K26r63á81l 4910959634199

;-D Jako na Slovensku ?

0/0
26.9.2016 20:38

M20a73r98t37i35n 28B64r28a62n41d29e47j20s 1292866476

To je zase článek. EET vymyslel soudruh teď už pan Babiš.Jediný důvod je získání dat, informací o podnikatelých, živnostnících a pod..Proč ? Mnohem lépe se kupují, společnosti o kterých výš všechno a o to hlavně Babišovi jde. A tento nástroj EET mu k tomu pomůže EETvymyslel a navrhl Babiš, tak proč odvracet pozornost např. na ČSSD, když to je výmysl ANO.A jestli, někdo s tím nesouhlasí a hlasuje pro, tak to je normální "hlupák", nebo byl např.podplacen a nebo je ve "složce" a někdo na něho něco ví co by mu jinak zkomlikovalo život, tak radši hlasuje jak mu někdo nařídí.Např.v ANO v tom mají naprosto jasno, jak mají hlasovat.....(no uvidíme jestli mě tento příspěvek smažou...)

+4/−2
26.9.2016 17:05

P64a28v38e85l 45K41ř97í40ž 8817721160669

S EET tedy nesouhlasím, ale s tím titulováním soudruhy byste mohl jí někam...

PS: i/y jet to hrůza, že?

0/0
26.9.2016 17:40

M85i64l52o46š 97D37v66o93ř52á34k 4923443166434

Vždyť se tak Babiš a jeho kamarádi X let sami nazývali.

0/0
26.9.2016 20:35

D78a52v77i43d 38P70e38c26a 1265724661766

Nebojte se, po volbách je to přejde.

0/0
26.9.2016 16:58

J73o77s74e68f 55B61a21b97k41a 3960889822497

EET by tady byla již dávno, pokud by tomu nebránila provázanost ODS a TOP 09 s hospodářským kriminálním podsvětím;-)

+2/−4
26.9.2016 16:44

A81l61e92š 94P40r35a92g79e12r 2623550619

provázanost...právě, že ne, je to ještě jednodušší, tihle politici začali podnikat v pohostinství a prát peníze přes své penziony a hotely, krom toho že požádali o dotace na výstavbu jejich podniků (hotelů a penzionů), prostě na tom vydělali dvakrát, to je proč EET, ale nikdo to neřekne nahlas

0/0
26.9.2016 16:52

S47y44l45v37a 69Š47p78o79r30k63o88v29á 5826782400329

Proč by tu měl být "už dávno" nesmysl, který má z celé Evropy jen Chorvatsko??

+2/0
26.9.2016 17:28

J17a11r81o62m94í93r 55K18r45á30l 4850479724969

A tam teď přiznávají, že to nic nepřineslo.

0/0
26.9.2016 17:36

P71a25v28e16l 17K27ř75í69ž 8717581190129

A tam to ještě nefunguje...

0/0
26.9.2016 17:44

A28l28e72n73a 21E61l93i70á71š10o79v91á 3664531872368

To existuje ve všech civilizovaných zemích. Akorát tomu neříkají EET

+1/−1
26.9.2016 19:01

S91y48l61v41a 16Š33p91o72r10k76o70v23á 5566462390329

ta si zjistěte fakty - hlavně rozdíl mezi registračními pokladnami a EET - ten je fakt obrovský, a také výjimky pro drobné podnikatele s malými obraty, které v těch zemích s registračními pokladnami existují

+1/0
26.9.2016 19:06

J53a91r75o37m44í70r 19K33r52á12l 4340709444369

Jak je vidět, nic o tom nevíte.

0/0
26.9.2016 19:46

J49a63r38o48m77í32r 96K77r95á93l 4360989724449

A důvod ? EET poškodí (zvýší náklady) poctivé a ti, kdo fixlují, budou možná ještě víc (viz Slovensko). FÚ má dost nástrojů, jak přijít na krácení daně. Že je neschopný je použít, to už je jiná věc.

0/0
26.9.2016 17:36

A89l80e24š 34P69r56a48g73e77r 2603900309

Celé je to o tom, že EET zrovnoprávní vybírání daní, ať jsi velkej nebo malej, budeš poctivej, komu se to nelíbí, komu se to nelíbí?, ten teď okrádá, krade.R^

0/−2
26.9.2016 16:38

J39a37r87o13m97í30r 37K72r36á16l 4830179684179

To se mýlíte. Je to naopak - malí, co daň nekrátí, budou znevýhodněni a velkých zlodějů se to nedotkne. Asi byste si měl zjistit, co EET vlastně je.

0/0
26.9.2016 20:41

A35n75t95o80n11í45n 96S73v42o71b87o10d10a 3864873759852

Ministerstvo financí je proti výjimkám, proto lobuje pro výjimku pro své zaměstnance bez maturity:-(. Šéf finanční správy o tom mluvil v TV, potom vydají komiks Krátil , který je nesmyslně spočítaný, stačí to ukázar účetní z praxe

0/0
26.9.2016 22:10

P77a56v56e92l 68K88u91c95h15t71a 4106181827954

Mně se EET nezdá taky (na rozdíl od kontrolního hlášení). Myslím si, že z toho bude paskvil a ostuda. A bude se couvat, možná nějak zvýhodní ty, kteří to zavedou. Sleva na dani? Společné foto s Babišem?:-)

0/0
26.9.2016 16:29

J16o64s62e31f 71B77a95b59k55a 3330649932257

Nezdá a myslím..hm samé argumenty;-)

0/−2
26.9.2016 16:43

J25a97r30o50m84í60r 30K15r59á22l 4230659854139

Chcete argumenty ? Například ten, že ti poctiví odvedou na dani méně a švindlíři se dani vyhnou i s EET. Další je ten, že spolehlivý internet v řadě míst není a v dohledné době těžko bude. Stačí ?

0/0
26.9.2016 17:39

M83a94r72t96i65n 58V74o80j44á46č65e25k 9963887281106

a k čemu jee ta informace dobrá ,když už je zákon tak nějak v běhu a nově zvolení to nemohou změnit? nebylo by lepší se ptát na věci budoucí ?

+1/−1
26.9.2016 15:31

M33i37c73h72a76l 97T84o30m24i57n62s89k55ý 9521495647844

třeba jak to okamžitě zrušit ?

Víte, z 1500 miliardového rozpočtu. Dělá daň z příjmů živnostníků 100 miliard.

Což je necelých 7%

Z toho polovina funguje bezhotovostně. Tj. zbývá 3,5%

Pokud by EET omezilo podvody (což není důvod), tak kolik hospodští kradou 10% ?

Tj. jedná se o ušetření 0,35% státního rozpočtu. A to kdyby to fungovalo naprosto spolehlivě jak si představuje pan Babiš. ;-O;-O;-O;-O

A za cenu že se omezí konkurence - začínající podnikatelé, kteří si vysoké náklady a šikanu raději rozmyslí.

+1/0
26.9.2016 16:28

M73i22c63h81a35l 98T44o50m43i62n82s83k68ý 9621405867584

to vše jen povede k vyším cenám v obchodu, protože podnikatelé by byli blbý, kdyby si to do cen nepromítli.

A k tomu že někteří živnostníci zkrachují, na úřadě práce bude větší nabídky. A mzdy ostatních neporostou proto tak rychle.

0/0
26.9.2016 16:31

M87i84c90h23a36l 85T20o52m82i18n95s84k35ý 9901965107394

navíc ti větší ani krást nemůžou nyní, protože mají hodně zaměstnanců a prasklo by to.

Tady se bavíme o úsporách nula nula nic, které budou velmi drahé.

0/0
26.9.2016 16:35

J32o76s63e27f 96B38a38b32k42a 3440119462547

Vy možná;-)

0/−1
26.9.2016 16:55

J93a31r12o95m64í63r 72K71r47á35l 4520399524909

"Spřátelené firmy" se napakují, pak se zjistí, že EET takhle fungovat nemůže a po volbách se to v tichosti zruší. ;-)

0/0
26.9.2016 17:41

V48á64c18l71a84v 83N39o39v63á33k 9401890569617

Nikdy bych si nemyslel, že lidi v ČR budou ve velkém podporovat zdražení piva v hospodách :-) Na trhu sice možná vymizí pan Krátil, místo něj se ale podle mne objeví pan plakal, který si bude stěžovat na dražší pivo a guláš a že takhle si to EET nepředstavoval :-)

+7/0
26.9.2016 15:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.