Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Náruživý kuřák Kubera v Senátu navrhne absolutní zákaz cigaret v Česku

Ze své kanceláře na magistrátu v Teplicích udělal oficiální kuřárnu, jednání zastupitelstva přerušuje častými pauzami, aby si odběhl k popelníku. Nyní se však teplický primátor a senátor Jaroslav Kubera rozhodl navrhnout v Senátu úplný zákaz kouření. Nadsázkou chce zjistit, kdo to z poslanců a senátorů s omezováním kouření myslí vážně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H27e65d62v73i45k90a 80P17r62a65c84h79a66ř87o49v12á 3335351866478

Pane Kubero, dle vašeho chování a návrhu o absolutním zákazu cigaret u nás si doufám každý udělá svůj názor na vás.Víte dobře, že je to nesmysl, avšak jak já bych si oddechla, protože cigaretový kouř mi jde denně do otevřených větraček od souseda z balkonu o patro výš kde jako důchodce prožívá zřejmě s několika cigár denně orgasmus, jinak to nevidím.

Víte nerada to píši, ale je vidět, jak si může být jeden namyšlený kuřácký idi.ot tak jistý se svým zdravím, zažila jsem v blízké rodině rakovinu plic - prý od kouření - nechtějte vidět, co všechno musel onen kuřák podstoupit, bohužel zbytečně. Do té doby říkal takové nesmysly jako vy pane Kubero, čišela z něj namyšlenost, byl si jistý a především byl hrdý na svůj zlozvyk. A najednou bylo po všem chvástání, zamyslete se nad tímto článkem - nic víc, nic míň.

+3/−1
29.9.2016 18:16

M27i26l32u33š19e 33W66e15l74n31o34v79á 5804330676629

Jednou bude po chvástání né jen kuřáka,důchodce,či kohokoli z nás.Paní.

+1/−1
1.11.2016 11:18

M49i43r31o26s85l69a94v 60N48i22g57r93i63n 7978121575801

nedavno jsem videl zajimavy efekt, ktery ma s timto dost spolecneho.. v jednom obchodnim dome je kavarna, ve ktere se kouri a venku jsou stolky a zidlicky teto kavarny ... uvnitr byli ctyri lidi, z toho dva kourili, a venku jich sedelo u kavy sest...

0/0
29.9.2016 15:52

M25i48r10o43s39l64a22v 33N74i41g40r41i14n 7988431295861

v tom pripade nezbyde Kuberovi z ODS nic jineho, nezli se odstehovat z CR .. leda by si v senatu navrhl pro sebe vyjimku!

0/0
29.9.2016 15:50

Z62d89e14n69ě61k 57J31a70n83á95k 5747723518750

To se má celý senát zabývat a trávit cenný čas a neplodnou diskuzí tímto nesmyslem? To senát nemá nic důležitějšího na práci než posuzovat nebo diskutovat zjevný nesmysl? Nechci platit ze svých daní jednání a diskuze celého senátu o takovém nesmyslném návrhu.

+1/−2
28.9.2016 22:27

M28a76r97i64e 84Z67e28l19e77n19á 2924201379631

Coby hnidopich si dovolím jen jednu technickou poznámku vůči titulku - on nehodlá navrhnout absoutní zákaz cigaret, ale tabáku, a to je setsakramentský rozdíl...;-)

+1/0
27.9.2016 13:33

P29e44t23r 24B73r75o45d22a 8536217637899

Hlavě se jedná o srandu a není to myšleno vážně. Jen chce ukázat na pokrytectví a absurdnost tažení proti kouření. Jelikož kouření jim smrdí ale peníze z něj ne...

+7/0
28.9.2016 8:31

L77u71b54o68m46í60r 33S65a22z63e15č43e58k 9610679520212

Hlavně chce svými přiblblými návrhy na sebe upozornit! dobře ví, že nic z těch jeho ptákovin nemůže projít, ale o Kuberovi se mluví.

0/−6
29.9.2016 9:32

P94e76t51r 29B67r51o49d81a 8606977747409

Jinak v jednom městě zakázali hazard a chybějící peníze v rozpočtu musí zaplatit obyvatelé jelikož jim zvedli o 100% domovní daň. Tady by to nebylo jiné s těmi penězi počítají. Co se týče kouření a zdravotní náklady tak jsou to jen kecy v kleci. Kouření jistě není zdravá věc. Ale studie a vědecké názory jsou tak diametrálně odlišné že jim jde jen stěží věřit. Je to jako s mlékem v pondělí vám řeknou že je škodlivé a ve středu že zdraví prospěšné. Každá činnost lidského bytí a chování nějakým způsobem ovlivňuje následnou zdravotní péči. Hornictví, těžký průmysl kde v hutích dýcháte kovový prach ale i automobilizmus topení v rodinných domcích. Ne jen to sportovci dříve či později skončí s umělými klouby, obézní lidé co se přejídají nebo žijí nezdravě skončí taktéž v nemocnicích. Alkoholici jsou na tom ještě mnohem hůře Dlouhodobé nadužívání alkoholu nepoškozuje jen játra, ale způsobuje i poškození dalších orgánů a orgánových systémů, mezi něž patří například mozek a periferní nervy, srdce a dokonce pití ovlivňuje i vznik některých druhů rakovin.

Ano spousta lidí hned namítne . No jo ale pasivní kouření to je to co mi vadí ke všem těm nebezpečí spojené s alkoholismem či obezitou nebo sportem nebo životním prostředím přibude něco co nemohu ovlivnit. Hloupost. Můžete . Najděte si restauraci kde se nekouří a majitel měl tolik odvahy a udělal si nekuřáckou restauraci. Nebo stačí jít tam kde mají stavebně oddělené prostory účinnou ventilaci. A určitě se vám na zdraví žádným způsobem nepodepíše jeden den strávený ve společnosti kuřáka. V době obědů se nekouří nikde. A lepší zážitkové restaurace jsou nekuřácké všechny. Další věc je nechlastejte. Je to stejně nebezpečné jako kouření možní i víc než pasivní kouření či kouření jako takové. Já osobně nekouřím již 24 let a do hospody chodím jednou měsíčně posedět s přáteli. Když jdu na oběd vím že se tam nekouří. Tady totiž stojí proti sobě totiž nekuřák proti majiteli restaurace a to je špatně

+4/−3
27.9.2016 10:03

R16a33d86e11k 93J89a56n64a19t71a 9415856714512

"Jinak v jednom městě zakázali hazard a chybějící peníze v rozpočtu musí zaplatit obyvatelé jelikož jim zvedli o 100% domovní daň. Tady by to nebylo jiné s těmi penězi počítají."

------

To je nesmysl. Zakáže-li hazard jedna obec, hazard se snadno přesune vedle. Zakáže-li se v zemi kouření, kuřáci se určitě neodstěhují do jiné země. Část jich kouřit přestane, část (podle mne menší) to bude dělat načerno. Každápadně stát své daně vybere, protože co kuřák neutratí za cigarety utratí za něco jiného, třeba chlast či benzín do auta, a to je taky zdaněný.

0/−2
27.9.2016 20:51

P64e38t78r 65B21r18o91d10a 8576437217709

Jste to zjevně vůbec nepochopil. Přečtěte si ještě jednou článek. Tady se bavíme o absurdnosti boje proti kuřákům a Kubera s humorem sobě vlastním to takto pojal. Peníze státu z kouření nesmrdí. A nekuřáci se nestanou díky zákazu kouření v restauracích alkoholiky kteří nahradí výpadek části klientů kteří raději budou sedět v garáži a kouřit než obíhat kouřit ven v restauraci. Tečka. Není to boj nekuřáků a kuřáků. Ale Nekuřáků a hostinských. Těch hostinských kteří před lety přestavovali své provozovny za své peníze aby vytvořili stavebně oddělené prostory a investovali do nákladné vzduchotechniky. Teď určitá skupina militantních fašistických nekuřáků jim tyto investice chce zmařit. Kdyby raději seděli doma chodili do přírody a neničili by živnostníky udělali by lépe. Nemám rád socialistické zákazy příkazy vynucování si poslušnosti a rádo by vychovávání dospělých lidí. Po tom jakou klientelu majitel restaurace chce mít je státu úplně houby a nekuřákovi taktéž. Na nekuřáckou hospodu neexistuje žádné ústavní právo stejně tak jako kuřáckou. Lidi si buď vytvoří kluby nebo zalezou do garáží a obýváků kde budou kouřit svým dětem a rodině pod nosem. Ať si stát zřídí své hospody a tam si dělá co chce! Pokud je taková síla nekuřáků tak ať si založí spolek a zřídí si síť nekuřáckých hospod. A v neposlední řadě na to doplatí ti kteří měli tu odvahu a zřídili si nekuřáckou hospodu stáhli k sobě nekuřáckou klientelu z okolí a jelikož jak tady čtu jsou nekuřáci líní jak vši tak když to bude všude tak nepůjdou 20 minut do hospody ale 5minut do té kde si vyvzdorovali aby byla nekuřácká. Nesmysl to není

Co se týče hazardu a výpadku a zvýšení daní jste opět ukázal jak hloupě uvažujete. Když se hazard přesune vedle tak těžko asi vydělá městu kde ho zakázali a nahradí mu výdělek. www.byznysnoviny.cz/2016/09/15/mesta-na-ostravsku-prijdou-zakazem-hazardu-o-341-milionu-vypadek-prijmu-znamena-citelnou-ztratu/

+2/0
28.9.2016 8:29

L19u30b15o85m84í61r 57S34a15z40e28č42e63k 9710219870122

Také "kecy v kleci" o stavebně oddělených prostorách. Znám dost míst, kde se za stavebně oddělené prostory považuje místnost s průchodem ve stěně bez dveří! A to co navrhuje Benda je také idiocie. Dost hospod možnosti tzv. stavebního oddělení ani nemá. Navíc by je to zřejmě poškodilo více, než zákaz kouření. Byl jsem ve státech kde zákaz platí, nikomu to nevadí a všichni ho bez keců, zdůrazňuji bez keců obvyklých v Čechách respektují!

+1/−1
29.9.2016 9:40

J32o44s64e57f 26Š85l21o13u93f 1859667478151

No a nebo za sladkosti. Ztloustne a zatíží zdravotnictví stejnou měrou jako kuřák, či mnohem víc, protože tady bude o několik roků (pobírat důchod či sociální dávky) déle.:-(

+1/0
29.9.2016 17:03

M74i52l88u32š79e 35W58e32l86n79o37v46á 5454340206469

Perfektně jste to vyjádřil.Je to tak.R^p.Brodo.

0/0
1.11.2016 11:23

M11a49r95i14e 97O35h98l56í23d92a44l93o82v89á 1747900861982

Pan Kubera má pod čepicí, bude hezké vidět, kolik je mez našimi politiky fašistů, kteří budou zakazovat cokoliv, jen aby tím polechtali svá škodolibá a zbytnělá ega.

+3/−3
26.9.2016 23:32

P52e40t90r 84O38b78r45l64í36k 2203795601103

No jo . Páni senátoři . Co výrok to perla.

+4/0
26.9.2016 23:17

T92o46m69a43s 17D48r53a42j19s86a90j63t49l 9959147468590

Ten demagog se 70 miliardami zapomnel na vysi vydaju za leceni nemoci spojene s kourenim. At uz aktivnim ale hlavne i tim pasivnim. A s tim spojeny vypadek prijmu tech nemocnych, kteri by v tu dobu normalne pracovali a odvadeli dan z prijmu!

+7/−5
26.9.2016 21:26

P46e68t44r 93J69a57r21o74š 2284891445297

A muzete to vycislit, a hlavne tedy dolozit, ze slo o nemoc zpusobenou aktivnim, ci pasivnim kourenim? Velmi by me to zajimalo, ponevadz nato toto nepanuje jednotny nazor ani mezi odbroniky z rad lekaru.

+6/−1
26.9.2016 21:36

T12o22m82a92s 26D96r38a30j52s90a25j31t19l 9319147928740

Stejne jako zmineni odbornici to presne vycislit nemohu. Na druhou stranu nemohu souhlasit s demagogem Tuberou, ktery si priohyba informace pro sve potreby a pracuje se 70 miliardami jako cistym ziskem do rozpoctu!

+4/0
26.9.2016 21:40

P39e48t59r 88J59a43r90o65š 2714321875587

Takze statni kasa vlastne neprijde o 70mld ale rekneme o 90mld. No jeste lepe. :-)

0/−1
26.9.2016 21:52

T68o88m58a18s 22D16r74a17j70s32a98j74t26l 9169547538230

K tomuhle uzasnemu zaveru jste dospel jako logikou?

+1/0
26.9.2016 22:02

M83a48r53i27e 10O88h50l83í40d52a77l91o37v54á 1737500701832

Víte, něco mi říká, že nemáte rád lidi, respektive máte raději peníze než lidi, že mám pravdu?

+1/−2
26.9.2016 23:36

J12i66ř22í 96P24l39a85v13s16k49ý 9840716531879

a je snad na takovem pristupu neco spatneho ?

0/0
27.9.2016 7:09

F47i51l86i83p 44N40a67v98r17á34t81i63l 2957250433764

i kdyby ty náklady byly jen půlka.... a těch 70 miliard mu nevěřím. Si to spočítejte sám. Neznám moc lidí, kteří kouří jednu za druhou. A ti, kteří tak činí, si kupujou levná cigára nebo cigára z dovozu. 70 miliard to mohlo být s dnešními cenami před 30ti lety, kdy každá kancelář smrděla cigárama na sto honů. Já ve svém okolí neznám nikoho, kdo dá průměrně každý den krabku.

Daň z příjmu, DPH, daň z chlastu a pohonných hmot tu kasu plní takovým způsobem, že výpadek z cigaret hladce vyrovnají.

Mimoto: kdyby lidi nedali ty prachy z cigára, tak je daj za jiný věci a ty prachy se do kasy dostanou tak jako tak.

+1/−3
26.9.2016 21:41

V34á34c54l32a52v 85S10ý86k34o23r41a 6952820107970

Nedostanou. Ta část, která tvoří spotřební daň, do státního rozpočtu nepůjde.

+1/0
26.9.2016 21:45

F67i97l88i53p 84N67a89v15r39á25t12i58l 2877240593424

Přímo určitě ne, ale nepřímo ano. A nebo nepůjdou, ale pak ty prachy zůstanou lidem. A to není špatný.

0/0
26.9.2016 21:47

P69e69t38r 25J60a27r30o45š 2604501105587

je to asi 47mld.

http://zpravy.e15.cz/domaci/ekonomika/stat-loni-vybral-mene-na-spotrebni-dani-z-tabaku-1170177

+1/0
26.9.2016 22:02

J30a98n 71Š26v16a35d24l64e16n70k57a 9194439280

A to si představte, kolik miliard náš zdravotní systém vydá na další nezdravě se chovající lidi. Pokud bychom postupovali podle stejné logiky, tak za chvíli zakážeme víno, červené maso, vrcholový sport, některým lidem chodit ven na ulici, aby se jim náhodou něco nestalo, apod.

0/0
26.9.2016 22:06

P25e16t49r 37P22i72d73r79m70a36n53n 7841473495773

Jestli máte pravdu,tak není jediný důvod,proč nepostavit tabák na úroveň marihuany.

0/0
27.9.2016 15:44

A52n92t43o66n40í84n 40S53á85d51l62í98k 7938359983223

Normální je nekouřit! Z osobní zkušenosti vím,že jen psychicky slabí jedinci

nedokáží s kouřením přestat. Dnes již více jak deset let nekouřím a přitom to bylo nakonec docela snadné. Chce to jen vydržet a nebýt srab! Nejde o ušetřené peníze,

ba ani o to pomyslné zdraví,ale především o ten klidek a pohodu,že nemusím stále

přemýšlet zda mám cíga,záplky,či zapalovač funkční...

To vítěství nad tím,že mě ovládá hloupá cigareta - to je k nezaplacení!

Nemám rád zákazy,ale asi by bylo dobré,omezit kuřákům vstup na akce v uzavřených

prostorách, protože ač oni si to neuvědomují, tak smrdí tím kouřem na několik metrů!

+3/−1
26.9.2016 20:58

P29e80t42r 11J24a95r33o38š 2374841495377

..a vy pak mate desnou touhu si zapalit zase taky. Jo to znam. Mam ve svem okoli hodne odnaucenych kuraku.

+1/0
26.9.2016 21:38

F45i72l31i86p 73N86a63v77r23á51t13i43l 2837610623844

Nevadí mi lidé, kteří mají kouření jako rituál, třeba ke kafi, pivu..... sem tam.

Vadí mi zoufalci kouříci kdykoli mají volné ruce. Už jsem viděl i běžícího člověka, který tahal během sprintu na šalinu. Takoví ti zoufalci, co bez nikotinu nemohou být, ti se mi hnusí. Lidi, co kouří krabku týdně mi nevadí.

+1/0
26.9.2016 21:46

P58e72t78r 54P71i23d34r13m15a48n62n 7561683155393

To že někdo smrdí není tak hrozné.Horší je když je někdo úplně blbý.

+4/0
27.9.2016 15:48

J55o44s12e18f 23N30o75v34á17k 6713310972769

to je dobrá "finta". jedná se o pozměňovací návrh, neboli zdržovací taktiku, aby se opět nepřijalo NIC.

+3/0
26.9.2016 20:30

J77i97ř27í 61P43l48a78v63s15k94ý 9650316471279

coz je popravde receno idealni stav. uz dneska si mohou jak kuraci, tak nekuraci vybrat, jaky druh podniku hodlaji navstivit a kde chteji nechat sve penize ... a tezko nalezt nejake lepsi reseni.

+3/0
27.9.2016 7:11

D16u18š18a21n 56M98a80s53á49r 3641821472715

Neříká se mu Tubera? 8-o

0/0
26.9.2016 17:56

P64e22t89r 64M31a98l45i17š92k82a 6941255421233

Nejlepší by bylo, kdyby lidi konečně dostali rozum a přestali sami. Na jednu stranu spousta lidí nadává jak je stát okrádá a na druhou mu dobrovolně dávají další peníze.

+1/−1
26.9.2016 17:35

T25o15m90á90š 74V15e33l92č87o81v45s16k59ý 4443668749618

není to dobrovolně

+1/0
26.9.2016 17:40

P88e48t88r 26J38a34r91o14š 2164841925297

Kubera to dela spravne a fandim mu. Zabe se totiz musi do hrnce prilit vrela voda, aby se probrala a vyskocila. Jinak se uvari. A nase vlady postupnym ukrajovanim ze svobod a pomalym zvysovanim dani nedelaji nic jineho, nez ze se snazi pekne pomalicku varit pomyslnou zabu.

+8/0
26.9.2016 16:51

M46i39l59a17n 34N31o80v83á21k 2280925585715

Rozpočtově a daňově je tořešitelné. Kuřáci budou nadále v trafikách kupovat cigaretové kolky.

+3/0
26.9.2016 15:53

P34e18t28r 25J49a11r50o28š 2314161755537

no a je to vyreseno ;-DR^

0/0
26.9.2016 16:53

M96i86l79a98n 86N68o29v40á73k 2500515855975

Po Bhútánu a Turkmenistánu budeme třetí na světě! Za tu bronzovou medaili to stojí.

+1/0
26.9.2016 15:48

M34a23r85t89i49n 70F54r40i54č 4142261728

Pitím alkoholu, přejídáním se atd. ničíte život hlavně sobě. Kouřením škodíte zdraví i všem okolo, kteří jsou nuceni kouř dýchat - tzv. pasivní kouření. Howg.

+4/−4
26.9.2016 15:35

P66e83t52r 10B24r33o82d63a 8376447107849

Pasivně kouří jenom ten kdo chce. Pokud je člověk tak hloupý, že leze do hospody, kde se kouří tak si ani nic jiného nezaslouží. Myslím že je spoustu hospod kde se nekouří, stavebně oddělené prostory, nebo kde je větrání takové že to ani nepocítíte. Pryč jsou doby, kde v hospodě byl kouř až po kotníky. Ač nekuřák cigaret jsem proti. Ze zásady. Protože stát nemá regulovat to co nevlastní a host nemá diktovat majiteli jak má podnikat. Tečka!!

+9/−3
26.9.2016 16:16

J84i60ř95í 98K16ü92h36r 2810896570946

Jasně. Jen ten kdo chce. Stačí jít po ulici za kuřákem a už chci pasivně kouřit? Nebo vedle takového stát a čekat na spoj?

+3/0
26.9.2016 17:16

P44e50t30r 31B62r30o66d86a 8886247947689

Můžu vám říci že jednak můžete poodejít nebo upozornit kuřáka že na zastávce se nekouří a za druhé to promile kouře který by jste na venkovním prostranství omylem vdechl z vás jen těžko udělá pasivního kuřáka. To by vám musel foukat přímo do ksichtu. Takže vy a ten pod váma jste mimo mísu a argumentace rovnající se nule. To z výfuku aut jste na tom mnohem hůře to vám garantuji.

+4/−2
26.9.2016 18:20
Foto

J69i77ř20í 52K52r61a23t58ě27n24a 1541672787917

Takže za pasivní kouření na zastávce můžu já?

0/−1
26.9.2016 18:10

M10a47r88t30i91n 77K37r55u39t65ý 1828691449775

ano, kouření na zastávce je zakázáno. Neumíte-li si zjednat pořádek, je to Váš problém.

+2/−1
27.9.2016 9:11
Foto

J13i83ř94í 68K89r91a36t31ě95n49a 1831302767977

párkrát jsem protestoval. Co si myslíte že se stalo?

0/0
27.9.2016 9:56

P77e29t94r 61J52a70r29o28š 2964671315277

Co kdyz tam nikdo jinej neni? Respektive tam kouri cele osazenstvo? Howg.

+1/0
26.9.2016 16:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.