Diskuze

Mrtvých na přejezdech je dvakrát víc. Na vině je i rutina, míní expert

Zatímco počet obětí nehod na silnicích je letos zatím nejnižší za dvě desetiletí, na železničních přejezdech je vývoj opačný. Do září na nich zemřelo dvakrát víc lidí než za stejné období loni. Jasné vysvětlení to nemá. „Jako by na některých působila vyšší moc,“ říká Pavel Skládaný z Centra dopravního výzkumu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KH

K60a32r79e55l 28H33o70r85á60k

25. 9. 2016 14:30

Dokud nezačneme zavírat úředníky odpovědné za bezpečný provoz železnice, tak se to nezmění.

0 4
možnosti

Karel Horák

Racte být úredník a domníváte se, ze to vsichni flákají jako na vasem úrade nebo patríte mezi ridice, kterí netusí, co znamená cervená?;-D

Zeleznice je zabezpecená dle platných mezinárodních standardu, bezpecnost narusují nezodpovední ridici!V západních zemích mají také nezodpovedné blby jako u nás, ale tam jim hrozí mnohem vyssí pokuty, tak si dávají víc pozor.

Osobne bych zacal tím, ze bych posílal pocet policistu, aby mohli sledovat kamery na prjezdech a vsem primitivum, kterí vjedou na cervenou, naparili porádne mastnou pokutu, vydelali by si na své platy.

Nás stát nemá dostatek penez pro pomucky a léky pro handicapované a chronicky nemocné deti, ale bude vyhazovat peníze na mimoúrovnové krízení v kazdé Horní dolní, jen aby se místní lemplové nemuseli zabývat nejakou cervenou?Rv

1 1
možnosti
MR

závory a sv. signalizaci dát minimálně 50 m před přejezdem....jak jednoduché řešení....

0 7
možnosti
LV

Jednoduché a k ničemu. Prodloužením délky přejezdu o 50 m prodloužíte potřebnou dobu k uzavření přejezdu bez závor a s polovičními závorami o 36 s a přejezdu s celými závorami (2 x 50 m) o 72 s.

6 0
možnosti
LM

L24u93b58o20š 69M96a24r13e28k

25. 9. 2016 10:47

Na nechráněném přejezdu bez závor by se mělo světelné signalizační zařízení vizuálně změnit.

Nějaký více blikající maják.

Ve sluneční záři dobře vidíte blikající nanitu, či policejní vůz, ale to utlumené světýlko na přejezdu není žádná zázrak.

3 5
možnosti

Nemáte ridicák, ze nevíte, jak se máte chovat, kdyz svetlo u prejezdu dobre nevidíte?

Byl jste nekdy v Nemecku a Rakousku, abyste si povsiml, ze tam nesvítí dve cervená svetla, ale jedno?Zrejme pocítají s vetsí ukázneností ridicu ... a také tem nezodpovedným ukládají mnohem vetsí pokuty!:-)

2 1
možnosti
JL

J36a45n 83L14á23n53i91k

25. 9. 2016 9:39

Ve svém okolí mám spoustu přejezdů, kde 10 minut čekáte a pak projede vláček, vzhledem k tomu, že většina obětí jsou místní, tak bych jako vysvětlení viděl v špatně nastaveném zabezpečovací zařízení.

1 8
možnosti
LV

Místní hlavně často tvrdí, že žádný vlak tu tou dobou nejezdí a pak bum.

5 0
možnosti
IV

Nadáváme na ty, co vidíme jet na červená světla. Oběti těch nehod jsou z 99 % právě tito nesmrtelní. Takže ono tu bude mít sestupnou tendenci, až se to pročistí. Brala bych to jako přírodní výběr.

1 0
možnosti

Bohuzel ne, ti primitivní blbci zabijí jiné lidi a sami to nekdy prezijí.

1 0
možnosti
DP

D87a61v45i46d 73P75e63c26a

25. 9. 2016 7:03

Je normální, že na červenou jede rozjetý náklaďák, kterému začne blikat výstraha 10 M před přejezdem. To není trakař, aby stál na fleku. Taky by se měla stanovit maximální doba zavření přejezdu a po překročení to aktivně řešit. Je to o myšlení lidí na obou stranách.

1 8
možnosti
IV

Pan Peca zatím ještě jezdí na červenou.

Zopakujte si předpisy, možná přijdete na závažné informace.:-P

4 0
možnosti
MG

Pro redakci: Ty zelene sipky u poctu prejezdu v prilozenem obrazku moc v orientaci nepomahaji. Obzvlaste, kdyz nejsou vsechny spravne. Muzete to opravit?

1 0
možnosti
JB

já bych zrušil signalizaci i závory...ono by se to za pár let proselektovalo :) řidiči by si sakra dávali pozor...

3 3
možnosti
MN

To není o rutině ale o hlouposti,spěchu a nezodpovědnosti řidičů.

Nic víc, nic míň.

10 0
možnosti
JS

Mrtví na přejezdu jsou demneti. Je lepší aby byli pryč dřív, než později! ha ha :D

3 4
možnosti