Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pes na Královéhradecku napadl pětiletého chlapce, ten zraněním podlehl

Pětiletý chlapec zemřel v neděli v Lužci nad Cidlinou na Královéhradecku poté, co jej napadl pes. Tragédii potvrdila hradecká policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a19n 45M93i33c37h73á40l33e53k 3790775433315

No, takhle. Je to hroznej průser. Ty lidi se z toho nejspíš nevzpamatujou do smrti, to dítě, je mi uplně zle z toho. Hledat kde se stala chyba. No, ideální stav je když pes je vedenej tak, že na lidi neútočí, smečka nesmečka. U některejch plemen, zvlášť těch pasteveckejch (nezaměňovat s ovčáckejma), jako jsou ty kavkazáci, nebo středoasijskej to ale může bejt téměř nemožný. Ty jsou hodně hlídací a hodně vostrý. Sám mam na zahradě psy, respektive, teď už jen jednoho a děti tam pouštim, svoje i cizí. Skutečně by mě nenapadlo, že by nějakej z nich na někoho zaútočil, ale je fakt, že byli hodně zvyklý i na cizí lidi. Těžko říct no.

0/0
19.9.2016 14:21

J12i53ř74í 16P59a30j57k 8803115330147

Lidi to jsou hlášky. :-) Z minima informací tuny spekulací. Si počkám na podrobné info.

+1/0
19.9.2016 13:56

V63l78a78d24i12m90í59r 15N61o22v69á94k 3502724486781

Já taky.

0/0
19.9.2016 14:06

N51o48r92b35e86r75t 81Š83t85ú59r 2316655471522

Vychoval jsem a vycvičil fenku ovčáka, včetně plnohodnotného výcviku na cvičáku a následných zkoušek. Dělal jsem samozřejmě i figuranta. Každý pes je jiný a u žádného nevíte, kdy mu to v hlavě blikne nebo co udělá ve stresu.

Většina je v pohodě, ale je to podobné jako u lidí.

Tady se stala obrovská tragédie a já tady čtu cynické komentáře od chovatele pitbula Pavelka.

Nemám nic proti pitbulům. Ale je to plemeno, které vyžaduje zkušenosti od chovatele, pevnou ruku a zralou osobnost. A bohužel je spousta lidí, kteří si velkého silného psa (nejen pitbula) pořídí jako doplněk a protiváhu k vlastním chybějícím svalům a malému sebevědomí.

+6/0
19.9.2016 13:35

M13a18r22t89i69n 58P93a25v31e61l30e71k 5800187425585

O APBT jsem napsal,že ty které znám jsou mazlíci.Osobně APBT nemám a nikdy jsem neměl - zřejmě máte problémy s psaným textem.

Osobně považuji za zakomplexované majitele NO - to je geneticky disciplinovaný pes,který poslouchá každého joudu.

0/0
19.9.2016 13:40

P34e42t21r 50M15i41k18e96s 9268872960938

hele sorry, ale melete tady o necem, o cem nemate ani poneti...

0/0
19.9.2016 13:58

M38a51r68t92i67n 19P18a60v81e60l13e88k 5840367275405

U NO jsem vyrůstal - přišli mi jako roboti,žádná osobnost.

0/0
19.9.2016 14:03

P15e24t93r 72M51i37k35e87s 9548952460718

nehodlam se tady dohadovat o tom, jestli nekomu prijde NO jako pes bez osobnosti nebo ne. Mne prosli rukama tri, vcetne toho soucasneho. Kazdy z tech psu byl uplne jiny a vyzadoval dost odlisny pristup ve vycviku...

+1/0
19.9.2016 14:11

M10a24r72t80i61n 98P86a78v91e36l14e71k 5100807755725

Jistě,ale pořád se jedná o služební plemeno,které lze nejlépe zvládnout.Proto se používali na hranicích,kde poslouchali každého devatenáctiletého klučíka v uniformě.

0/0
19.9.2016 14:26

P39e31t64r 77M24i76k90e12s 9928342520108

To je proste blbost. Pak by stacilo zarvat na zasahujiciho sluzebniho psa "sedni" a pachatel by byl vysmatej. Dat vam do ruky meho predesleho psa, vzalo by to dost nepeknej rychlej konec..

0/0
19.9.2016 14:33

M26a80r48t70i71n 46P60a67v86e32l37e85k 5490477475785

Dnes se už nepoužívají,díky profesionalizaci armády má psovod svého psa nastálo a může si vybrat kvalitnější plemeno.

0/0
19.9.2016 14:51

N19o32r71b70e60r61t 58Š32t40ú67r 2566325321702

O psech nic nevíte Pavelku. Naopak ovčáci, tím jak je jich hodně a jsou preslechteni ztrácí své původní vlastnosti.

Nevím jestli jste někdy měl rukáv na ruce a dělal figuranta. Každý pes je jiný, zažil jsem potvory, které z rukávu klidně zaútočily na obličej.

Podle toho co melete nejste schopen psa vychovat a vycvicit. Vy byste náročnější plemeno mít neměl.

+1/0
19.9.2016 14:31

M86a36r56t85i62n 21P86a42v98e63l29e17k 5840177935785

S tím souhlasím,NO je opravdu nevyzpytatelné degenerující plemeno.S psíkem jsme měli tři konflikty - 2xNO a ridgeback.Naštěstí NO stačí odkopnout(první případ) v druhém případě měl útočník košík,takže mi psíka jen košíkem otloukal a podařilo se mi udržet své psisko v sedu a toho agresivního nerva nesežral.Nicméně opravdu jsem měl chuť dát volno - ale to není dobré,mohlo by se mu to zalíbit a masakroval by NO na potkání.

0/0
19.9.2016 14:44

D38a76v39i22d 91D70i61r80g48a 7645311268

Pánové nechci vám lichotit, ale je to hádka na úrovni Windows nebo Linux, případně Apple nebo android.

+2/0
19.9.2016 15:58

H39a13n89a 37U45l26r44y10c39h63o84v35á 9900753328188

Tady jsou alespoň nějaké informace

http://hradecky.denik.cz/zpravy_region/psi-zabijaci-nikdy-predtim-neutocili-20160919.html

0/0
19.9.2016 13:22

E50v52a 75K51r38y61š39k79o92v19á 8776257746745

Šlo o smečku belgických ovčáků (nebo spíš chudáků věčně zavřených v kleci), mezi které ten kluk vběhnul jako splašený a to taková smečka nenechá bez povšimnutí. Prostě majitel podělal co mohl a měl by se zodpovídat u soudu. A psy bude nutné utratit, nikdy už nebudou fungovat normálně. Rv;-(

+1/−2
19.9.2016 13:20

J46a96n 89S70v12o95b73o90d71a 5683717927494

Kluk v behl do smečky = majitel to podelal???

0/0
19.9.2016 13:25

P73e90t13r 30D25r48a53p39a94l 3875798873775

jo, taková smečka musí být v případě návštěvy zabezpečená, to je to první, co rozumný chovatel zajistí

0/0
19.9.2016 13:29

S72i19m44o35n48a 28B35ě63l27á86k45o30v73á 2350441599803

ta smečka tam byla doma. Otec toho kluka měl zajistit, aby byl kluk pod dozorem a mezi ty psy nevběhnul

0/0
19.9.2016 13:30

P17e78t44r 21N64o87v89o87t61n75y 1311440501

Především měl otec hlídat svoje pětileté dítě.

0/0
19.9.2016 13:30

E19v20a 81K34r32y63š56k45o30v53á 8676847566145

Ano, majitel psy vůbec nevychovával, jen je smíchal s pěti psy své partnerky a víc se o ně nestaral,

0/0
19.9.2016 15:16

S67i10m51o23n18a 79B24ě80l10á53k65o17v31á 2540461859523

majitel je snad otec toho kluka? Měl ho hlídat, než ho nechal vběhnout mezi psy, kteří byli doma na svém vlastním pozemku!

0/0
19.9.2016 13:28

E14v29a 75K77r35y47š48k13o80v12á 8446867356755

Ani to, že byli ti psi doma je neopravňuje k tak brutálnímu útoku. Nebyli vychovaní, proto zvlčili a majitele to vůbec nezajímalo. A kluk byl původně pod dozorem, proč utekl se zatím nikde nepíše. A s návštěvami u lidí se psy mám letité zkušenosti od útlého děstsví a to jen dobré, protože se u toho myslelo a plánovalo.

0/−1
19.9.2016 15:20

D36i18t82a 32K87a20č62m22a64ř35í37k19o38v67á 8248418122981

https://www.novinky.cz/krimi/415089-nechapeme-to-rika-majitel-psu-kteri-na-chlumecku-zabili-petileteho-chlapce.html

Z dospělých tam neměl rozum ani jeden.

+4/0
19.9.2016 13:06

M43a10r63t65i80n 36P41a62v12e19l37e76k 5780937745765

Smečka,to je vždycky průšvih.;-(

+2/0
19.9.2016 13:10

J39a98n 48M31y58d75l88á91ř 5635498498252

Takze klasika. Hodni psi, nikdo nevi co se stalo.

Zajimalo by me na co se ceka, proc OSPOD okamzite neodebere deti psychopatce z clanku.

+2/−2
19.9.2016 13:14

P18e80t87r 48N10o45v52o34t22n69y 1371560891

Které psychopatce?

0/0
19.9.2016 13:19

M34a17r52t83i86n 56P43a43v61e37l24e92k 5790497675215

Tak schválně jestli přijdete na to proč.

0/0
19.9.2016 13:19

J70a11n 40M85y26d53l31á30ř 5885758438502

Uz jsem zaslal podnet OSPOD Chlumec nad Cidlinou.

+2/−2
19.9.2016 13:23

P50e63t68r 71N90o41v33o68t45n17y 1751920151

Skartovačka se už těší na jeho vyřízení.

+1/−1
19.9.2016 13:28

J81a55n 52M73y55d30l94á84ř 5235508688952

Ospod musi prosetrit kazdy podnet.

+1/0
19.9.2016 13:32

M69a73r80t85i31n 94P21a22v91e92l97e68k 5520117475265

Jo,i zbytečná udání od chronických opruzů.Nejspíš už vám tam založili složku - jak je asi nadepsaná?

+1/−1
19.9.2016 13:34
Foto

L98a74d63i35s46l80a43v 97M77e56t42e55l47k65a 6360226109745

No, tak fajn. Měl jste asi 15 vteřin pocit, jak jste důležitý... Budiž Vám to přáno...

+1/0
19.9.2016 13:31

J31a67n 52M81y23d22l64á79ř 5235878578832

Ospodnice to pani chovatelce vysvetli. ;-D

+1/−1
19.9.2016 13:33

H30a54n81a 78U84l47r86y43c59h88o39v81á 9170743618648

Od kdy je vlastnictví psů důvodem i odebrání dítěte? Trošku mimoň, že?

0/0
19.9.2016 13:26

H74a36n65a 84U67l76r78y79c72h26o60v50á 9690653678558

oprava: k odebrání

0/0
19.9.2016 13:26

P50e92t36r 87D72r68a79p87a34l 3665258423385

tak ať je trochu jasno..stalo se u majitele smečky 8 psů, jeho známý se synem si přišel půjčit vozík a nechali děcko 10 minut bez dozoru, nebyli tam poprvé, psi na ně byli zvyklí. proč se ta tragedie stala, těžko říct

0/0
19.9.2016 13:06

K69a74m48i59l98a 15K85a31l71e25n53s74k12á 9156687867468

Protože smečka je smečka. Bohužel především chyba majitele a návštěvníka. Nikdy bych tak malé dítě nenechala byť na chvilku osamotě s jedním psem, natož s pěti.

+1/0
19.9.2016 13:25

S72i92m31o82n41a 24B47ě73l91á15k55o77v59á 2110601469503

Na novinkách už píšou, co to byli za psi. Takže se příště fakt běžte bodnout s těmi "bojovými". A co je na tom nejlepší? Byli na svém pozemku...

+4/0
19.9.2016 13:06

P13e51t21r 89D69r60a80p33a77l 3775818233695

jo, jenže jim tam nevlezli zloději, ale návštěva. A kavkazan je pěknej zmetek

+1/0
19.9.2016 13:08

S62i20m11o87n92a 32B21ě54l38á60k10o85v17á 2980401539213

ten pes byl doma a někdo mu vlezl na jeho pozemek. Toho "někoho" očividně nikdo nehlídal, takže nikdo nemůže vědět, co tam ten kluk s těmi psi dělal...

+1/0
19.9.2016 13:17

P23e91t37r 60D12r27a75p55a12l 3415508593625

kdyby tam to děcko přišlo s majitelem těch psů, tak se nic nestane...ale protože tam přišlo samo, tak je smečka brala jako vetřelce

0/0
19.9.2016 13:20

P45e65t59r 31N52o44v75o71t18n38y 1351950741

Děcko tam přišlo s otcem a majitel psů je pustil dovnitř.

0/0
19.9.2016 13:21

P89e20t13r 62D60r49a79p66a63l 3895858193605

bože...a pak jim děcko na deset minut zmizelo, tedy pro psy bylo vetřelec

0/0
19.9.2016 13:30

P92e35t41r 89N89o69v94o74t24n44y 1361840561

Tam chybí informace, jestli těm psům nevlezl do nějakého dalšího výběhu(pak by si to ovšem asi odskákal pouze otec). Ale pokud psi byli navolno na pozemku a majitel si tam pustil návštěvu, pak mohli být těžko pro psy vetřelci.

0/0
19.9.2016 13:33

S94i76m49o15n63a 11B63ě36l36á64k51o48v80á 2100781959813

pes byl na SVÉM pozemku a hlídat dítě si měl otec! Očividně to dítě šlo bůhví kam, když ho hledali až po 10 minutách... A jestli vám přijde normální, že 5leté dítě chodí samo bez dozorz po cizím domě a pozemku, tak mi teda ne...

0/0
19.9.2016 13:39

P74e73t22r 90D51r50a39p27a47l 3645118983755

děcko nerozlišuje, co je jeho a co není, vidí motýlka a je pryč. Chyba je na obou stranách, otec si měl hlídat děcko a majitel psy

0/0
19.9.2016 13:43

S74i76m77o13n53a 12B27ě57l36á83k54o33v65á 2690891519193

a co jako? Majitel psů je snad povinen hlídat cizí dítě? Rv

0/0
19.9.2016 13:35

P69e25t77r 41D69r61a72p65a53l 3365198873255

svoje psy ano

0/0
19.9.2016 13:44

S45i62m37o59n88a 73B70ě76l55á75k78o33v48á 2890661669843

ano, s tím souhlasím ;-)

0/0
19.9.2016 13:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.