Diskuze

VIDEO: Pilot F-16 omdlel při přetížení, pád vybral antikolizní systém

Byl v bezvědomí a jeho stíhačka F-16 letěla prudce k zemi se zapnutým přídavným spalováním. Do nárazu chyběly sekundy, když se řízení letadla ujal automatický protikolizní systém. Odtajněné video ukázalo, jak pracuje „strážný anděl“, kterým americké F-16 vybavují od roku 2014.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J79a41n 35F67r93a97t54e70r

16. 9. 2016 3:29

mozna ano, mozna ne. Ono to neni jen o zdravotni zpusobilosti, ale take o technice a zvyku. Piloti totiz musi pri techto manevrech spravne zpevnit svaly a dodrzet spravnou techniku dychani, aby udrzeli krev tam kde ma byt....

0 0
možnosti

S tímhle se ale nikdy nedá přistát na zem.

0 0
možnosti

J16a14n 83Š59e84b16e45s52t56a

16. 9. 2016 10:53

Pokud přistáváte čumákem k zemi rychlostí 1200km/h, tak opravdu ne....

0 0
možnosti

nesmysl, objevila by se hlaska "program autopilot provedl neplatnou operaci, prejete si vyresit problem online?" ;-D

0 0
možnosti

Pro netrénovaného ani nemusí být žádné extrémní přetížení, vytuhne i na pouťové atrakci. Třeba na slingshotu a je zajímavý že častěji chlapi, alespoň podle videí. https://www.youtube.com/watch?v=hjcROd5Aeck

Ženský tady ale zase často trpí orgasmem :-)

https://www.youtube.com/watch?v=F5xHicb8xEw

Ve stíhačce je ale asi nebezpečné obojí. :-)

4 0
možnosti

staci trosku umet pracovat s brichem ;) ale priznam se ze jsem letel v extre a dostal jsem na chvili blackout

0 0
možnosti

Mám pocit že Sully 2 na supersonicích skončil.. Zdravotně nezpůsobilý..

0 6
možnosti

Nejen na nich. V akrobatu by dopadl hůř. Tam není výjimkou i 12g. A bez kombinézy.

0 0
možnosti

Taj jsem si pročetl diskusi a mám štěstí, že zatím střemhlav jsem letěl ze dveří hospody, když jsem hospodskému řekl, že má slabé géčka..

Ale "G" bylo víc než deset. Tenkrát byla zima.

0 1
možnosti

Wirnitzer, voni se v HUDu vyznaj. Že voni lítaj Falcona nebo DCSko?;-)

0 0
možnosti

Vzdyt tohle neni nic noveho ! Nazyva se to "Fly by wire" a stihacky to maji snad 20 let - tedy mimo tech ruskejch. Dostal to potom i Airbus A-320. Znamena to, ze kormidla jsou ovladana pocitaci, ktere nedovoli nebezpecny manevr, ktery by mohl pretizit kostru draku a ohnout kridla napr. Pilot je tak zbaven velke zodpovednosti. Autopilot ve sprezeni s FBW, dokaze potom vybrat vyvrtku lepe nezli pilot. Rusaci tohle resili tak, ze jejich letadla byla tezka a robustni, proto se nikdy nerozpadla.

1 15
možnosti

Proboha, kdyz necemu nerozumim, tak o tom nepisu... FBW je o dost starsi, ma ho skoro kazde moderni letadlo. Ruske nevyjimaje. A jde o to, ze jsou nekdejsi mechanicka tahla ovladani nahrazeny elektronikou.

14 0
možnosti

J24i41ř64í 58T53e92p48r

14. 9. 2016 15:51

..........se dostal do silného přetížení 8,4g - téměř maxima toho, co F-16 dokáže

.......... displej totiž zaznamenal nárůst přetížení na 9,1g, přičemž automatika „pustí“ nanejvýš pětinásobné přetížení.

----------------------

Pilotoval Chuck Noris ?

4 2
možnosti

Zajímavé, že letecké závody, které nedávno proběhly i v TV mají limity na 10 G.

0 0
možnosti

Vše už tady bylo , tohle měl už Ju 88 za 2 ww .

0 6
možnosti

P92e61t19r 35Ž10á33k

14. 9. 2016 15:42

Až na to, že to nebyl Ju-88 a rozhodně neměl tohle ;-)

6 0
možnosti