- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, důležitý je přepočet na 1000 obyvatel kraje..
Tady máte ovšem chybu, paní Paclíková..
Středočeský kraj má jasně nejvíce obyvatel ze všech krajů. Přitom postaveno tam bylo ještě méně kilometrů silnic než v Ústeckém či dvou moravských. Co z toho plyne?
Že mj. díky zloději Rathovi jsou nejhorší silnice v republice ve Středních Čechách.
Je totiž ještě jeden faktor ROZHODUJÍCÍ pro kvalitu silnic - a tím je jejich zatížení.
Mapa intenzity dopravy je zde http://scitani2010.rsd.cz/pages/map/default.aspx
Frekvence provozu je přitom ve Středních Čechách jednoznačně nejvyšší v zemi, srovnávat např. s Pošumavím to nelze. Po silnicích kraje jezdí i milion Pražáků.
A investice jsou kde? Slušné slovo na to není. Ani Rathův nástupce to nezměnil.
Jezdím na kole . Nedávno na CCT jsem "se chlubil" na Olomoucku , že u nás máme daleko lepší silnice . Včera jsem jel bez dálniční známky přes Vlašim z Krkonoš a teprve po vjezdu do JČ ( u Mladé Vožice) se silnice výrazně zlepšila , jinde to byl místy tankodrom ( po objížďce). A výrazné zlepšení je patrné skoro všude v JČ, takže potlesk . Problém s mostem z Tábora na Bechyni je ovšem dost velký průšvih a zřejmě i jeden z důvodů , proč byl zrušen cyklistický závod Okolo JČ .
Okamžitě lze poznat, kde přechází silnice spravovaná Středočeským krajem do silnice spravovaní Jihočeským krajem.
A proč ten jihočeský hejtman za ty roky nezaurgoval, aby už ŘSD konečně postavilo silnici Praha- České Budějovice?
to urgovat nemusí, ta už stojí. Vy myslíte asi dálnici, že? Urgovat může jak chce, D3 se v našem kraji alespoň v určitých částech staví, ale ve středních Čechách ... není kopnuto. Tam alespoň ta D4.
Tak se milí voliči v JČ kraji zeptejte pana Zimoly, proč ve výběrovém řízení na opravu Švehlova mostu v Táboře vybrali zrovna firmu SDS Exmost. A jak to teď hodlá vyřešit, když SDS Exmost není schopná zakázku dokončit kvůli insolvenci. Tak pomalu s tím vynášením do nebes.
Mám fotografie silnic které se v JČ frézovaly a opravovaly. Ty silnice byly minimálně poškozené. Většinou se jednalo o silnice první třídy.
Pro stavební firmy je to větší terno, protože podloží těchto silnic je bezproblémové - žádné vyjeté koleje. Jen vyfrézují a položí nový asfalt.
Naopak jsou silnice, většinou III třídy - to je naprostá katastrofa, a ty se neopravují, třeba 30 let. A Zimola to svede na obce.
Obec je odpovědná za silnici od cedule po ceduli. S tim kraj nic neudělá.
To se to hezky připočítává, když např. na trase J.Hradec-Veseli n/L na krásnou, nepoškozenou silnici položí úplně nesmyslně ten jejich slavný studený asfalt. Hučí to a po pár týdnech tam jsou již vyjeté koleje. Hlavně, že se vyfakturuje "oprava" silnice, co je za dva dny hotová. Přitom např. samotný příjezd z této silnice k D3 je jeden velký tankodrom, ale to už nikoho nezajímá. Tam by se hold muselo více pracovat.
Nevěřím, že by mohli být v některých případech pohnani k zodpovědnosti za promrhane investice politici, kteří o nich rozhodovali. Tak jen až budete cekat na semaforech na křižovatce mezi Prachaticemi a Vimperkem, věnujte vzmominku panu Kubovi, který pred lety pri stavbe této silnice rozhodl, že na kruhový objezd, který se tam nyní buduje, nejsou prostredky, protože desatek již sel na volební kampaň ODS. A tichou vzpominku tem, kteří v tomto místě maji od té doby pomnicek... A věřte mi, není to jedna paní povídala...
na Jižní Moravě se nepostavilo nic, jestli ten podvodník lhář a intikář zůstane hejtamenem je to zralé na relokaci...
Je mě líto řidičů mhd, do dopravních staveb jdou obrovské peníze a do řidičů nic !!!