Diskuze

VIDEO: Řidička uvázla na přejezdu, za chvíli kolem prosvištěl rychlík

Závory uvěznily na vlakovém přejezdu v pražském Radotíně devětatřicetiletou řidičku. Když se žena pokoušela z kolejiště dostat a objet jednu ze závor, zapadla předním kolem do díry. Za moment pak projel po vzdálenější koleji rychlík. Vozidlo museli vyprostit hasiči.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P31e38t47r 28V55o61ň22k21a

13. 9. 2016 22:03

„Předně jsme okamžitě o překážce na trati informovali výpravčího v železniční stanici Radotín a posléze vyslali na místo policejní hlídku,“

Tak tohle mě dostalo, jak je možné že tam, potom projel vlak, když výpravčí byl informován a měl okamžitě v celém úseku nastavit návěstidla na signál stop!!!!!!

0 0
možnosti

Aniž bych chtěl komentovat schopnosti řidičky, policie, či hasičů, tvrdím, že se SŽDC podařilo v Radotíně postavit jeden z výtečných přejezdů, z hlediska komfortu pro řidiče i chodce. Zájemci se také mohou pokochat situací na Street View Google map.

Jedete-li totiž Vrážskou od nádraží a odbočujete-li v pravém úhlu na přejezd do mírného svahu, máte přejezdová světla na téměř dvou hodinách a vysoko nad úrovní vozovky Vražské, zvláště při pohledu řidiče osobního vozidla. Sledujete přitom dále vozidla z protisměru z Vrážské a z vedlejší Na Betonce, včetně všech křižujících chodců. Signální světla přejezdu přitom mohou být dále poměrně dlouho cloněna autobusem na nedaleké zastávce. Chodci na přejezdu též mohou vstupovat řidičům do cesty ve snaze obejít stojan vjezdové závory, který je poněkud vytrčen, prakticky až do profilu chodníku na pravé straně. Chodci pokračují dále po místy zkrácené hraně betonových panelů přejezdu a bedlivě musí sledovat vozidla z obou směrů na relativně úzkém přejezdu. A navic na konci následuje lahůdka konstruktérů dráhy železné. Totiž zařízení výhybky téměř uprostřed profilu rádoby chodníku s dírou osudnou pro inkriminovanou řidičku. Viz detailní pohled na pravé kolo zapadlého vozidla, konfrontovaný s fotkou Street View z přejezdu.

Jsem mistní, takže dění zde mohu sledovat, jako chodec i řidič i několikrát do týdne. Domnívám se, že by to chtělo posunout výhybku a oblouky kolejí o několik metrů směrem do nádraží a doplnit signální světla závor i nad opačný chodník vjezdové závory z Vrážské pro příjezd směrem od nádraží.

2 0
možnosti

Zkuste to přeposlat na SŽDC.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 1
možnosti

Vtipalku. Az si lidi uvedomi ze cervena znamena zastavit, tak se to stavat nebude. A o zhasnutem motoru jsem jeste nikdy neslysel,

1 1
možnosti

Jaký rychlík? City Elefant. Po druhé, vzdálenější koleji. Opět nadpis, který má čtenáře šokovat? No nic. Zvykáme si a ušetříme za tištěný bulvár.

Spíše místo toho očumování měli policajti a pár týpků poblíž chytit autíčko za lehký zadek a odskákat s ním co nejrychleji a co nejdál z průjezdného profilu vlaku. Protože kdyby opravdu jel rychlík po bližší koleji, to pak by nikdo na přejezdu nesmál. Měli by "ucinknuto", jaká by to byla šlupka. Možná by dostali i kusem plechu nebo plastu, jak by to lítalo vzduchem. Tzn. místo postávání měli borci okamžitě vyklidit okolí dopadu trosek a pokusit se odstranit předmět obecného ohrožení.

No a pak dotaz na SŽDC pročpak tam byla ta díra? Že by došly lopaty na zaházení?

2 0
možnosti

zrovna tu na to taky zírám, proč je tam taková past na mamuty.

1 0
možnosti

P53e52t85r 77P50r81u84s

12. 9. 2016 10:55

Hlavne ze v 1:10 se tam postavi manas s oktavkou na koleje a ceka na protijedouci auta. Rv

7 0
možnosti

J72a74n 42J97e73m12e10l50k75a

12. 9. 2016 10:17

Je vidět, že prostě označení čísel přejezdů je neúčinné. Když u toho stáli policajti, určitě to auto tam bylo zaparkované dlouho. Přesto vlaková doprava opět nezastavena. A to náš jeden přejezd stojí cca 10 milionů. Japonci mají senzory na překážku, zobrazení směru příjezdu vlaku, nouzové tlačítko.. Atd.

2 0
možnosti

J94a44n 90V35a52l27o23u14c74h

12. 9. 2016 11:04

Dovedete si představit tu čekací dobu, kdyby měly být závory už spuštěny ve chvíli, kdy je schopen zastavit vlak jedoucí 160 (či těžký rychlík 100)? To by musel být spínací bod třeba na tratích v okolí Prahy s hustými zastávkami i za 2 zastávkami, kterými než osobák proskáče, je to i 5 minut. A když tam je ve špičku interval 15, tedy obousměrně 7,5 minuty, do toho rychlíky a náklaďády, tak je to zavřeno několik hodin v kuse. To už je fakt lepší tyhle "inteligenty" nechat, ať se pozabíjí....

1 1
možnosti

Slečna moc inteligence nepobrala, nejdřív vjede na červenou na přejezd, kde nemá co dělat, když jí konečně vytáhnou, postaví auto tak, že kdyby padly závory, říznou je do střechy auta. Ach jo to je materiál.:-/

8 0
možnosti

"...Zanedlouho poté prosvištěl podle informací policie po vzdálenější koleji rychlík..."

Video není celé, ale jestli jela na červenou, vyhýbala se závoře (která je na začátku videa zdvižená), poté přijeli policajti a vzápětí "prosvištěl" rychlík, tak musíme PČR pochválit za rychlost, protože se tam dostali za cca půl minuty, předjeli uvízlé auto (na přejezdu byla červená - nebo tam mohli zacouvat...) a vylezli z auta, řidička mimochodem na videu je také mimo auto už když jdou závory dolů.

Takto se to asi nestalo, ale podle popisu a videa to tak vypadá. To je zase článek na ... To by byl takový problém to trochu rozepsat, třeba jak dlouho tam stála, dát video samotného vjetí a zapadnutí (jak už někdo v diskuzi připomněl...) Hlavně, že máme titulek, podle kterého to vypadá dramaticky...

4 0
možnosti

P45e73t24r 29T80y50č19k75a

12. 9. 2016 9:53

Nejspíš to je už další průjezd vlaku. To auto stojí na slepé koleji.

0 0
možnosti

tak já čekal, že to pojede na té bližší koleji...:(

2 0
možnosti

proč zabití? jinak i kdyby jel po té bližší, tak bych ho štrejchnul, ale moc by se toho taky nestalo. A myslím ,že ti policisté dobře věděli po jaké koleji ten vlak pojede. Kdyby měl jet po té bližší tak by dělali něco zcela jiného. Zase tak moc je nepodceňujte. Jejich prvním úkolem je zjistit kdy pojede vlak a zde i po jaké koleji.

1 0
možnosti