- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kapitán či kormidelník neznali místo. Dále nedávali pozor na značky. Ten most by nedali, ani kdyby zatáhli můstek. Krom zatažení - to je důkaz toho, že nevěděli, kde jsou a co dělají - bývali měli i zaplavit balast a jít nejmíň o půl metru níže. Přitom tam podobné lodi proplouvají denně několikrát. Jasná chyba vedení lodi.
Nojo, kapitán alkohol v krvi, ale za řízení v tu chvíli zodpovědný nebyl.
Je na čase zaměstnat ty kvalifikované syrské inženýry.
Dementi, jděte už s těmi dezilustračními snímky někam.
Je vidět, že povolit chlastat cyklistům je dobrá volba. Opilý kapitán lodi může utopit dost lidí, ožralý cyklouš zpravidla zničí jen sám sebe.
Nebo někoho jiného, kdo se mu připlete do cesty, že?
"Jste uvázli, co?"
"Ne, vezeme most a došla nafta"
no takže afričtí experti kteří nastoupily do práce jako levnější pracovní síla se neosvědčily , jinak to není možné protože kapitám má neustále zprávy o stavu hladiny a průtoku az toho mu muselo být jasné že pod mostem je málo místa tedy pokud zná svou loň , jak říkám pokud to byla první plavba afrického kapitána není co řešit ,prostě získává zkušenosti a turisty obohatil o kulturní zážitek
Taky jsem boural na Baťáku v komoře. Při zajíždění dovnitř chcípl motor a už jsem jej nenahodil, takže slušná rána. Hákem jsem ty 3 tuny neubrzdil
No jo, frajeřinky, do komory se zajíždí pomalu