Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kerry a Lavrov oznámili nové příměří v Sýrii, platit má od pondělka

Spojené státy a Rusko se dohodly na novém příměří v Sýrii, které má začít platit od pondělního soumraku či noci z neděle na pondělí. USA slíbily spolupracovat s Ruskem, pokud příměří vydrží týden, Rusové zase oznámili, že s příměřím souhlasí i jejich chráněnec, syrský prezident Bašár Asad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P96e70t88r 93A66d98l12e86r 8783782436191

za prve: Syrští uprchlíci navíc tvoří zásadní část migrační vlny do Evropy. ... to NENI pravda ... za druhe: dokud nemaji souhlas isis a ostatnich, nestoji tahle dohoda ani tolik, kolik stal papir, na nemz je obtistena

0/−1
11.9.2016 20:01

J38i50ř92í 27V75a11c74a 7932773177131

Tak islamisti se už dali slyšet, jak jim to příměří nevyhovuje. Musí se oddělit od An Nusry a tím prý budou muset předat území vládním jednotkám.

0/0
10.9.2016 22:55

J22a44r70o62s73l51a17v 58R11e21i21t22m22e27i18e16r 5701210785125

Teď jenom čekejme reakci z Ukrajiny,protože Porošenkovi a spol.se určitě nehodí do krámu jakýkoliv třeba náznak zlepšení vztahů mezi USA a RF.

+3/0
10.9.2016 15:30
Foto

M72i50c85h75a24l 28G56r72e22š83l63i58k 9881666762596

No ak vrámci zlepšenia vzťahov medzi USA a RF odtiahnu ruskí dobrodruhovia z Donbasu, alebo dokonca z Krymu, určite nebude proti. ;-)

0/−1
10.9.2016 17:57

J95i45ř38í 45V70a29c42a 7972273387801

Seznam zemí, ze kterých mají odejít američtí dobrodruzi přesáhl limit odstavců v diskusi na iDnes .... najděte si ho tedy na internetu a dejte pokoj.

+1/0
10.9.2016 22:43
Foto

M98i67c93h13a82l 98G15r39e70š57l93i47k 9551946442466

Urobili to v Iraku a bola to chyba. Z ktorých zemí by mali odísť? :-)

0/0
12.9.2016 13:17

J26o56s61e33f 54H50a58l20o 1355819438407

Třeba z Evropy. Já je tady nechci.

0/0
12.9.2016 14:59
Foto

M53i18c87h57a85l 47G56r14e28š79l80i58k 9821366162116

Však u nás nie sú. Sú len tam, kde majú na to opačný názor, ako Vy. ;-)

0/0
12.9.2016 15:28

M12i96c82h49a36l 82Ž25á50k 8659150359572

Tak to Erdoganovi zkrizi plany ohledne jeho vize o osudu Kurdů.

+1/0
10.9.2016 14:07

S19i83m77o10n65a 74H85o61r68ň45á61k18o47v40á 6271459755131

Mám po roku príspevkov na tejto stráne svoj názor. Máte íčka, ak ste stádo. Lebo, väčšinou to tak píšem, ako vy. ALe občas ste riadna gilotínA. Nevadí. Učí MA TO POKORE V NáZOROCH. nIKTO NIE JE DOKONALáý A NEOMYLNý. vĎAKA VáM VšETCI čITATELIA iDNES. máM VáS RADA. R^:-):-):-)

0/0
10.9.2016 13:14

D49a27n44i56e18l 37N98o92v13á69k 1921470916799

;-D

0/0
10.9.2016 16:56
Foto

J21a97r94o44s12l79a91v 17J49a53n42s65a 5457736120952

Kdo to všechno asi způsobil? Vypadá to že koloniální dobývání válkou pokračuje od středověku a do toho míchají Američani nějakou humanitu a lidská práva pro islámské národy a to je veliká chyba a naše zkáza. Protože to není jako nastolit demokracii v Japonsku v Jižní Koreji nebo poválečném západním Německu. A tohle tady nikdy fungovat nebude. Ta prokletá humanita Evropu zahubí.

+3/0
10.9.2016 12:51

T64o78m74á61š 64B18y23d61e74l49s10k72ý 8700261680

ale i veliké Rusko to máte ve středověku ve svých dobyvačných plánech. Myslíte si,že by se k carské říši přihlásila Sibiř jen tak,anebo Aljaška,či ostatní národy bývalého Sovětského svazu

+1/−1
10.9.2016 14:21
Foto

M31i52c80h95a48l 44G82r43e94š20l41i76k 9901246522916

V čase, keď sa Britské impérium šírilo po mori, hovorilo sa, že Ruské impérium sa šíri v kozáckom sedle... ;-)

0/0
10.9.2016 19:08

L35u89d17ě14k 23P71r40o25v13a84z42n68í61k 8783291462335

Takže od pondělí platí příměří - "cosmesitosmesi" a všichni už zase budou kámoši? ;-)

+2/0
10.9.2016 12:18

F83r20a22n63t76i63s60e80k 45C78h51o33m40a32t 7478327574741

Jen nevim, jak to ten Kerry chce splnit, kdyz ti jeho "umirneni" bojuji po boku dzihadistu v jednom siku. Mozna, ze kdyz porusi primeri, reknou, ze to strileli Nusraci a Isilaci, a kdyz Rusove a syrska armada odpovi, budou rvat, ze strileji na ne a ze Putin nedrzi dohody.

+2/0
10.9.2016 11:26

H81a62k21i55m 59A22m65d92o62u11n24i 6801265904946

Příměří nevyhovuje také Israeli.

Těžko si představit, že nic neudělá pro pokračování bojů do úplného zničení Sýrie.

+2/−5
10.9.2016 11:22

P53e16t13r 39F37i57a36l56a 9323776913873

Těžko si představit, že někdy skočíte se svou muslimskou protižidovskou propagandou. Rv

+8/0
10.9.2016 11:29

P90e71t61r 94F45i14a13l46a 9823226383603

skončíte

0/0
10.9.2016 12:45

H98a97k83i10m 58A66m64d62o59u38n86i 6251435924296

A v čí prospěch je tvrzení, že kritika izraelské politiky je protižidovská propaganda?

Můžete sám ověřit, zda se Netanjahu tají svým názorem, že současná situace v Sýrii plně vyhovuje Izraeli.

+1/−1
10.9.2016 16:40

H27a55k16i87m 77A66m33d73o31u11n16i 6771755224546

Pokud je kritika Izraelské politiky protižidovská propaganda, pak je kritika ruské politiky protislovanská propaganda.

Spíš se zdá, že se někdo tady snaží o proizraelskou a protimuslimskou propagandu...

0/−1
10.9.2016 16:52
Foto

M21i40c77h52a39l 39G73r36e96š65l22i38k 9381626842466

Aha, takže Česi ako jeden zo slovanských národov robia protislovanskú propagandu, ak kritizujú Rusko? ;-D

Nejako si to usporiadajte, prosím. :-)

0/0
10.9.2016 19:11

H61a52k83i85m 90A75m33d59o92u74n33i 6611985524876

Ja se prave snazim poukazat na to, jak malo usporadane to maji jini ;-)

0/−2
10.9.2016 21:49
Foto

M87i50c15h26a55l 47G89r62e89š53l28i19k 9321646382946

Slovania vstúpili do histórie neobyčajne krutým spôsob. Najväčšími nepriateľmi v ich dejinách boli tradične iní Slovania. Samotní Slovania sú mixom rôznych národov ktorí sa dnes identifikujú len jazykom a západnou kultúrou (do ktorej sa počíta vo svetovom rámci aj Rusko). :-)

0/0
12.9.2016 12:58

B20ř46e63t54i35s91l36a62v 45Š17í27m58a 9634151212

Michal Grešlik

Nejvetsím mixem ruzných národu jsou v Evrope Nemci!

My Cesi jsme nevstoupili do historie krutým zpusobem, natoz neobycejne krutým, je to více méne náhoda a zrejme také prozíravost staresiny rodu (at se jiz jmenoval jakkoliv). :-)

0/0
12.9.2016 15:15
Foto

M37i53c76h34a86l 32G46r38e97š70l89i93k 9411716652106

Slovania sú na tom dosť podobne ako Nemci (len s inými pomermi "zložiek", ale len tí západní (Slovania). Slovania celkovo absorbovali určite väčšie spektrum národov, ako celý západ dohromady. ;-)

Hovoril som o vstupe Slovanov do histórie, nie Čechov. Tí sa objavili neskôr.

No, ale keď sme pri Čechoch, podľa tradície prišli do Českej kotliny z juhu (možno z Panónie, alebo z Balkánu, v takom prípade pravdepodobne pod nátlakom Avarov, teda z územia, kde podľa Byzantíncov, Slovania viedli genocídne vojny). Česi boli len jedným z niekoľkých kmeňov na území dnešnej ČR zaberajúcich pôvodne územie pár okresov okolí Prahy. Vyvraždenie (chorvátskych?) Slavníkovcov tiež práve nezodpovedá postupom tolerovateľných Ženevskou dohodou. Niektorí stotožňujú praotca Čecha so Ščekom (spoluzakladatešom Kyjeva..), ale to sú len legendy.

Územné straty Slovanov po expanzii sú smiešne oproti ziskom. Čo znamená, že úspešne zaberali územia svojich susedov akýmikoľvek prostriedkami... vrátane genocídy.

0/0
12.9.2016 16:04

B94ř64e79t22i25s44l97a62v 95Š24í51m79a 9474291402

Omyl, nastudujte si neco o genetickém slození Cechu a Nemcu!Nemci jsou nejpomíchanejsí národ Evropy, to je uz dlouho známé.

Máte zastaralé infomace, nejnovejsí studie hovorí o tom, ze teorie o kmeni Cechu jen kolem Prahy padla, a naopak ze vsichni príchozí do ceské kotliny byli príslusníci jednoho kmene Cechu. A ti Cesi prili na poloprázdné území, o zádnou genocidu neslo!

Nemotejte dohromady nekolik století.;-D

0/0
12.9.2016 17:06
Foto

M97i83c42h90a65l 54G39r50e71š73l17i65k 9821456962936

Genetické zloženie Slovákov, Maďarov, Čechov a Rakúšanov je veľmi podoné a od Nemcov sa líši len pomermi zložiek. Tých Nemcov ani nemáte nejako definovaných. Pretože tí sa tiež navzájom líšia.

Tú teóriu asi veľmi nechápete... Boli v Českej kotline Dulebovia, Chorváti, Česi atď.? Nie sú náhodpou Česi zlepencom rôznych kmeňov pod jednou vládou? Kmene zanikali a vznikali. Kde sa vzali napr. Bavori? :-)

A ste si nevšimli, že som písal niečo o tom, že prišli z územia, kde sa o genocídach pre zmenu písalo... oni tam pôsobili ako svetci?

Vy zase nemotajte niečo o nejakom kmeni, o ktorého histórii nič nevieme, ale ktorý zjavne bez škrupulí vyvraždil konkurentov. :-)

0/0
12.9.2016 20:18

B90ř78e16t32i93s83l92a94v 92Š54í24m38a 9724801652

Objevil jste - ameriku, ze jsou si evropské národy geneticky podobné, ale jak to potom odpovídá vasemu výmyslu, ze "Slovania celkovo absorbovali určite väčšie spektrum národov, ako celý západ dohromady"?Ano, Nemci "sa tiež navzájom líšia", jiste, vzdyt jsou nejpomíchanejsím národem Evropy. :-)

"Tú teóriu asi veľmi nechápete...", to vy nechápete, a pritom slovo - naopak - zní v cestine a slovenstine stejne.;-D Melete o genocide a jako dukaz pripomínáte Slavníkovce, to si ale pletete události nekolika staletí ... a mocenský boj mezi slechtickými rody - s genocidou.

Vase logika je "nepredstavitelná", melete o kmeni, o kterém "nič nevieme", .... ale pritom viete, ze "zjavne bez škrupulí vyvraždil konkurentov". Sdelte, o který kmen se jedná a koho vyvrazdil!

0/0
12.9.2016 23:46
Foto

M89i78c39h91a19l 97G80r10e55š65l24i17k 9481186772256

Na východe samozrejme susedili s Ugrofínmi a rôznymi ázijskými kmeňmi... čiže to sa prejavilo v genofonde. Slovania nežijú len na západe. ;-)

Čítať možno viete, ale chápanie Vám až tak veľmi neide. Každý kapor je ryba, ale nie každá ryba je kapor. Každý Čech je Slovan, ale nie každý Slovan je Čech. Keď píšem, že Slovania sa dopäšťali genocídy, výrok je pravdivý, aj keby sa to netýkalo Čechov (keďže prišli podľa tradície z juhu, nie je isté, či sa toho nezúčastnili).

No a vyvraždenie Slavníkovcov som spomenul preto, aby som poukázal, že ani Čechom neboli takéto metódy cudzie, nie ako dôkaz, že sa Česi dopúšťali genocídy.

Prečítajte si vlákno ešte raz a trošku si to usporiadajte, lebo ako sa zdá, zamotali sta sa v tom. :-)

0/0
13.9.2016 10:11

B27ř97e29t60i11s41l96a46v 23Š90í47m97a 9214391112

Nezamlouvejte svuj citát "Slovania celkovo absorbovali určite väčšie spektrum národov, ako celý západ dohromady".;-D

Psal jste o genocide a jako príklad jste uvedl Slavníkovce, to nijak neokecáte. :-)

Neexistuje tradice, ze Cesi prisli z jihu, to je jen jedna z teorií... a pokud ano, jaké genocidy by se tam meli dopusit?

0/0
13.9.2016 10:21
Foto

M76i90c17h26a85l 53G52r86e95š19l78i60k 9651796752536

Však za tým citátom si stojím. Polovci, Chazari, Mongoli, Sarmati, Skýti... s tými západ v kontakte veľmi nebol. Rôzne ugrofínske a ďalšie kmene sa takisto na západe nevyskutovali. Slovania na východe boli s nimi v dlhodobom kontakte.

Slavníkovcov som neuviedol ako príklad genocídy... ste príliš domýšľavý. Slovo genocída som v spojitosti s nimi nikdy nespoužil. Čechov ste do diskusie zatiahli Vy, ja som len reagoval, ak si spomínate. ;-)

Kúpte si knihu Vznik Velké Moravy... tam tú tradíciu máte zmienenú. No a keď už budete v kníhkupectve, tak sa poobzerajte, či tam nemajú niečo o Byzancii, alebo aj o škandinávskych ságach... tam sa spomína genocídny štýl vedenia vojny zo strany Slovanov (t.j. vyhladzovanie celých oblastí).

0/0
13.9.2016 14:03

B86ř24e39t96i39s53l29a64v 58Š80í91m77a 9284601822

Nenamáhejte se, o Velké Morave vím dost, jen mi nejak uniklo, ze by Svatopluk byl slovenský král.;-D

Ruzné ugrofinské kmeny se vyskytovaly i na severu a ze by se s nimi Skandinávci nesmíchali?

A tech mongolských genu Slované, ani ti východní, prílis nemají, jak by jinak mohli tolik chlastat. Chazari se mísili s Rusy, ale také se Zidy a s temi pravdepodobne mnohem víc.

Cím to, ze slovanské národy, které jsou podle vás nejvíc pomíchané, mají vzdy kolem poloviny vlastních genu, zatím co Nemci mají tech svých jen asi desetinu?(Jiste najdete nejakou teorii, jak Slované, Keltové, Zidé a dalsí drzeli statecné Germány pod krkem nebo je rovnou zabíjeli, aby sami mohli plodit deti s jejich zenami.;-D)

Tak uz jste zjistil, ze jsem mel pravdu ohledne nové teorie o príchodu Cechu, ze jste se zpocátku ironicky vyskleboval ... a najednou o tom mlcíte?:-)Odpovezte konecne, jaké genocidy se dopustili Cesi na jihu, koho presne tam vyvrazdovali?

Opakuji, melete o kmeni, o kterém "nič nevieme", .... ale pritom viete, ze "zjavne bez škrupulí vyvraždil konkurentov". Sdelte, o který kmen se jedná a koho vyvrazdil!

0/0
13.9.2016 22:36
Foto

M87i25c63h46a25l 41G90r91e70š73l20i33k 9501316792406

Prvá veta je podsunutie výroku oponontovim, aby ste mohli vyvracať to, čo nepovedal... Dosť trápne.

škandinávci sa zmiešali s Ugrofínmi a Slovanmi, ale absentovala tam prítomnosť ázijských kmeňov. čiže aj nad nimi majú Slovania navrch. Čo tam máte ďalej? :-)

Mám šikmookého kolegu Altajca "reznutého" Rusmi a chlastá bez problémov. Pretože, čo je asi pre Vás novinka, zmiešaním etník, preberá potomstvo časť génov oboch. Chazarov Slovania absorbovali tiež.

Nemci majú deatinu pôvodných génov? Jakí Nemci? Tí sa sformovali ako národ relatívne nedávno. To bude pre Vás asi tiež novinka. A o tej desatine by ste to mohli rozviezť.

Jak môžete mať pravdu o pôvode Čechov, keď ste na túto tému necekli? Alebo niekde píšete odkiaľ prišli?

Prečo by som mal vysvetľovať, akej genocídy sa dopustili Česi, keď som nič talké netvrdil. Tvrdil som, že genocísy sa dopäšťali Slovania. A Česi nie sú jedinými Slovanmi na svete. Čo na tom nechápete?

Máte to v predchádzajúcich príspevkoch.

0/0
14.9.2016 9:14

P66e46t46r 60F82i81a42l70a 9333716513673

Pokud chce někdo filozofovat, pak by měl alespoň tušit, k čemu se vyjadřuje.:-)Vyjmenujte, na jaké národy se dělí Izraelité.

A citujte text té protimuslimské propagandy.

+1/−1
10.9.2016 20:13

H15a60k74i68m 44A36m89d45o12u42n59i 6221945324676

O Židech ani židech jsem nic nepsal, to si můžete přečíst.

Psal jsem o Izraeli jako státu, nikoliv jako národu. Čili o Izraelcích, nikoliv Izraelitech.

Zřejmě jste netušil, ke kterém příspěvku se vyjadřujete ;-)

0/−1
10.9.2016 21:52

P33e29t29r 77F43i77a50l35a 9403806103983

Psal jste o státu? A Slované mají jeden jediný společný stát?

Zřejmě netušíte, kdo jsou Slované. :-)

+1/0
10.9.2016 22:04

H16a81k92i23m 53A88m33d86o19u97n50i 6881245404446

Snad jsem trpělivý, zkusím vám to vysvětlit: představte si, že žijí jak Židé, tak židé, kteří nežiji v Izraeli. A představte si, že dokonce ani v Izraeli nežijí jen Židé a židé!

Čili, pokusím se zpomalit a vysvětlit vám to hezky polopaticky:

1. Selský rozum i Benjamin Netanjahu potvrzují, že nestabilní Sýrie je v zájmu Izarele. Například Izrael mohl využít současnou situaci aby konečně jednostranně a nerušeně vyřešil otázku Golánskýh výšin - prostě je zabral.

2. Izrael od svého vzniku v roce 1948 musel čelit odmítavému postoji jak u sousedů, tak v jiných částech světa - kromě samtoných vyhnaných Palestinců, samozřejmě.

3. Tím, že konstatuji tento stav, ze mě nedělá antisemitu - ani v kombinaci s tím, že jsem muslim. Muslimové hluboce respektují všechny židovské proroky.

Teď se můžete předvést i vy: Tušíte, kdo jsou semité?

0/0
10.9.2016 22:13

P38e34t85r 34F64i60a23l18a 9503136923183

1. Rozdíl je v tom, že někomu něco vyhovuje.... a v tom, že kvůli tomu bude válčit a zabíjet. Napsal jste o Izraeli:

"Těžko si představit, že nic neudělá pro pokračování bojů do úplného zničení Sýrie."

2. Arabové, kteří si přisvojili jméno našicj indoevropských příbuzných nebyli vyhnáni, naopak měli možnost založit vlastní stát.

3. Nekonstatoval jste stav, ale své dedukce. Uznávávání nebo neuznávání židovských proroků na tom nic nezmění.

4. Ovšem že vím, kdo jsou Semité, pokud jste Arab, jste to i vy. Ale to je prece jiná rozlisovací kategorie nez Slované.

5. Zřejmě nevíte, kdo jsou Slované. Kde existuje jeden spolecný stát Slovanů.... a nebo na jaké národy se dělí Izraelité, když jste to porovnával?;-D

Jen se obávám, že nejste schopen pochopit, jaký jste napsal v příspěvku v 16.52 nesmysl, cituji: "Pokud je kritika Izraelské politiky protižidovská propaganda, pak je kritika ruské politiky protislovanská propaganda."

+1/0
10.9.2016 23:06

H88a63k35i43m 87A43m36d83o62u18n28i 6161335704456

Věřím, že chápete analogii mezi vašim "Protiizraelský = protižidovský" a mým "Protisruský = protislovanský" - že existuje pouze jeden tzv. "židovský" stát nemění nic na podstatě mého přirovnání.

Věřím také tomu, že nepovažujete Izrael za zrovna pasivní stát v oblasti geopolitky Středního východu.

Chápu, že se štítíte myšlenky na příbuzenství s Araby, uvědomte si však, že být Arabem už dávno je více o kultuře a jazyce, než o etniku. Znalost skladby izraelského národa byst mohl doplnit o znalost historie arabského národa, snad by to prospělo vaší objektivitě.

Především vězte, že stát se muslimem je tak jednoduché jako uvěřit v to, že je země kulatá. I pro dávného Filistínce.

0/0
10.9.2016 23:18

P57e34t77r 40F62i13a43l21a 9103546563453

Nezajímá mne, jak je lehké nebo složité se stát muslimem, tady se diskutuje o tom, že zřejmě vůbec netušíte, co jste napsal za nesmysl při svém porovnávání.;-D

Odpusťe si kecy o štítivosti, je prostě fakt, že Filištíni byli naši příbuzní, nikoliv Arabů.

Naposledy: Chcete-li k něčemu přirovnávat stát Izrael, musí to být také ke státu. Kde existuje jeden velký stát všech Slovanů?

Chcete-li k nečemu přirovnávat národ Izraelitů (nebo Židů), musí to být také k národu. Ale Slované nejsou jeden národ.

Zkuste přešlápnout a snad už vám to konečně dojde.;-D Končím diskuzi, nebudu vás učit běžné základy vzdělanosti.

0/0
10.9.2016 23:38

T48o92m72á51š 19J59e80d44l32i83č64k62a 7548872566805

Těžko říci jak to dopadne. Myslím že každý bojovník kterékoliv strany se bude snažit vyprovokovat konflikt při představě, že by měl vyměnit šátek na hlavě, kalacha a hraní si na Ramba za nudný pětidenní pracovní týden. Myslím že zde platí to Agamemnónovo - "Mír je dobrý jen pro ženy a děti".

0/0
10.9.2016 11:05

J30o15s79e11f 93K25r64o83u72p72a 1409152546518

Nemají to USA lehké, příměří jim samozřejmě nevyhovuje, ale říci to veřejně nejde;-(

+3/−1
10.9.2016 10:59

T34o88m40á97š 87B89y88d65e19l55s51k36ý 8220731690

pán je srandista, ono ani Rusko by to nemuselo vyhovovat, pokud se to vezme v přímé úměře. Rusko taky žije a padá vývozem vojenského materiálu do zahraničí. Takže je nutno vždycky dívat pohledem obou velmocí zaineteresovaných na této válce

+2/−1
10.9.2016 11:19
Foto

M24i84c74h55a61l 90G94r73e55š50l32i37k 9881786462296

Ešteže majú samozvaného hovorcu s nadprirodzenými schopnosťami. ;-D

+2/0
10.9.2016 11:55

M75a89r79t58i74n31a 56M98o65u91d63r95á 7330583676129

"Spojené státy a Rusko se dohodly na novém příměří v Sýri""

No jistě, kdo taky jiný, žeee....

+1/0
10.9.2016 10:52

V90á23c58l86a64v 58V91a60n39ě24k 2843563648621

Největší terorista v Syrii je Asad a hned po něm Putin.

+2/−17
10.9.2016 10:37

F10r86a72n36t75i45š42e24k 93N91o38v74á89č69e37k 1974493950821

No, tak to máte pravdu. A amíci cvičí jednotky a dodávají zbraně do Sýrie. Takže tři největší teroristi se dohodli na příměří bez těch chudáků z Al Nusrá, IS a podobných nevojenských skupin, co pobíhají po Sýrii s kalašnikovem a vraždí každého s jiným vyznáním a názorem.

+4/−1
10.9.2016 10:47

S29i45m74o29n58a 63H27o96r29ň29á59k46o98v43á 6121919755331

Pán Vanek, jediný rozumný komentátor. Ste mimo tej priemernej nerozmýšlajúcej masy, čo tu píšu ako na povel to, čo sa od nich očakáva. Bravo.

0/−7
10.9.2016 11:35
Foto

M96i82r31o69s76l28a65v 58M88a68c31e32k 5401735880722

Výborná práce V.Putina na nedávné schůzce velmocí nese své ovoce, přestože ještě před týdnem mainstream tvrdil, že nic nebylo dohodnuto, nyní se ukazuje, že to byl jen další úlet médií, kterým se nedá dlouhodobě věřit.

+4/−3
10.9.2016 10:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.