- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
My na to jediné kritérium nejnižší ceny jednou umřeme. Copak tohle má být hlavní argument? To si můžu sehnat starou, olítanou Mi4 a musel bych tu soutěž vyhrát. Tohle nemá vůbec žádnou logiku. Už dávno je známo, že to co je nejlevnější není to nejlepší.
Nic proti ATE, ale za dobu jejich působení na SK (91-2016) jim spadlo osm vrtulníků a většina byla smrťáky pro všechny...
Rakušany a další "jinokrajce" taktéž. Máme dostatek vlastních schopných pilotů i dalšího personálu. Nevyvážejme kapitál z naší země, chudneme.
Za mě teda NE Nevidím důvod proč by takovéto zakázky měli získat zahraniční firmy, kterým navíc padají vrtulníky....
Pokud Air Transport Europe za poslední rok při zásahu spadly dva vrtulníky, tak by na místě opravdu byla opatrnost, než s ní uzavřu smlouvu
tak podle všeho to byla technická závada a za další, Slovensko má nesrovnatelně složitejší podmínky co se týče terénu.
Tak kdo opět loboval, když Dalík je za katrem?
Mě by předeším zajímalo, proč nemůže mí ZZS svoje vlastní vrtulníky. Asi proto, že by to bylo levnější a nemuselo by se to každo volební období znova soutěžit
Asi naši politici potřebují pár důchodů ušetřit a možná i pár platů záchranářů.....když budou lítat Slováci...nějak jim to padá....
sice máte pravdu, ale nemyslím, že je to téma, o němž by se mělo žertovat
Jižní čechy budou lítat z Bechyně, rád bych viděl ty smlouvy, nebude tam spousta kilometrů navíc?
Naprosto ukázkový případ neschopných politiků a úředníků měnit zažité a funkční systémy. U DSA tady na Ústecku létají opravdu profíci, člověk žasne, co s tou žlutou "Barčou" dokážou a kam jsou schopni přistát. A teď prostě má najednou přijít někdo novej? Proč? Z tohohle už nic nekapalo do kapsy nebo co?
Přesně! A navíc - Ústí na severozápadě republiky budou obsluhovat Slováci a Ostravu na severu budou obsluhovat Rakušani! V obou případech nejvzdálenější lokality od daného státu! Proč? Pochopil bych příhraniční spolupráci, tak jak už leckde funguje u pozemních složek záchranných systémů. Ale tohle mi přijde spíš jako cílená a záměrna likvidace fungujících firem! Navíc - letecká záchranka je ve své činnosti vysoce specifická a velmi náročná na místní znalosti. Zrovna Ústecko a Liberecko má velmi členitý terén, kde je nezbytný dlouhodobý a náročný výcvik pilotů. A po x-letech budování kvalitní společnosti a vynikajících posádek teď přijde někdo úplně nový, navíc z opačného konce republiky a bude poskytovat totožně kvalitní a hlavně bezpečnou službu??
Ajo vlastně - tady nebyla kvalita prioritou. Zde byla kritériem jen cena. Tak to potom jo. Divím se, že výběrové řízení nevyhráli Poláci s ruskými stroji Mi2. Asi o vyhlášeném řízení nevěděli. Jinak by určitě měli velkou šanci ;-)