Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poláci natočili Smolensk. Letadlo odpálili Rusové, našeptává film

V pondělí měl v Polsku premiéru nový film o leteckém neštěstí u Smolenska. V roce 2010 při něm zemřel polský prezident a další členové diplomatické delegace. Snímek se opírá o teorie, že stroj poslala k zemi ruská tajná služba. Premiéry se účastnil i bratr zesnulého prezidenta Jaroslaw Kaczynski.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15i94n40d12ř64i53c45h 88T70ů97m24a 1404142467288

Pro pochopení, co se stalo. U každého způsobu přiblížení k letišti je stanovena minimální výška (podle navigačního vybavení letiště a letounu) do které smí letoun sklesat, aniž by piloti měli vizuelní kontakt s přistávací dráhu. Tato výška je stanovena tak, aby nemohlo dojít ke kontaktu s terénem. Pokud pilot v této výšce nevidí přistávací dráhu, nesmí dál klesat a poté musí přejít do stoupání. Pokud ale dál klesá, aniž by měl vizuelní kontakt, je velmi pravděpodobně mrtvý , jen o tom ještě neví. Přesně to udělali piloti polského speciálu. Že za tím stál nátlak jejich cestujících a jejich nadřízeného velitele letectva je zřejmé. Nic víc v tom není třeba hledat.

0/0
9.9.2016 15:59

K20a97r71e75l 20D94r95d32a 6433815847689

Doufám, že tady sedí BIS a kontroluje příspěvky.

Na Polsku se dá krásně sledovat, jak má ruská rozvědka Polsko pod palcem. Horší je, že Rusové mají úplně stejně pod palcem nejen nás a celý východní blok, ale nejspíš celou Evropu. Jde jen o to, jak toho Rusové zneužijí.

Nechce se mi volit mezi islámským nebo ruským terorem. Rv

+1/0
9.9.2016 13:11

R38a41d82o33v43a55n 34M22i25t97r19i85č 2489608982734

Podívejte se doma pod postel a do skříní, určitě tam bude nejméně jeden ruský rozvědčík.

+2/−3
9.9.2016 14:01

J93o27z55e44f 47B71e43n66c12e13l 1981206973170

Tento film ma len jedinu úlohu vystupňovať protiruské nálady u väčšiny obyvateľov, ktorí sa nestotožňujú politikou valádnych špičiek.

+2/0
8.9.2016 20:21

J67a81r68o76s60l39a24v 90V95e57i21g15e27n21t 5888856368596

Názor na Rusko už má drtivá většina lidí dávno utvořený. Film na tom nic nezmění.

+3/0
9.9.2016 8:36
Foto

J94i31ř37í 26K36r49a31t66ě97n25a 1311402567247

Myslím že změní. Pokud film překrucuje pravdu a snaží se vinu hodit na rusy ukazuje to mentalitu Polských představitelů.

+1/0
9.9.2016 8:52

J23a17r40o36s26l71a98v 68V58e13i30g96e32n41t 5538316768256

A jak víte, že film překrucuje pravdu?

+1/0
9.9.2016 9:01
Foto

J75i49ř24í 75K79r50a54t29ě55n93a 1411982687657

Protože obě vyšetřovací komise jak Ruská tak Polská došly k stejnému výsledku.

+2/0
9.9.2016 12:50

J11i96n90d20ř80i61c68h 64T59ů35m72a 1344942397268

Přílišné zevšeobecnění. Maximálně na mentalitu Kaczynského. Předchozí politická garnitura v Polsku se chovala racionálně.

+1/0
9.9.2016 9:20
Foto

J88i22ř75í 48K15r63a16t98ě47n37a 1881812967257

Souhlasím.

0/0
9.9.2016 12:49

Z15d37e59n43ě64k 95K35u50č43e50r24a 4558211881876

Odborníci znající přesný recept coca coly nikdy v letadle spolu neletí, americký prezident nikdy neletí s viceprezidentem, ale polská vládní elita se nacpala do jednoho letadla, protože si v Rusku chtěli nakoupit.

0/−3
8.9.2016 16:00

I13v54a55n 25G12o66u81b64e59j 5626117935965

Minulý pátek jsem jel po 8 večer na Náchod. Už od Černého Mostu mě začali vyblikávat z levého pruhu polské spzky DKL apod. Tuhle prasečinu si dovolují i od kruháče u Smiřic dál ve směru na Náchod. Jedu 90, zezadu se řítí světla a zběsile blikají abych se klidil, protože se valí Poláci domů. Nezlobte se na mě, nedělám si iluze o technickém stavu letiště ve Smolensku, ale zavinili si to sami Poláci. Ať už ožralí politici na palubě nebo piloti, kteří si nedokázali prosadit bezpečné rozhodnutí proti papalášům. Bouračka polské dodávky loni nebo předloni u Ostravy mě v tom přesvědčila. 15 jich jelo na stojáka z šichty domů a i hasiči říkali, že takový mlýnek na maso ještě neviděli. Podle mě si Poláci nevidí na špičku nosu.

+3/−1
8.9.2016 14:52

T53o82m90a79s 71C48e54n97e22k 6907404430903

Smolensk, Polski film histeryczny.

+3/−2
8.9.2016 9:25

L47a78d35i33s59l52a27v 20R43y81š43a65v94ý 6583323728980

Ano za všechno co se ve světě stane může Rusko a Putin...to už víme z český médií....

0/−2
8.9.2016 8:16

J80a63r11o37s95l60a58v 44R83e71i44t89m90e63i25e81r 5201280135395

To,že Poláci jsou na kordy s Rusy je už po století známá věc a ubližovali si navzájem jak Rusové Polákům tak naopak ale neměli by do toho zatahovat ostatní obzvášť ne Nato.Je všeobecně známo,že naše vztahy s Polskem nebyly a možná i nejsou úplně ideální stačí si připomenout polsko-československou válku o Těšínsko.Já sám jsem byl svědkem když polský pohraničník chladnokrevně zastřelil psa,který vybočil kousek ze stezky tzv "družby"v Krkonoších.

+3/−2
8.9.2016 8:14

J36a13r57o76s85l20a10v 57R24e75i88t31m34e22i19e75r 5411630515285

Zdravím pana Fialu.

0/0
9.9.2016 8:07

J75a87n 74B80a81b30i51č28k28a 9833839403297

Čtveřice fyziků zpochybnila vyšetřování pádu letadla ve Smolensku

+2/−1
8.9.2016 5:36
Foto

J42i71ř76í 15K33r50a85t59ě11n30a 1171812227647

Tohle mi uplně stačí udělat si usudek o polském vedení.

V říjnu 2012 šéf vojenské prokuratury Jerzy Artymiak uvedl, že na sedačkách a křídlech letadla byly nalezeny stopy látek podobných výbušninám. Deník Rzeczpospolita pak napsal, že na částech vraku havarovaného letadla byly nalezeny stopy nitroglycerinu a trinitrotoluenu. Už po týdnu se ukázalo, že nešlo o pravdivou informaci a byl odvolán šéfredaktor Tomasz Wroblewski, autor článku a další dva zaměstnanci. Kontroverzní článek tehdy totiž podnítil u části polské veřejnosti napětí, když jí vnukl domněnku, že havárii způsobili Rusové. Jarosław Kaczyński tehdy hovořil o vraždě svého bratra. Polská centrální kriminalistická laboratoř přesto provedla analýzu a 17. ledna 2014 informovala polská vojenská prokuratora o tom, že nebyly nalezeny žádné stopy výbušnin.[

+3/−1
8.9.2016 4:52

M77o53j48m49í56r 75V84r63t48o38c76h 2940653672802

Tak takto z té V4 plus Rusko nebude nic. K zármutku mnohých.

0/0
7.9.2016 23:26

M38i39r91o57s11l91a49v 42K69a17š22p64a67r 3732677661971

„Lži provází celý případ od jeho počátku. Zůstává nejasné, proč letoun, který se měl zvednout a přistát na jiném letišti, skončil rozbitý na tisíce kusů," Tak nevím, kdo jiný než režisér by měl mít alespoň přibližnou představu co se vlastně ve Smolensku stalo.

+2/−1
7.9.2016 22:51

J68i64n73d74ř78i43c36h 63T44ů78m33a 1484382387838

Co asi takový režisér ví o pilotování dopravního letadla?

0/0
8.9.2016 22:12

J28i78ř72í 89V25a33c20a 7722383207771

Myslím, že je to jasné. V letadle vybuchla bomba, kterou osobně nastražil agent lepší než Bond 007 - V.V. Putin.

Jen film nepodal vysvětlení, jak ji do letadla propašoval - zda již na letišti v Polsku - a to v přestojení za letušku nebo během letu, když se nepozorovaně za mlhy přiblížil se svým rogalem.

+7/−2
7.9.2016 22:49

M41i44r21o26s89l79a70v 78K35a10š93p16a58r 3942647931661

Vladimír se z té mlhy nevynořil, naopak ji tím rogalem záměrně vytvářel aby Polákům zabránil v přistání.

+3/0
7.9.2016 22:54

K22a25r92e41l 77N37e46č88a10s 5773509730570

Je to hysterie,propaanda a pro režiséra tato vládní zakázka-dobrý kšeft.:-/

+3/0
7.9.2016 22:13

J91i44n63d11ř12i91c52h 27T88ů53m76a 1594132837348

Poláci mají jistě dost historických důvodů Rusům nevěřit. Ale touto nesmyslnou kampaní to dost shazují. Každému, kdo má nějaké zkušenosti s dopravním létáním, je jasné, co se stalo a jaké příčiny k tomu vedly. Kaczynskému se prostě nechce přiznat, že smrt polské politické elity má na triku především jeho dvojče. Bohužel tímto přístupem zpochybňují skutečné zločiny Ruska, například sestřelení letu MH17.

+4/0
7.9.2016 21:31

P72e23t93r 59F39i53a59l22a 9273456623163

Pane Tůmo, sorry, dal jsem plus v průběhu čtení, než jsem dočetl poslední větu.

0/−1

Sestřelení letu MH17 mohli provést Rusové a také nemuseli, takže to nelze tvrdit tak jednoznačně, jako to píšete vy!

+2/0
8.9.2016 18:28

J73i37n88d12ř29i14c76h 18T58ů51m57a 1924722507488

A kdo jiný měl důvod v dané oblasti použít raketu BUK? Jistě, obsluha mohla být složená z proruských separatistů, ale to není příliš pravděpodobné. Ostatně existuje dost (ne)přímých důkazů. Na rozdíl od vás mne zajímají fakta, proto se zastanu Rusů v případě Smolenska, ale ne v případě MH17.

0/−1
8.9.2016 19:46

P33e71t25r 81F74i53a22l26a 9863826903433

Není to jednoznačné, nic víc, nic míň! Události by se měly popisovat pravdivě, a vy jistotu nemáte, jsou to jen domněnky.

Odpustťe si výklady, jak mne nezajímají fakta! Děláte tím Ukrajincům medvědí službu, z doby za komunistů vím, že jak začne oponent s útočnými argumenty, je to podezřelé.:-/

+1/0
8.9.2016 20:07

J14i41n32d46ř64i48c85h 77T89ů10m51a 1574542367748

Ale vás fakta zjevně nezajímají. Když se zastanu Rusů, je to podle vás dobře, když je obviním špatně. To je čistá ideologie. Já nemám potřebu dělat Ukrajincům jakoukoli službu.

Jednoznačné to je, jen jsou lidé, kteří to nechtějí přiznat. Já jistotu mám. Vycházím z faktů i logiky. Faktem je, že letoun byl sestřelen raketou Buk. Faktem je, že toto zařízení měli k disposici jen Ukrajinci a Rusové resp. možná separatisté od Rusů. Faktem je, že Ukrajinci neměli žádný cíl, na který by mohli raketu Buk použít. Faktem je, že se k sestřelu separatisté hrdě hlásili (než zjistili, co bylo vlastně sestřeleno). Faktem je, že Rusové záměrně provedli velmi silnou dezinformační kampaň okolo sestřelení letounu a na této kampani trvali, i když byly tyto teorie prokázány jako technicky nesmyslné. . Faktem je, že jak pohyb raketového systému poslaného z Ruska, tak jeho urychlené stažení je prokázáno.

Takže žádné doměnky ale fakta.

0/0
8.9.2016 21:45
Foto

J74a30r65o10s86l88a15v 36T50i11c63h87y 9615611216115

Faktem je, ze Ukrajinska SBU okamzite zabavila veskere komunikace mezi MH17 a ridici vezi a dodnes nebyli zverejneny...docela nestandartni postup nemyslite?

Faktem je, ze satelitni snimky ukazuji BUKy Ukrajinske armady, ktere par hodin po sestrelu meni pozice a o kterych Kyjev tvrdil ze v te oblasti neexistuji.

Faktem je ze z Ukrajinske strany byla zaznamenana vysoka aktivita radiolokacnich stanic tesne pred sestrelenim MH17.

Faktem je, ze prestoze v USA prohlasili ze maji "nezvratne dukazy", jeste se dodnes nepochlubili...logika diktuje, ze kdyby opravdu neco meli, budou samozrejme hned vytrubovat a rozmazavat ve vsech mediich.

Faktem je, ze tohle neni poprve co Ukrajina sundala civilni letadlo a pote zatloukala...v te dobe jeste ale nebyli spojenci USA, a tak se posleze byli nuceni priznat.

Faktem je ze prohlaseni Strelkova bylo vytrzene z kontextu...Strelkov dostal hlaseni o padu letadla a v te chvili se s nejvetsi pravdepodobnosti domnival, ze ho skutecne sestrelili separati....ve valecnem chaosu nejsou vsechny informace presne a kolikrat se jedna jen o prvni dojem.

Faktem je, ze Kyjev kratce pote vypustil asi 3 ruzne teorie, ktere si navzajem protirecili.

Faktem je, ze v dobe sestrelu meli separati momentum na sve strane a sestrelenim letadla by nic neziskali, (mimo toho aby si proti sobe postvali svetovou verejnost)...tohle opravdu nema zadnou logiku ohledne motivu a prospesnosti.

Faktem take je, ze priblizne v tu dobu se v prostoru melo pohybovat letadlo, ve kterem byl sam Putin a ktere je zbarvene podobne jako letadlo Malajske.

Faktem je, ze bych se vubec nedivil, kdyby se vygumovani Banderovci pokouseli to letadlo sestrelit a omylem sundali MH17.

0/0
9.9.2016 2:13

J28i38n69d72ř76i36c15h 91T54ů86m71a 1584322307678

Faktem je, že ani nevíte, co je to fakt. V celé vaši "argumentaci" jsou jen dva fakty Skutečnost, že na Ukrajině bylo před časem omylem sestřeleno jiné letadlo. A že americký politik těsně po události prohlásil, že mají důkaz, odkud byla raketa vystřelena. Ani jedno z toho ovšem zhola nic nedokazuje. Vše ostatní je jen vaše nepodložené tvrzení, v řadě případů dokonce prokazatelně lživé (komunikace mezi věží a letadlem je pochopitelně součástí vyšetřování a vyšetřovatelé ji mají k disposici, žádné letadlo s Putinem tou oblastí neletělo atd.).

0/0
9.9.2016 8:18
Foto

J37a48r78o46s94l31a81v 13T54i97c14h81y 9445111596335

Jen proto ze jste nedaval pozor neznamena ze moje fakta jsou lziva...na to jak SBU hned zabavila komunikace si jiste vzpominate...ne?

Mimo toho, ze je to velice divne a nestandartni, tyto nahravky zverejneny nebyli a to ze jsou "pochopitelne soucasti vysetrovani" je jen vase nepodlozena domnenka...naopak si vzpominam ze tady tu a tam mezi radky v ruznych clancich padla zminka o tom, ze tomu tak neni.

Jinak Putin se ten den vracel ze summitu BRICKS v Brazilii...netvrdim ze lelel uplne presne tou samou trasou jako MH17, ale dost blizko (jak casove tak i fyzicky).

Ten rozdil byl sice v radu nekolika hodin (takze mate pravdu v tom, ze presne v tom case se tam opravdu nevyskytovalo), ale nelze vyloucit omyl na strane Banderovcu, kteri dokazou zpackat ledaccos.

Podle me je tato verze stale nejpravdepodobnejsi, protoze logicky ani Rusko ani separati nemeli zajem na tom aby sestrelili civilni letadlo...to nedava smysl.

Jelikoz meli separati v tu dobu momentum na sve strane, tak by me neprekvapila ani druha nejvice pravdepodobna verze, kterou je skutecnost ze Banderovci proste sestrelili letadlo, aby to hodili na triko separatum....tyhle vygumovanci a teroristi v rezii USA jsou schopni vseho...

0/0
9.9.2016 12:35

J26i77n97d32ř28i83c62h 97T48ů25m72a 1554102267558

Ne opravdu si nepamatuji, jak SBU zabavila informace. Nečtu totiž ruské servry. Opravdu věříte, že mezinárodní vyšetřovací komise by se neozvala, kdyby neměla dotyčná data k disposici? V tom případě vás lituji.

Představa, že Putinova ochranka dovolí jeho let přes válečnou zónu na Ukrajině je opravdu z říše science fiction. Jen stále více zvými zoufalými pokusy dokládáte, jak jste ideologicky zmanipulovaný.

0/0
9.9.2016 13:28
Foto

J13a29r43o35s48l82a24v 26T79i46c34h25y 9735711536695

Tak ja vam to pripomenu:

Almost immediately after the shootdown, several news agencies, including the British Broadcasting Corporation, carried reports saying that Ukraine’s SBU security service had confiscated recordings of conversations between Ukrainian air traffic control officers and the crew of the doomed airliner.

If indeed the SBU had not seized the tapes, then where are the air-to-ground communications tapes between MH17 and the ATC?

When asked this, Humennyi said he did not have the answers.

Asked if the tapes had been handed over to the investigators, Humennyi said: “We don’t have any information that it had not been given to the investigation team or that it was not received by the (team of international) investigators.

http://www.nst.com.my/news/2015/09/malaysia-wants-%E2%80%98missing%E2%80%99-ukrainian-atc-tapes

Jinak ja netvrdim, ze Putin letel presne tu samou trasu...

Ja pouze tvrdim, ze samotna skutecnost ze Putinovo letadlo se v te dobe (plus minus nekolik hodin) melo nachazet nekde nad uzemim vychodni Ukrajiny pri jeko ceste ze summitu BRICKS mohla stacit k tomu, aby se ho par vygumovanych Banderovcu pokusilo sundat...

Nemam informace, ktere meli v tu dobu k dispozici, takze netusim jak mohlo dojit k takovemu omylu, ale tu bandu idiotu v Kyjeve bych rozhodne nepodcenoval ohledne amaterske prace a slendrianu...opakuji, ze tohle vysvetleni se mi zda ze vsech verzi nejvice pravdepodobne....obzvlast kdyz Kyjev lhal v podstate pokazde co vydal nejake prohlaseni...

0/0
10.9.2016 2:00

J90i93n63d55ř79i34c97h 48T52ů84m79a 1974782587368

Opět jen dokazujete své ideologické vidění. Proč by měla být v Kyjevě větší banda idiotů než mezi povstalci (Rusy)? Ani toho největšího ukrajinského idiota by nenapadlo sestřelit letoun s Putinem. V tom okamžiku by měli na krku válku s Ruskem a nikdo si přece nemůže myslet, že by ji vyhráli. Celá ta teorie je naprostý nesmysl.

0/0
10.9.2016 7:41

P13e38t52r 10F61i11a74l21a 9493116613283

Svět se netočí jen kolem Rusů a Ukrajinců. Nejde o žádné zastávání a je mi jedno, že máte jistotu, já zase spoléhám na výsledky vyšetřování, a proto zatím jistotu nemám.

Má jediná jistota v tomto konfliktu je v tom, že nevinní cestující v letadle zahynuli kvůli sporu dvou bývalých bolševických národů!V civilizovaném světě se podobné spory řeší jako v Československu nebo Velké Británii, ale zaostalí Rusové a zaostalí Ukrajinci ukázali, že na to nemají.Rv

Nechtěl jsem vám dát plus ani mínus, byl to omyl a ten jsem vysvětlil. Nebyl bych dál reagoval, kdybyste do toho nezatahoval osobní rovinu a nenapadl mne, že mne údajně nezajímají fakta. Začnete ještě vyhrožovat, že si nesmím dovolit jiný názor než vy?

0/0
9.9.2016 4:02
Foto

J84a93r68o88s35l93a55v 80T60i46c69h74y 9785311936825

Za prve...Ja netvrdim ze mam nejakou jistotu, ale me se jako nejpravdepodobnejsi verze jevi ta, ze Kyjev si proste spletl letadlo.

Za druhe...ukazte mi prosim v mem prispevku presne tu pasaz, ve ktere jsem vas "napadl".

Za treti...ohledne te osobni roviny:

Je sice pravda, ze jsem po vasem vzoru parafrazoval par vasich slov, ale to nebylo mysleno jako nejaka urazka...spis aby jste si uvedomil, ze ono tech "faktu" je podstatne vic.

0/0
9.9.2016 4:28

P63e12t26r 46F31i20a30l86a 9313706903673

Psal jsem p. Tůmovi, nikoliv vám, p. Tichý. :-)

+1/0
9.9.2016 4:34
Foto

J26a82r23o54s28l16a22v 54T82i95c54h13y 9335761746665

V tom pripade se omlouvam za tento omyl...;)

Obcas se stava, ze clovek si mysli ze je neco mirene na nej a nakonec je to jinak...

+1/0
9.9.2016 12:36

P67e76t31r 40F17i90a56l46a 9833256953743

Nic se nestalo.

On tady p. Tůma řádil na více frontách....;-D

+1/0
9.9.2016 16:59

J72i81n66d63ř12i86c64h 77T32ů25m56a 1714192497988

Vyšetřování letecké katastrofy určuje příčiny katastrofy, nikoli viníka. Já vás nenapadl, prostě jsem na základě vašeho tvrzení konstatoval, že vás nezajímají fakta, jinak byste nemohl něco takového tvrdit.. A nikdy nikomu v diskusi nevyhrožuji, takže si nevymýšlejte nesmysly, když už nemáte argumenty.

0/0
9.9.2016 8:34

P66e57t23r 22F54i45a63l29a 9533496603603

Nevymýšlejte si nesmyslné argumenty, že mne nezajímají fakta!Fakta totiž není to, co se vy domníváte.;-D

0/0
9.9.2016 8:51

J34i35n75d69ř13i19c47h 80T11ů38m90a 1104462217968

Chápu, fakta jsou jen to, co se vám hodí:-)

0/−1
9.9.2016 8:57

J43i51n29d58ř31i66c91h 89T88ů70m12a 1514392197628

Mimochodem srovnáváte nesrovnatelné. Rozdělení Československa bylo rozdělení na dva samostatné národnostní státy se souhlasem obou národů a bez zasahování zvenku. Na Ukrajině šlo o vojenskou agresi za účelem anexe území sousedního státu.

0/−1
9.9.2016 8:55

P22e24t51r 35F40i51a56l55a 9533616703673

Tady jsme psali o Ukrajině za naší okupace, vzdělanče.

0/0
9.9.2016 8:59

J97i37n66d22ř74i42c48h 29T76ů34m89a 1394922417448

Zjevně ani nevíte co píšete: "V civilizovaném světě se podobné spory řeší jako v Československu nebo Velké Británii, ale zaostalí Rusové a zaostalí Ukrajinci ukázali, že na to nemají".

A jsem rád, že uznáváte, že jsem vzdělaný.

0/0
9.9.2016 9:25

P85e97t10r 67F18i71a48l25a 9753586203803

Sorry, odcházel jsem od počítače a spěchal, takže jsem odpověděl dříve, než se vaše příspěvky objevily na mé mailové adrese, a vzhledem k tomu, že k jednomu mému příspěvku jste zde napsal příspěvky dva, domníval jsem se, že každý příspěvek je vaše reakce na jedno vlákno.

Na druhém vlákně jste mi dával přednášku, že okupace Československa byla rozhodnuta v Kremlu, vedoucí úlohu měli VŽDY Rusové, a Ukrajinec Brežněv byl jen předseda politbyra.;-D

Mimochodem nesrovnávám nesrovnatelné. Považoval jsem zabrání Krymu za okupaci, ale vzhledem k tomu, že se v souvislosti s tím vyrojilo příliš mnoho lží o tom, že prý zde Ukrajinci v roce 1968 nebyli, a ukrajinská média začala troubit do světa, že Češi jsou zbabělci a zrádci, protože prý zapomněli, že je okupovali Rusové, .... zdá se, že situace je složitější a také Ukrajinci mají máslo na hlavě. Nasvědčuje tomu např. to, že chtěli na Ukrajině zakázat ruštinu jako úřední jazyk, ačkoliv východní Ukrajina je původní ruské území, které Lenin připojil k Ukrajině v roce 1922, a většina lidí tam stále ještě mluví rusky. A také to, jak nacionalisticky se chovají Ukrajinci k obyvatelům bývalé Podkarpatské Rusi, neuznávají Rusíny jako národ, nepovolili jim jejich jazyk ani autonomii, a ti proto dvakrát žádali prezidenta Havla o opětovné připojení k Československu. Pokud by souhlasil, štval byste zde proti němu?

0/0
9.9.2016 14:17
Foto

J54i86ř95í 75K96r59a98t93ě61n32a 1571372197907

Buky má i Ukrajinská armáda.

0/0
9.9.2016 8:55

J89i84n87d33ř21i41c97h 16T69ů56m53a 1934622947598

Jistěže má Ukrajina Buky. Jen nemá s nimi po čem střílet. Nikdo snad nepochybuje, že dopravní letadlo bylo sestřeleno omylem. A omyl v cíli může nastat, pouze pokud střílíte po něčem jiném.

0/0
9.9.2016 9:11
Foto

J21a89r63o63s61l92a41v 80T58i92c79h93y 9475821636495

A proc Kyjev zatloukal ze v dane oblasti BUKy nemel, kdyz ze satelitnich snimku bylo patrne, ze je tam pred sestrelem mel?....a hned po sestrelu, byli premistene jinam.

To je ale nahodicka!...

Kdepak, tam neco smrdi....

0/0
9.9.2016 12:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.