Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zrychlené projednání protikuřáckého zákona neprošlo, normu posoudí výbor

Předlohu k zavedení úplného zákazu kouření v restauracích, barech a kavárnách projedná sněmovní zdravotnický výbor. Vládou navrhované zrychlené schvalování normy už v úvodním kole v úterý podle očekávání vetovaly opoziční kluby ODS a TOP 09. Zamítnutí takzvaného protikuřáckého zákona už v prvním čtení však nepožadoval nikdo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J42u28l56č54a 76N89e65č86a98s20o69v76á 5123987180860

Upřímně, tohle je přehnané až to bolí. Kouří se tu hodně, chlastá ještě víc. Daně z toho jsou obří, a bez nich by nám zmizela velká část rozpočtu. Jako že si občas u pivka zapálím by mohl být důvod, aby se na mě lidé ohrazovali, že jsem ten bezohledný kuřák, co ničí lidem plíce. Ale ráda bych řekla, že je nutné rozlišit restauraci a hospodu/bar. Tam, kde se jí (rozumějme restaurace, kde se běžně servíruje i jiné jídlo než utopenec nebo brambůrky) by se kouřit rozhodně nemělo. O to žádná. Také nesnáším, když se jdu najíst a kamarádka si zapálí ještě než dojím. Ale do hospody se jde prostě na panáka, pivko a cigárko. A když to dýchat nechcete, nechoďte tam. Ještě jsem fakt nenašla místo, kde by nekuřácký podnik nebyl. A pokud máte přátele kuřáky, buď to pochopí a půjdou někam, kde se nekouří, nebo to nejsou moc dobří přátelé. A kecy, že to ohrožuje obsluhu, s tím ať na mě nikdo nechodí. za prvé, pracovat tam nemusí, a za druhé, kam jsem kdy vlezla, nejvíc toho za večer spálila obsluha.

0/0
7.10.2016 19:35

T57o48m23á24š 71T34ř67í94s81k78a 7655196234195

Normální není nekouřit... Normální je nesrat s jako stát do svobody podnikání...

0/0
18.9.2016 10:34

M20i74c17h83a33l 94S57l94a40v97í23č18e97k 1429548542899

Kecy kecy plác plác. Kdyby občané ČR přestali kouřit a pít alkohol, stát se položí. Pročpak asi má ve většině států monopol na tabákové výrobky a alkohol? A pokud jej nemá deklarovaný, pročpak vymýšlí kolky, spotřební daně etc.???

+1/−1
7.9.2016 17:05

J38a98r16o10s18l48a64v 53R18y60c61h71t97á33ř 2554739889106

Dokud budou ODS a TOP09 prosazovat svobodu šířit karcinogeny, nemohou očekávat, že bych jen uvažoval o tom hodit jim hlas ve volbách.

Mám pocit, že nejsem jediný bývalý volič těchto stran, který za tímto propagováním "svobody sdílet ohrožení rakovinou" cítí smrad tabákové lobby.

+1/−2
7.9.2016 15:26

R93o68m27a74n 22Č38e62c18h25u11r62a 6352359497379

A předpokládám, že do auta bys nikdy nesedl... R^R^

0/−1
7.9.2016 18:01

J87a36r19o16s19l11a36v 52R40y25c44h95t32á41ř 2734669449196

Taková tykačka po ódeesácku, co?

Pro komunisty bylo charakteristické, že lidem s odlišným názorem tykali...

0/−1
7.9.2016 18:21

R41o59m84a72n 62Č86e77c46h98u32r63a 6902819347219

Ano, kádrování ti jde... R^

+1/0
8.9.2016 10:43

P44e19t96r 46O66b78r97l67í26k 2863595771423

No, uvidíme tak za dva roky až nám min. financí předloží účet , o kolik příjde státní zlodějomat.

+1/0
7.9.2016 11:46

V40í76t50ě43z27s25l92a88v 51N25ě72m32č38í72k 2115134881483

A je to tu zase, kouřit, nekouřit a bla.blabla.... Pominuli nekuřácké nemocnice, úřady, nádraží apod. instituce, kde je to zcela jasné, zůstanou mi zase jen ty prokleté restaurace a hospody. Kouřit, nekouřit, je to moje hospoda, platím si za to daně a tak podobně. Každý má svou vlastní hlavu, ať si rozhodne sám, ale... trošku pořádku by v tom nazaškodilo. Viděl někdo z Vás už hospodu, kde by např. vedle názvu "Restaurace U komína" bylo napsáno stejně velkým písmem " Kuřácká" nebo aspoň čitelně malým (tak 75% velikosti názvu). Přiznám se já ne a přitom by to skoro nic majitele nestálo. A ty hybridy 50% kuřácká a 50% nekuřácká bych taky zarazil, ať si káždý líže smetanu ze své hromádky. No a jako třešničku bych k tomu přidal, aby za všechny změstnance v kuřáckém provozu byly zvýšeny odvody zdravotního pojištění o 20%. Velice jednoduché a srozumitelné. A teď jsem jen zvědavý na ohlasy hostinských, jestli se jim ani tohle nelíbí, tak už nevím. Na ty tři pravidla by ani nebyl potřeba parlament, stejně by to tam jenom zase zprznili.

+2/−1
7.9.2016 11:38

P43e19t83r 87J32a76r29o77c40h 7430903685848

Nejsem sice hostinský, ale přihodím svou špetku.

1. Nápisy? Proč ne, taky mě štve, že spousta hospod není dobře označená, já tam vejdu s cigaretou a zjistím, že je nekuřácká. Tady souhlasím, k tomu aby si člověk svobodně vybral podle svého potřebuje nejdřív vědět, jak to je.

2. Hybridy? Těžko říct, ale někde to vážně funguje, hlavně ve větších hospodách. Občas se objevím v jedné, kde mají na úrovni země nekuřáckou část a pokud chce člověk kouřit, musí po schodech do sklepa za zavřené dveře. Mají tam dobře vyřešenou klimatizaci a tak v nekuřácké části ani nevíte, že tam nějaká kuřácká je. Proč to tak nenechat?

3. Zvyšovat zdravotní pojištění je ošemetná věc, ale existuje zvláštní zákonné pojitění odpovědnosti zaměstnavatele, která je pro riziková povolání (horníci, lidi v chemických provozech a tak) podstatně vyšší než pro ostatní. Tady by mohli mít zaměstanci v kuřáckých hospodách nějakou svou kategorii. Stejně by mě ale zajímalo, jestli je pro stát o tolik dražší léčit s rakovinou plic někoho, kdo v sedmdesáti umře, nebo mu ještě platit dvacet let platit důchod, léčebné náklady na kterékoliv další neduhy co za tu dobu má a pak léčbu (případně paliativní péči) té nemoci, která toho člověka nakonec v devadesáti zabije. Viděl jsem pár srovnání, ale právě "zmeškané náklady na léčebnou péči" (nevím, jak jinak to nazvat) v nich vždy tak trochu podezřele chyběly.

0/0
7.9.2016 12:44

P13e18t45r 16K32n81ě29b72o65r41t 3311910

Nekuřácký hospody by měly být státní.

+2/−1
7.9.2016 10:33

J92i33r24i 38D16o95m64i37n47i26k 1671578511530

Již podle dnes platného zákona se nesmí například na pracovištích, kde se vyskytuje třeba i jen jediný nekuřák kouřit. A to nikde, ani v návštěvnických zonách, nikde. Hospody mají dodnes z tohoto zákona nepochopitelnou "vyjímku" , respektive se tam hulení dodnes tiše trpělo. Ale nikdo, ani v té hospodě nemá sebemenší právo a už vůbec ne nějaký nárok otravovat ovzduší jedy jiným lidem. O ten zákon si bezohlední kuřáci řekli sami. Jestli si nedokáží v místech, kde jsou i nekuřáci z vlastní slabosti a omezenosti odepřít svůj páchnoucí vajgl sami, je potřeba je k tomu donutit extra zákonem. Hulte si svobodně, jak a kolik chcete, ale NE KDE CHCETE.

+3/−6
7.9.2016 10:29

P72e24t49r 84J59a97r82o40c69h 7230923655778

Jste se nám nějak rozohnil. ;-D

Přitom řešení je jednoduché a pořád stejné, pokud se vám v kuřáckých hospodách mezi kuřáky nelíbí, prostě jim tam nechoďte a vyberte si nějakou nekuřáckou. Šťastní budou všichni.

+5/−2
7.9.2016 10:32

J30i68r74i 76D77o62m95i38n53i15k 1481338461360

Ne, brzy to budete VY , kdo se bude rozhodovat o tom, jestli půjdete do jakékoliv hospody, protože se nebude kouřit v žádné. A věřte, že tam se svým páchnoucím klackem nikomu chybět nebudete:-)

+2/−3
7.9.2016 10:35

J41a46r86o49s86l64a78v 18H15o33r80á80k 6333187625634

A vase svata valka se presune proti koureni na chodnicich, v parcich, na zahradkach restauraci. BUde to vycerpavajici. ;-D

+3/−1
7.9.2016 10:36

J11i44r49i 27D43o67m72i49n89i94k 1551258291190

Ale účinné. :-)

0/0
7.9.2016 10:41

J10a60r23o70s51l92a81v 72H15o11r98á21k 6633517945954

Spis ubijejici. Sledovat jak zakazy neprochazi a stejne jsou porusovany. :-)

+1/−1
7.9.2016 10:46

P38e86t75r 88J13a14r82o28c92h 7720733475598

Klasika, politici svou "snahou" o prosazení protikuřáckého zákona cílí na dobrotrusy jako je tady pan Dominik, ale dobře vědí (třeba socani), že by samotným prosazením a aplikováním neskutečně naštvali takovou spoustu svých voličů, že si to nikdy nelajsnou.

+3/−1
7.9.2016 10:57

P91e18t62r 88J95a32r29o67c62h 7660683805378

Ale kdepak pane, s tímhle autoritářským hnusem neuspělo už tolik politiků, že se o svou hospodu vůbec nebojím. Tuším, že svoboda a zdravý rozum nakonec znovu zvítězí. :-)

+2/−1
7.9.2016 10:37

J39i48r27i 31D13o30m53i92n65i68k 1491408151950

;-D

0/0
7.9.2016 10:40

J76i93ř77í 77P29l44a23v22s92k46ý 9320676281759

takze vy chcete znemoznit lidem na vesnicich, aby mohli chodit do hospody ? protoze pokud tam nebude hospoda kuracka, pak tam proste nebude zadna ...

+1/−1
7.9.2016 10:43

J38a75r29o16s17l75a73v 44H10o70r68á53k 6933657355494

Co kdyby jel Dominik, cirou nahodou, nekdy kolem a zachtelo se mu zajit dovnitr? Jak by si vesnicane mohli dovolit mit kurackou hospodu a omezit jej tak na jeho pravech? ;-D

+4/−1
7.9.2016 10:47

J23i58ř89í 36P51l72a83v88s49k46ý 9240266551809

pan dominik jiste bude naprosto spokojen, pokud pojede kolem a na futrech hospody bude masivni retez s cedulkou "pro nezajem hostu zavreno" ...

+2/−1
7.9.2016 11:03

J98a45r11o77s63l89a49v 42R32y38c31h42t93á16ř 2184759499566

Stačí se podívat na volební preference a uvidíte, kam to ODS i TOP09 dotáhly touto politikou považující za "svobodu" šíření karcinogenů v restauracích.

Po prosazení církevních restitucí další krok směrem k nicotné bezvýznamnosti.

+1/0
7.9.2016 18:30

J85i52ř32í 73P76l91a33v65s90k39ý 9650696611579

netreba tam, kde chceme my ... zcela postacuje hulit si tam, kde to chce majitel, nebo kde mu to alespon nevadi. jestli z toho nejaky dominik chytne psotnik, to uz jenom takova tresnicka na dortu ;-)

+3/−1
7.9.2016 10:44

P88e28t71r 33O51b26r11l45í10k 2803355601143

Jezdíte autem pane Dominiku? Jestli ano mohl bych reagovat stejně jako vy , protože vaše auto pouští rovněž jedy do ovzduší ostatním lidem.

Co vy na to?

0/−2
7.9.2016 11:35

P19e78t77r 80L73u95k66á39š 4125584346675

Ze me to ale prekvapuje :-D Ja, jako odnauceny kurak s nekurackymi ani kurackymi restykami problem nemam. Porad si myslim ze by to melo byt na vuli majitele/provozniho a ne dano zakonem. Vsichni okolo toho maji akorat plnou hubu kecu ale aby na tvrdo rekli, v "restauracich/knajpach/hospach se nebude kourit, hotovo dvacet a bez vyjimek" nebo "OK, kurte si" tak to ne, na to koule nemaji :)

+1/−2
7.9.2016 10:22

J18i53r97i 98D19o76m61i76n73i53k 1741448841330

A stále dokola nekonečné "argumenty" a výmluvy na hospodské a "tak tam nelezte" a další nesmyslné duchaplnosti. Ano, ti hospodští provozují svou živnost ve svém soukromém prostoru, ale provozují ji na základě spousty zákonných podmínek. například nikomu nesmějí dovolit, aby se svobodně vykálel někde v koutě a nebo vám nesmějí dávat na talíř nějaký hnus. A zákaz kouření bude jen jednou z dalších takových podmínek. Nelíbí se to tomu hospodskému ? Zdají se mu tvrdé ? Nemusí ve svém podniku provozovat hostinskou činnost. Ale jestli se rozhodl sám a svobodně ve svém soukromém podniku provozovat VEŘEJNOU SLUŽBU, tak tu může provozovat jen a pouze podle daných zákonných podmínek. Kouření není žádná služba. A hospodský nemá ani dnes právo rozdělovat hosty a určovat, koho do své hospody pustí a nebo ne. Tato najivní představa kuřáků je nesmysl.

A k tomu "tak tam nelezte". Ne, tak tomu opravdu není. Chci si vybírat na trhu službu podle kvality té služby a ne podle toho, jestli to tam páchne. Kuřáci mohou jít kam se jim zachce, ale nekuřáci musí v zájmu svého zdraví hledat prostory, kde se nekouří.

Ale brzy to bude přesně naopak. Nelíbí se vám, že se NIKDE v hospodách nesmí kouřit ? Vašimi slovy "TAK TAM NELEZTE". Nikomu tam chybět nebudete. Ani většině těch hospodských, jejichž "právy" se tak zoufale oháníte. I oni raději prodají VĚTŠINĚ nekuřáků voňavý steak, než aby za dvě piva za večer umývali popelníky. Ano, mohou to udělat už dnes, ale teprve až budou rovné podmínky a nebude se kouřit v žádné hospodě, tak bude konečně rozhodovat kvalita služeb a prostředí a ne nějací závisláci. A že někteří hospodští zkrachují ? No a co ? Na hospodu neexistuje žádný nárok a jestli ten hospodský neumí dělat hospodu bez popelníku, tak chybět nebude.

+2/−4
7.9.2016 10:17

J33a54r50o52s51l47a25v 87H23o85r23á58k 6903727935274

Moznost koureni v podniku je jednou z poskytovanych sluzeb, hlavo. Tak dlouhy prispevek a uplne mimo.

+5/−2
7.9.2016 10:20

J85i69r46i 64D42o71m13i46n89i13k 1721828391650

Kouření je služba ? Opravdu ? ;-D Pak je jakákoliv snaha o rozumnou diskusi s lidmi, jako jste i Vy ztrátou času . :-)

+2/−4
7.9.2016 10:23

J14a42r95o50s71l22a88v 58H16o86r51á30k 6403217855594

Ano, moznost koureni v prostorach provozovny je poskytovana sluzba. To je prekvapko, co.

+4/−2
7.9.2016 10:26

J84i88ř82í 56P66l14a97v29s89k61ý 9510146621479

jisteze ... moznost si zapalit JE sluzba, kterou provozovatel hospody muze a zaroven nemusi svym hostum nabidnout. stejne tak, jako muze a nemusi svym hostum nabidnout patecni zpivane, primy prenos fotbalovych utkani, nebo treba nabidku piv z lokalnich minipivovaru. trh necht si to pote nejak prebere, a hospody, o jejichz kombinaci sluzeb nebude zajem, docela obycejne zkrachuji ... ale rozhodne trh, nabidka a poptavka, nikoliv nejaky pomateny regulcik nekde v parlamentu.

+3/−2
7.9.2016 10:28

J73i42r57i 56D81o79m62i50n10i81k 1371378621580

Ne, to opravdu nemá smysl. Ten nikotin opravdu mnohým poškozuje i mozkové buňky. Považovat možnost někoho doslova otravovat jedy za službu, to už opravdu překračuje hranice zdravého rozumu....:-/

+2/−2
7.9.2016 10:32

P22e22t40r 90L59u40k28á83š 4105824986985

Zato alkohol je desne koser :-D

0/0
7.9.2016 10:39

J43i75r59i 20D69o83m95i68n22i19k 1711828381150

Alkoholem neškodíte sousedovi u vedlejšího stolu. Cigaretou ano.

+1/−1
7.9.2016 10:42

J95i43ř87í 11P28l39a51v48s16k76ý 9310596531319

pokud to sousedovi u vedlejsiho stolu vadi, pak proste do takoveho podniku nepoleze a utrati sve penize nekde, kde mu nikdo u stolu kourit nebude ... a hospody, ktere budou mit malo zakazniku, docela obycejne zkrachuji. trh se tomu rusim rika ...

+2/−1
7.9.2016 10:46

P29e89t41r 73L57u82k46á86š 4895894216535

Pravda, Vy jen toho souseda po ceste z knajpy nacamranej prejedete... ;-)

0/0
7.9.2016 11:23

J40a93r46o12s49l56a61v 54H44o83r95á97k 6643697565944

S tim, ze nikotin nekomu poskozuje mozkove bunky, by se dalo souhlasit. Vas ta leta, kdy jste byl kurakem, evidentne poznamenala. Ten fanaticky zapal, hmm. :-)

+2/0
7.9.2016 10:41

P69e81t88r 20J40a73r49o32c77h 7970353555688

To si myslíte, že na stoly ty popelníky přijdou samy? ;-D

0/−1
7.9.2016 10:30

J19a53r96o89s74l97a57v 11R13y37c73h96t98á86ř 2444929429196

S členem či příznivcem ODS či TOP09 je diskuze zbytečná. Dokladem je tato diskuze.

"Myšlenka" tvrdící, že "Možnost kouření v restauraci je služba" je dokladem inteligence těch, kteří v té stále se menšící partičce zoufalců zůstali.

+1/0
7.9.2016 18:37

J87i36ř50í 27P17l11a10v22s66k53ý 9240346511319

samozrejme, ze moznost koureni v tom kterem podniku JE sluzbou ... stejne tak, jako je sluzbou moznost ucasti na patecnich zpivanych, primy prenos fotbaloveho utkani, nebo treba obsluha nahore bez. to, ze zrovna vas takova nabidka suzeb neoslovuje jeste neznamena, ze takove sluzby neoceni ani nikdo jiny. bud se takova nabidka sluzeb na trhu prosadi., a pak budiz ji prano, nebo neprosadi, a pak holt budiz majiteli prana insolvence.

0/0
8.9.2016 8:58

J16i84ř34í 40P97l18a89v70s98k92ý 9650546241229

provozovatele hospod mohou nabizet ve svych podnicich legalni aktivity ... a konzumace tabakovych vyrobku legalni aktivitou je. muze se vam to nelibit, muzete proti tomu protestovat, ale dokud mame zalezitost zvanou spotrebni dan, tak koureni zadna dusevne pricetna vlada nezakaze. pokud tedy je koureni legalni, pak neexistuje relevantni duvod, proc by tuto legalni aktivitu nemohli umoznit svym hostum provozovatele soukromych podniku ... komu takova nabidka sluzeb nevyhovuje, holt vyuzije sluzeb konkurence... stejne, jako kdyz me nevyhovuje nabidka autosalonu, ktery mam pres ulici, ale musim se trmacet az na druhy konec prahy, kde vyhovi mym potrebam a pozadavkum. presto ale dealerovi skodovky nepozaduji, aby vedle fabie a roomstera nabizel i landcruiser ... ne, respektuji, ze proste nabidka sousedniho autosalonu neni pro me, a utratim sve penize tam, kde maji nabidku jinou. jednoduche, proste, fungujici ...

a mimochodem, nic takoveho jako "verejna sluzba", ani "sluzby verejnosti", neexistuje ... alespon tedy ne v pohostinstvi.

+1/−1
7.9.2016 10:26

P40e86t14r 38J44a87r47o29c27h 7910453955888

Ne, restaurace není veřejná služba, je to soukromý podnik. Veřejnou službou je třeba veřejné osvětlení, veřejná doprava nebo nemocnice. Hostinský v kuřácké hospodě nabízí službu, kterou nepoptáváte, nabízí kuřácku hospodu. Jiný hostinský nabízí jinou službu, řekněme metalový klub, další třeba gay bar. Každá z těch služeb je určena pro určitý typ klientely a máme svobodu, takže si každý může vybrat to, co mu vyhovuje. I když většina (líbí se mi, jak to píšete kapitálkami, jako snad by to byl nějaký argument) nejsou metalisti nebo gayové, vynucovat si aby všude hráli Vondráčkovou nebo zavření gay barů považuji za neuvěřitelně odporný a neliberální nesmysl.

+3/−1
7.9.2016 10:29

L61u41d13v86í78k 85G52a90j23d61o14š93í33k 2295263364572

Jistě většina z vás ví jak to vypadá v tramvaji, když do ní nastoupí bezďák. Půlka vozu kolem něj se obvykle vyprázdní kvůli smradu.

Kuřáci by si měli uvědomit, že se zapálenou cigaretou v hubě fungují naprosto stejně, jako ten bezďák. I na volném prostranství v okruhu 10 m obtěžují smradem své okolí. Ja to funguje v uzavřené místnosti netřeba dodávat.

+3/0
7.9.2016 10:04

J60a62r85o87s80l78a48v 85H89o62r82á86k 6673427945124

Na to clovek nemusi byt kurak, aby obtezoval okoli. Zvlaste v lete je fakt lahudka cestovat s tema nekurackyma beckama sadla, upocenyma, smrdicima na sto metru. Mnozi o sprse a mydlu asi jeste neslyseli. To bych si radeji v tramvaji ten doutnik zapalil, aby se tam dalo aspon trochu dychat.

0/−2
7.9.2016 10:07

L29u37d39v94í15k 86G68a71j30d27o34š10í43k 2205683314912

Že obtěžují smradem jiný vám ovšem nedává právo obtěžovat taky. :-)

+3/0
7.9.2016 10:27

J69a40r81o19s11l79a61v 64H11o87r32á68k 6143557295184

Mam pravo na to co je legalni. Koureni legalni je. Svuj doutnik si vychtutnam v klidu a pohode a vy mi muzete vlezt na zada. Nejaky zfanatizovany zakazovac mi nebude prednaset o pravech. :-)

+1/−3
7.9.2016 10:30

J91a14r90o85s41l51a73v 93R23y66c63h53t47á51ř 2784939619946

Kuřák smrdí jako použitý popelník.

Kuřák ohrožuje zdraví lidí ve svém okolí.

Nikotin je návyková droga poškozující mozek kuřáka.

Zplodiny cigaret jsou karcinogenní.

+2/0
7.9.2016 18:44

J97i11ř22í 91P28l56a76v40s14k97ý 9450126261719

chapu, ze nekomu muze vadit i kour na otevrenem prostranstvi, ale v te uzavrene mistnosti s kuraky sedet nemusite. pokud se me nelibi u nekoho na navsteve, tak tam proste nelezu a neskuhram, ze bych strasne rad na navstevu prisel, ale nejdriv by musel franta vymenit manzelku, zmenit hudebni vkus, misto vina nabizet hostum slivovici, a zaplatit si sportovni kanaly na televizi.

+1/−1
7.9.2016 10:10

L15u91d51v16í76k 44G59a27j65d87o94š43í26k 2175263584192

Jednou je hospoda veřejný prostor, takže i na ní se vztahují pravidla soužití.

Až to nebude hospoda, ale soukromý klub, kam nebude moci vstoupit kdokolv, pak ať se tam kuřáci třeba zalknou.

Jinak já s tím problém nemám. Do zahulených hospod zásadně nechodím a když mě moji přátelé-kuřáci zvou do hospody, musí být nekuřácká. Jinak na ně kašlu.

+1/0
7.9.2016 10:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.