Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poslanci za KSČM vyhrožoval útočník v hospodě pistolí. Pak se sám udal

Na oslavu v salonku plzeňské restaurace, kam spolu s přáteli zavítal poslanec Jiří Valenta, vnikl v sobotu večer muž ozbrojený pistolí. Komunistickému politikovi krátce mířil do obličeje a nakonec odešel se slovy: „Stejně to udělá někdo jiný někdy jindy“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J46i74n81d48ř64i10c79h 73V70á88g79n66e45r 9561886396971

Naše demokracie získává výmarské rysy. Odpovědí na hnědé rváče budou rudí rváči a v českých reáliích jich bude zase více. A naši politici budou řešit tábor v Letech, inkluzi, ublížení Sudetským Němcům během odsunu tak dlouho až se tady objeví opravdu schopný demagog a zamete s nimi. Pak jim bude chvíli ten odporný Babiš připadat jako poslední záchrana (což taky doopravdy je), ale už bude pozdě. Skuteční přímí škůdci demokracie v této zemi se jmenují Bakala, Sobotka, Chovanec, Kalousek, Laudát....

+1/−4
5.9.2016 11:49

J35o98s11e33f 79Z68e11t78í32k 1869788408768

nakonec se ukáže,že ta pistole byla vlastně neškodná replika8-o

0/−1
5.9.2016 11:34

O13n95d20r20e25j 14P26a42t57e10k 5370860899181

Jenže oni i stříleli a věšeli.. ;-(

+4/−1
5.9.2016 10:14

E59v88a 20P30e38t23ř45í22k14o11v66á 9168802681425

Tak proč jste se nezasloužil o to, aby byli poprávu potrestáni?

+1/−1
5.9.2016 12:45

J23i10r42k93a 72K75o69p34a46c72e35k 4808913506113

Na to potrestání je potřeba politická vůle těch nahoře... i těch dole.

A víte sama nejlépe, že nebyla ani nahoře, ani dole.

A dokonce je to ještě složitější.. ale na to vysvětlování zde není dost místa

a ani času.

+1/0
5.9.2016 15:25

O94n91d78r91e29j 42P75a58t11e62k 5790900919181

Byť bych asi takto razantní nebyl, frustraci onoho dotyčného plně chápu. Tyto existence jsou výsměchem všem všechny slušným a za komunismu parzekuovaným lidem. Je neuvěřitelné jak se dnes zase tito bývalí aparátčíci dostávají k vedoucím funkcím místo aby někde s ostudou dožili... Holt je tento národ nepoučitelný a budeme si muset dát asi opakování aby někteří už konečně pochopili...

+13/−2
5.9.2016 7:51

E52v19a 33P56e10t44ř10í94k91o26v41á 9888642721575

Nechápu vaše tvrzení a nějakých bývalých aparátčících. Konkrétně Valenta je mladým člověkem, o bývalých jeho funkcích nelze hovořit a to, že je třeba v zastupitelstvu Plzeňského kraje a poslancem rozhodli voliči. Že před politickou kariérou sloužil jako porevoluční policista, že vystudoval několik vysokých škol apod. jaksi asi nevíte, vám zřejmě stačí, že je komunistou, ale jiní, kteří vytunelovali státní podniky, kteří rozprodali státní majetek v privatizacích za hubičku, to je asi normální, že?

+5/−9
5.9.2016 8:18

O13t41t52o 70H12a16l73í37ř 9873497988466

Za rudé vlády to byl estébák a komunistický fízl. Žádný slušný člověk.

+13/−2
5.9.2016 8:23

O51t41t40o 91H84a77l25í92ř 9623117348916

Nelžete, že porevoluční - v r. 1990 ho od policie vykopli.

+6/−2
5.9.2016 8:23

E15v10a 10P98e61t60ř39í77k13o11v96á 9318362291885

Pravděpodobně neznáte všechny informace. A vy ho osobně znáte, že můžete tvrdit, že není slušným člověkem? Já zase třeba o vás mohu tvrdit, to dle vašeho psaného projevu, že tím neslušným jste rozhodně vy

+3/−8
5.9.2016 8:33

V12á78c81l44a17v 11S96u58r62y61n33e56k 4211486787

Co neslusneho pan Halir napsal? Jen to ze jste prekrucovala informace a lhala jste? Jinak napsal svuj nazor. Nebudte smesna pani inkvizitorko

+8/−2
5.9.2016 9:05

E93v11a 17P60e65t11ř15í73k74o37v19á 9308432491435

Zda-li jste vy nebo on měl s tehdejšími, dle vás komunistickým fízly, špatné zkušenosti, neboť je rovnou nazýváte neslušnými, to je vaše věc, ale já takovou zkušenost nemám. Bylo a je mezi nimi stále dost slušných. Házet všechny do jednoho pytle jen kvůli tomu, že tehdy sloužili u bezpečnosti, je směšné. To není rozumný názor, ale hysterická slaboduchá reakce.

+2/−8
5.9.2016 9:15

H19a64n64u87š 22H24o80r66á26k 9891174516463

To ale nebyl nejakej pochuzkar nebo treba dopravak(sic!). To byl ridici dustojnik StB! A to se fakt se slusnym clovekem zcela vylucuje. Na jeho dalsi karieru nehlede...

+6/−2
5.9.2016 9:18

E47v37a 13P28e39t33ř17í95k23o75v63á 9868952151165

No, tak u onoho Valenty, který sloužil u plzeňské StB čtrnáct dní s cestou, když předtím obšlapoval v uniformě co by součást ostrahy V. správy kolem kdejakého pražského velvyslanectví, to na řídícího důstojníka StB, neb měl jen Praporčickou školu z Prahy, nevidím tak žhavě. U Laubeho je to jiná písnička. Kdybyste měl informace týkající se průběhu tehdejších prověrek, tedy činnosti občanských komisí povětšinou sestávajících se z dizidentů apod., které prověřovali potažmo kádrovali každého příslušníka StB a znal výsledky prověrek, tak bylo zarážející a tedy s podivem, že většinou u policie zůstávali staří bardi a mladí příslušníci byli propouštěni. Tady byla velká chyba tehdejších komisí.

+2/−9
5.9.2016 9:29

O16t96t79o 63H18a29l52í67ř 9913327358646

Už zase lžete. Nebyl u StB 14 dní, ale 4 měsíce. Víc nestihl, protože studoval Praporčickou školu SNB - mimochodem, na tu chodili největší blbci, kteří by na normální škole měli problém odmaturovat. Ale prostě vy jste si svého hrdinu našla. Ale je pěkné, že znáte informace ze zákulisí SNB či STB a jejich pracovní program, zdá se, že nebudete jen tak nevinná řadová komunistka, ale že sama zjevně máte nějaké máslo na hlavě z předchozí služby rudému režimu.;-D

+9/−2
5.9.2016 9:50

O22n43d89r69e57j 59P68a36t46e33k 5900900209421

Ta dáma vidí rudě, to nemá cenu...

+6/−2
5.9.2016 10:12

E46v94a 88P10e11t26ř19í74k60o29v20á 9538432261945

Ten, kdo vidí rudě možná krvavě, jste pánové vy, vaše hysterie je toho důkazem. Já to rozhodně nejsem a narozdíl od vás jsem si zjistila to podstatné. Jinak k panu Halíři, tak jako nyní existují policejní školy nebo vojenské, tak i tehdy, kdo chtěl být policistou, příslušníkem SNB, musel absolvovat uvedenou školu. Na školu chodili ti, co byli buď vyučeni, a ti na škole pak mimo jiné maturovali, tak i maturanti, dokonce i vysokoškoláci, a to po absolvování náhradní vojenské půlroční službě, která nahrazovala tehdejší dvouletou. Vy ovšem jako inteligent máte zajisté červený diplom z UK, protože jste se vším rychle hotov, máte ve všem jasno a jak vlastně o sobě tvrdíte, nejste žádný blbec. Narážku na mou politickou orientaci přejdu, a přejdu i váš pitomý máslový kydanec, neboť je jasné, že vaříte z vody a argumenty nenacházíte.

+2/−3
5.9.2016 12:22

O69t21t95o 13H67a94l61í33ř 9153167378376

Už zase lžete. Jste živým důkazem toho, že když komunista otevře ústa, tak lže. Nemusel - ke komunistické policii brali už tehdy lidi, kteří měli maturitu, pak měli jen nějaký výcvik cca půlroční.Náhradní služba nebyla půlroční, ale pětiměsííční. Na střední policejní na 4 roky jako soudruh Valenta chodili studovat jen excelentní blbové, kteří by si jinde ani neškrtli a tenhle ústav pro ně byl jedinou nadějí na zvládnutí střední školy. Za to se podobní jedinci vyznačovali věrností ke straně, což odpovídalo jejich duševnímu profilu a zjevně to sedí i na soudruha Valentu. Mimochodem, neměl tento váš idol už nějakou lokální aférku předtím? Mimochodem, červený diplom nemám, stačí mi dva normální diplomy. O sobě jsem ovšem předtím nic nepsal, jen jste si to vybásnila. Argumentů na vás je dostatek tady ve více příspěvcích. Kdybyste neměla rudé myšlení, snad byste je i pochopila.

+3/−2
5.9.2016 14:05

E78v68a 81P16e88t52ř75í81k57o77v90á 9318192551465

Vy jste nenapravitelný negativistický srandista a puntíčkář. Dám vám zapravdu jen v tom, že na náhradní vojenskou službu chodili na pět měsíců, povětšinou k VÚ MV do Frýdku-Místku, vždy se v této věci říkalo, že jde na půl roku. A to se říkalo o všech, kdo šel na tzv. zkrácenou vojnu. Do PP VB v Praze-Hrdlořezích, kam nastupovali po NVS, nastupovali výhradně ti, co byli přinejhorším vyučeni v nějakém oboru a ti si zde, krom studia bezpečnostních předmětů v rámci praporčické školy, dodělávali maturitu. A jak už jsem i uvedla, na onu praporčickou školu nastupovali i ti, co maturitu již měli, nebo i ti s vysokoškolským titulem a chtěli sloužit u policie. Pro ně studium trvalo rok, pro ostatní co tam dodělávali maturitu dva. Navíc po ukončení studia měli půl roku řízené praxe na pražských odděleních a pak po vyřazení ze školy nastupovali k útvarům v místě bydliště( jen ženatí nebo protekční) nebo byli povinni ještě rok sloužit v Praze. Většinou byli zařazeni k V. správě viz. Valenta. Nevím o tom, že by tehdejší SNB měl čtyřletou střední školu, ale patrně jste si to spletl, zaslepen svou vášní ke všemu rudému, s vojenským učilištěm. Takže važte slova, neplivejte kolem sebe a nechte si oba diplomy za vítězství v nalhávání si zarámovat. Závěrem podotýkám, že co by mimo jiné i maturantka, se pravidelně setkávám se svými spolužáky a shodou okolností dva spolužáci si tehdy prošli uvedenou policejní školou a řeknu vám, nikdy nebyli ve straně, jejich duševní stav je zcela normální, oba vystudovali VŠ a patří k těm lidem, na které je ve všem spolehnutí. Onen Valenta není mým idolem, ani ho osobně neznám, ale hnusí se mi lidé, kteří nedokáží krotit své emoce.

+2/−1
5.9.2016 15:08

O82t70t59o 13H25a51l40í76ř 9223937878516

Je krásné, jak jste se tu odkopala se svými kádrováckými znalostmi rudého režimu, z nichž je jasné, že jste byla aparátčíci. Já už si říkal, kdo může tak plamenně hájit rudé mlátičky a vidí pod pokličku. Ad vaši kamarádi s pendreky, kteří byli příslušníky SNB a sudovali VŠ: Jakou prosím? Zřejmě takoví intelektuálové s obušky museli studovat Oxford nebo Harvard?;-DPokud to byla VŠ SNB, tak už raději nepište nic.A pohádky o fízlech, kteří nebyli ve straně a přesto studovali VŠ si nechte pro vnoučata. Ale je jasné, že takovým lumenům jako je s. Valenta a s. Vondráček s jejich zděláním a násilnickou praxí musí komunističtí voliči cpát hlasy horem dolem, bez takových kapacit by se v parlamentu neobešli. Mně se zase hnusí fanatici, kteří se nad ideologií, kterou vyznávají, nedokážou zamyslet a pochopit její zrůdnou podstatu.

+1/−2
5.9.2016 16:02

E47v84a 70P83e92t72ř87í40k15o77v23á 9308102671435

A v čem spatřujete mé "rudé myšlení"? To jako v tom, že zde uvádím dostupné informace o policejní škole, jejím chodu apod., v tom, že nesouhlasím s jakýmkoli násilím a výhrůžkám směřujícím k potlačování lidských práv a svobod apod.? Tak v tom případě si rovnou podejte ruku se Stalinem a nehrajte si na kdovíjakého antikomunistického bojovníka.

+1/−1
5.9.2016 15:44

O47t90t29o 74H93a22l57í77ř 9623547128226

Jsou informace dostupné a "dostupné". U vás je ovšem znát, že jste ty informace měla jaksi zevnitř. I to, že tu do krve hájíte nějakého rudocha. Navíc je vaše jméno dost profláknuté z různých diskuzí, kde jste vyhlášená rudostí téměř kroupovskou. Ostatně i ty vaše hysterické reakce jsou časté;-D Nepřipadáte si s těmi řečmi směšně právě vy, která tu hájíte komunistické lumpy a ideologii, která k potlačování práv a svobod směřuje a její režim je reálně omezoval a potíral? Když se někdo takový dovolává práv a svobod, je to stejně směšné, jako když se demokratických práv dovolávají vrazi Islámského státu. Mimochodem, když někdo nesnáší komunistické zločince, tak si podle vás hraje na antikomunistického bojovníka? Inu, nemáte to jednoduché.

+1/−2
5.9.2016 16:11

E84v47a 91P69e21t10ř11í37k96o85v93á 9978572301255

Jeden rozdíl a to podstatný mezi námi je. Já uvádím konkrétní zjistitelné informace, vy akorát napadáte s vaší trapně ohranou písničkou o tom, že každý, který byť i trochu se zastane spravedlnosti a nesrovnává s dobově nesrovnatelným, je rudoch. Přitom jediným, kdo zde vidí rudě, jste vy a začínám si pomalu uvědomovat, že takto vehementně se projevovali jedině zarytí a kovaní komunisti provokatéři. Takže pane Halíři, vyložte karty. Hysterické reakce hledejte u sebe a u těch,kteří místo věcných diskusí se tak akorát jen uchýlí k soudružskému oslovování druhých, což značí, že to s jejich myšlením není nijak valné. Nemám nic proti potrestání komunistických či jiných zločinců, ale narozdíl od vás si myslím, že všichni naši současní komunističtí politici nejsou zločinci a že by byl za posledních dvacet let někdo z nich odsouzen, je nepravděpodobné. Odsouzeni, převážně za hospodářské TČ, byli politici z jiných demokratických stran. Jestli máte na někoho z řad KSČM podezření, tak je vaší občanskou povinností na to upozornit patřičné orgány. Jinak zde zbytečně diskutujete o ničem.

0/−1
5.9.2016 23:07

O40t15t56o 39H12a56l18í92ř 9853917298936

Nikoli, vy mlžíte a schováváte se za prázdné hlášky typu: Kdovíjak to tehdy bylo. Žádné ověřitelné informace. Když chci po vás něco konkrétního a reálného nebo jména, o nichž taky obecně plácáte, najednou vám docházejí argumenty a začínáte s urážkami a osobními útoky. Myšlenkově jste se nijak neposunula a točíte se v kruhu bez argumentace, v zajetí vašich bolševických představ. Komunisti jsou pořád stejní, včetně svých představitelů - ti současní jen naštěstí neměli tolik moci, aby mohli svým spoluobčanům něco provést. A už nikdy ji mít nebudou, protože vás komunisty i s vašimi zločiny dobře známe. Máte pravdu, diskuze s vámi je skutečně o ničem.

+1/−1
6.9.2016 8:51

E39v88a 17P18e39t89ř60í13k91o23v18á 9128292981395

Musím se smát, tak nějak křičeli ti rudoši, viz malinkatej ďábel Skamene ve filmu Tankový prapor: "My s vámi zatočíme....po bolševicku, my vás dobře známe!" Super, tak odtud vítr vane, pane Halíři. Já si myslím, že jsem vám sdělila dost informací o konkrétních věcech a jak vy, tak i já reagovala na vaše invektivy. Zdá se, že vámi uvařená polívčička vám nechutná? Akorát stále nedokáži pochopit vaše spojení mých konkrétních informací o dění na policejních školách, o dění na komisích, o odsuzování politického nátlaku a násilí, o házení všech do jednoho pytle za skutky, které se staly před mnoha lety s nějakými vašimi bolševickými představami. Pro studium mezilidských vztahů byste byl zajímavým studijním exemplářem.

0/−1
6.9.2016 9:56

O46t60t95o 31H26a72l96í26ř 9713157258986

Když komoušce dojdou argumenty a nemá co odpovědět, začne komicky obracet role a vymlouvat se. Dodejte fakta, která jste slibovala nebo se víc neztrapňujte. Konkrétního jste nenapsala nic: 1. vaše údajné informace o prověrkách fízlů po r. 1990 - výsledek nula - nanapsala jste nic konkrétního.

2. Upozorňovala jste, že spousta estébáků je v ODS. Chtěl jsem, abyste jmenovala aspoň jednoho, když máte tak důvěrné informace - opět jste nedodala žádná fakta.

3.Když už tu tvrdíte něco o tom, že jste dodala konkrétní informace, uveďte k čemu? Já tu od vás vidím jen prázdné tlachy a mlžení - fakta žádná. Pokud se nevzmůžete na konkrétní fakta, už mě více neobtěžujte.

+1/−1
6.9.2016 13:37

E64v76a 53P16e76t90ř16í71k48o89v76á 9648172961265

Nejsme u výslechu pane Halíři, to si můžete zkoušet doma u své panímámy, celou vaší debatou zní jen zapšklost vůči komunistům , za celou svou diskusi jste nenapsal ani zbla nějaké faktické zajímavé informace, celou dobu vám předkládám všeobecně známá fakta, která nedokážete vstřebat a ani se dovtípit. Víte, kdejaký obyčejný komunista, a třeba i ten Valenta vás lidsky převyšuje. Kdybyste zapojil hlavinku, tak se dovtípíte, že třeba takový Laube, který sloužil u StB, musel prověrkou u komise také projít. Vidíte a kam až to bývalý estébák dotáhl. Těch ještě dnes sloužících bývalých je plno. Takto pracovaly komise, místo toho, aby byli všichni propuštěni, dále slouží či v nedávných letech sloužili a to na vedoucích funkcích. Ti co byli vyhozeni se pustili do podnikání, dnes patří mezi významné regionální podnikatele a často se navlíkli i do politických stran. Myslíte, že po nich chtějí někde lustráky? Ne. Myslíte, že vám budou k něčemu jejich jména? Ne. Já mám jen dojem, že si tady, pane Halíři, hrajete na velkého rudýho fízla a z té vámi tak opakované rudé fízlárny, pochytil to nejhorší. Chováte se jak estébák, který vyšetřuje: jména, udejte jména. Nejsem povinna vám nic sdělovat, protože kvůli tomu co zde předvádíte, si nic takového nezasloužíte. Co se týkalo Valenty, předložila jsem vám systém nástupu k tehdejšímu SNB, způsob absolvování praporčické školy apod., poskytla jsem vám svůj, a to opakovaně, názor a odsouzení onoho vyhrožování. Přesvědčovala vás o tom, že něco podobného co tady bylo po 48 už u nás nehrozí a že ti, co tam jsou dnes, nejsou těmi co způsobili tolik zvěrstev. Od vás, asi proto, že nic jiného neumíte a že se panicky bojíte dnes již přežité komunistické ideologie, nezaznělo nic co by stálo za úvahu, až na to neustálé soudružské oslovování. Patrně se řídíte takto: podle sebe, soudím tebe.

0/−2
6.9.2016 15:10

O32t27t96o 54H19a13l27í70ř 9413887698136

Zatánm jste neuvedla žádná fakta, jen sposutu pomluv a špíny, která z vás tryská proudem. Když z vás fakta chci vytáhnout, zjistzím, že žádná nemáte a vymlouváte se, že nejste u výslechu. ke zbytku není co dodat - svou úroveň r tu předvádíte sama.

0/−1
7.9.2016 12:42

E30v41a 72P44e12t23ř89í95k36o48v16á 9408202221375

Pane Halíři, vy už raději nic nepište, sám se sebou máte moc práce, navíc, když chcete někoho kárat za češtinu, tak nejdřív začněte u sebe. Kdybyste měl trochu rozumu, tak pochopíte, že psát na tabletu je z jedné strany výhoda, zvláště, když používáte uloženou slovní zásobu v paměti, a přehmátnout stačí jen kousek. Já takové písmenkové přehmaty přecházím. Ale vy to berete jako svůj argument, navíc jste tak křišťálově čistý, až to něčím zavání. Dám vám jednu radu, a zcela zadarmo, kdo s čím zachází, s tím také schází. A to je celý váš problém. Vy jste ten poslední, komu bych dávala více informací, vy jste nedal žádné. Pokud si chcete hrát na hloupého rudého fízla, kterému nic nedojde, tak si hrajte. Já vás učit myslet nebudu, asi je to zbytečné.

0/0
7.9.2016 19:25

O90t56t82o 41H24a29l55í74ř 9973747608166

Satčí to, čím byl ochotný se živit a informace, že je komunista. To logicky vylučuje, že by mohl být slušným člověkem.

+5/−3
5.9.2016 9:40

O95n47d15r21e27j 16P86a85t39e75k 5540740509261

Neslušné je již jen být komunistou vážená, to ale asi ne pochopíte...

+5/−2
5.9.2016 10:11

I11v89o 82H20a66d 3437951754357

Komunista a konkrétně dnes kdy vpluly všechny zločiny komunistů na povrch nemůže být dnešní komunista pokládán za slušného člověka zrovna tak v německu byla zakázána NSDAP a nikdo se veřejně nehlásí k této straně p.Petříková;-€;-€;-€;-€

+2/−2
5.9.2016 11:55

E23v57a 56P55e83t73ř66í73k68o51v17á 9938572301365

Pánové, doporučuji si přečíst příslušné odstavce Ústavy ČR, seznámit se s uspořádáním našeho politického systému, volebního systému apod. Pakliže vám nic nedojde, tak navštivte místně příslušnou psychiatrickou kancelář.

+2/0
5.9.2016 12:27

O88t33t33o 36H96a25l11í18ř 9903977288656

Ty dokumenty vy jste v životě neviděla. Navíc je komické, že komunistka se dovolává kapitalistické Ústavy, když ta vaše "ústava" po lidských právech jen šlapala.

0/−2
5.9.2016 14:25

E90v87a 18P26e20t29ř21í90k62o69v60á 9138222721115

Jste normálním občanem ČR? Nějak mi připadá, že asi ne. I pro všechny komunisty, občanské a sociální demokraty, potažmo pro všechny občany ČR je Ústava ČR určujícím a nejdůležitějším zákonem. O nějaké kapitalistické ústavě nic nevím. Jestli jste žil před rokem 89 tak vás ubezpečuji, že ta ústava, která " pošlapávala" lidská práva, byla i vaše a to z vás nikdo neodpáře.

0/0
5.9.2016 23:15

O85t32t42o 31H52a68l55í30ř 9423207688786

Už jsem se k tomu vyjadřoval. Nic nového jste nedodala. Škoda, že jste vy, komunisté, za dob, kdy jste nás terorizovali, nepřiznávali stejná práva i svým nekomunistickým spoluobčanům, ale věnovali jste se pouze zvůli a vedoucí úloze KSČ. Tyhle lumpárny vám už nikdo neodpáře.

0/−1
6.9.2016 8:55

E19v21a 49P65e57t65ř17í74k85o60v35á 9968732461385

Jako my komunisté? Člověče, proberte se, ta doba skončila před víc jak pětadvaceti lety. U vás to není antipatie, to už je nemoc, pane Halíři, vidět ve všem a v každém rudého komunistu, navíc docházejí slova a děláte ze svých příspěvků plagiáty. Článek je o tom, že byl komunistický poslanec ohrožován nějakým bláznem, navíc ohrožován střelnou zbraní a bylo mu vyhrožováno zastřelením, to je smysl článku, k tomu se má diskutovat a ne bojovat s větrnými mlýny, nebo dokonce s takovým trestným jednáním souhlasit. Vždyť vy vlastně porušujete zákon, když s takovým jednáním souhlasíte a navíc ho podporujete. Pozor, pane Halíři, to by vás také mohlo mrzet, opatrně s podobnými prohlášeními. I zde na diskusi má spravedlnost uši a oči.

0/0
6.9.2016 10:07

E73v29a 72P29e24t33ř23í25k84o57v75á 9748962451665

No, takže pan Halíř se obtěžovat se čtením a seznamováním se s doporučovaným nebude.

0/0
5.9.2016 23:19

O75n15d50r50e11j 78P23a14t13e46k 5140970259341

Ano, určitě to bude vzdělanec a morální autorita.

0/0
5.9.2016 10:10

E96v45a 56P15e39t81ř11í69k89o54v54á 9948952631175

A vy ho znáte, že ho tak hodnotíte? Tak se podělte s ostatními.

0/0
5.9.2016 12:30

L80u89c20i38e 28K84o30m55i33n44i58k60o25v68á 2814206359970

Ze zivotopisu tohoto tvora na wikipedii:

"I přesto byl v letech 1980 až 1989 členem Socialistického svazu mládeže, v letech 1983 až 1989 členem Svazu československo-sovětského přátelství a v letech 1985 až 1986 členem Revolučního odborového hnutí Obchodního domu Prior.

V roce 1986 absolvoval náhradní vojenskou službu ve Frýdku-Místku. Po návratu z ní vystudoval v letech 1987 až 1988 Střední praporčickou školu Ministerstva vnitra ČSR v Praze. V období let 1987 až 1990 pracoval na různých pozicích u Sboru národní bezpečnosti - nejdříve jako referent na V. správě Federálního ministerstva vnitra (ochrana ústavních činitelů a budov zvláštní důležitosti), pak jako referent Krajské správy SNB v Plzni. Po přeřazení do Plzně působil v roce 1989 čtyři měsíce jako příslušník Státní bezpečnosti."

+6/−1
5.9.2016 6:34

J89o87s22e28f 69K66r63o64u15p24a 1959942166828

Ano standardní životopis slušného člověka R^

+4/−4
5.9.2016 7:01

O58t95t31o 56H92a68l95í49ř 9763887338706

Vy zločince považujete za slušné lidi?

+3/−1
5.9.2016 8:24

V79l31a85d10i18m44í29r 96N15o75v93o61t30n53ý 1749630782150

No tak pro soudruha Kroupu je to standardní životopis, to je všeříkající... ;-€Rv

+2/0
5.9.2016 8:30

V59l37a38d75i11m28í47r 35N26o65v11o50t21n33ý 1949970852420

To je na zvracení - a tohle sedí v současném parlamentu demokratické země spolu s tím sadistickým bachařem Vondruškou... ;-€

+7/−2
5.9.2016 7:24

O78t15t16o 61H75a18l77í82ř 9123697358496

To nebyl bachař, ale esenbák. Jakešova mlátička - ideově cítil správnost brutálního rozhánění protikomunistických demonstrací a dodneška nedostal rozum. Takové mají komančové mezi sebou rádi.

+2/−2
5.9.2016 8:15

E93v42a 70P70e38t94ř42í14k29o67v62á 9818272621955

Všichni ti, podle vás Jakešovy mlátičky, jsou dnes ve vrcholných funkcích u PČR a patří mezi elity ve svém oboru. Takto to prostě při nástupu k tehdejšímu SNB chodilo, že nastoupili do PP VB, kde se nacházela jediná policejní Praporčická škola v Čechách, další byla v Holešově na Moravě. Že pak byl přeřazen na tzv V. správu, která spadala pod StB a střežil budovy velvyslanectví, to ovlivnit nemohl, ani to, že pak byl přeřazen do místa bydliště, tedy do Plzně a rovnou na nějakou součást StB to také ne. Dnešní náměstek policejního prezidenta Laube sloužil také u StB a u něj to je o to horší, neb ještě slouží a rozhoduje třeba o té reorganizaci.

+2/−2
5.9.2016 8:30

O64t63t69o 66H32a67l42í83ř 9723987978616

I nejsou - někteří tam sice zůstali, ale většinu z nich od policie vykopli. Pár jich znám osobně, takže znám i živoucí důkazy toho, že nemluvíte pravdu. Ale co je to pravda pro komunistku, že? Pro vás byla vždy důležitější propaganda než nějaká pravda;-D

+3/−2
5.9.2016 9:53

E30v96a 27P25e76t98ř76í71k67o78v49á 9948982651805

Máte pádné argumenty, když jich několik znáte, tak se optejte jak to tehdy chodilo. Pak zde přestanete psát podobné nesmysly.

0/0
5.9.2016 12:35

E22v20a 52P33e43t22ř21í22k28o41v13á 9138802601585

A vy jste co? Taky tvor?

0/0
5.9.2016 12:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.