Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Soud byl ve sporu o Peroutku bezradný, verdikt je plochý, říká historik

Soud byl ve sporu o prezidentské výroky na adresu Ferdinanda Peroutky bezradný a nezabýval se dobovým kontextem článků, které novinář psal po mnichovské dohodě. V rozhovoru pro iDNES.cz to řekl odborník na dějiny médií 19. a 20. století Martin Sekera. "Z hlediska historie nebyly Peroutkovy výroky myšleny antisemitsky," dodal k soudnímu stanovisku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A14l61e81x20a79n33d42r 79Š40í95r 5971480643

Jestli byl soudce bezradný, tak ať svlíkne talár a jde si sednout za kasu u Alberta. "V této kauze jde přece o to, že Miloš Zeman své přesvědčení, že Peroutka byl fascinován nacismem, podpořil lživými argumenty, a to veřejně „před celým světem“ – nikoli o to, jestli v dobových článcích FP jsou nebo nejsou antisemitské pasáže, což je úplně jiné téma a spíše pro historiky a politology než pro soudce.

Tisíckrát jsme slyšeli, že rozhodnutí nezávislého soudu je nutné respektovat. Ano – někdy je to ale těžší než překročit vlastní stín." (((cit. Nev. Pes - Ondřej Neff)))

0/0
6.9.2016 15:01

V34l29a14d88i93m32í24r 20P77r59o10k57e14š 8487706250501

Dalo se čekat, že soud si s tímto sporem o to co Peroutka nikdy nenapsal a viděl to jen Zeman, nebude vědět rady. Z jedné strany dát jasně za pravdu těm, kteří tvrdí a dokládají to na faktech, že prezident lže, to takto rozsoudit nechtěl a hradní lobisté se o to nechtění postarali, ale zase vyslovit verdikt, že prezident Zeman má pravdu také soudce nemohl, neboť zmíněný článek už hledalo a nenalezlo tolik institucí, že tak učinit nemohl. Vyslovil proto takový šalamounský rozsudek ne nepodobný té pohádkové chytré horákyni, která, aby splnila příkaz přijela na hrad ani ne nahá, ale ani ne oblečená a tak nějak si lze odvodit i tento rozsudek. Zkrátka soudce se zřejmě nedokázal ve sporu orientovat a bál se jak příznivců Zemana, tak i těch co tvrdí, že Zeman o Peroutkovi vědomě lže.

0/−1
4.9.2016 18:07

A21l71e50x44a61n87d34r 91Š37í98r 5661460433

Soudce si neví rady se sporem, zda Zeman lhal či nikoliv? O čem si tento soudce v případě jen o trochu složitějším, než je tento nad slunce jasný, bude vědět rady?

0/0
6.9.2016 15:03

T87o79m68a88s 42H89a10t96l10e 3772581294358

...nevím, jaký je názor lidí, ale řeknu svůj. Soudy se zabývají malichernostmi, ale na lidi kašlou. Proto jsou zde soudy trvající dvacet, třicet let. V dnešní době je každému úplně fuk, co řekl, neřekl, napsal, nenapsal Peroutka. Spíše by se měli historici zabývat tím, proč byl za války z KT Peroutka přemístěn na Pankrác.

+1/−8
4.9.2016 11:01

J11a80n 61H75o83r70a 6637891846

Proboha, soud se zabývá tím, co bylo dáno k soudu......

+7/0
4.9.2016 11:09

V35l96a30d72i40m79í95r 66P33r56o72k44e70š 8297886250161

Proboha Hatle, tu informaci máte ze své hlavy, nebo jste to slyšel na rádiu Jerevan? O Peroutkově životu je známo úplně všechno, ale to co zde blábolíte vy, nelze nikde zjistit, tak přidejte zdroj vašich "informací", neboť takhle to vypadá, že pouze a jen se snažíte dostat ze lží svého prezidenta Zemana.

+1/0
4.9.2016 19:11

J80i25n52d20ř93i91c24h 35V86á52g39n60e24r 9951826536131

Bože to jsou objevy. Dejte už Peroutkovi klid. A to platí jak pro Zemana, tak pro ty omezence, kteří to zneužívají s jediným záměrem použít to jako klacek na neoblíbeného prezidenta. Byl to velký novinář ať už řekl a napsal v těžké době cokoliv neslučitelného s dnešními měřítky. A k nářku historiků jak špatně jsou dnes vnímáni veřejností. Až přestanete fungovat jak prodejné běhny, jako prostá inverze svých marxistických předchůdců, možná se vám vrátí úcta a důvěra. Ale na to jsou granty, stáže,...kterými jste korumpováni příliš lákavé.

+3/−3
4.9.2016 9:15

O54t70a 67S69a58l29y10k 6433531116569

Společnost nám hnědne. Je třeba okřiknout ty, kdo vzpomínají na demokraty a hlásí se k jejich odkazu. Rv

0/0
4.9.2016 9:30

P90e39t61r 72K60m77e89n47t 9462730416152

Pan Vágner má velký kus pravdy. Vždy se v minulosti zaplatilo nejakemu "historikovi" ,který 100% ověřil jak to před 200 lety bylo - tedy presne tak jak bylo objednáno. A nebojte to není jen o komunismu to fungovalo už v dobách Karla IV . V tom mu musim dat za pravdu. Pan Werich nazval tyto lidi Bidelníky.

0/0
5.9.2016 14:53

E16v47a 53P37e65t15ř18í60k89o89v67á 9748272561455

A k čemu to všechno, Peroutka je mi ukradený, všichni prezidenti samostatného Česka také, Kaslová taky.

+3/−5
4.9.2016 9:11

O31t94a 52S76a49l89y66k 6433561906669

Vy mně taky :-)

0/−2
4.9.2016 9:26

T10o45m15a44s 16H39a23t65l61e 3322151914438

a ty mně taky

+2/−2
4.9.2016 11:02

D38a45v49i66d 11P71i85t54r13o 4422678517939

Vy jste zajiste take vetsine ukradena... ovsem narozdil od Vas ji neni ukraden Peroutka se Zemanem.

0/0
6.9.2016 15:37

K95a90r24e48l 13D95r45d98a 6143725557549

Vlastně, Peroutka podkopl Beneše, hrál to proti Gottwaldovi, Novotnému a spol., nyní podkopl Zemana. ;-D

Jestli by to nechtělo cenu nejlepšího českého fotbalisty. ;-D

+1/−2
4.9.2016 8:40

L82u38d61v60í93k 23R26a13k 8185481144504

a co kdyby jste přidal i fakta o jeho přízni k hiltlerovskému německu, řekl jste jenom A, to mu se říká ohýbání historie.Rv

0/−3
4.9.2016 8:28

M10i42r84o14s21l95a13v 46B92u22č42e31k 6513233281184

Hrad je v soudech už poměrně erudovaný, viděl bych ještgě snadné vyhratelné při :

1) Karel Čapek. - Proč nejsem komunistou ? ... (1924) ...

2) Jaroslav Seifert - Je mi milejší blijící Francouz, než zpívající Rus ...(1949) ...

+1/0
4.9.2016 7:41

J55a44n 33B72a93b22i27č43k33a 9923199293517

Protože jsem tak trochu stejně starý jako Zeman, tak pamatuji jak v dobách našeho mladí, málokdo tak štval komunisty jako Peroutka. jeho komentáře ve Svobodné Evropě, byly vynikající a komunisté neměli proti němu jinou obranu, než pomluvy a toho bohatě využívali. A protože v té době, nakonec to snad platí dodnes, nejspolehlivější nařčení bylo, že je někdo nacista, tak ve spoustě článků byl Peroutka představován jako bud vylozený nacista, nebo kolaborant, či obdivovatel nacismu a fašismu, záleželo to na tom kterém pisálkovy. I jeho pobyt v koncentráku byl líčen, že tam byl jako nacistický agent.

A proto věřím, že si Zeman nevymýšlí a že mu s těch pomluv mnoho utkvělo v hlavě a nyní již nemůže rozlišit, co Peroutka napsal a co komunistí psali, že Peroutka napsal.A tak nelže, on tomu doopravdy věří.

Nakonec v době kdy Zeman skutečne v komunistickou ideologii věřil, byl Peroutka jasný nepřítel.

Ono se podařilo komunistům vpravit do povědomí té starší ale i mladší generaci ledacos jak s historie, tak s politky a ani si to neuvědomují a považují to za vlastní názor

+9/0
4.9.2016 6:24

J48a84n 57B85a73b47i70č21k40a 9863179683187

Pak emigraci jsem měl to štěstí, že jsem mohl pravidelně číst Peroutkovy články, jak vycházeli v emigrantském tisku. A byl to skutečně král novinářů.

A pomohl mi mnohé pochopit a vysvětlit. Protože, přes to jak si člověk myslel, že ty komunisty prokoukl a že ho neošálí, nebylo to pravda, ony ty léta dětství a dospívání pod komunistickou propagandou, se na každém podepsali a tak to trvalo pár let, než to člověku začlo myslet normálně. A pan Peroutka byl jeden z těch co mi v tom pomohli.

+6/0
4.9.2016 6:32

J60a70n 94B40a19b80i93č17k56a 9733249413557

O době první rebubliky komunistí s pýchou říkali, že tenkrát, kdo v kultuře něco znamenal, šel s námi. Ono to bohužel bylo pravda, že komunismus byla taková droga, které v té době, jinak kulturní a chytří lidé propadli, jenže komunisté nemají úplně pravdu. Ti skuteční velikáni a to na příklad Čapek a Peroutka to nebyli. A Peroutka mi v jednou článku zaujal myšlenkou, proč jinak slušní lidí byli ochotni pro věc komunismu i lhát. Když francouská komunista, André Gide přijel na návštěvu Sovětského Svazu, vrátil se zděšen co tam viděl. A protože to byl čestný člověk tak to po pravdě popsal. A tak dost českých spisovatelů a novinářů se pokusilo napsat jakýsi antigide. Vydali se také do SSSR a napsali agitační obdivné reportáže i knihy, jen jsi vzpomenme na příklad " V zemi, kde zítra, znamená již včera". A tady mi dal Peroutka vysvětlení. Oni tak cynicky lhali, protože věřili, že tím slouží dobré věci, že když popisují komunismus, tak jak by to mělo vypadat a když budou tak psát, že se to nakonec tak skutečné stane, věřili, že se prolžou až k pravdě.

+9/0
4.9.2016 7:15

O87t24a 51S80a27l86y82k 6943531376849

Děkuji, přínosné.

0/0
4.9.2016 8:30

K44a77r74e56l 96D24r56d26a 6133855607569

Češi získali svoji svobodu tím, že se prolhali přes československou národnost k českému státu. Platí snad něco takového Čapkovského jako, proč nejsem Čechem? Zrovna o vrchol krachu českého státu v tomto sporu jde. A otevíráme spor o oprávněnost českého státu. Nemohu si pomoci, kritika českého státu přichází jako vždy s Peroutku v tu nejpitomější chvíli. Hlavní protičeský škůdce. A jde o aktuální spor, co se táhne od voleb prezidenta.

Z tohoto pohledu jsou mi zásluhy Peroutky ukradené. Až do Zemana tady v Česku Peroutku nikdo neznal. Pár intelektuálů. Přitom jako agitka Peroutky zapůsobil spor se Zemanem skvěle. Čeští intelektuálové odepsali prezidenta České republiky. Česko ztratilo legitimitu. Jsme jen postbolševický hnůj. Váš chechtající se Peroutka.

Vliv Peroutky na nějakého Husáka a jeho normalizaci je nulový. Tehdy už tahle rozhádaná parta emigrantů nefungovala. To je zase mládí aktuální generace. Mladší generaci s komunisty již nemohl pomoci. Jen je to nějaký další "svatý nedotknutelný" užívaný v tažení proti Česku, vzbuzující právě proto averzi.

+1/−9
4.9.2016 8:34

D47a92v83i37d 34T43y91k20a42č 6548273596555

Ja nektere predvalecne texty Peroutky cetl. To, co pisete povazuji za sice pravdepodobne pravdive, ale predvalecneho obdobi se netykajici. Peroutka nikdy nenapsal "Hitler Gentleman". Text s timto titulem jsem nasel u americkeho novinare. Co se tyka ostatnich predvalecnych textu Peroutky, tak rozhodne Hitlera obdivoval a to hlavne za to, co dokazal udelat pro svuj narod, ale nebyl to obdiv fanaticky a rozhodne bych nikdy nemohl rici, ze by s fasisitickym Nemeckem kolaboroval.

0/0
4.9.2016 10:33

M68i59r68o29s84l22a17v 43B20u94č41e16k 6463193411274

K celé kauze už není co dodat ..., prakticky vše okomentováno , snad tedy -

Jako klad to, že Hrad se přičinil o zvýšený zájem o osobu F.Peroutky ... Je třeba, rovněž ocenit postoj vnučky - Jde o morální povinnost, zastání se těch, kteří již nežijí ... Nepřidali se k fašistické moci - Za svůj postoj - prošli koncentračním táborem ...

To zbylé, již lichotivé není !

Naše minulost je problemová - nemáme vzory - převažuje neochota vyrovnat se s tím ... Logika je jasná, jsou i jiné rodiny - společnost - politické strany, všude jsou bývalí Komunisté. Co s nimi ? Pak zase naopak - Dodnes žije řada potomků, jejichž předkové pocítili onu totalitní zvůli. Vše, jenom proto, že byli umní - tedy přišli o své živnosti, protože chtěli žít ve svobodě - byli tedy vytlačování na okraj společnosti ... (atd - atd.) ...

Potom tedy - Kdo jiný, než-li čelní představitelé současného státu - v čele s Prezidentem, by měli přispět k očistě té morální pomazaniny . Neděje se, naopak, Mynář, (podivná bytost bez prověrek), jásá, že vede 3:1 - Kdo, nad kým ?, Ovčáček, (horlivý dopisovatel Komunistického plátku), obhajuje neobhajitelné - pana Miloše Zemana ! Opravdu - katastrofa ... :-(

+8/0
4.9.2016 6:15

K97a38r69e37l 67N14a87p43i58e58r60a61l26a 2511890598256

Tak napsal Peroutka "otrava židovským elementem" nebo nenapsal? Pokud ano tak za Druhé republiky morálně selhal. Hodnotit jeho slova z dnešního pohledu ale nechci. Ta doba byla strašná a ještě strašnější se blížila. Jiná věc je, že se Zeman mohl za neexistující článek už omluvit. V tomhle mu chybí slušnost a pokora.

+5/−4
4.9.2016 3:02

M10a37g64d86a 95K27a72t53z22o36v97á 9526311869348

Neexistující nebo nenalezený? Připouštím, že se mohl omluvit za to., že ho nenašel. Bohužel v téhle aféře vyvolané Zemanovými odpůrci vyšly na Peroutku najevo dost nepříjemné skutečnosti. Přitom ho Zeman nijak nenapadal, prostě připustil, že takové věci se stávaly.

+3/−11
4.9.2016 5:21

K60r92y44š25t57o31f 86H64l71a35v70á36č 9602549268682

na Peroutku že vyšly najevo nepříjemné skutečnosti? To myslíte asi to, že byl v koncentračním táboře, že? Je pravda, že na Zemana najevo nic nevyšlo, to, že je to lhář, jsme už věděli R^

+8/−2
4.9.2016 5:40

K14a80t90e45ř80i75n40a 11V21ý95b83o54r76n88á 6900379709

V koncentračním táboře byl kde kdo. Většina lidi to ani nepřežila. Otázkou je, proč měl zrovna pan Peroutka štěstí.

+2/−10
4.9.2016 6:23

P36e11t33r 17N74o12v92á22k 1715917602355

Váš příspěvek je v duchu mých vzpomínek na vojenská léta. Na vojně nám při politickém školení mužstva politruk vysvětloval: "Zatím co si tzv. skautští odbojáři váleli šunky v koncentráku, tak obyvatelé Protektorátu museli dřít v továrnách pro fašisty". On totiž, mimo jiné, nechápal rozdíl mezi nacisty a fašisty.

+5/0
4.9.2016 6:36

J89a21n 97B95a67b92i70č40k50a 9523839613427

Protože komunisté jasně dokázali, že Peroutka byl nacistický agent. To je pro vás dostačující vysvětlení

+2/−1
4.9.2016 6:52

O14t60a 47S42a87l81y43k 6433651346539

Omlouvám se, nepochopil jsem tu ironii.

0/0
4.9.2016 8:31

P92e61t39r 77N97o32v18á83k 1785757302835

Slova "otrava židovským elementem" mají podobný význam jako "prezident Zeman je příznivcem pražské kavárny", protože právě v takovém duchu Peroutka psal.

0/0
4.9.2016 5:43

P84e58t19r 95N29o95v29á82k 1275707732695

Navíc Peroutka popisoval veřejné mínění, které vedlo v Německu k útokům na Židy. V době nastupující okupace to byl jeden z mála článků na obranu Židů žijících u nás.

0/0
4.9.2016 6:24

S50t54a79n83i20s27l91a34v 86S54t12u16p63k91a 6421275435100

Morálně jste selhal Vy, protože jste si článek nepřečetl a pomlouváte člověka ze tří slov, která jsou součástí předpovědního přirovnání, proč vznikl antisemitismus v Německu a proč v Čechách není a nikoliv, že jej vychvaluje či židy bere jako otravu - naopak.

V článku jsou pasáže, kdy se vyhraňuje proti nesmyslům německého studenta a zesměšňuje německé novináře, kdy si přitom i rýpne do Němců, kdy nechápe proč vůbec židé tímto národem byli přitahování a pokládá to za záhadu, vychvaluje židovské básníky atd.

Jasně definuje, že Češi mají rozdílný názor na židy než Němci a až přijde na tuto otázku ohledně židovské otázky budou to muset Češi dát jasně předem na zřetel.

Už článek, který tomuto předcházel, byl vyloženě proti antisemitismu a píše, proč by jím nemohl být, kdy často využívá sarkasmus či píše o hloupém Hitlerově učení, kdy definuje, že každý může být židem.

Píše i, že to co mu vždycky překáželo, aby se antisemitou stal, nebyla záliba v židech, nýbrž hrdost národní. Antisemitismus, který se vytváří tak hrdinně, není ve skutečnosti ničím jiným než žalostným doznáním neschopnosti vlastního národa. Němci prostě pro něj selhali a Čechům by se to nestalo díky poměrům jaké u nás panují a nemůže si na tom připsat zásluhy či Masaryk, kteří brojili proti antisemitismu, protože by byli bez šance, kdyby u nás panovaly poměry jiné tak, jako jsou v Německu.

Články vychází leden, únor, duben a pak již ho za to posílají do koncentráku. http://www.pritomnost.cz/archiv/cz/1939/1939_22_2.pdf

+2/0
4.9.2016 8:47

S82t66a82n75i62s82l77a85v 23S46t45u50p36k31a 6861685375530

přírodovědného přirovnání*

0/0
4.9.2016 9:21

J52a34n 72F61r83a95u96e40n55b13e42r36g 7635114497260

Našli? Nenašli...

0/0
4.9.2016 2:25

M87i17r85o74s90l96a15v 33K13a54š87p45a27r 3802287931641

Včera jsem psal že tahle soudní pře je absurdní a Martin Sekera to jen potvrdil. ... Soudce považuje článek „Češi, Němci a židé“ za antisemitský,.. Ale o tenhle článek přece vůbec nejde, soud má rozhodnout jestli tvrzení Zemana že ČETL Peroutkův článek Hitler je gentleman je či není pravdivé. Hradní kancelář má věrohodně doložit že jmenovaný článek skutečně existuje nebo se omluvit, nic víc ani nic míň8-o

+3/0
3.9.2016 23:33

S88t74a19n36i30s82l86a78v 32S36t74u53p86k81a 6441115195430

Pravda, ale on hlavně ani ten článek antisemitský není...

+3/0
3.9.2016 23:40

K79r82y61š61t54o28f 48H58l38a18v60á22č 9742839478702

ten Novosad zřejmě dostal přislíbenou nějakou trafiku, do roka a do dne bych pro něho očekával nějakou funkci nebo třeba medaili za zásluhy ;-D

+1/0
4.9.2016 5:42

Š74t35e40f89a67n 33F98r95i68č70a 7402798263726

Aniž bych měl někoho konkrétního na mysli. Novinařina je prachmizerné povolání. Jednak to, ruku na srdce, většinou není ani ke čtení, jednak drtivá většina novinářů má smůlu, když se lámou dějiny. Pak obvykle nezbývá, než převlékat kabáty.

+3/−1
3.9.2016 23:27

O52t44a 18S46a47l20y13k 6363301896869

Měl byste být konkrétnější a neurážet drtivou většinu. Já si na rozdíl od vás mnohých velice vážím.

0/0
4.9.2016 8:21

P71e54t77r 27O20n60d89r15á25č17e18k 7700299751557

Peroutka je v podstatě obrovský smolař, kdyby náckové byli tak "inteligentní", jako Zeman, Ovčáček, Želinský, Vaněk... tak si tenhle zapřísáhlý antisemita a obdivovatel Hitlera a nacismu užil okupaci v teplých bačkorách a pěkné funkci, místo toho měl Pankrác, Dachau a Buchenwald :-)

+7/−1
3.9.2016 23:14

K82r65y92š83t87o68f 42H65l64a26v13á37č 9452369678472

jj...smutné je jen to, že takoví aparátčíci, co se přizpůsobí každému režimu, můžou v dnešní době klidně veřejně kritizovat i lidi, co byli v koncentračním táboře...okopávači kotníků :-)

+1/−1
4.9.2016 5:44

M14a49r12t94i78n 30Ž77e58l19i49n74s10k64ý 9438739889702

Nastesti nejsem takove moralni bahno jako vy a obdivovatele Peroutky, abych omlouval lezeni do zadku okupantovi a trapne poznamky k Zidum... a ty samostatne utocne, posmesne prispevky na diskutery, kteri to nemaji sanci zjistit, pokud se nahodou nevrati na diskusi, jsou pouze v souladu s vasi nizkou moralkou. Jeste si to oplusujte bahenaci.

0/−1
4.9.2016 12:50

M91a36r46t43i46n 12Ž28e39l87i23n11s16k32ý 9548779569682

... samozrejme neplati pro slusne peroutkovce ...

0/0
6.9.2016 18:09

K14a30r26e79l 76D62r87d44a 6733475937419

Vůbec nechápu koho napadlo dělat z Peroutky vrchol novinářské etiky? Nějakou Peroutkovu cenu. Podle mě to je byznys příbuzných Peroutky, který Zeman poškodil, proto ten povyk.

Peroutku mi opakovaně předhazují Sudeťáci jako důkaz, že český nacionalismus a xenofobie byly důvodem Mnichova. Nějaký Hitler mi pak přijde jako vrchol ledovce.

Peroutka patřil k Hradu, měl jako Čapek dělat agitku Masarykovi a Benešovi. Místo toho údajně Čechy podrážel. Prý mu to Beneš zazlíval.

Nakonec se Peroutka nechal ve US po roce 1948 platit jako zástupce exilové československé vlády a česká emigrace v něm viděla budoucího prezidenta, nástupce Beneše. Vlastně politik.

Vadí mi, že je celý konflikt zúžen na to, zda citovaný text existuje či ne. Přitom Zeman měl v podstatě pravdu a téma Peroutka je se studenou válkou nesmírně ožehavé, na to, aby tady někdo tvrdil, že je Peroutka jediný svatý český novinář. Rv

+3/−11
3.9.2016 22:59

R10a31d51o24v66a53n 10S31t14o67k46l83a65s89a 3179762526855

Já zase nechápu Vás...:-(

+4/−3
3.9.2016 23:19

P94a95v53e94l 39K52ř72í90ž 8257731580989

Tak teď si to slíznete... Protože Peroutka musel být hodný nebo zlý. Nic mezi tím nemůže přece být...;-)

+3/−2
3.9.2016 23:24

S71t63a34n97i87s91l58a90v 65S10t77u34p64k45a 6821415245850

Jasně,neuvedl žádný důkaz, to Želinský se aspoň snažil vytrhnout věty a spojit v jiný význam. Jde o to, zda-li byl Peroutka antisemita a sympatizoval s Hitlerem. Články hovoří o opaku i jeho zavření v koncentráku. Neexistuje důvod proč to relativizovat na něco mezi dobrý a špatný, ale evidentně hromada důvodů proč by se měl o to někdo snažit (viz. Havel, kavárna, exil do VB a USA atd.)

+1/0
3.9.2016 23:46

J55a20r90o86s52l96a86v 14M90a97r51k74o 2380350722

Vy jste si od Peroutky a o Peroutkovi nepřečetl nikdy nic. Nikdy. Ale psát o tom budete.

+2/−2
4.9.2016 2:40

S15t94a82n59i67s12l25a27v 60S30t93u28p28k40a 6931695405760

Jasně a proto zde přepisuji jeho celé články v diskuzi...

0/0
4.9.2016 8:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.