Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Babiš zpochybnil tábor v Letech. Překročil hranicí náckovství, řekl Sobotka

Na ministra Andreje Babiše se snesla ostrá kritika poté, co zpochybnil existenci romského koncentračního tábora v Letech u Písku. Byl to podle něj pracovní tábor, kde končili lidé, kteří nepracovali. „Špatně jsem se vyjádřil, nemám problém se omluvit,“ reagoval na kritiku. Tu ale nezastavil. Podle premiéra Sobotky ministr překročil „hranici náckovství“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J74a51r18e17k 59K78o98n26č30i28c24k50ý 5899810728210

a sobotka překročil svým patolízalstvím a zrádcovským chováním k EU všechny možné meze.Měl by být obžalován za vlastizradu!i s jourovouRv

0/0
6.9.2016 16:38

P49a57v63e11l 39T34o85m14š88í39k 1518782783716

Dobře,dejme tomu, že za války špatně zacházeli s "lidmi práce se štítícími". Podívejme se, jak s těmito lidmi zachází současná společnost. Myslíte si někdo, že jejich podpora za nicnedělání je lepší řešení?! !!

+4/0
4.9.2016 15:24

M27a72r80t89i56n 12H24r54o76m84á40d22k50o 2740502319

Jo, a ty pracovní tábory, zřízené za 1. republiky, by nebylo vůbec špatné obnovit.

+3/0
3.9.2016 23:21

M36a95r73t15i28n 45H40r16o47m49á65d14k28o 2290362299

No, koncentrák to nebyl.

1) nebyl v evidenci berlínského Hlavního říšského bezpečnostního úřadu (RSHA). Lety nebyly ani pobočkou nějakého koncentračního tábora (tzv. Aussenlager - venkovní koncentrační tábor), jejichž vězni byli v evidenci některého takzvaného kmenového koncentračního tábora. Německé orgány neměly v průběhu nacistické vlády žádný problém nazývat koncentrační tábory tímto názvem a nijak se s jejich názvem netajili. Podle nařízení německého vedení nesměly být na území Protektorátu koncentrační tábory.

2) Po příchodu do Let nebylo příchozím na rozdíl od koncentračních táborů vytetováno číslo. Po transportu do Osvětimi bylo Romům vytetováno evidenční číslo začínající velkým písmenem Z - zigeuner

3) Tábor v Letech nebyl obehnán ostnatým drátem ani plotem s elektrickým proudem, ale dřevěnou ohradou a dřevěným plotem. Tohoto a skutečnosti, že internovaní chodili sami mimo prostor tábora, využívali k útěkům. Dokonce z Letského tábora úspěšně uprchly ženy s malými dětmi.

4) Uprchlí vězni po dopadení nebyli popravováni před nastoupeným blokem, jak bylo obvyklé v koncentračních táborech, ale byli předáni do věznice pražské kriminální ústředně za maření úředního rozhodnutí.

5) Petr Uhl v minulosti podal trestní oznámení na europoslance Miloslava Ransdorfa za jeho tvrzení, že v Letech žádný skutečný koncentrační tábor nebyl. Policie na základě znaleckých posudků Miroslava Ransdorfa neobvinila.

Průšvih je v tom, že není kodifikováno co je koncentrační tábor.

+7/0
3.9.2016 22:54
Foto

M47i57r10o51s68l10a34v 69S95t94e80i77n69e26r 1835205638663

Ubytování podle snímků na tehdejší úrovni, armáda to v poli neměla lepší.

Mimochodem, současní Romové nemohou být příbuzní těch zavražděných Sintů. V Království Českém a v následující ČSR žádní Romové nežili, čeští Sintové byli až na 300 osob nacionálními socialisty vyvražděni.

To je jako by se Slováci domáhali odškodného za Čechy.

+3/0
3.9.2016 20:49

V13l55a14s73t52i81m41i74l 52H17a46l20b35i57c58h 8213745916748

Původně pracovní tábor.Zaměstnával je mimo jiné i jakýsi Schwarzenberg.

+4/−1
3.9.2016 18:24

J98a61r35o71s14l18a33v 64R62e45i30t65m54e49i61e25r 5791240735145

Pokud vím tak něco podobného dělal nedávno Čuněk a jak se mu to vyplatilo

+2/0
3.9.2016 15:13

A28l19f93r56e27d 32D85e68l33o28n58g 4514902456640

Stále nechceme pochopit romskou (cikánskou) komunitu! Romové po léta žili a žijou dosud na pokraji normálních národů. Každý člověk který chce přežít (i křováci) musí pracovat! Časem kdy vzrostla produktivita práce bylo možno žít z vedlejších produktů normální společnosti nebo i zcizovat! Již ve středověku filozofové poznali (Na př.Jan Hus) že se vyvinula skupina lidi kteří si programově odvykji pracovat! I vznikl tábor kde se měli sami živit! Chybou bylo že se nedbalo na hygienu!

Dodnes se dopouštíme katastrofální chyby že umožňujeme nefachčenkům radostně žít a navíc přihráváme finance mafiánům! Samozřejmě že ti co se přiživují na situaci (neziskovky, majitelé nocleháren a j.) vystoupí ostře proti každému kdo by situaci narušoval!

+11/0
3.9.2016 9:11

J14a76n 82Š10v64a29d26l77e39n32k50a 9914709730

Co přesně nabízí Andrej Babiš k řešení? Ty vámi jmenované koncentrační tábory?

0/−6
3.9.2016 10:43

P41a77v95e11l 86T55e88s67a78ř54í80k 6320633410435

A co nabízejí ti všichni podvodníci alá "císaři když dáš peníze tak ti vyrobím z olova zlato"

Ti co tady tvrdí že vyrobí z Romů a popř. mohamedánů úplně normální spoluobčany to je zase jen obdoba podvodu s výrobou zlata. Teď na to dokonce vláda vypisuje tendr, a čeká který podvodník toho za 500 MEGA naslibuje víc. :-)

+7/0
3.9.2016 10:54

J85a77n 73Š18v84a56d48l96e24n18k83a 9114409630

Takže Babiš nenabízí nic? Jenom používá silná slova? Jste velmi jednoduchý člověk, jestli mu za ta slova tleskáte.

+1/−4
3.9.2016 11:20

P34a75u40l 24J93a91r49o62s 2503148880

Svadlenka

proc by mel neco Romum nabizet Babis? Jedine vetsi soc.podporu jako ministr financi.To doufam nechcete.Dostavaji az moc,za vyrobu decek lenivost a kriminalitu...

+2/0
3.9.2016 15:18

K74a45r97e38l 29K42ř65i84v44a52n 6530753825844

"Stále nechceme pochopit romskou (cikánskou) komunitu!"

A proč bychom ji měli chápat ? Oni přišli k nám, nezváni, žijí většinou z našich peněz, tak musí oni pochopit naše pravidla a žít podle nich. Jinak nezbyde než se s nimi rozloučit. Navždy. Kam půjdou je jejich problém, ne náš.

Pro cenzora, tento názor jsem slyšel u nás v hospodě, a celý rozhořčený ho předkládám ostatním k morálnímu pohoršení.

+3/0
3.9.2016 14:27

A27l91e80š 80C92h12u54d57ý 1143546776508

Přebytek je tak vysoký, že je třeba z Babiše udělat fašistu. Oni jsou tak omezení, že si opravdu myslí, že když vyštípou Babiše, dostanou ty hlasy oni :) oni je nedostanou.

+12/−2
3.9.2016 9:11

J17a68n 49Š92v33a37d69l28e19n20k49a 9684949740

Z Babiše není třeba dělat fašistu. On jím je. Založil si stranu budovanou na přísně vůdcovském principu, kde platí jasně daná hierarchie a neexistuje demokracie. To je jedním z příznaků fašismu. To, že honí laciné politické body na protiromské tématice, jenom ukazuje, že je to pustý populista zcela bez programu, který jenom honí politické body k posílení vlastní moci. Rozpočet se plní především díky tomu, že je ekonomika ve výborné kondici. Vláda zároveň zarazila investice, takže když se neinvestuje, hromadí se peníze.

+3/−9
3.9.2016 10:40

P28a26v95e20l 79T10e56s39a76ř98í68k 6800573110445

Nevykládejte absurdní nesmysly, podívejte jakou svobodu mají novináři v Babišových mediích, ti na něj mohou kydat špínu dle libosti, tohle s tím výrokem tady budou cirkulovat zase opakovaně celý měsíc. To prokazuje že Babiš je demokrat až moc velký, jiný by svoje zaměstnance už dávno usměrnil.

Nebo se podívejte co do médií pouští poslanec ANO, soudruh Zlatuška, to je absolutně proti politice Babiše a ANO a nic se neděje, nikdo ho v hnutí ANO nelynčuje.

+5/−1
3.9.2016 10:50

J27a41n 53Š59v77a35d95l45e50n29k26a 9154649740

Těmto svým blábolům přece nemůžete sám věřit. Z Babišových médií odešly desítky novinářů právě proto, že nemohli psát svobodně. Ti, kdo tam zůstali, respektují status quo. Prostě pro Babiše dělají politickou kampaň, což se jasně odráží ve skladbě článků. Musíte být hodně jednoduchý člověk, když vám stačí Babišovo prohlášení, že to tak není, a odmítáte vidět realitu.

+3/−5
3.9.2016 11:22

L16i52d22a 85N27e82t37o60l92i74c76k92á 7762914501336

Pane Tesaříku, už to, že si vrcholný politik koupí celostátní média, už to je CHUCPE. Dříve by MF Dnes a Lidovky na takového politika, který zneužil 50 milionů tlačily denně palcovými titulky a donutily by ho odstoupit. Vaše neskutečná naivita je až brrrrrr. Volit člověka s takovou minulostí a mafiánskými praktikami v devadesátých letech i později, volit člověka, který si hodlá budovat svůj policejní útvar, když doteď využíval Šlachtu jako bububu, něco si na vás vymyslím a důkazy se ani za tři roky nenajdou a kde vy už budete, člověka, který cíleně nechal shodit minulou vládu,aby si zajistil beztrestnost a dostal se k lizu, kde si sám sobě kontroluje výši dotací, které shrabují jeho firmy, že na MF má informace z první ruky ohledně státních zakázek, že cíleně ničí konkurenci pomocí EET a kontrolních hlášení, která zneužije. Už dnes firmy, které také hospodaří s řepkou mají na denním pořádku finanční kontroly. Je to celé CHUCPE, Babiš se tváří jako by neuměl počítat do pěti, ale NE!!, ten přesně ví, co dělá. Omezí u nás podnikání, porostou tím ceny potravin, omezí svobodu a staneme se nedemokratickým policejním státem a nemyslete si, že nesahne na internet a svobodné noviny. Už dnes má zákony, které si vyloží po svém. Lidi, nevolte ho nebo bude velmi zle.

+2/0
3.9.2016 13:52

P51a79v67e83l 90T78e95s18a26ř49í31k 6800543900625

Přesně, naivita k neuvěření, když nebude Babiš, tak holt se to půjde hodit extremistům. Oni netuší, co nebezpečného dělají. Když zlikvidovali VV a Bártu, tak to mělo efekt zcela opačný, ODS a TOP ztratili voliče a šli volit Babiše.

Chyby dělá každý ale jen hlupák opakuje stále ty stejné, agent Bureš nezabral a preference Babiše rostly, Čapí hnízdo také nezabralo a preference rostou a tohle s tím strašlivým "vyhlazovacím" táboře v Letech to určitě zabere. ;-D

No zabere, medializovali to tak šikovně, že to zřejmě nažene Babišovi nějaké voliče Okamury.

+3/−2
3.9.2016 10:45

J93a91n 63Š69v55a56d94l39e27n16k65a 9484789810

To si děláte legraci, že jste fandil Bártovi, kteří šel do politiky pouze prospívat vlastní firmě? Pak se vlastně nedivím, že tolik fandíte Babišovi, který dělá totéž.

+1/−3
3.9.2016 10:48

P84a57v14e93l 26T77e46s46a80ř83í37k 6560133680775

Nevolil jsem ani VV ani ANO, takže mohu kriticky posoudit, VV byl jediný člen koalice, který s korupcí ve státní správě chtěl něco dělat a i dělal, proto je ODS a TOP tak nenáviděli, sice Bártu a VV zničili ale prd si pomohli, protože voliči se k tomuhle zkorumpovanému ksindlu stejně nevrátili, naopak Kalousek a ODS těžce ztratili.

Teď z Babišem je to totéž, je to zase jediná strana, co to myslí s bojem proti korupci a rozkrádání vážně a proto zase Babiše tolik nenávidí, že jim takhle vlezl do toho jejich šafaření.

Že vy věříte Kalouskovi, tím bych se opravdu nechlubil, pokud by se jim podařilo zničit Babiše, tak si stejně prd pomohou, potom lidi půjdou volit extremisty jako je Okamura, protože tahle parta zlodějů z povolání je nevolitelná, všude v okolních státech už tenhle hochštaplerský ksindl vyměnili za jiné.

+4/−1
3.9.2016 11:04

J60a56n 16Š11v21a82d11l23e31n93k76a 9564499490

VV v koalici s korupcí nechtěl dělat a nedělal vůbec nic. ODS a TOP09 VV neměly rády proto, že VV byly zcela nespolehlivý koaliční partner. Nebylo s ním možné dělat žádné dohody, protože za pár dní už neplatily. Do politického procesu VV vnášely zmatek a vydíraly hůře než lidovci.

Co se týče ANO, máte pravdu, že je to do značné míry obdoba VV. Nejde o boj s korupcí, ale ovládnutí státu pro své vlastní soukromé účely. S korupcí Babiš nikterak nebojuje, v jeho rezortech vzrostl počet zakázek zadaných neprůhledně, bez výběrových řízení, Babiš si prosadil přísný služební zákon, ale hned vzápětí ho začal porušovat, atd., atd. Zato ale všude dosazuje své lidi a snaží se dále rozšiřovat své kompetence. Cílem je úplné podřízení státu Babišovi.

Co se týče Kalouska, tak vaše černobílé vidění svět "buď Kalousek, nebo Babiš" jasně dokazuje, že tak trošku prášíte, protože vy jste si už dávno vybral Babiše.

+1/−4
3.9.2016 11:26

J76a35r39o26s35l41a90v 27R85e37i23t25m56e21i79e42r 5981520355615

Ne že bych s p.Babišem v této věci úplně nesouhlasil ale takhle se sbírají bodíky popoularity nejdřív se vypustí něco co chytne velkou část voličů no a pak se za to omluví,což už nikdo tak nesleduje.

+2/−4
3.9.2016 8:55

A65l59e59š 46C66h98u82d44ý 1823106496318

Jardo, kdyby s tím jeden pseudonovinář nevylezl na vzduch, nikdo by to nevěděl. A následně se toho chytla ČSSD, TOP 09, lidovci, předpoklám, že dnes ODS. Takže, oni z toho udělali pseudokauzu, na které následně samozřejmě Babiš vydělá. Tupost Kalousků, Sobotků a podobných nýmandů za jeho plusové body můžou. Byl to štěk a k jako štěku se k tomu mělo přistoupit. Teď se to bude řešit v PS, hadejte, kdo na tom vydělá? :)

+8/−1
3.9.2016 9:16

J96a95n 13Š57v96a39d76l37e85n43k70a 9774879940

Aleši, Babiš především neměl nic takového říkat. Zařadil se po bok těch nejhorších populistů, kteří plácnou cokoli, aby získali politické body. Tomu, že to ve skutečnosti není pseudokauza, nasvědčuje i tvůj agresivní příspěvek.

+1/−3
3.9.2016 10:37

A35l89e42š 87C94h34u30d87ý 1833276746928

Jene, znovu ti opakuji, byl to šťek, jakých už Babiš vyštěkal stovky. Všiml sis snd, že by mu popularita klesala? On s náma všema tak dokonale manipuluje, že si toho dokážou všimnout pouze inteligentní lidi. Mezi ně samozřejmě nepatří Kalousek. Ten naopak v PS udělá Babišům takovou reklamu, už v úterý, že na tom Babiš znovu % získá.

+4/0
3.9.2016 11:07

J59a36n 58Š56v44a84d87l91e28n59k17a 9314449690

Alku, štěk to samozřejmě byl. Vůbec nepředpokládám, že by Babiš říkal cokoli, co by myslel vážně. Říká jenom to, co mu přinese politické body, a důkazem je tato diskuze. Považuji to za další důkaz toho, že ANO je populistická strana zcela bez programu. Ale tento štěk zároveň ukazuje, že Babiš nemá sebemenší zábrany, takže kdyby náhodou zjistil, že mu další politické body vynese popírání cíleného vyhlazování Židů, klidně to udělá.

+2/−2
3.9.2016 11:28

A74l96e74š 32C87h80u57d70ý 1733916116938

Dělá to, co mu řeknou jeho poradci, které si velmi slušně platí a patří k nejlepším na světě. Samozřejmě to nejsou Češi. Zatím mu všechno vychází, myslipm, že mu to s body vyjde i tentokrát. Ale jak říkám, díky tuposti Kalousků, Sobotků, atd., ktdří mu pí ár dělají tím, že komentují každý jeho štěk.

+3/0
3.9.2016 11:52

P15a25v10e18l 22T85e81s14a79ř50í78k 6390973840895

Sobotka je bohužel hlupák, který žije v nějakém jiném světě a myslí si, že z téhle dohenestace koaličního partnera něco vytříská. Je to přesně naopak, z tohohle zase vytěží nějaké hlasy voličů ČSSD hnutí ANO a Babiš.

Oni ty věčné Kocábovi a spol. tanečky kolem toho strašlivého "vyhlazovacího tábora" a prý nedůstojného vepřína jsou většinou každému šumakofuk.

Jinak v největším střetu zájmů je dneska Sobotka, chce se dostat do Bruselu a za tohle klidně zradí svůj stát a národ.

+8/−1
3.9.2016 8:49

J95a76n 74Š82v21a53d35l58e33n23k60a 9384939440

V největším střetu zájmů zůstává Andrej Babiš. Sám sobě přiděluje miliardy na dotacích. To je takový střet zájmů, že kam se na to hrabe Sobotka.

+2/−3
3.9.2016 10:41

P87a62v65e54l 50T79e71s90a19ř46í30k 6480393880345

Nelžete tady absurdní nesmysly, o dotacích rozhodují poslanci a vláda a nikoliv Babiš.

Jediný viditelný typický ODS střed zájmů, přesněji řečeno rozkrádání státního majetku a korupce, dneska vidíme u Chovance, který nakoupil nemovitost, evidentně za zcela netržní cenu, čirou náhodou od někoho komu ministerstvo vnitra přiděluje zakázky. Rv

+2/−1
3.9.2016 11:09

J28a44n 33Š12v89a60d93l97e19n89k49a 9784669760

Neblábolte. O evropských dotacích si rozhodují Babišovi podřízení. Už to kritizují i v zahraničí, takže žádná ODS. A poslancům Babiš třeba vnutil prodloužení podpory biopaliv, které mu vyneslo další miliardy. Rozkrádání státního majetku a korupci vidíme jinak po celou historii Babišova podnikání, takže do toho netahejte Chovancovu kauzičku, kterou vytvořila Babišem vlastněná a řízená média na politickou objednávku.

+2/−2
3.9.2016 11:20

L94i61d56a 87N69e90t87o23l83i57c14k27á 7142664371616

Pane Švadlenko, za mne R^R^R^

0/−1
3.9.2016 13:36

J71i23ř45í 33K14r78u36t36i13l 8829925631558

Na jedné straně Babiš: ''Kdo nepracoval, šup a byl tam,“

Na druhé straně Sobotka: Překročil hranicí náckovství.

Na jedné straně Babiš: Herman vyřeší vepřín, já dám peníze na výkup.

Na druhé straně přes pana premiéra Sobotku proteklo za jeho působení ve vrcholných politických funkcích tisíce miliard korun a jako vrcholový politik nenašel nicotnou částku na výkup vepřína? Asi nepracoval.

Pokud by existovaly pracovní tábory a z pohledu Babiše: ''Kdo nepracuje, šup a je tam“.

+3/0
3.9.2016 8:32

J64a10n 11Š15v24a24d84l72e60n69k97a 9464159590

Na jedné straně Babiš, který o koncentráku vypráví: "Nebyl to koncentrák, jak píší blbečkové. Byl to pracovní tábor, kdo nepracoval, šup tam." (včetně dětí)

0/0
3.9.2016 10:42

J75i97ř71í 55K37r70u56t27i36l 8439425711268

Na druhou stranu, podle nařízení německého vedení nesměly být na území Protektorátu koncentrační tábory.

Uznávám blbečkové to nemohou vědět.

Děti oddělit a přímo do plynu?

+3/0
3.9.2016 15:53

V34á30c83l85a96v 33P66o29l57á13š22e89k 9516520871207

Nemám z toho radost. Aby pan Babiš zahladil svůj kiks, vyhodí teď půl miliardy z našich peněz na likvidaci toho prasečáku. Pokud už má vláda zbytečné stovky miliónů, ať je dá místo toho raději na vzdělání romských dětí, tím jim pomůže víc.

+4/−2
3.9.2016 4:17

J53a46r86o97m28í60r 38P41a36v65l92í97k 4462736664725

To má být vtip?

0/0
3.9.2016 6:36

E52v97ž59e52n 76V82y10v22i48a40l 9272935598656

Ne to už šlo několikanásobně víc a výsledek 0!

0/0
3.9.2016 6:47

J84a28n 67P17o81k95o54r72n96ý 1733919520583

Nevyhodí. Za prvé on o tom nemůže sám rozhodnout, za druhé o tom prasečáku se jen planě kecá a nic nedělá. A nikdy nic dělat nebude. Je to jeden z mnoha témat, na kterých si určité skupiny a jednotlivci honí předvolební a volební triko.

Podle mého je správné, že farma zůstane farmou a památník památníkem. Vždyť takových případů, že památník stojí jinde než se stala památeční událost je mnoho. A zajímavé je složení bojovníků za zbourání vepřína. Jsou to v pořadí hlavně politici, politici, zbyteční politici, aktivisté, zbyteční aktivisté a na konci se krčí pár cikánů-romů, kteří to stejně nechápou, protože to se netýká bezprostředně jejich klanu, ale jiného. V každém případě zde chybí zástupci pozůstalých Čechů a dalších, kteří zde byli také separováni.

+4/0
3.9.2016 7:26

A40n40t67o81n83í46n 48S47á53d91l45í43k 7698469733593

Polášek,jak byste to vzdělávání chtěl řešit? Tam jde především o špatně fungující rodiny,kdy IQ dětí je závažným způsobem potlačeno a tedy to

"lití" financí do jejich studia nemůže přinést kýžené výsledky,dokud se

nezmění ta jejich rodinná fikce! (chlast,nezájem o pořádek,o práci a p.).

+2/0
3.9.2016 8:29

P87e42t43r 80P70i80d74r39m39a90n69n 7281783105843

Tento národ si zaslouží aby Bureš ty volby drtivě vyhrál.Pak možná pochopí.

+2/−4
3.9.2016 0:48

P59a34v33e68l 81K79ř57í43ž 8567211280409

Co kdo pochopí?

0/0
3.9.2016 7:19

A35n32t72o21n59í79n 23S18á40d57l70í87k 7588649373523

Pidrmann,dal jsem Vám plus,ale vadí mě to oslovení! Vám také nikdo neřká Piďuch! Pokud se někdo jmenuje Babiš,tak je to jenom Babiš!!!!

+4/−1
3.9.2016 8:32

P91e76t30r 67Ž52á16k 4851190463760

TeĎ jsem právě dokoukal Dienstbiera na DVTV ohledně vypuzení Babiše z politické scény, po výroku o táboře v Letech. Dienstbier se tam prsí jak moc udělal pro integraci Romů do naší společnosti. Já za tu dobu co sedí na ministerstvu pro lidská práva jsem si nevšiml že by se něco změnilo v Romské otázce. Nejlepší byly poslední jeho věty, my děláme práci systematicky, takže výsledky budeme vidět až za pár let. Ha Ha. Jediné výsledky systematické práce za toto volební období jsou vidět za panem Babišem. Ostatní strany pouze pomlouvají aby získaly hlasy do voleb.

+19/−3
2.9.2016 23:59

M91a78r40c97e86l 69H51r49o49c17h 9659789192

Krásná fraška, Sobotka vytýká, že Babiš populisticky loví hlasy nácků, zatímco populisticky posiluje voličskou základnu ČSSD, nezaměstnané romy. :-P

+14/0
2.9.2016 23:08

P47a65v91e54l 11T62e45s19a26ř52í14k 6510793890595

Ale má smůlu, protože on chudák netuší že pro Roma, je účast ve volbách nepřijatelná dřina.

0/0
3.9.2016 8:55

L87u28b46o63m74í82r 87K43a77m41e70n11s45k19ý 3250298853226

to jako Sobotka říká, my jsme jen populisti, ale oni jsou náckové?

+3/0
2.9.2016 22:58

A66l81e12š 60C61h83u55d10ý 1663746366358

Babiše jsem opravdu nikdy volit nechtěl. Ale zřejmě mě k tomu ty "čisté" a "rovné" strany jako je TOP 09, ČSSD, Lidovci donutí. Teď jsem vyděl vepře z ČSSD a TOP 09 v komentářích, jak naprosto otočili věty Babiše, že je fašista a uznavač Hitlera v podstatě jako Peroutka, kde se Zeman taky zachoval jako opravdový politik. Možná by to té TOPce mohlo konečně vyjít a Babiš by mohl opravdu konečně odstoupit. Každý normální člověk vidí, jaká zvěř jsou "tradiční" politické strany a to i na tomto pseudopříběhu. Ještě počkám, jak se k tomu postaví ODS, strana, kterou jsem volil od roku 1992 až 2013, i když Jana Nečasová byla velmi slabá premiérka a potom se rozhodnu. Ale zřejmě se přidám k mému okolí, které volilo 20 let pseudopravici a příští volby chtějí volit toho "křivého" Babiše a budu volit Babiše i já. 35 - 40% pro ANO bude hezký výsledek :)

+12/−5
2.9.2016 22:55

L56i16d78a 90N61e30t70o12l14i36c59k31á 7232224401616

Až budete opravdu vidět a ne vydět, tak se chytnete za hlavu, pane Chudý.

+3/−10
2.9.2016 22:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.