Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trumpová žaluje bulvár. Nebyla jsem luxusní prostitutka, brání se

Manželka Donalda Trumpa Melania žaluje britský bulvární deník The Daily Mail. Deník v srpnu přinesl zprávu o tom, že se Trumpová v 90. letech v New Yorku částečně živila jako placená společnice a poskytovala sexuální služby. Možná budoucí první dáma USA nyní po deníku požaduje 150 milionů dolarů za poškození pověsti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M72a41r68t10i93n 70J83a42n68d53a 7784567143756

A jakpak si stojí "crooked" Hillary v průzkumech?

http://polling.reuters.com/#!poll/TM651Y15_DS_13/filters/LIKELY:1/type/week/dates/20160801-20160901/collapsed/true/spotlight/1

;-D;-D;-D

0/0
3.9.2016 11:35
Foto

T75a37n48a 50K77a30r51a98s81o57v59a 6207783938415

Luxusní p. jsem nebyla a suma za služby taky nesouhlasí......

0/0
3.9.2016 10:55

M88i17c49h11a94l 58J15a16r10o86š 7894520142665

No, byla to kariérní modelka, a tam se dá spekulovat celkem na jistotu. Ale byl tady i prezident, který v práci celkem prokazatelně zaučoval stážistky.

0/0
3.9.2016 8:00

O46t50o 80P10a34l96d36u45s 1493398290604

První dámy nesouloží8-o8-o8-o?

0/0
2.9.2016 16:25
Foto

P72e59t21r 50Š82m91e88j11k79a46l 9385540188267

Nic není dostatečně "pitomé", aby to IDnes nemohla převzít a použít proti Trumpovi.

:-)

0/−2
2.9.2016 15:36

L69a31d48a 62N87o77v46a41k 4442163777

máloco se nedá použít proti tomu kašpárkovi...

0/0
2.9.2016 17:47

J20o53s96e15f 52K67o19p81e44c84k55y 9934592145

No, bude s Trampikem legrace, jestli to vyhraje. Ilegalove jsou velky zlo, ale stavet mu jeho hotely muzou a jeho vlastni zena jim byla tez ;-D

+1/0
2.9.2016 14:20

J96a62r12o86s10l22a35v 90H18e36j14n96a 4857511519

"posedlá strachem, že jí odhalí"

Písálku, co "jí" má odhalit?

Jo, jo, čeština je náročná.

+1/0
2.9.2016 12:39

K23a41r24e14l 71A71d48á91m94e36k 4779281728731

Každý kostlivec ve skříni jednou ožije je to jen otázka času , a vždy k tomu dojde v nejméně vhodnou dobu.

0/0
2.9.2016 12:31

N40a24d37ě88ž58d89a 24Z44a54j44v93a52r29o44v69á 9105553801673

Byla nebo nebyla, je to výkvět hlouposti od A do Z.

0/0
2.9.2016 12:30

G39a30b53r40i88e86l41a 58K70o16b60l31í92ž61k26o77v22á 2761180369614

Nebyla luxusni prostitutka, ale jen lacina coura? :D

0/0
2.9.2016 12:27

M37i78c86h79a20l 29M52i13l32l94e80r 9966602439522

;-D

ze by namet pro Radio jerevan?

Neni pravda, ze byla luxusni, byla levna.

A take neni zadna pravda, ze byla prostitutka.

Pouze coura.

0/0
2.9.2016 17:01

J85a82n 47S11v27o40b52o37d92a 6224104902121

ja zeru jeji prizvuk :-)

+1/0
2.9.2016 12:11

J66i56ř33í 46H53u16m11p51o66l59í78k 4674877556481

tisíc Trumpu je lepší než jeden socialista

+8/−6
2.9.2016 12:02

J21a78n 34B41u27r73i90a39n 2393169194300

Tak to, že si 35-letá modelka vezme za muže 60-letého miliardáře o jejím charakteru taky svědčí, ne?

+3/−1
2.9.2016 11:43

R83o51b92e67r19t 38J50a45n74í70k 2437526548426

laska na prvni pohled. Tak urcite ...

+3/−1
2.9.2016 12:05
Foto

P10a29v32e68l 43S38v83i14t25i24l 5864683726382

závidíš ?? --- měl jsi mu sňatek nabídnout Ty, třeba by na to šel ... ;-D

+3/0
2.9.2016 12:22

R74u27d93o40l44f 84V26á10l72e91k 2681399474203

to je snad jejich vec

0/0
2.9.2016 14:02

M73a49r44t81i86n 84H72r71o16m69á71d79k46o 2790352779

Takže to dělala asi z lásky... :-P

+3/−1
2.9.2016 11:42

R79i50c64h21a69r56d 76P13l18o68č25i98c55a 7398980140893

Ireénko Ja Te chci. Nebudeš tu dřít za pár korun...

+3/0
2.9.2016 11:40

M73a40r74e78k 15Š80n87o64b13r 9200335670634

Milí čeští novináři:

1) my nevolíme prezidenta USA, proto mi přijde kampaň proti Trumpovi poněkud zvláštní a absolutně není důležité, čím se tahle dáma živila nebo kolik "společnic" měl Bill C. v oválné pracovně Bílého domu nebo někde jinde,

3) co kdybyste zhodnotili výsledky americké zahraniční politiky za posledních pár let a její dopad na dění ve světě ... jen pro připomenutí -

- export demokracie do zemí, které o ní nestojí, které v ní neumí žít,

- dění na Ukrajině, zejména ve východních, chcete-li povstaleckých regionech této země,

- vojenské akce v Afghánistánu (která se třeba dala pochopit z počátku jako reakce na září 2001), invaze do Iráku s odůvodněním na zbraně hromadného ničení, které se ale nepotvrdilo, svržení Saddáma Husajna a ustavení demokratické vlády (následky viz první odrážka),

- vznik IS ... struktury těchto hrdlořezů se začaly dávat dohromady v iráckých zajateckých táborech pod patronací Američanů,

- totálně zmatená a nepochopitelná strategie v syrském konfliktu ... podpora dvou proti sobě bojujících stran (Turci a Kurdové), neschopnost nebo neochota porazit IS (nikdy nikdo nevyhrál konflikt pouze leteckými údery), podpora jakési "demokratické" opozice (kdo to vlastně je, kdo ji reprezentuje, kdo ji jmenovitě ztělesňuje???),

- podpora "arabského" jara, což může být jednou z příčin nebývale vysoké uprchlické vlny, která neskončila (viz zprávy z Itálie) a před kterou mimo jiné Kaddáfí varoval Tonyho Blaira (viz zprávy z jejich vzájemné komunikace.

Zkrátka průšvih na průšvih, které zaznamenává zahraniční politika USA (ale i ostatních západních států), na kterou měla rodina současné demokratické kandidátky na post prezidenta/prezidentky USA minimálně v posledních 20 letech docela velký vliv.

+7/−9
2.9.2016 11:13

R48o46b74e93r22t 27J73a35n49í26k 2727416738276

- dopad skutku USA u kazdeho bodu je pouze castecny. Vsechno melo nejake souvislosti a neni vina pouze na USA. Mnohdy je vina marginalni.

- za neschopnost EU resit uprchlickou krizi a prijmout potrebna opatreni opravdu nenese odpovednost USA.

- v syrskem konfliktu maji nekolik ruznych zajmu a zaroven vyznamneho spojence jako Turecko, jejichz zajmy jsou jine. Mi to pocinani neprijde vubec zmatene a nepochopitelne. Naopak mi dava docela smysl, ikdyz s nim nesouhlasim.

- z deni na ukrajine vinit hlavne USA je docela humorne.

+6/−2
2.9.2016 11:23

M68a72r25e75k 69Š67n89o71b48r 9600985730684

V čem má smysl ta jejich strategie v Sýrii? Co je jejím cílem? Kdyby padl režim Asada, tak kdo z té syrské opozice se ujme vlády? Mají jistotu, že se jednotlivé frakce té syrské "demokratické" opozice po čase nepustí do bojů proti sobě navzájem? Nechápu jejich strategii ani v konfliktu Turci x Kurdové. Pokud Vy nějakou strategii vidíte, tak mi ji prosím vysvětlete. Mně to přijde spíše jen jako záplatování toho zrovna aktuálního problému.

Uprchlická krize je mimo jiné následkem výše zmíněných událostí.

+2/−1
2.9.2016 11:40

R76o56b65e46r52t 45J53a30n78í34k 2607276818396

Turci se chteji zbavit nejlepe jednou pro vzdy Kurdu a jsou dnes prakticky nejdulezitejsi spojenec z NATO pro USA. Kurdove zase jako jedni z mala bojuji velice nebojacne proti IS. Kurdove chteji ale vlastni stat a ti na syrskem uzemi chteli propojeni s temi v Turecku.

Takze USA podporuje Kurdy v boji proti IS, ale zase je koriguje ve snaze propojeni s Tureckym uzemim obyvajicim Kurdy. A obcas holt musi tolerovat bombardovani Turku, kteri si resi vlastni zajmy. Holt to neni cernobile, je to komplexni problem, kde je nekolik stran a kazda ma nekolik zajmu z nichz nektere jsou ve shode a nektere jsou v rozporu. Je to na prdlacku, ale bohuzel tak nejak to je.

Podobne je to s Assadem. Rekl bych, ze jeho "tyransky" rezim je z vetsi casti zasterka a jak uz byva zvykem jde o penize az na prvnim miste. Dulezitou roli ma udajne hrat planovany plynovod z Kataru do Evropy, kde ale zauradoval Rus, neco Assadovi zaplatil, nebo slibil a Assad ten plynovod pres sve uzemi nechce. Navic ty staty na blizkem vychode vetsinou vznikly na zaklade rozhodnuti svetovych velmoci a proto jsou ty hranice casto velmi umele, na stejnem uzemi ziji kolikrat i desitky ruznych narodu a velkych kmenu, ktere spolu odjakziva valci a nejsou schopni se na nicem dohodnout, takze je otazka, zda za x let budou hranice blizkeho vychodu stejne jako dnes, podle mnoha odborniku budou vypadat uplne jinak.

+1/0
2.9.2016 12:16

M64a33r24e12k 47Š41n63o28b91r 9870435620984

V zásadě souhlasím s tím, co jste napsal. A dokonale to potvrzuje, co si myslím o zmatenosti jejich strategie. Podporovat musí jak Kurdy, tak Turky, protože oba spojence Američani potřebují. Jen to s tou podporou jedněch zase nesmí nijak přehánět, aby druhé nenaštvala. Do toho všeho ta syrská "demokratická" opozice, která také dokáže uřezávat hlavy a podobná zvěrstva. Příliš mnoho zájmů, příliš mnoho spojenců, kteří jsou ale pro sebe navzájem v podstatě nepříteli na život a na smrt znamená zmatenost, nekoncepčnost.

V tomhle mi postup Ruska a konkrétně Putina, ať už si o něm myslíme cokoliv, přijde jako mnohem logičtější. Vybral stranu, kterou podporuje, která nemá protichůdné zájmy.

0/0
2.9.2016 12:38

R73o75b96e24r94t 47J57a96n78í82k 2797296958296

Nemate pravdu. Pokud neni valka, tak spojenectvi muze fungovat soucasne s vzajemnymi neprateli. Tak to bylo vzdy a vzdy to tak bude. Stejne jako je bezne, ze nepritel meho nepritele je muj docasny pritel.

Vyznat se v tom da a proste resite vice zajmu, ktere maji podobnou prioritu. Spousta veci se zvrtla bez pricineni USA a potom to muze vypadat, jako jejich zmatenost.

A co se Ruska tyce, tak je prave zajimave, ze posledni mesic to zacina vypadat ze se Putin dohodl s amiky, nebo nekym jinym a za urcitou cenu je ochoten hodit Assada pres palubu. A jako "nahodou" ted Putin vyzyva k omezeni tezby ropy, aby doslo ke zvyseni ceny. Putin to ma jednodussi, ze on prakticky nema zadne skutecne spojence s ruznymi zajmy, on totiz skoro zadne spojence nema. Proto to ma daleko jednodussi a muze to potom vypadat, ze vi lepe co dela. Ale opak muze byt pravdou, viz. treba dohoda s Cinou ohledne plynovodu, kterou se Putin chvastal, ale ktera byla uzavrena s tvrdymi Cinany v pro Putina nejhorsi moznou dobu a neni to zadna velka vyhra pro Rusko, zvlast pokud se cena bude drzet takhle nizko. A navic je ta stavba pokud se nepletu nyni u ledu.

0/0
2.9.2016 12:49

M95a89r47e63k 58Š87n38o35b48r 9340585610424

No jo, jenomže ona tam ta válka je, že? Nebyla sice vyhlášená (ostatně kdy byla od dob 2.sv. války), ale bojuje se tam.

Vzájemná nenávist Kurdů a Turků se nezvrtla, ta je historicky daná.

0/0
2.9.2016 13:27

J15a57n 63B77u12r89i45a79n 2543809204650

Můžete mi říct, jak USA či třeba západ exportovali demokracii do takového Tunisu či Egypta? Já myslím, že jen tím, že tam západní lidé jezdili na dovolenou a místní zjistili, že se dá žít i jinak. To je ale asi tak všechno.

+3/0
2.9.2016 11:37

M78a33r42e84k 49Š44n81o50b22r 9660385530334

Nepsal jsem konkrétně o Egyptě či Tunisku. Ale koalice vedené USA zasahovaly v Iráku a Afghánistánu, kde byla snaha nastolit demokratické režimy, což se ukazuje jako fatální omyl.

A v tom Egyptě je třeba vidět, že tam relativní pořádek musela nastolit armáda.

+1/−1
2.9.2016 11:44

R84o74b70e48r36t 72J65a43n15í51k 2487246158776

Podivejte se na historii. Kazdy podobny prerod znamenal revoluce a spousty mrtvych obeti. Vcetne samotne zapadni Evropy. A blizky vychod je jednoduse o par stoleti za nama.

+1/0
2.9.2016 12:23

I39v60o 48M51i19l37d97a 5792648951

to kavárníci nevezmou, to není sluníčko ve studánce, to po vás budou házet mínusema jako kamením a vraždili by za to, kdyby mohli, vraždili...

+2/−4
2.9.2016 11:43

K49r97y89š75t20o29f 48H29l20a54v26á25č 9742419278172

rád si zajdu do kavárny a nikoho nevraždím, jinak máte určitě u vás v nádražce ve všem pravdu

+3/−1
2.9.2016 12:03

I54v32o 72M80i92l69d44a 5662528891

spěte všichni sladce

jako v té pohádce

o šípkové Mariánce.............

Pepa Nos

doporučuji k poslechu, k četbě a zamyšlení!!!

0/0
2.9.2016 12:18

T72o25m29á25š 35P15a19j74e97r 6379829881329

Mám rád Spojené státy. Z mnoha důvodů. V nedposlední řadě třeba z toho, že spousta kluků šla do Evropy válčit dobrovolně. Prostě i když Hitler USA téměř nic neudělal, považovali za správné jít Evropě pomoci. Nicméně to, co jste napsal, jsou prostě fakta. Chyba je, že jste aktuálně ve fázi podobné padesátým letům s láskou k Sovětskému svazu. Chybí mi to na toto téma otevřená diskuse. Všechno, co jste uvedl, je pravda. Američané to sami přiznávají. Viz poslední přiznání Obamy, který uznal, že jejich strategii v Sýrii naprosto selhala (prodávají zbraně prostě všem). Dávám vám plus a z těch mínusů si nedělejte hlavu. Oni z toho vyrostou. :-)

+1/0
2.9.2016 11:59

M84a13r28e14k 59Š60n23o84b17r 9330115810744

Já jsem na tom s USA podobně jako Vy. Několikrát jsem tam byl, mám tam část rodiny. Spojené státy jsou v mnoha směrech a z mnoha důvodů obdivuhodnou zemí, i třeba kvůli tomu, co jste napsal. Ale jedna věc platila, platí a bude platit ... hodnoty západního světa nejsou univerzální. To, že i muslimové používají ajfouny, pijí kolu, to neznamená, že jsou stejní jako my a že jsou ochotní přijmout naše vidění světa a naše hodnoty. Jsou jiní a žijí v hodnotově a kulturně jiném světě.

+1/0
2.9.2016 12:17

O16t82a 12J79e63l33í33n30e56k 8331108930295

Donald Trump podle všeho prezidentem USA velmi pravděpodobně nebude (což je podle mne dobře nejen pro USA, ale i pro demokratický svět včetně České republiky), nicméně pokud si bulvární The Daily Mail článek vymyslel, tak jim opravdu ze srdce přeji, ať ten soud prohrají a platí, protože zveřejnit takové zprávy bez důkazů je opravdu ubohost ;-(Rv

+3/0
2.9.2016 11:04

R21o15b98e42r89t 34J65a10n86í77k 2737656838156

to je, ale zadat 150 milionu dolaru? Vzdyt ona za svoji karieru nevydelala ani 10% te castky, tak jak mohla prijit na tu nesmyslne vysokou castku?

0/0
2.9.2016 11:24

I38v14o 64M91i28l43d59a 5972368711

ono podle všeho to je tak půl na půl, co týden to bodík na jiné straně.

to, že si Trumpovo zvolení evropští neobolševičtí vůdci nepřejí a podle toho směřují na euroovčany svou nenávistnou propagandu, to zaplaťpánbůh v těch volbách rozhodovat nebude.

brexit je zábleskem naděje pro všechny slušné a poctivé občany všech států v Evropě, Trumpovo zvolení by byla pořádná bouřka s vichrem a krupobitím na všechny budovatele socialismu s bruselským ksichtem...

+1/−2
2.9.2016 11:52

R28o73b59e65r12t 38J79a28n19í40k 2487186848736

Nevim jak vy, ale co ja zatim vidim ohledne Brexitu, tak jedine to, ze na to neni pripraven vubec nikdo a nejvice nepripraveni jsou nejvetsi zastanci Brexitu. Hlasovani bylo tesne a vysledek silne ovlivnily nestydate lzi z tabora zastancu odtrzeni. A nyni mame velice neprijemnou situaci, kdy o budoucnosti EU rozhoduje clen, ktery bude zahajovat jednani o vystoupeni atp. Neboli zatim v podstate sama negativa.

+2/−1
2.9.2016 12:04

I43v75o 26M74i28l15d37a 5242798271

ta propaganda, to je ale sv*ně, co?

zkuste si něco relevantního o brexitu dohledat, min.pět let dozadu, a pak to srovnejte s tím, co do vás hustí euro-neobolševická propaganda.

ovšem, jen jestli chcete znát skutečný stav věcí...

+1/−2
2.9.2016 12:16

O94t25a 90J41e81l60í69n22e78k 8361248260745

Minus dávám automaticky za nálepky bez obsahu Rv

0/0
2.9.2016 12:19

R10o96b58e97r55t 55J53a66n29í28k 2907576518266

Jakou propagandu mate na mysli? Ty lzi z kampane tabora pro Brexit jsou dolozitelne, to neni jedna pani povidala. Ze nyni nastal problem, ktery nikdo nevi jak vyresit a kdyz uz vi, tak by to resil tak, jak se nelibi druhe strane a cekaji nas roky vyjednavani, zatimco UK bude porad mit hlasovaci pravo v EU, to mi prijde jako nemaly problem, protoze tezko budou hlasovat pro neco, co je muze poskodit a naopak a kdo vi kam to nakonec povede a jak velka nenavistna nalada tady vznikne a co vsehno se semele na zaklade populistickych kecu ruznych psychopatickych politiku, kteri mozna privedou Evropu do dalsi valky :-/

+1/0
2.9.2016 12:21

O83t79a 31J44e13l92í42n70e85k 8461488460575

1) To pleteš, bolševici i neobolševici podporují vesměs Trumpa a Hillary Clinton nazývají krvavou Killary či podobnými lichotkami ;-)

2) Brexit je mnohem více než zábleskem naděje podle mne zábleskem chaosu ;-(

3) Průzkumy (sumář na www.realclearpolitics.com/epolls/2016/president/2016_elections_electoral_college_map.html ukazuje náskok cca 100 volitelských hlasů) i sázkovky (sumář na http://www.oddschecker.com/politics/us-politics/us-presidential-election-2016/winner ukazuje kurzy na vtězství Hillary Clinton v poměru 9:2 až 19:7) už od konventů zatím významně favorizují Hillary Clinton, nicméně do voleb je stále ještě poměrně daleko...

0/−1
2.9.2016 12:15

I70v35o 39M58i58l27d11a 5262768691

bolševici a neobolševici jdou proti své soudružce po srpu a kladivu? zajímavá myšlenka

0/−1
2.9.2016 12:24

O17t81a 67J36e59l74í95n10e82k 8401438840425

No tak když používáš nálepky bez obsahu, pak se nediv zmatení pojmů ;-(

Obecně podle mých informací platí, že komanči a jejich soudruhové v Česku, na západě i KLDR celkem jasně vyjadřují své přání, aby byl zvolen Donald Trump a ne Hillary Clinton...

0/0
2.9.2016 12:31

J57a91n 20L32u41k39á20š21e58k 9194979817402

Nebyla jsem luxusní prostitutka, byla jsem úplně obyčejná prostitutka a na tom trvám:-P

+6/−1
2.9.2016 11:00

J89a69k41u40b 49S10ú16k19e23n62í45k 1668810949

"Nebyla jsem luxusní prostitutka, luxusní ne"

+5/−3
2.9.2016 10:44

P89e46t65r 16K23a84u92c81k65ý 6478931682861

Je úplně jedno, jestli byla prostitutka nebo ne. Stačí, že se to o ní napíše a určitá sorta lidí už to vezme jako fakt. Zvlášť když ona pochází "odněkud z bývalého Sovětského svazu".

+6/−3
2.9.2016 10:36
Foto

T57o57m72á68š 53D28v84o35ř68á51k 3895433776326

Zeměpis nebyla vaše silná stránka, že? :-)

+2/−5
2.9.2016 10:58

M43a39r74e64k 59Š43n30o74b92r 9120835960474

Jestli pan Kaucký nenaráží spíše na to, že pro běžného Američana jsou státy jako Slovinsko, Česká republika, Slovensko atd. pod rozlišovací schopnosti. My všichni jsme pro většinu běžných Američanů jakési Rusko nebo Sovětský svaz.

+6/−1
2.9.2016 11:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.