Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo ČSA hlásilo problémy, muselo nouzově přistát ve Frankfurtu

Posádka letadla Českých aerolinií (ČSA) na lince z Prahy do Düsseldorfu zaznamenala během letu v úterý ráno signalizační hlášení o technické závadě. Rozhodla se proto přistát na nejbližším záložním letišti ve Frankfurtu nad Mohanem. Informaci pro iDNES.cz potvrdil mluvčí ČSA Daniel Šabík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M29i42r17o74s53l65a26v 30P10o43t37o95č37e83k 1290902819

Diky panove Tvrdiku a Lasaku... Udelat tohle z CSA umi opravdu bajecni manageri vaseho razeni. Aeroklub...to je ted CSA.

+2/0
30.8.2016 15:07

P89a38v36e78l 94S89e14n60f49t 1688262416495

Pište si co chcete. Cestou umřeli lidé hlady.

0/0
30.8.2016 12:41

T54o49m91á62š 19R54i84c28h20t55r 3213966250357

Jinak ale souhlas, že letadla typu ATR jsou obstarožní přežitek, ale co naplat, když je nutné se dívat na ekonomiku provozu. Např. Embraer by byl na krátké lety super...

+2/0
30.8.2016 11:24

J63i84n78d91ř11i21c59h 60T61ů84m55a 1394372567358

Super by byl, ale ne na skutečně krátké tratě. Výhodu proudových motorů prostě na krátké trati nevyužijete, zato spotřebujete mnohem více drahého paliva. Rozdíl v době letu je (pokud vůbec) v jednotkách minut.

0/0
30.8.2016 12:45

O84l49d84ř79i55c93h 45J42a27n38e43č72e70k 8449276383631

Z Prahy do Düsseldorfu je to cca. 550km - tuhle vzdálenost letět vrtulí, to už je myslím celkem za trest. Zvlášť, když je to patrně primárně 'business' linka. Tam už se ten rozdíl v maximální rychlosti projeví. Z Prahy do Frankfurtu je to jen 400km, z Vídně 600 a nenasazovat tam vrtule Lufthansu resp. Austrian ani nenapadne nejen z kapacitních důvodů. Na lety z Helsink do Tallinu nebo poskakování podél norského pobřeží je vrtule fajn, ale že je ČSA posílá na mezinárodní linky je ostuda.

0/0
30.8.2016 15:24

P69a35v29e81l 56M66a15r80e88k 3919635459336

ATR-ka jsou ostudou ČSA, na lince Praha - Kodaň už nikdo nechce létat v úterý, kdy tenhle muzejní kousek ČSA používá. Zpoždění několik hodin, po přistání nejdou hodinu otevřít dveře letadla, pak k tomu nejdou přistavit schody :-/RvRv

+2/0
30.8.2016 11:07

T81o97m58á43š 70R69i40c51h31t89r 3303666490577

Ano, k ATR-kům skutečně schody přistavit nejdou, mají totiž vlastní ;)

+5/0
30.8.2016 11:14

P38a49v25e42l 33M31a85r13e17k 3749775279436

Asi jsem to nenapsal přesně, jim nešly otevřít ty jejich vlastní dveře, protože to bylo nějak zaseklé. Hodinu. Bez vzduchu, bez jakékoliv vody od personálu. Takže letištní personál zkoušel nějaké schůdky.

0/0
30.8.2016 12:45

J14i90n62d40ř98i19c45h 40T84ů38m98a 1734862867428

Jestli jste byl hodinu bez vzduchu, máte nárok na zapsání do Guinessovy knihy rekordů. ;-D

0/0
30.8.2016 12:47

P79a14v61e42l 98M38a64r65e55k 3689425589296

Vy jste asi opravdu dost hloupý, na to, jak se tady holedbáte znalostmi letového provozu. Letadlo vypnulo větrání, a ta hodina nebyla rozhodně příjemná. Zřejmě jste z vedení firmy....

0/0
30.8.2016 12:51

J73i33n79d26ř37i65c48h 87T89ů89m21a 1314182727988

Plácáte nesmysly. Zpoždění v naprosté většině případů nemá s typem letadla co dělat (letový řád je stavěn na daný typ). Létal jsem s ATR deset let, ale, že by nešly otevřít dveře jsem nezažil ani o tom neslyšel. Schody opravdu přistavit nejdou, ATR má vlastní, takže žádné nepotřebuje. :-/ Ty "muzejní" kousky létají po celém světě, prostě proto, že na krátké traťi jsou výhodné.

0/0
30.8.2016 12:41

P49a51v55e46l 87M16a97r55e41k 3789885779486

Pane Tůma, umíte sice hezky napadnout jiného diskutujícího, ale nesmysly bez znalosti uvádíte vy.

Zpoždění je mi zcela ukradené z pohledu typu letadla. Ale pokud mám odletět v 9.15, posunou to na 10.30, aby se nakonec letělo v 11.20, je šlendrián ČSA, a je mi celkem jedno, kterým typem letadla. Ale to zpoždění se v úterý opakuje pravidelně. Fotka info tabule, kde jediné zpoždění má let ČSA, je vám k dispozici

0/0
30.8.2016 12:49
Foto

P45a93t96r49i88c70k 16B14l22a71h17o 3477975510889

Zajimavej clanek by byl, kdyby u CSA neco probehlo v poradku :) Ale toho se asi nedockame :)

0/−1
30.8.2016 10:37

J92a40k33u35b 38K25o23r10e31c 6534520301283

kdo chce psa bíti, hůl si vždy najde.........ty desítky letů denně, které nemají žádný problém, jsou podle vás v nepořádku v čem?

+7/0
30.8.2016 11:10

P90e10t37r 58F27r13ý92d91e49k 7319591119683

Pro Patricka co neni v mainstreamu, to neexistuje.

0/0
30.8.2016 11:47

T85o76m44á17š 47R45i26c15h24t18r 3533596620347

ČSA v tomto ohledu jsou naštěstí na úrovni. Tyhle věci se dějí všem letadlům všech aerolinek. Novodobé ČSA nemají jediný vážný incident s výjimkou shořelého letadla v hangáru před 4 lety. Československé aerolinie přišly o pasažéry naposledy v roce 1977 v letadle Avia 14.

+5/0
30.8.2016 11:21

F45a71b53i96o 68S52g24a13t84t23o88n44i 9141580487700

Aeroklub nemá v cajku svých 17 ér ???

+1/0
30.8.2016 10:25

P80e31t66r 51F47r78ý91d83e18k 7359251149823

Co te k takove "myslence" vede?

0/0
30.8.2016 11:49

M56i76r95o91s67l30a48v 52P62o16t85o64č11e63k 1540722439

V cajku era budou. Ale aeroklub to je. Z flotily 150 letadel udelat za 10 let aeroklub se 17 stroji to byl kumst hodny mistru.

0/0
30.8.2016 15:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.