Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Letadlo ČSA hlásilo problémy, muselo nouzově přistát ve Frankfurtu

Posádka letadla Českých aerolinií (ČSA) na lince z Prahy do Düsseldorfu zaznamenala během letu v úterý ráno signalizační hlášení o technické závadě. Rozhodla se proto přistát na nejbližším záložním letišti ve Frankfurtu nad Mohanem. Informaci pro iDNES.cz potvrdil mluvčí ČSA Daniel Šabík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25i81r91o41s62l45a43v 40P38o44t75o16č45e28k 1380462889

Diky panove Tvrdiku a Lasaku... Udelat tohle z CSA umi opravdu bajecni manageri vaseho razeni. Aeroklub...to je ted CSA.

+2/0
30.8.2016 15:07

P46a13v11e49l 67S26e87n45f68t 1488482866145

Pište si co chcete. Cestou umřeli lidé hlady.

0/0
30.8.2016 12:41

T53o66m40á82š 38R42i21c36h31t74r 3833316850367

Jinak ale souhlas, že letadla typu ATR jsou obstarožní přežitek, ale co naplat, když je nutné se dívat na ekonomiku provozu. Např. Embraer by byl na krátké lety super...

+2/0
30.8.2016 11:24

J52i27n83d32ř72i51c60h 63T84ů65m68a 1574642137958

Super by byl, ale ne na skutečně krátké tratě. Výhodu proudových motorů prostě na krátké trati nevyužijete, zato spotřebujete mnohem více drahého paliva. Rozdíl v době letu je (pokud vůbec) v jednotkách minut.

0/0
30.8.2016 12:45

O92l95d93ř53i34c89h 18J74a61n88e95č35e62k 8249376273271

Z Prahy do Düsseldorfu je to cca. 550km - tuhle vzdálenost letět vrtulí, to už je myslím celkem za trest. Zvlášť, když je to patrně primárně 'business' linka. Tam už se ten rozdíl v maximální rychlosti projeví. Z Prahy do Frankfurtu je to jen 400km, z Vídně 600 a nenasazovat tam vrtule Lufthansu resp. Austrian ani nenapadne nejen z kapacitních důvodů. Na lety z Helsink do Tallinu nebo poskakování podél norského pobřeží je vrtule fajn, ale že je ČSA posílá na mezinárodní linky je ostuda.

0/0
30.8.2016 15:24

P81a89v44e27l 84M25a75r44e52k 3899805739236

ATR-ka jsou ostudou ČSA, na lince Praha - Kodaň už nikdo nechce létat v úterý, kdy tenhle muzejní kousek ČSA používá. Zpoždění několik hodin, po přistání nejdou hodinu otevřít dveře letadla, pak k tomu nejdou přistavit schody :-/RvRv

+2/0
30.8.2016 11:07

T80o76m17á40š 38R77i88c77h60t46r 3433526310427

Ano, k ATR-kům skutečně schody přistavit nejdou, mají totiž vlastní ;)

+5/0
30.8.2016 11:14

P75a25v97e48l 57M47a51r75e74k 3689775189806

Asi jsem to nenapsal přesně, jim nešly otevřít ty jejich vlastní dveře, protože to bylo nějak zaseklé. Hodinu. Bez vzduchu, bez jakékoliv vody od personálu. Takže letištní personál zkoušel nějaké schůdky.

0/0
30.8.2016 12:45

J28i18n80d98ř37i11c48h 18T29ů28m32a 1854592387488

Jestli jste byl hodinu bez vzduchu, máte nárok na zapsání do Guinessovy knihy rekordů. ;-D

0/0
30.8.2016 12:47

P30a53v10e74l 62M82a98r29e54k 3519335359716

Vy jste asi opravdu dost hloupý, na to, jak se tady holedbáte znalostmi letového provozu. Letadlo vypnulo větrání, a ta hodina nebyla rozhodně příjemná. Zřejmě jste z vedení firmy....

0/0
30.8.2016 12:51

J15i12n48d62ř29i96c70h 69T79ů46m16a 1504822347568

Plácáte nesmysly. Zpoždění v naprosté většině případů nemá s typem letadla co dělat (letový řád je stavěn na daný typ). Létal jsem s ATR deset let, ale, že by nešly otevřít dveře jsem nezažil ani o tom neslyšel. Schody opravdu přistavit nejdou, ATR má vlastní, takže žádné nepotřebuje. :-/ Ty "muzejní" kousky létají po celém světě, prostě proto, že na krátké traťi jsou výhodné.

0/0
30.8.2016 12:41

P95a75v61e96l 19M13a55r30e67k 3129545969286

Pane Tůma, umíte sice hezky napadnout jiného diskutujícího, ale nesmysly bez znalosti uvádíte vy.

Zpoždění je mi zcela ukradené z pohledu typu letadla. Ale pokud mám odletět v 9.15, posunou to na 10.30, aby se nakonec letělo v 11.20, je šlendrián ČSA, a je mi celkem jedno, kterým typem letadla. Ale to zpoždění se v úterý opakuje pravidelně. Fotka info tabule, kde jediné zpoždění má let ČSA, je vám k dispozici

0/0
30.8.2016 12:49
Foto

P87a36t56r14i74c75k 13B27l79a68h66o 3617675780499

Zajimavej clanek by byl, kdyby u CSA neco probehlo v poradku :) Ale toho se asi nedockame :)

0/−1
30.8.2016 10:37

J16a93k33u79b 57K52o33r78e89c 6354260671593

kdo chce psa bíti, hůl si vždy najde.........ty desítky letů denně, které nemají žádný problém, jsou podle vás v nepořádku v čem?

+7/0
30.8.2016 11:10

P80e79t60r 73F98r51ý80d52e88k 7119751169313

Pro Patricka co neni v mainstreamu, to neexistuje.

0/0
30.8.2016 11:47

T39o26m16á94š 45R51i34c15h23t73r 3773746480757

ČSA v tomto ohledu jsou naštěstí na úrovni. Tyhle věci se dějí všem letadlům všech aerolinek. Novodobé ČSA nemají jediný vážný incident s výjimkou shořelého letadla v hangáru před 4 lety. Československé aerolinie přišly o pasažéry naposledy v roce 1977 v letadle Avia 14.

+5/0
30.8.2016 11:21

F64a57b66i78o 58S18g52a45t98t18o92n61i 9251960967270

Aeroklub nemá v cajku svých 17 ér ???

+1/0
30.8.2016 10:25

P91e57t73r 36F22r16ý71d93e88k 7739431549663

Co te k takove "myslence" vede?

0/0
30.8.2016 11:49

M16i82r97o59s74l26a94v 32P32o27t97o77č92e26k 1960122829

V cajku era budou. Ale aeroklub to je. Z flotily 150 letadel udelat za 10 let aeroklub se 17 stroji to byl kumst hodny mistru.

0/0
30.8.2016 15:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.