Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo ČSA hlásilo problémy, muselo nouzově přistát ve Frankfurtu

Posádka letadla Českých aerolinií (ČSA) na lince z Prahy do Düsseldorfu zaznamenala během letu v úterý ráno signalizační hlášení o technické závadě. Rozhodla se proto přistát na nejbližším záložním letišti ve Frankfurtu nad Mohanem. Informaci pro iDNES.cz potvrdil mluvčí ČSA Daniel Šabík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M11i32r52o10s49l21a79v 11P98o93t22o96č43e41k 1630272749

Diky panove Tvrdiku a Lasaku... Udelat tohle z CSA umi opravdu bajecni manageri vaseho razeni. Aeroklub...to je ted CSA.

+2/0
30.8.2016 15:07

P83a29v88e42l 84S47e86n31f41t 1798282296475

Pište si co chcete. Cestou umřeli lidé hlady.

0/0
30.8.2016 12:41

T21o77m57á46š 61R22i23c76h92t74r 3863826690627

Jinak ale souhlas, že letadla typu ATR jsou obstarožní přežitek, ale co naplat, když je nutné se dívat na ekonomiku provozu. Např. Embraer by byl na krátké lety super...

+2/0
30.8.2016 11:24

J62i44n81d95ř45i49c75h 11T58ů32m97a 1264132627678

Super by byl, ale ne na skutečně krátké tratě. Výhodu proudových motorů prostě na krátké trati nevyužijete, zato spotřebujete mnohem více drahého paliva. Rozdíl v době letu je (pokud vůbec) v jednotkách minut.

0/0
30.8.2016 12:45

O63l73d92ř79i67c24h 93J76a95n30e84č68e37k 8319166753641

Z Prahy do Düsseldorfu je to cca. 550km - tuhle vzdálenost letět vrtulí, to už je myslím celkem za trest. Zvlášť, když je to patrně primárně 'business' linka. Tam už se ten rozdíl v maximální rychlosti projeví. Z Prahy do Frankfurtu je to jen 400km, z Vídně 600 a nenasazovat tam vrtule Lufthansu resp. Austrian ani nenapadne nejen z kapacitních důvodů. Na lety z Helsink do Tallinu nebo poskakování podél norského pobřeží je vrtule fajn, ale že je ČSA posílá na mezinárodní linky je ostuda.

0/0
30.8.2016 15:24

P90a72v10e48l 71M26a64r84e64k 3249425189696

ATR-ka jsou ostudou ČSA, na lince Praha - Kodaň už nikdo nechce létat v úterý, kdy tenhle muzejní kousek ČSA používá. Zpoždění několik hodin, po přistání nejdou hodinu otevřít dveře letadla, pak k tomu nejdou přistavit schody :-/RvRv

+2/0
30.8.2016 11:07

T59o62m89á78š 75R71i33c24h15t88r 3693646230807

Ano, k ATR-kům skutečně schody přistavit nejdou, mají totiž vlastní ;)

+5/0
30.8.2016 11:14

P50a71v78e80l 72M63a69r93e95k 3869135729106

Asi jsem to nenapsal přesně, jim nešly otevřít ty jejich vlastní dveře, protože to bylo nějak zaseklé. Hodinu. Bez vzduchu, bez jakékoliv vody od personálu. Takže letištní personál zkoušel nějaké schůdky.

0/0
30.8.2016 12:45

J91i40n95d97ř38i91c40h 15T52ů60m66a 1704522847848

Jestli jste byl hodinu bez vzduchu, máte nárok na zapsání do Guinessovy knihy rekordů. ;-D

0/0
30.8.2016 12:47

P25a10v76e34l 65M36a94r30e51k 3439905459906

Vy jste asi opravdu dost hloupý, na to, jak se tady holedbáte znalostmi letového provozu. Letadlo vypnulo větrání, a ta hodina nebyla rozhodně příjemná. Zřejmě jste z vedení firmy....

0/0
30.8.2016 12:51

J78i89n36d19ř80i74c45h 20T42ů87m76a 1334272817218

Plácáte nesmysly. Zpoždění v naprosté většině případů nemá s typem letadla co dělat (letový řád je stavěn na daný typ). Létal jsem s ATR deset let, ale, že by nešly otevřít dveře jsem nezažil ani o tom neslyšel. Schody opravdu přistavit nejdou, ATR má vlastní, takže žádné nepotřebuje. :-/ Ty "muzejní" kousky létají po celém světě, prostě proto, že na krátké traťi jsou výhodné.

0/0
30.8.2016 12:41

P79a47v74e29l 12M12a33r52e12k 3279565109256

Pane Tůma, umíte sice hezky napadnout jiného diskutujícího, ale nesmysly bez znalosti uvádíte vy.

Zpoždění je mi zcela ukradené z pohledu typu letadla. Ale pokud mám odletět v 9.15, posunou to na 10.30, aby se nakonec letělo v 11.20, je šlendrián ČSA, a je mi celkem jedno, kterým typem letadla. Ale to zpoždění se v úterý opakuje pravidelně. Fotka info tabule, kde jediné zpoždění má let ČSA, je vám k dispozici

0/0
30.8.2016 12:49
Foto

P15a39t71r43i70c88k 71B61l25a75h91o 3627575750439

Zajimavej clanek by byl, kdyby u CSA neco probehlo v poradku :) Ale toho se asi nedockame :)

0/−1
30.8.2016 10:37

J35a40k23u33b 47K28o95r33e61c 6784650521143

kdo chce psa bíti, hůl si vždy najde.........ty desítky letů denně, které nemají žádný problém, jsou podle vás v nepořádku v čem?

+7/0
30.8.2016 11:10

P69e34t16r 57F32r43ý92d84e87k 7619271869203

Pro Patricka co neni v mainstreamu, to neexistuje.

0/0
30.8.2016 11:47

T77o18m58á13š 67R86i35c40h89t54r 3513236730847

ČSA v tomto ohledu jsou naštěstí na úrovni. Tyhle věci se dějí všem letadlům všech aerolinek. Novodobé ČSA nemají jediný vážný incident s výjimkou shořelého letadla v hangáru před 4 lety. Československé aerolinie přišly o pasažéry naposledy v roce 1977 v letadle Avia 14.

+5/0
30.8.2016 11:21

F91a16b33i25o 74S64g20a81t59t33o86n91i 9321680847120

Aeroklub nemá v cajku svých 17 ér ???

+1/0
30.8.2016 10:25

P96e30t47r 58F65r77ý45d50e10k 7569931109123

Co te k takove "myslence" vede?

0/0
30.8.2016 11:49

M47i79r26o41s87l50a71v 23P76o35t80o85č62e42k 1920922859

V cajku era budou. Ale aeroklub to je. Z flotily 150 letadel udelat za 10 let aeroklub se 17 stroji to byl kumst hodny mistru.

0/0
30.8.2016 15:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.