Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo ČSA hlásilo problémy, muselo nouzově přistát ve Frankfurtu

Posádka letadla Českých aerolinií (ČSA) na lince z Prahy do Düsseldorfu zaznamenala během letu v úterý ráno signalizační hlášení o technické závadě. Rozhodla se proto přistát na nejbližším záložním letišti ve Frankfurtu nad Mohanem. Informaci pro iDNES.cz potvrdil mluvčí ČSA Daniel Šabík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M41i72r29o13s29l80a57v 18P33o25t17o60č48e79k 1370672629

Diky panove Tvrdiku a Lasaku... Udelat tohle z CSA umi opravdu bajecni manageri vaseho razeni. Aeroklub...to je ted CSA.

+2/0
30.8.2016 15:07

P20a24v88e90l 65S46e14n50f89t 1568912476605

Pište si co chcete. Cestou umřeli lidé hlady.

0/0
30.8.2016 12:41

T82o48m59á70š 89R92i68c59h93t74r 3303946830767

Jinak ale souhlas, že letadla typu ATR jsou obstarožní přežitek, ale co naplat, když je nutné se dívat na ekonomiku provozu. Např. Embraer by byl na krátké lety super...

+2/0
30.8.2016 11:24

J55i93n25d31ř37i92c13h 39T30ů18m66a 1744352247628

Super by byl, ale ne na skutečně krátké tratě. Výhodu proudových motorů prostě na krátké trati nevyužijete, zato spotřebujete mnohem více drahého paliva. Rozdíl v době letu je (pokud vůbec) v jednotkách minut.

0/0
30.8.2016 12:45

O39l33d65ř69i71c41h 68J11a77n89e43č98e13k 8269496683951

Z Prahy do Düsseldorfu je to cca. 550km - tuhle vzdálenost letět vrtulí, to už je myslím celkem za trest. Zvlášť, když je to patrně primárně 'business' linka. Tam už se ten rozdíl v maximální rychlosti projeví. Z Prahy do Frankfurtu je to jen 400km, z Vídně 600 a nenasazovat tam vrtule Lufthansu resp. Austrian ani nenapadne nejen z kapacitních důvodů. Na lety z Helsink do Tallinu nebo poskakování podél norského pobřeží je vrtule fajn, ale že je ČSA posílá na mezinárodní linky je ostuda.

0/0
30.8.2016 15:24

P80a69v57e55l 73M35a64r54e57k 3539275509136

ATR-ka jsou ostudou ČSA, na lince Praha - Kodaň už nikdo nechce létat v úterý, kdy tenhle muzejní kousek ČSA používá. Zpoždění několik hodin, po přistání nejdou hodinu otevřít dveře letadla, pak k tomu nejdou přistavit schody :-/RvRv

+2/0
30.8.2016 11:07

T24o66m53á96š 63R51i63c34h22t44r 3853926470417

Ano, k ATR-kům skutečně schody přistavit nejdou, mají totiž vlastní ;)

+5/0
30.8.2016 11:14

P92a93v10e23l 80M49a70r93e65k 3669165659966

Asi jsem to nenapsal přesně, jim nešly otevřít ty jejich vlastní dveře, protože to bylo nějak zaseklé. Hodinu. Bez vzduchu, bez jakékoliv vody od personálu. Takže letištní personál zkoušel nějaké schůdky.

0/0
30.8.2016 12:45

J10i25n24d87ř51i59c74h 75T76ů54m16a 1614962147718

Jestli jste byl hodinu bez vzduchu, máte nárok na zapsání do Guinessovy knihy rekordů. ;-D

0/0
30.8.2016 12:47

P68a34v71e62l 35M93a71r60e56k 3409465109426

Vy jste asi opravdu dost hloupý, na to, jak se tady holedbáte znalostmi letového provozu. Letadlo vypnulo větrání, a ta hodina nebyla rozhodně příjemná. Zřejmě jste z vedení firmy....

0/0
30.8.2016 12:51

J29i10n86d89ř96i53c62h 18T96ů56m44a 1424722657258

Plácáte nesmysly. Zpoždění v naprosté většině případů nemá s typem letadla co dělat (letový řád je stavěn na daný typ). Létal jsem s ATR deset let, ale, že by nešly otevřít dveře jsem nezažil ani o tom neslyšel. Schody opravdu přistavit nejdou, ATR má vlastní, takže žádné nepotřebuje. :-/ Ty "muzejní" kousky létají po celém světě, prostě proto, že na krátké traťi jsou výhodné.

0/0
30.8.2016 12:41

P48a93v60e82l 44M98a34r41e93k 3529395139386

Pane Tůma, umíte sice hezky napadnout jiného diskutujícího, ale nesmysly bez znalosti uvádíte vy.

Zpoždění je mi zcela ukradené z pohledu typu letadla. Ale pokud mám odletět v 9.15, posunou to na 10.30, aby se nakonec letělo v 11.20, je šlendrián ČSA, a je mi celkem jedno, kterým typem letadla. Ale to zpoždění se v úterý opakuje pravidelně. Fotka info tabule, kde jediné zpoždění má let ČSA, je vám k dispozici

0/0
30.8.2016 12:49
Foto

P64a66t57r15i58c41k 55B76l66a25h63o 3527505620719

Zajimavej clanek by byl, kdyby u CSA neco probehlo v poradku :) Ale toho se asi nedockame :)

0/−1
30.8.2016 10:37

J77a36k29u62b 37K55o21r62e78c 6624650431943

kdo chce psa bíti, hůl si vždy najde.........ty desítky letů denně, které nemají žádný problém, jsou podle vás v nepořádku v čem?

+7/0
30.8.2016 11:10

P68e91t46r 66F50r34ý53d39e97k 7399821409203

Pro Patricka co neni v mainstreamu, to neexistuje.

0/0
30.8.2016 11:47

T48o80m77á95š 40R93i45c62h62t67r 3333766740817

ČSA v tomto ohledu jsou naštěstí na úrovni. Tyhle věci se dějí všem letadlům všech aerolinek. Novodobé ČSA nemají jediný vážný incident s výjimkou shořelého letadla v hangáru před 4 lety. Československé aerolinie přišly o pasažéry naposledy v roce 1977 v letadle Avia 14.

+5/0
30.8.2016 11:21

F52a13b77i51o 92S97g59a17t74t77o95n12i 9261180417780

Aeroklub nemá v cajku svých 17 ér ???

+1/0
30.8.2016 10:25

P95e45t31r 27F17r39ý83d82e32k 7709961429153

Co te k takove "myslence" vede?

0/0
30.8.2016 11:49

M34i23r89o74s51l10a35v 30P86o89t42o59č40e16k 1100982379

V cajku era budou. Ale aeroklub to je. Z flotily 150 letadel udelat za 10 let aeroklub se 17 stroji to byl kumst hodny mistru.

0/0
30.8.2016 15:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.