Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bývalý pražský imám varoval před akcí s křesťany, řeší to tajné služby

O bývalého imáma v Praze Samera Shehadeha se zajímají tajné služby. Důvodem je zpráva, v níž před srpnovou demonstrací varoval české muslimy, že pokud půjdou na mši s křesťany, zpronevěřují se islámu. Nahrávky jeho kázání navíc ukazují, že ve svých promluvách byl radikálnější, než se obecně vědělo. Čeští muslimové se od Shehadeha již před časem distancovali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28i16ř92í 88H22u59m28l 5862979892131

Dle mého názoru tu žádný imám nemá co dělat ;-€

+4/0
31.8.2016 11:19

P69e84t29r 47N60o74v80á33k 3413556224804

Je občan ČR? Pokud ano, určitě je několik paragrafů za které jde obvinit...

Pokud není občan ČR, tak vyhostit !!

Jen chtít,,,,

+4/0
31.8.2016 10:25

Š16t93ě71p29á63n 31F87r79a76n79c49l 8724879414840

Podal jste trestní oznámení?

0/0
1.9.2016 20:46

P38e70t59r 93H17a38m95ž23í76k 7201943592883

Kolik tedy těch muslimů na tu bohoslužbu reálně přišlo? 10? Hmmm...

+3/0
30.8.2016 22:08

J46i17r63k23a 21H12o38n46c76ů 2924164251268

Čeští muslimové se od Shehadeha již před časem distancovali. Jasně a proto na akci vlastně nebyli žádní muži, ale hlavně konvertitky a lidé, kteří to mají "v popisu práce", jako třeba Dr Sáňka. :-)

+4/0
30.8.2016 20:31

P77e50t73r 68Š65a32f92r32á60n 9246901639

http://www.topky.sk/cl/1000791/1571111/Dzihadisti-zautocili-v-plnom-kostole--Atentatnik-s-vybusninou-sa-rozbehol-k-oltaru-

+1/0
30.8.2016 18:48

K75a46r24e21l 72K67r54y11š97t73o87f 4944754337523

Pražský imám? Co to je a nesmysl, kde to jsme? RvRvRv;-O;-O;-O

+3/0
30.8.2016 18:47

K81a23r64e24l 85K45r54y92š18t74o14f 4274284567853

Oprava: za nesmysl

0/0
30.8.2016 18:51

M91a72r58t44i65n 23P35e14t34v60a24d 4280149627772

Imám je muslimský duchovní: každá mešita má svého imáma, a tedy i ta pražská. No tom nic nesmyslného není. ;-)

0/0
1.9.2016 14:26

H91e42l79e72n50a 47W59a76g76n40e90r31o13v96a 6637378814505

A tady píšou, ze gang psychicky narušených domlatil dvě holky. To se na idnes ani nedostalo.

http://m.zahranicni.eurozpravy.cz/eu/167025-gang-muslimu-napadl-turistky-bili-je-a-kopali-bylo-to-brutalni-vypovedel-zdeseny-svedek/

+3/0
30.8.2016 18:19

H87e94l31e26n88a 86W16a56g18n39e62r71o26v50a 6407398824705

Čeští muslimové - to jsou holky, ktere vyrostly v normálních rodinách, zamilovali se do nejakeho muslima a ted se snaží přesvědčit sami sebe i ostatní, ze jejich hormonální bouře neskončí spatne. Běžný muslim by nikdy na mši do kostela nešel, stejně tak jako by se nacista neúčastnil sabesu nebo jiného židovského svátku. Je to proti jejich přesvědčení.

+7/0
30.8.2016 17:53

J47a54n15a 47B42e95r81k13o73v91á 6313169706333

Myslím si to samé a většina takových manželství končí neslavně. Vzpomínáte na Výměnu manželek, kde byla mladá žena rozvedená se Syřanem a její holky nesměly samy ani vynést koš s odpadky? Nikdy nám to TV nezdůvodnila.

0/0
4.9.2016 21:42
Foto

P41e76t26r 67Š56m75e52j91k66a93l 9385290238147

Pro začátek skoncování s Islámem by možná neškodilo sledovat všechny imámy.

To bychom se pak asi nestačili divit, co je to za sebranku...:-/

+5/0
30.8.2016 16:58
Foto

J23a50r90o72m24í91r 88P36r45a49u61s 9357447840226

Jen další důkaz, že islám je nesmiřitelný se vším, co není islám. K čemu asi tak může vyzývat své ovečky někde v ústraní za zdmi mešity?

Vím to já a víš to ty, jen napsat to není možné ....

+3/0
30.8.2016 16:52

F23r34a12n68t38i39š49e34k 71M82i17t27a54š 6879216194239

Chytit a okamžitě deportovat s celou rodinou.

+5/0
30.8.2016 16:30
Foto

P81a76v88e32l 11Č58e91r77n44í14k 1418765150300

Deportovat kam? Aby mohl jeden stát provést deportaci, musí existovat druhý stát, který tuto deportaci přijme.

0/0
30.8.2016 20:18

D40a67v78i52d 68P36i59t84r74o 4732268287899

Na zaklade ceho? Jeho manzelka a deti se snad dopustili neceho nezakonneho?

0/0
30.8.2016 21:10

P17e73t43r 48N33o40v47á52k 3663956894224

Nic proti, ale jejich myšlení je vždy vedeno mužem.....takže se jich můžete zeptat, zda s tím souhlasí, nebo ne;-D

+1/0
31.8.2016 10:27

A75d19a90m 92H34o18u56b66a61ř 2759598745457

vi nekdo kde se tento adept do bohnic vlastne nachazi ? chtelo by to zjistit, co si to vlastne dovoluje, tvari v tvar.

+1/0
30.8.2016 16:07

A51d81a62m 96H12o25u16b81a67ř 2849138105657

ja bych mu dal takovy maly trestik, oholil bych ho, vypada totiz jak belzebub a mesic by hezky papal veprove a chlastal k tomu pivo, to by mu ukazalo, jak je ten jeho islam naprd :)

+2/0
30.8.2016 16:03

P17a46v66e77l 73T71e88s39a92ř27í68k 6900493640685

Divné posílají si šifrované zprávy, pročpak se chovají jako podsvětí 8-o?

Mohamedány by orgány činné v trestním řízení neměli zpustit z očí a při jakémkoliv excesu trestat stejně jako trestají neonacisty.

Mešita a modlitebny to by měli monitorovat trvale, protože už se prokázalo, že se tam hlásá nenávist k bezvěrcům a že se tam omlouvá mohamedánský teror.

+2/−1
30.8.2016 15:40

D61a37v40i24d 68P12i80t57r84o 4552648797829

Ale pokud komunikujete pres whats app, tak si take posilate sifrovane zpravy... Proc? ;-D;-D;-D

+1/0
30.8.2016 15:48

P39a17v33e86l 92T68e10s20a98ř83í12k 6870843150575

Např. maily mohu posílat normálně nebo je možnost, že si 2 nebo více účastníků pořídí šifrovací certifikáty a potom mohou komunikovat šifrovaně, což se používá při předávaní choulostivých dat. Aby si vzájemně rozuměli tak si ale musí předat svoje veřejné klíče, takže ono to není tak jednoduché, že někomu bez jeho veřejného klíče mohu něco zašifrovat.

Pokud takto někdo komunikuje tak to musí mít nějaký vážný důvod.

+3/−1
30.8.2016 16:00

D64a93v15i61d 60P47i30t40r54o 4882418627369

To jste ale necetl pozorne clanek. Stoji tam vyslovne, ze to bylo rozesilano pres whats app, ktery je od letoska sifrovan automaticky.

+1/0
30.8.2016 16:07

P87a81v31e18l 90T16e98s85a92ř81í96k 6800633570625

To ono komunikace mobilem je taky nějak šifrovaná, že si nemůže telefony odposlouchávat kdejaký čičmunda, ale takto se tomu neříká, protože to je šifrování technologické a policie se může bez problémů napojit a monitorovat.

Pokud čtu na Parlamentních listech výraz "šifrovanou zprávu" tak se oprávněně domnívám, že to není technologické šifrování, které pro policii není problémem ale šifrování skutečné.

0/0
30.8.2016 16:15

J52i38ř35í 82V96o32t92o90č50e13k 3298444196751

Zřejmě proto to také autor článku tak napsal. Aby vzbudil dojem, že se jednalo o nějakou mimořádnou šifru, kterou se posílají nějaké tajnosti. Aby to vypadalo jako nějaké spiknutí.

Ale ukázalo se, že se jednalo pouze o to automatické "šifrování" aplikace.

Na vašem místě bych si na ty Parlamentní listy dával pozor. Evidentně se snaží vyvolávat všelijaká podezření, i když ve skutečnosti o nic nejde.

+1/0
30.8.2016 19:24

Š78t97ě61p15á73n 32F26r62a92n95c78l 8154719704210

Ano, ten vážný důvod je ten, že používá aplikaci WhatsApp, která prostě všechny zprávy automaticky šifruje. A WhatsApp je prostě jeden z mnoha internetových "kecálků", které můžete používat - počínaje od ICQ přes Jabber, Skype, Hangouts až třeba po Facebook. Nesmíte na ty detektivky tolik koukat, dneska už šifrují skoro všichni.

+2/0
30.8.2016 16:09

P17a79v95e88l 67T87e25s62a57ř65í13k 6940903800155

Ještě tak rozlišit technologické šifrování a skutečné šifrování, když se někde napíše "šifrovaná zpráva" tak to se rozhodně nemyslí "šifrovaný" Skype.

Na skutečné šifrování si ti, co chtějí mezi sebou šifrovat musí předat svoje veřejné klíče a tímto klíčem je konkrétní osobě zašifrovaná zpráva.

0/0
30.8.2016 17:09

Š71t70ě89p20á24n 83F45r75a89n35c45l 8894449384140

Ano. A proto WhatsApp používá "technologické" šifrování a vy tady z toho hned děláte Bondovku ;-)

0/0
1.9.2016 20:46

M90i60l31a78n 42K32r33a55t50o87c62h44v13í48l 9697368342817

Co k sakru dělá státní správa, jak je možné, že už nezasáhla policie a státní zástupce? Projevy tohoto islamisty jsou přece přímým útokem na demokracii a ústavní pořádek!! Jak je možné, že političtí představitelé státu toto jednoznačně neodsoudili? Jak dlouho se necháme ještě zatlačovat do kouta od lidí, kterým zde bylo poskytnuto útočiště a kteří místo vděku nás chtějí ovládnout a změnit náš život podle jejich představ? Vlastně nechtějí náš život změnit, oni nás v prvé řadě o něj chtějí připravit! Kdy se konečně politici oprostí od té své "politické korektnosti" a na plnou hubu řeknou, že islám je zločinecká ideologie srovnatelná s nacismem a komunismem? Dokud tam budou ti současní - jak u nás, tak v EU - tak se toho asi nedočkáme!! Doufejme, že volby něco změní. Do té doby budou imigranty pašerácké agentury, jako je Frontex, různé lidskoprávní orgaizace a v neposlední řadě Lékaři bez hranic (jaké zklamání!!) lovit z vody a lifrovat do Evropy.

A ještě poznámka - tento článek vydržel na hlavní stránce idnes ca 4 hod., zato článek o Rosickým, který se vrací do Sparty, je tam od rána stále. Nic proti Rosickému (posloužilo to jako příklad), ale jsem přesvědčen, že toto byla podstatně důležitější zpráva a měla na té hlavní stránce zůstat!

+3/−1
30.8.2016 14:51

L87u34d17ě25k 61T56o37n71d13r 3161632312975

Nikdo nezasáhl, protože NIKDO ze státní správy ani politiků neudělal jasný a právně podložený rozbor, v čem je islámská ideologie chybná, nebezpečná nebo protizákonná. NIKDO TO NEUDĚLAL!

Teď si nemyslete, že tím hájím islám. Naopak, klidně bych ho zakázal, ale někdo by měl jasně a jednoznačně ukázat proč. Máme neziskovky na kdejakou pitomost, granty od EU na zbytečnosti a ústavy arabistiky a fakulty na vysokých školách, které by se tím měli zabývat. Ale nic z nich zatím nevypadlo. Raději studují "genderismus" a "multikulturalismus"...

+1/0
30.8.2016 15:02

M79i34l53a74n 52K72r22a47t81o48c25h49v31í60l 9487418362297

Máte pravdu, všichni odpovědní od toho dávají ruce pryč ...

A naše hyperkorektní idnes pro jistotu ten článek odsunula co nejníže a změnila nadpis (v tištěné MF je nadpis "Imám: Zavádíme v Česku islámský soud"). Co si o tom myslet....

+3/0
30.8.2016 15:17

Š97t21ě17p55á14n 95F75r98a74n50c70l 8294279904290

No, ono zase na rovinu - postavit headline na něčem, co někdo řekl před 6 lety a nikdy k tomu nedošlo, je docela trapárna ;-D

0/0
30.8.2016 16:11

J89a81n 19K58r73u27p62k22a 9431164852917

Právní rozbor může být podán i v docela obyčejném trestním oznámení občana. Zvažuji to. Je zřejmé, že bude-li jediné, asi to stačit nebude.

0/0
30.8.2016 15:18

L75u39d94ě87k 39T75o85n64d20r 3891342292575

Nechci vás odrazovat, ale ten právní rozbor by měli udělat znalci islámu ve spolupráci s právníky. Pak to bude mít jinou váhu. Pak to bude těžký kalibr, který nikdo nezamete pod koberec. Ale ti na to zatím kašlou.

0/0
30.8.2016 15:22

J97a52n 97K70r76u62p31k33a 9291404772397

V takové analýze by asi musela být využita komparatistika, což se v podstatě v právním životě, ke škodě práva jako takového, vůbec nedělá. Jeden soudní znalec v oboru islámského práva a právní teorie, který aktivně přednáší na veřejnosti, je tuším pan Hatem Berrezouga.

0/0
30.8.2016 15:28

L81u62d11ě44k 97T73o49n28d14r 3101682782615

Berrezouga by byl dobrý člen takového uskupení. Navíc má výhodu, že je arab a tedy může číst texty přímo v originále. Jinak by se musely překládat z angličtiny, protože ty nejdůležitější texty - životopisy proroka Mohameda od Al-Bucharího a Muslima nikdy v češtině nevyšly. A přitom z nich pramení všechna islámská dogmatika.

Chtělo by to dát dphromady pár takových lidí a klidně požádat o nějaký grant z EU, ať takovou záslužnou práci pak nedělají jako melouch.

0/0
30.8.2016 15:37
Foto

R41a52d40e35k 18P10o57l88i11c74k73ý 6631503661534

Jak jinak než tím, že toho člověka prošetřují by měla státní zpráva zasáhnout?8-o

+1/−1
30.8.2016 15:11

M64i67l55a97n 27K58r56a23t83o29c21h25v83í11l 9537978832297

Tak asi spíš než že prošetřují ho jen monitorují, aby mu náhodou nebyla způsobena újma.

Podle mně se jedná o trestný čin rozvracení republiky a na to je sazba min. 8 let až po výjimečný trest.

+2/−1
30.8.2016 15:26
Foto

R19a44d20e89k 96P21o40l29i49c80k86ý 6371793571174

Podle vás možná, ale policie a soudy musí hodnotit podle důkazů, ne podel dojmu.

0/0
30.8.2016 18:49

P94a62v45e54l 69T60e12s84a38ř55í15k 6950833720865

No tak tady by zřejmě už mělo probíhat deportační řízení s razítkem nežádoucí doživotně a varování mohamedánské komunitě, že pokud se tohle bude opakovat tak budou rozpuštěni a zakázáni stejně jako neonacisti.

Nebo i vy si myslíte že lze vedle sebe stavět teroristický čin vystřílení redakce časopisu a "teroristický čin" zveřejnění nevhodných karikatur, jak se vyjádřil tenhle islámský pomatenec. Ten pomatenec zřejmě vůbec nechápe naše ústavní práva.

+3/−1
30.8.2016 15:52
Foto

R57a75d89e44k 41P31o43l73i69c43k67ý 6971193741354

Schvalování terorismu u nás není trestné (bohužel).

Nevím zda on chápe ústavní práva v ČR, vy ale očividně ne-jinak byste věděl, že deportace (nebo jiný trest) bez odsouzení není možný a stejně tak není možné trestat skupinu obyvatel za čin jednotlivce-zejména když ta skupina ho sama za jeho názory vyloučila ze své komunity.

+1/0
30.8.2016 18:53

D56a49v63i18d 88P48i17t53r24o 4672168597809

No ono je to hodne na hranici... proto asi ta liknavost. Pokud nejaky imam odrazuje od spolecne mse s katoliky, muze se nam to nelibit, ale utok na demokracii a Ustavni poradek CR to neni. Ono to pripadne obvineni taky pak musi obstat pred soudem...

+1/0
30.8.2016 15:25

M44i91l24a55n 55K61r33a21t46o45c26h85v61í88l 9747208122627

V tištěném vydání MF je hlavním tématem tohoto článku, že tento imám vyzývá k zavedení práva šaría na území ČR a tím de fakto k neuznávání příp. rozsudků českých soudů. Začíná od tzv. rodinného práva, kde jednoznačně nabádá k tomu, že veškeré záležitosti týkající se rodiny řeší tzv, "komise pro rodinu", která funguje jako islámský soud! A tato komise funguje - bez jakékoliv reakce úřadů! - již od r. 2010. Mimo to, že opakovaně vyzývá k zavedení šaríe v plném rozsahu, tak veřejně schvaloval teroristické útoky v Londýně. A české úřady stále nic!

+2/−1
30.8.2016 15:38

D91a19v12i97d 65P41i75t83r48o 4492328747759

V online verzi se naopak pise, ze ten "imam" ani imamem nebyl, neb nedolozil akreditaci. A kdyz nekdo takovy vyzyva k zavedeni sariji v CR, tak se nad tim nelze nez pousmat. Ale o.k. , pokud se o to zajimaji tajne sluzby, tak proc ne. Pochybuju ale, ze padne nejake obvineni...

+1/0
30.8.2016 15:46
Foto

R34a70d61e39k 77P29o21l51i57c51k24ý 6191133471324

Mnoho křesťanů má stejný přístup ke společným bohoslužbám jako ten Imám.

Ty "křesťanské" duchovní co společnou modlitbu odmítali taky řeší tajné služby?

+1/−11
30.8.2016 13:46

R36a58d42e43k 22Č15i23h50á77k 7450356812794

Není zvykem předpokládat, že katolíci osnují pikle vůči společnosti. Katolíci si rovnou řeknou o majetek a dostanou ho, takže není důvod.

0/−2
30.8.2016 14:38

L70u22d83ě87k 71T68o90n24d98r 3591952902895

Ale žádný křesťanský kněz nebude strašit své ovečky, že spálali "hřích", když tak učiní. Muslimský imám ano - takový muslim totiž může skončit v pekle a věčném zatracení.

0/−2
30.8.2016 14:45

L21u44d66ě87k 87T62o93n53d57r 3891162882625

Pane Polický, vy jste fakt přírodní úkaz. Argumenty nenapíšete, ale mínusujete jak o život.

+1/−1
30.8.2016 14:57
Foto

R70a20d29e83k 93P52o46l41i79c45k67ý 6351473431564

Reagovat slovně na nesmysl že katolíci nestraší hříchem je zbytečné. To může tvrdit jen totální analfabet, který nezvládl ani učivo ZŠ.

0/−3
30.8.2016 15:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.