- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Mezitím však vypršela maximální doba, kterou může posádka letounu strávit v práci."
Ani nemuseli psát, které aerolinky to byly
Tak pro tvou osvetu je nutne dodat, ze to mohla byt KTERAKOLIV solidni, SPOLEHLIOVA, respektovana aerolinka.
Ony totiz VSECHNY maji ve svych bezpecnostnich predpisech uvedeny limity poctu hodin, ktere clenove posadky smi stravit ve sluzbe. Je naprosto normalni, ze kdyz nejaky incident zdrzi let tak, ze by celkova delka presahla maximalni predepsany pocet hodin, posadka z letadla musi vystoupit. Je nahrazena novou ...kdyz se nova posadska najde. Coz v nekterych destinacich, vzdalenejsich od domovske zeme a na mene frekventovane lince, muze vzit den ci dva.
Pokud by to aerolinka neminila dodrzovat, riskovala by, ze se dostane na seznam nespolehlivych prepravcu a prijde o licenci letat do ruznych civilizovanych statu sveta.
V Rusku by odletěli a řekli, že posádka letěla o své dovolené.
Bohužel už ani AF nemá mezi svými letuškami žádné kočky......
No dost často spíš kocoury. :-)
Migrantská myš měla počkat na německé letadlo.
A ještě doplním, titulek je spatne, to letadlo neodletelo kvůli tomu, ze posádka nechtěla byt o dve hodiny déle v praci..Lupo!
Oni nemohou, Air France by pak mohla přijít o licenci.
Odborářská francouzská klasika. Takže několik set lidi muselo dva dny cekat, protože soudruzi dělníci z posádky lpěli na tom, ze "přesčasy" dělat nebudou. Ze to zaplatila firma..nezajímá. Paráda.
Tohle nemá nic společného s Francií, ale s mezinárodními předpisy v letecké dopravě, které musí plni všechny aerolinky (nebo alespoň ty co chtějí létat do EU a USA) a maximální doba v práci mezi nimi je.
Kapitán a první důstojník kocour, posádka kočky. Mňau.